Appartement Pallada

Meer appartement info

33 reviews over Appartement Pallada

• 10alain nelissen06-07-2017

superzalig pension

Michalis en familie maken je verblijf er eentje om te koesteren. Proper vriendelijk correct. Agia Galini is de max mits n beetje fysiek. Elk jaar terug vanaf nu. YassasXX

Alleen gereisd in juni 2017

• 9vandene18-09-2016

Heerlijk!!

Schoonmaak perfect, keuken basic, uitzicht aan zuidkant geweldig, personeel heel vriendelijk, aan doorgaande weg dus tot vrij laat in avond verkeer. Bedden wat aan de harde kant maar slapen toch prima. Geen lift en wel heel veel trappen, dus als je helemaal boven zit is het een hele klim. Beneden is een mini market met tien procent korting voor gasten. Dicht bij haven en strand. Op het dak een groot terras. Wifi matig, doet het niet altijd even goed. Ongeschikt voor wie niet goed ter been is, maar het hele dorp is dan ongeschikt, ligt tegen een berg.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 7James29-08-2016

Prima appartement

Positief: - Goede ligging, vlakbij strand & centrum - Nette kamer (afgezien van kapotte douchebak) - Supermarkt direct onder appartement, erg handig - Wij hadden zeezicht - Kamer werd iedere dag netjes schoongemaakt, vriendelijk personeel (al was de kamer bij aankomst niet schoongemaakt) - Bedden vrij hard maar verder goed op geslapen - Lekkere douche (alleen 's ochtends vaak geen warm maar lauw water)

Negatief: - Bij aankomst was de kamer overduidelijk niet schoongemaakt (poep spetters in de wc, haren in de wasbak, zand/stof op de vloer, tosti apparaat nog vuil, aangebroken etenswaren vorige gasten nog in de kastjes). Hier baalden we flink van - Douchebak was gescheurd en was d.m.v. een noodreparatie 'geplakt' maar hier werd door de eigenaar niks over gezegd en in eerste instantie werd hier ook geen excuus voor aangeboden - Ontvangst was erg gehaast en er werd niet even gevraagd hoe onze reis was geweest (eigenaar ging overduidelijk de confrontatie over de kapotte douchebak en de niet schoongemaakte kamer uit de weg) - Appartement gelegen aan iets te drukke weg - Wifi traag en valt regelmatig weg

Wij hebben ondanks het ondermaatse ontvangst, de gebroken douchebak en de niet schoongemaakte kamer toch een fijne tijd gehad in appartement Pallada.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Johannes04-08-2016

Heerlijke accommodatie in prachtig stadje

Ja, hier kun je met een gerust gevoel naartoe gaan. Twee eigenaren, zeer vriendelijk en behulpzaam. Prachtig uitzicht op de haven van Agia Galini, geweldig stadje met een aantal goede restaurants. Kamers zijn schoon en mooi. Airco zou bij de prijs inbegrepen moeten zitten, dat is eigenlijk de enige tip die ik heb.

Ook zeer de moeite waard om een auto te huren en het prachtige eiland te verkennen. Je moet wel redelijk ter been zijn, het strand is even lopen en met name terug een redelijk steil weggetje. Goed voor de conditie.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Inge14-07-2016

Net appartement op een top locatie

Pallada is een typisch Grieks appartementencomplekje. De appartementen zijn onlangs gerenoveerd waardoor het er super netjes uitziet. Iedere dag komen er twee schoonmakers langs. Een fijne douche en lekkere bedden. Het is op loopafstand van het strand en de haven. Wij hadden appartement 12. Ons balkon grensde aan patio's van locals. Ontzettend leuk dus. Verder geen overlast gehad van verkeer oid. De eigenaren zijn erg vriendelijk. De laatste dag vlogen wij pas in de avond, terwijl we om 12 uur moesten uitchecken. Michaelis heeft ons aangeboden de kamer kosteloos aan te houden tot de avond. Dat was heel erg fijn. Ben je op zoek naar een leuk appartement dat centraal gelegen is, dan is Pallada aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Dominic26-08-2015

Erg net en mooi app complex

We zijn nu voor het 3 de jaar in Agia galini en dit jaar voor eerst in palada we Kende de eigenaar al omdat we daar Al onesie boodschapen dede maar het is zeker voor herhaling vat baar er uitgebreid ontbijt en mooie nette kamer aardig personeeel top vakantie👍🏼

Gereisd in augustus 2015

• 10nic.dri12-07-2015

Fantastisch Appartement

Wij zaten dit jaar in Athena appartement. Dit is ook van Palada Een prachtig en zeer ruim appartement, (45 m2)gunstig gelegen en heel schoon. De service is zoals bij Palada, elke dag word er schoongemaakt. Uitzicht over het dorp en de haven. Voor volgend jaar staat er een renovatie gepland maar zo als het nu is, is het al geweldig! Zeker een aanrader

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Fam. Brunia05-07-2015

Eenvoudige appartementen op unieke locatie

Appartementen Pallada zijn eenvoudig ingericht , maar alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het schoonmaken gebeurt dagelijks en hier is niets op aan te merken. De meeste app. hebben een prachtig uitzicht. Wij verbleven in een studio en hadden uitzicht op het kleine vissershaventje. Wat verder opvalt is de vriendelijke ontspannen sfeer die er heerst. De eigenaren zijn twee broers , die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn dagelijks te vinden in hun supermarkt , welke onder de app. ligt. Pallada ligt vlak bij het kleine centrum van Agia Galini , te bereiken via een steile weg en/of trappen. De prijs/kwaliteitsverhouding van deze app. is bijzonder goed. Wat ons betreft zijn deze app. beslist een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10maikel kocx29-08-2014

Prachtige locatie met perfecte service!

Net terug van 8 dagen in Agia Galini. We verbleven bij Pallada en Athena appartments. Het zag er op internet al prachtig uit maar het is echt nog veel mooier! We hadden een studio met haven/zeezicht. Deze was perfect uitgerust en erg schoon. Een goede douche, voldoende ruimte en een dagelijkse schoonmaak heeft er voor gezorgd dat we hier zeker nog naar terug gaan komen! De eigenaar is dagelijks hard aan het werk in zijn supermarkt en doet alles om het je zo goed mogelijk naar je zin te maken.

Ik heb werkelijk geen één negatief punt te benoemen.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9nic_dri18-06-2014

Fijne appartementen

De kamers van Palada zijn eenvoudig maar ruim. Typisch Grieks, eenvoudige keuken weinig pannen om zelf te koken maar voor een ontbijt voldoende. De eigenaar is erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Uitzicht van af het balkon is verschillend van zeer goed tot matig, ligt er aan welke kamer je hebt. Het dakterras bied een geweldig uitzicht over de haven en het dorp. De kamers zijn zeer schoon en worden elke dag schoongemaakt. Ook elke dag schone handdoeken. Palada heeft een eigen supermarkt waar je als gast 10% korting krijgt. Van af de haven moet je wel ca. 180 treden omhoog of een zeer steile weg om bij het appartement te komen, dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit geen optie mits je auto huurt. Dit kan goedkoop in het dorp ( informeer eerst goed bij welk verhuur bedrijf)!

Gereisd met partner in mei 2014

Appartement Pallada info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats