Sorteren

Reviews over Agia Galini

prijs/kwaliteit verhouding is goed

Marianne van Wijk
    4-11-2018

Eenvoudig hotel waar wel alles aanwezig is, ietwat gedateerd. Bedden vrij hard. Ontbijt iedere dag hetzelfde maar aangezien wij aan het eind van het seizoen zaten werd het ook iedere dag minder, tafeltjes om buiten te eten werden van lieverlee verwijderd, ook de ligbedden bij het zwembad, vonden wij raar, was nog mooi weer dus kon best nog die paar dagen tot het hotel zou sluiten blijven staan. Ook de grote honden van de familie liepen rond bij het zwembad, doen niks maar toch.

Mooie vakantie in een eenvoudig hotel

Gerrit Blokzijl
    30-10-2018

Rustig hotel in een prachtige plaats in zuid kreta. Accommodatie was eerst wennen daar we veel in 4 of 5 sterren hotels verblijven. Maar voor Griekse begrippen was dit een keurig en net hotel. Na een dag wennen waren we er ook aan gewend. Ontbijt dagelijks eenvoudig en elke het zelfde, maar wel goed. Kamers netjes en om de dag schoon bed en badlinnen. Zwembad en tuin keurig. WiFi wisselend, maar mee te leven

eenvoudig maar redelijk

theo
    3-10-2018

vriendelijk personeel, badkamer ondermaats, lekkages en beschimmelde kitranden.

terras en zwembad prima, ook leuk eten en drinken. kamers gewoon.

Rustig en schoon verblijf

AT Los
    28-9-2018

Nette kamer. We hadden een superieur geboekt en hadden deze aan de hand van recentie wat groter verwacht. We zaten op de 2 e verdieping en de info had ons laten weten dat het de bovenste etage zou zijn. Er waren namelijk 4 etages . Onze eerste indruk was een klein beetje teleur stelling hierdoor. We kwamen ook aan in donker dus besloten te wachten totvde volgende dag om een goed oordeel te kunnen hebben. We bleken toen een fij uitzicht te hebben op zee, het dorpje en het zwembad. Dat maakte alles goed. Kamer netjes schoon en bedden en handoeken werden elke 2 dagen verschoond.Fijn dat er een lift was. Zwembad was heerlijk. Rustig netjes en keurig. Aan de bar kon je gezellig wat drinken bestellen en wat gemakkelijke lunch gerechten en ijs. Ontbijt is eenvoudig.

Maar genoeg. Soms lagen er sinaasappels uit eigen tuin die heerlijk waren maar verder geen vers fruit. Dat vonden we jammer. Personeel was vriendelijk.

Alles schoon en netjes

Een zalig paradijselijk oord!!

Sanneke Schellart
    21-9-2018

Wij zijn met twee stellen naar Mesa Riza gereisd en hebben er een heerlijke vakantie gehad. Ik heb een ongeluk gehad en ben zodoende slecht ter been, maar dankzij de slimme opzet van het pand, kon ik me gelijkvloers voortbewegen, naar de auto en naar het zwembad. Mesa Riza is prachtig gelegen, je kijkt weids uit over de bergen, schapen, de rivier en het prachtige zwembad met poolhouse, waar je heerlijk kunt zitten. Het huis en de omgeving zijn heel goed verzorgd, zeer schoon en alles is met zorg vorm gegeven.

Aan Paul en Astra hebben we aangegeven dat het fijn zou zijn om iets fijnere stoelen te hebben bij het appartement, voor als je langer wilt zitten lezen of praten. Voor ons werd dat ter plaatse gelijk opgelost, door een stoel van henzelf en één uit het poolhouse beschikbaar te stellen. Maar dat is ook echt het enige wat beter kon, de houten stoelen, want het is een paradijselijk fijne plek om te zijn!!

Het was zalig!!

Agia Galini scoort een 8,7 uit 10, op basis van 328 reviews