Hotel Petra

Laatste review

Aan renovatie toe

Rob en Gerda,
22-9-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel , ontbijtbuffet is goed en voldoende.

De kamers zijn klein en erg verouderd met veel kapot meubilair en sanitair ,bedden bezorgde je rugklachten.

Douche erg klein met weinig waterdruk uit de kraan, douchebak gebarsten en het water stroomde niet weg, verrotte deuren.

Huurkoelkast was ook aan vervanging toe ( deur was stuk )

Niet voor herhaling vatbaar

35 reviews over Hotel Petra in het Nederlands

Aan renovatie toe

Rob en Gerda
22-9-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel , ontbijtbuffet is goed en voldoende.

Huurkoelkast was ook aan vervanging toe ( deur was stuk )

Niet voor herhaling vatbaar

Hier kom ik terug....

Tina
4-9-2013

Hotel petra is een budgethotel met een extra... Prijs kwaliteit zeer goed, super vriendelijk personeel, niets te veel gevraagd. Een beetje een update nodig maar lij hoor je niet klagen... Elk een eigen terrasje, super proper, hygiëne hoog level... Tips voor de streek worden met de glimlach gegeven.... Top ik kom hier terug zij die klagen hebben ongelijk....

Nooit meer

Marina Thomas
8-7-2013

Ongezellig, onpersoonlijk, een doolhof van trappen, ontoereikende faciliteiten (internet, accomodatie zwembad, ...)

Nooit meer

Marina Thomas
8-7-2013

Ongezellig, geen familiale sfeer, zwembad te klein en slecht gelegen. Hotel is een doolhof van trappen. Geen lunchpakket gekregen bij excursie. Bar was niet geopend 's avonds. Kamer was in orde.

te hoog

driesse
18-5-2013

vriendelijke mensen,maar kamer niet vrij bij aankomst

probeerde me in klein kamertje te stoppen maar kreeg uiteindelijk kamer in dependance

bij weggaan moest ik 18 euro voor 9 dagen gebruik koelkast betalen ik vindt dat heel vreemd

hotel

Margreet
13-10-2012

eenvoudig hotel, maar een mooie kamer met een groot, zonnig balkon, zeezicht én bergen, zeer tevreden!

Goed hotel

Pauline
4-9-2012

De kamers zijn ruim en schoon, echt heel goed in verhouding met wat je betaald. Er is schoonmaak 6 dagen per week. Het personeel is erg vriendelijk en niet opdringerig. Agia Galini is een heel gezellig vissersplaatsje waar we snel nog een keer terug willen komen!

Vergeet niet dat dit een 2 sterren hotel is ! De kamers zijn prima, eenvoudig maar heel goed schoon met een mooi balkon. Bedden zijn oke, kussens zijn uitstekend. Er is (tegen betaling) airco en een koelkast op de kamer. Er zijn kluisjes bij de receptie, dat vind ik latijd onhandig.

Badkamer is klein en er is geen douchegordijn.

Het ontbijt is eenvoudig. Vers brood (wit, lichtbruin en donker), 2 soorten jam, ham en kaas, groente/fruit, melk en muesli, koffie/thee. Voor ons ruim voldoende.

Prima zwembad met bar. Helaas dit jaar geen wekenlijkse BBQ met live muziek.

Ligging is prima. Aan de doorgaande weg richting dorp, maar 's nachts rustig. Je kan via de hellende weg, of een trap binnendoor het dorp bereiken.

Het hotel (en eigenlijk het hele dorp) is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het een perfect hotel. Prijs /kwaliteit is super goed. Hele aardige en hartelijke eigenaren. Zeker aan te raden voor een rustige vakantie.

nooit meer

patricia
12-9-2011

overboekingen,kamers oud en zeer dringend aan renovatie toe. Buiten de vloer poetsen werd er niet zo veel tijd besteed aan de rest. aan het ontbijt iets meer variatie dan elke dag kaas en een soort van hesp. betalen voor extra's, koelkast, tv,airco. schandalig. Prijs/kwaliteit een dikke nul.

Leuk, simpel hotel!

ingepostema
28-8-2011

Hotel Petra is een prima hotel. Het is niet luxe maar wel netjes en verzorgd. Er wordt erg vriendelijk met je omgegaan. Ontbijt is eenvoudig. Het hotel ligt prima. Heel agia galini is ter voet bereikbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Petra voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petra in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.