Hotel Irini Mare

14 reviews over Hotel Irini Mare in het Nederlands

Top Hotel

DJ Baas
3-10-2017

Irini Mare is wat mij betreft n top hotel. Kamers gelegen in een mooie goed onderhouden tuin. Ontbijt divers en met gebruik van fruit uit eigen tuin. Lekker buiten ontbijten :). Personeel vriendelijk een voorkomend. Er zijn 2 zwembaden en een badje voor de kinderen. Wil je naar het strand dan is het zo n 100 verder. Het strand rustig en relaxed met een taverna waar je lekker op t strand kunt lunchen. Wat mij betreft beste hotel in Agia Galini. Hebben hier de afgelopen 5 jaar korte vakanties doorgebracht.

Goed 4*-hotel tegen betaalbare prijs.

Peter
31-7-2011

Ligt net buiten het dorp Agia Galini. De loopafstand is ca 15-20 minuten naar het dorp (zeer goed te doen). Van de kamers naar het restaurant/zwembad moet je ongeveer 60 treden naar beneden (5 trappen), dus een mooie training...

De ligging krijgt van mij een lager cijfer, omdat er in de omgeving niets te doen is. Matala is ca 20 km en Herakilon ligt op 70km (met bus 2 uur rijden naar vliegveld). Er worden wel diverse excursies aangeboden (Samaria kloof, €54 (juli 2011) ).

Een aangenaam hotel vlak aan de zee

Carla en Bart, Eline en Bart
6-9-2010

Agia Galini is een rustig dorpje in een baai aan de kust. Helemaal anders dan het drukke noorden van het eiland. Het hotel ligt op wandelafstand van het dorp en is makkelijk te bereiken via een wandelpad langs het water. Voor de verdere verkenning van het eiland is een wagen wel aangewezen.

Het hotel beschikt over alle moderne faciliteiten en heeft grote nette kamers. Het ontbijt was uitgebreid en steeds verzorgd. Het personeel spreekt naast Grieks ook voornamelijk Duits. In het dorp stapelen de gezellige restaurantjes zich op tegen de heuvel. We hebben er een leuke vakantie gehad.

Heerlijk en Gezellig

nanette01
11-5-2010

Aan het begin van het seizoen hier geweest. het weer was fantastisch. elke dag 27gr. Bij de receptie zeer vriendelijk onthaal. vooral met Thea zeer goed contact. spreken beetje NL en verder Duits en Engels. Kamers zijn in appartement blokjes van 2x3 kamers. mooie tuin, met groot en kinder zwembad. was nu net gevuld dus nog erg koud. Restaurant met heerlijk ontbijtbuffet en avond buffet met echt grieks eten. onze kinderen mistten soms wat 'gewoon' eten. maar wij vonden het heerlijk. Jannis en Michalis waren super ! echte gezellige avonden. strand op 1 min. lopen. idd schoentjes meenemen voor in zee. allemaal leuke tentjes om te lunchen. vooral Costas Taverne Bar; erg gezellig ( Ober Makis) en goed eten ! ligstoelen waren nu nog gratis. dorpje op 10mn lopen van hotel via boulevard. schattig dorpje met haventje en ook hier weer ontzettend aardige mensen. je kan via de heuvels 6km lopen naar strandje. leuk om te doen en dan weer terug met bootje.We komen zeker terug !!

Fantastische vakantie gehad

De Koninck Gonda
16-6-2009

Wij hebben verbleven in hotel irini mare van 1/6/09 tot 13/6/09 en hebben een reuze vakantie gahad. Het ontbijt was als een feest opzich niet normaal naar griekse gewoontes. Alles was voorzien. Het ligt wel buiten het centrum maar na een heel mooie wandeling van 15 min bereik je het centrum. Dus voor herhaling vatbaar.

Heerlijk

gemma
8-5-2009

Heerlijk hotel. Wel gehorig, zoals elk Grieks hotel en uiteraard weinig waterdruk. Zeer vriendelijke mensen. Mooi zwembad en lekker echt Grieks eten, lauwwarm zoals alle Grieken het eten. Heerlijke "boeren" ovenschotels. Ik herkende elk hoofdgerecht van mijn verblijf (1 jaar) in 1986/87.

2008

Na een busreis dwars door Kreta van 2 uur, echt de moeite waard, kwamen we aan in het hotel.

We werden vriendelijk ontvangen en onze kamers waar heel schoon en goed. We hadden een kamer met een tussendeur. Onze 2 meiden van 11 en 16 jaar vonden het prima.Hotel is heel rustig gelegen geen lawaai van auto's en scooters, je werd wakker van de vogeltjes. Het ontbijt buffet was grandioos het avondbuffet iets minder maar toch voldoende. Jammer dat het eten zo lauw was. Een hele mooie tuin met ligbedden 2 zwembaden. Strand op 100m, zandstrand en als je in het water gaat dan wel waterschoenen aan vanwege stenen. Het dorpje is gezellig met verschillende straatjes die je wel moet omhoog lopen. Leuke barretjes en goede eetgelegenheden. Leuk haventje. Wij waren hier van 26 april t/m 3 mei. Mooi weer gehad. Voor 1 week was het voldoende.

Single mama met dochter van 9 jr

Hilde
17-1-2008

Single mama met dochter van 9 jr. (5-15 juli07). Verre maar mooie transfer naar het zuiden. Romantische ligging, vlakbij keizelstrand waar je heerlijk kan zwemmen (plastic schoenen!), zonnen (ligstoelen tegen betaling), en lekker kan eten in de vele restaurantjes. Agia Galini is een mooi stadje met veel winkeltjes, restaurants en café's. Huurauto nodig voor wie meer wil zien.

Hotel is gezellig, personeel vriendelijk, eten eenvoudig maar lekker. Klein zwembadje in een mooie tuin. Publiek is Duits,de hostess van Touroperator onvriendelijk. Nauwelijks animatie (vind ik pluspunt). Af en toe wordt het publiek geëntertaind met een bandje, een quiz, allemaal erg rustig. Voor mensen met kinderen die vriendjes willen maken is dit niet echt een aanrader, tenzij ze Duits spreken. Ik zou er zeker terugkeren voor een leesvakantie, of met oudere kinderen.

2007

Rustig gelegen hotel op korte afstand van een kiezelstrand. Agia Galini is minder geschikt voor jeugdige mensen (geen discotheken). Wel veel eetgelegenheden. A G ligt op ca 15 minuten lopen. Klein maar met gezellige straatjes. Strand is niet zo fraai en ongeschikt voor kinderen. Alternatief is Kalamaki Beach (25 min auto) De boot naar Preveli vaart niet meer! In het hotel erg veel Duitsers.

Hotel heeft fraai zwembad en erg mooie tuin. Kamers zijn eenvoudig maar zeer schoon. De badkamer is klein en heeft slechts een zitbad.

Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt was erg uitgebreid met veel variaties en fruit. Het diner was minder met juist weinig variatie. Meestal geen fruit, yoghurt e.d., wel veel taart e.d. De prijzen zijn hier in het algemeen een stuk lager dan aan de drukke noordkust.

Een huurauto is echt een must.

In Juni 2007 ben ik met mijn dochter hier geweest om uit

Ankie Wondergem
19-6-2007

In Juni 2007 ben ik met mijn dochter hier geweest om uit te rusten van haar eindexamen. Geweldige keuze. Erg vriendelijk personeel, niets is hen teveel. Voor mensen die wat moeilijk ter been zijn is deze accommodatie niet geschikt want er zijn nogal wat niveauverschillen dus veel trappen. Het ligt heerlijk rustig. je loopt binnen 10 minuutjes langs het strand naar Agia Galini, een leuk stadje met wél heel veel trapjes. Mocht je gaan doe a.u.b. Jannis, Michali en Christina de hartelijke groeten (jassas) van Ankie en Marjolein en voor de raki: jamas! ik ga beslist nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Irini Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irini Mare in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irini Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.