Hotel Petra

GriekenlandKretaAgia Galini

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Petra voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 39 reviews
+50/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 39 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het strand
Meer hotel infoTonen op kaart

40 Reviews over Petra

• 9Linda19-06-2019

Heel goed hotel. Wel rekening houden met trappen

Hebben een superieure kamer geboekt.Helemaal vernieuwd.Knap! Airco, safe en ijskastje inbegrepen.Ontbijt is voldoende.Elke dag eitjes en meloen extra.Zwembad is ok.Geen kinderbadje.Geen snacks aan het zwembad.Bar is nog dus nog niet open.Rustig hotel.Bar 's avonds niet open.Wel iem. aanwezig om event. drankje te bezorgen.Het hotel is tegen een heuvel gebouwd.Veel trappen dus,zoals bijna overal in Agh. Galini.Ga je naar het centrum of de haven,steeds terug omhoog klimmen.Niet voor mensen die slecht te been zijn dus!Mocht wel vernoemd worden in de brochure van touroperator vind ik.Vriendelijk personeel.Elke dag worden de kamersgekuist.Aan propere lakens en handdoeken geen geen probleem.Veeeeel winkeltjes en supermarkten in de buurt.Aan restaurantjes geen probleem!Goed hotel.Best beetje opleggen voor betere kamer.Ag. Ghalini is in het zuiden gelegen en nog heel authentiek.Wifi aan het zwembad en in het restaurant.Op onze kamer niet!

• 5Rob en Gerda22-09-2013

Aan renovatie toe

Vriendelijk en behulpzaam personeel , ontbijtbuffet is goed en voldoende. De kamers zijn klein en erg verouderd met veel kapot meubilair en sanitair ,bedden bezorgde je rugklachten. Douche erg klein met weinig waterdruk uit de kraan, douchebak gebarsten en het water stroomde niet weg, verrotte deuren. Huurkoelkast was ook aan vervanging toe ( deur was stuk ) Niet voor herhaling vatbaar

• 8Tina04-09-2013

Hier kom ik terug....

Hotel petra is een budgethotel met een extra... Prijs kwaliteit zeer goed, super vriendelijk personeel, niets te veel gevraagd. Een beetje een update nodig maar lij hoor je niet klagen... Elk een eigen terrasje, super proper, hygiëne hoog level... Tips voor de streek worden met de glimlach gegeven.... Top ik kom hier terug zij die klagen hebben ongelijk....

• 3Marina Thomas08-07-2013

Nooit meer

Ongezellig, onpersoonlijk, een doolhof van trappen, ontoereikende faciliteiten (internet, accomodatie zwembad, ...)

• 3Marina Thomas08-07-2013

Nooit meer

Ongezellig, geen familiale sfeer, zwembad te klein en slecht gelegen. Hotel is een doolhof van trappen. Geen lunchpakket gekregen bij excursie. Bar was niet geopend 's avonds. Kamer was in orde.

• 6driesse18-05-2013

te hoog

vriendelijke mensen,maar kamer niet vrij bij aankomst probeerde me in klein kamertje te stoppen maar kreeg uiteindelijk kamer in dependance bij weggaan moest ik 18 euro voor 9 dagen gebruik koelkast betalen ik vindt dat heel vreemd

• 8Margreet13-10-2012

hotel

eenvoudig hotel, maar een mooie kamer met een groot, zonnig balkon, zeezicht én bergen, zeer tevreden!

• 9Pauline04-09-2012

Goed hotel

De kamers zijn ruim en schoon, echt heel goed in verhouding met wat je betaald. Er is schoonmaak 6 dagen per week. Het personeel is erg vriendelijk en niet opdringerig. Agia Galini is een heel gezellig vissersplaatsje waar we snel nog een keer terug willen komen!

• 9MaschaG01-10-2011

5 sterren service in een 2 sterren hotel !

Vergeet niet dat dit een 2 sterren hotel is ! De kamers zijn prima, eenvoudig maar heel goed schoon met een mooi balkon. Bedden zijn oke, kussens zijn uitstekend. Er is (tegen betaling) airco en een koelkast op de kamer. Er zijn kluisjes bij de receptie, dat vind ik latijd onhandig. Badkamer is klein en er is geen douchegordijn.

Het ontbijt is eenvoudig. Vers brood (wit, lichtbruin en donker), 2 soorten jam, ham en kaas, groente/fruit, melk en muesli, koffie/thee. Voor ons ruim voldoende. Prima zwembad met bar. Helaas dit jaar geen wekenlijkse BBQ met live muziek.

Ligging is prima. Aan de doorgaande weg richting dorp, maar 's nachts rustig. Je kan via de hellende weg, of een trap binnendoor het dorp bereiken. Het hotel (en eigenlijk het hele dorp) is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wij hebben ons prima vermaakt en vonden het een perfect hotel. Prijs /kwaliteit is super goed. Hele aardige en hartelijke eigenaren. Zeker aan te raden voor een rustige vakantie.

• 1patricia12-09-2011

nooit meer

overboekingen,kamers oud en zeer dringend aan renovatie toe. Buiten de vloer poetsen werd er niet zo veel tijd besteed aan de rest. aan het ontbijt iets meer variatie dan elke dag kaas en een soort van hesp. betalen voor extra's, koelkast, tv,airco. schandalig. Prijs/kwaliteit een dikke nul.

Hotel Petra info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Distances in meters