Hotel Petra

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°23°
Hotel Petra
8,8

36 reviews over Hotel Petra in het Nederlands

Heel goed hotel. Wel rekening houden met trappen

Linda
19-6-2019

Hebben een superieure kamer geboekt.Helemaal vernieuwd.Knap! Airco, safe en ijskastje inbegrepen.Ontbijt is voldoende.Elke dag eitjes en meloen extra.Zwembad is ok.Geen kinderbadje.Geen snacks aan het zwembad.Bar is nog dus nog niet open.Rustig hotel.Bar 's avonds niet open.Wel iem. aanwezig om event. drankje te bezorgen.Het hotel is tegen een heuvel gebouwd.Veel trappen dus,zoals bijna overal in Agh. Galini.Ga je naar het centrum of de haven,steeds terug omhoog klimmen.Niet voor mensen die slecht te been zijn dus!Mocht wel vernoemd worden in de brochure van touroperator vind ik.Vriendelijk personeel.Elke dag worden de kamersgekuist.Aan propere lakens en handdoeken geen geen probleem.Veeeeel winkeltjes en supermarkten in de buurt.Aan restaurantjes geen probleem!Goed hotel.Best beetje opleggen voor betere kamer.Ag. Ghalini is in het zuiden gelegen en nog heel authentiek.Wifi aan het zwembad en in het restaurant.Op onze kamer niet!

Gereisd Met partner in juni 2019

Aan renovatie toe

Rob en Gerda
22-9-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel , ontbijtbuffet is goed en voldoende. De kamers zijn klein en erg verouderd met veel kapot meubilair en sanitair ,bedden bezorgde je rugklachten. Douche erg klein met weinig waterdruk uit de kraan, douchebak gebarsten en het water stroomde niet weg, verrotte deuren. Huurkoelkast was ook aan vervanging toe ( deur was stuk ) Niet voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2013

Hier kom ik terug....

Tina
4-9-2013

Hotel petra is een budgethotel met een extra... Prijs kwaliteit zeer goed, super vriendelijk personeel, niets te veel gevraagd. Een beetje een update nodig maar lij hoor je niet klagen... Elk een eigen terrasje, super proper, hygiëne hoog level... Tips voor de streek worden met de glimlach gegeven.... Top ik kom hier terug zij die klagen hebben ongelijk....

Gereisd Met partner in Thu Aug 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Marina Thomas
8-7-2013

Ongezellig, onpersoonlijk, een doolhof van trappen, ontoereikende faciliteiten (internet, accomodatie zwembad, ...)

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

Nooit meer

Marina Thomas
8-7-2013

Ongezellig, geen familiale sfeer, zwembad te klein en slecht gelegen. Hotel is een doolhof van trappen. Geen lunchpakket gekregen bij excursie. Bar was niet geopend 's avonds. Kamer was in orde.

Gereisd Alleenreizend in juni 2013

te hoog

driesse
18-5-2013

vriendelijke mensen,maar kamer niet vrij bij aankomst probeerde me in klein kamertje te stoppen maar kreeg uiteindelijk kamer in dependance bij weggaan moest ik 18 euro voor 9 dagen gebruik koelkast betalen ik vindt dat heel vreemd

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

hotel

Margreet
13-10-2012

eenvoudig hotel, maar een mooie kamer met een groot, zonnig balkon, zeezicht én bergen, zeer tevreden!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2012

Goed hotel

Pauline
4-9-2012

De kamers zijn ruim en schoon, echt heel goed in verhouding met wat je betaald. Er is schoonmaak 6 dagen per week. Het personeel is erg vriendelijk en niet opdringerig. Agia Galini is een heel gezellig vissersplaatsje waar we snel nog een keer terug willen komen!

Gereisd Met partner in augustus 2012

5 sterren service in een 2 sterren hotel !

MaschaG
1-10-2011

Vergeet niet dat dit een 2 sterren hotel is ! De kamers zijn prima, eenvoudig maar heel goed schoon met een mooi balkon. Bedden zijn oke, kussens zijn uitstekend. Er is (tegen betaling) airco en een koelkast op de kamer. Er zijn kluisjes bij de receptie, dat vind ik latijd onhandig. Badkamer is klein en er is geen douchegordijn.

Het ontbijt is eenvoudig. Vers brood (wit, lichtbruin en donker), 2 soorten jam, ham en kaas, groente/fruit, melk en muesli, koffie/thee. Voor ons ruim voldoende. Prima zwembad met bar. Helaas dit jaar geen wekenlijkse BBQ met live muziek.

Ligging is prima. Aan de doorgaande weg richting dorp, maar 's nachts rustig. Je kan via de hellende weg, of een trap binnendoor het dorp bereiken. Het hotel (en eigenlijk het hele dorp) is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het een perfect hotel. Prijs /kwaliteit is super goed. Hele aardige en hartelijke eigenaren. Zeker aan te raden voor een rustige vakantie.

Gereisd Met partner in september 2011

nooit meer

patricia
12-9-2011

overboekingen,kamers oud en zeer dringend aan renovatie toe. Buiten de vloer poetsen werd er niet zo veel tijd besteed aan de rest. aan het ontbijt iets meer variatie dan elke dag kaas en een soort van hesp. betalen voor extra's, koelkast, tv,airco. schandalig. Prijs/kwaliteit een dikke nul.

Gereisd Met partner in september 2011

Preisdaler

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petra in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.