Hotel Neos Ikaros

8.3Fantastisch

82 reviews over Hotel Neos Ikaros

• 8patrick hoyberghs03-02-2020

zeer aangenaam verblijf

het is niet mijn eerste verblijf in Neos Ikaros hotel maar wel het eerste in de gloednieuwe kamers. de kamers die voor 1 persoonsverblijf zijn bedoeld zijn compleet gerenoveerd en prachtig. voldoende privacy, mooi terrasje. het ontbijt is kleinschalig maar lekker, wie hier over klaagt kan best een of andere vreetschuur boeken in het noorden. Agia Galini is na de 10 jaar dat ik er kom altijd weer een beetje thuiskomen en vrienden bezoeken. Neos ikaros is door zijn ligging geschikt voor mensen die niet zo goed meer de berg op kunnen naar de hoger gelegen hotels.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 2019
    9robert24-08-2019

voor herhaling vatbaar!

Leuke accommodatie, gerund door zeer gastvrije familie. Mooi zwembad, met lunchmogelijkheid aan je bedje. Lekker relaxt toch! Ontbijt was prima, niet super uitgebreid, maar wel lekker. Locatie was perfect, aan het begin van winkelgebied, met leuke restaurantjes, waar je goed en relatief goedkoop eet. Overal zeer gastvrij ontvangen, gelukkig kun je rustig kijken waar je wilt eten, en trekt men je niet naar binnen. Een raki van het huis, was bijna standaard. Enorm genoten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Tjeerd Nees13-07-2019

Prima hotel, voor herhaling vatbaar.!

Dit hotel is tegen een berg opgebouwd. De bovenste etages hebben dan natuurlijk het mooiste uitzicht. Vanuit het dorp is het een kleine klim. De kamers zijn uitstekend te noemen zeker voor Griekse begrippen. Ook het zwembad is mooi gelegen met veel bomen welke voor schaduw zorgen. Ook kan men hier een kleine maaltijd nuttigen.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Ann degelin21-05-2019

Super hotel met alles wat je nodig hebt 👍

Heel tof hotel ijskast en airco in de prijs inbegrepen. Heb 2017 ook al in neo ikaros gelogeerd. Ze hebben nu al gerenoveerd. Heel vriendelijk. Ik ga zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    7Marianne van Wijk04-11-2018

prijs/kwaliteit verhouding is goed

Eenvoudig hotel waar wel alles aanwezig is, ietwat gedateerd. Bedden vrij hard. Ontbijt iedere dag hetzelfde maar aangezien wij aan het eind van het seizoen zaten werd het ook iedere dag minder, tafeltjes om buiten te eten werden van lieverlee verwijderd, ook de ligbedden bij het zwembad, vonden wij raar, was nog mooi weer dus kon best nog die paar dagen tot het hotel zou sluiten blijven staan. Ook de grote honden van de familie liepen rond bij het zwembad, doen niks maar toch.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Gerrit Blokzijl30-10-2018

Mooie vakantie in een eenvoudig hotel

Rustig hotel in een prachtige plaats in zuid kreta. Accommodatie was eerst wennen daar we veel in 4 of 5 sterren hotels verblijven. Maar voor Griekse begrippen was dit een keurig en net hotel. Na een dag wennen waren we er ook aan gewend. Ontbijt dagelijks eenvoudig en elke het zelfde, maar wel goed. Kamers netjes en om de dag schoon bed en badlinnen. Zwembad en tuin keurig. WiFi wisselend, maar mee te leven

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8AT Los28-09-2018

Rustig en schoon verblijf

Nette kamer. We hadden een superieur geboekt en hadden deze aan de hand van recentie wat groter verwacht. We zaten op de 2 e verdieping en de info had ons laten weten dat het de bovenste etage zou zijn. Er waren namelijk 4 etages . Onze eerste indruk was een klein beetje teleur stelling hierdoor. We kwamen ook aan in donker dus besloten te wachten totvde volgende dag om een goed oordeel te kunnen hebben. We bleken toen een fij uitzicht te hebben op zee, het dorpje en het zwembad. Dat maakte alles goed. Kamer netjes schoon en bedden en handoeken werden elke 2 dagen verschoond.Fijn dat er een lift was. Zwembad was heerlijk. Rustig netjes en keurig. Aan de bar kon je gezellig wat drinken bestellen en wat gemakkelijke lunch gerechten en ijs. Ontbijt is eenvoudig. Maar genoeg. Soms lagen er sinaasappels uit eigen tuin die heerlijk waren maar verder geen vers fruit. Dat vonden we jammer. Personeel was vriendelijk. Alles schoon en netjes

Gereisd met partner in september 2018

• 10Familie Romme03-08-2018

Fantastisch en supercomplex

Het is een kleinschalig en heerlijk hotelcomplex! De eigenaren panos en zijn vrouw, Manos en de dochters zijn onwijs lieve mensen en staan dag en nacht voor je klaar! Het ontbijt is kleinschalig, maar ze hebben wel alles liggen, fruit, brood, yoghurt, beleg, zoet, muesli, cakejes...etc...genoeg dus! De kamers op de 1e verdieping zijn klein, maar op de hogerliggende verdiepingen zijn de kamers lekker ruim met een ruim balkon wat uitzicht heeft op zee. Er is ook een lift. Het zwembad is zalig, groot en veel schaduw door de bomen en de bar/restaurant bij het zwembad heeft ook hele lekkere salades en tosti's. Je loopt het hotel uit en je bent zo beneden bij de haven en de gezellige restaurantjes. Wij komen volgend jaar terug!! Ik zal hierbij ook nog wat tips geven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Smit02-05-2018

Zeer fijne ervaring.

Goed aan het hotel: - bijzonder rustig en mooi gelegen - prettig management - ruime comfort kamers met balkon - gezellige en gemoedelijke sfeer - gemakkelijke loopafstand naar Agia Galini Omgevingskenmerken: - een idyllisch vissersdorpje waar je je hart aan verliest - de bewoners Agia Galini en uitbaters van restaurants zeer vriendelijk en gastvrij - goede uitvalsbasis vanuit hotel naar bezienswaardigheden en strand

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

9Annemieke11-08-2017

authentiek,gezellig dorp aan de zuidkust van Kreta

Een heel leuk dorp aan de zuidkust van Kreta. Fijn is dat toerisme en het gewone leven van de Griekse bevolking hier heel naturel mengen in Agia Galini. In het najaar is het nog tot ver in oktober mooi weer,terwijl het dan aan de noordkust van Kreta vaak al kouder is met meer regen. Het dorpsstrand is niet slecht,maar voor echt mooie zandstranden heb je wel een auto nodig. Wil je meer zien van Kreta,dan zit je hier wel wat verder van de bekendere bezienswaardigheden af. Een auto is zeker een must. Er gaan wel iedere dag bussen naar andere grote plaatsen op Kreta,maar je moet ook weer terug!

Ik ben zoals meer mensen besmet met het ' Agia Galini virus'. Kom bijna elk jaar terug in september. Dit geldt uiteraard voor meer mensen en dit geeft ,samen met het kontakt met de locals, hele leuke ontmoetingen.Ik kan o.h.a rustig mijn tas op een terrasstoel laten liggen wanneer ik naar het toilet ga bv. Dat zou ik aan de noordkust niet in mijn hoofd halen.

Een prettige bijkomstigheid is dat de prijzen heel redelijk zijn, lager dan in het noorden. De mensen die hier wonen en werken,waaronder ook aardig wat import, zorgen er op een niet- opdringerige manier voor dat ik me ieder jaar weer ' thuis' voel komen.

Alleen gereisd in september 2016

Hotel Neos Ikaros info