Hotel Irini Mare

19 reviews over Hotel Irini Mare in het Nederlands

Top Hotel

DJ Baas
3-10-2017

Irini Mare is wat mij betreft n top hotel. Kamers gelegen in een mooie goed onderhouden tuin. Ontbijt divers en met gebruik van fruit uit eigen tuin. Lekker buiten ontbijten :). Personeel vriendelijk een voorkomend. Er zijn 2 zwembaden en een badje voor de kinderen. Wil je naar het strand dan is het zo n 100 verder. Het strand rustig en relaxed met een taverna waar je lekker op t strand kunt lunchen. Wat mij betreft beste hotel in Agia Galini. Hebben hier de afgelopen 5 jaar korte vakanties doorgebracht.

Goed 4*-hotel tegen betaalbare prijs.

Peter
31-7-2011

Ligt net buiten het dorp Agia Galini. De loopafstand is ca 15-20 minuten naar het dorp (zeer goed te doen). Van de kamers naar het restaurant/zwembad moet je ongeveer 60 treden naar beneden (5 trappen), dus een mooie training...

De ligging krijgt van mij een lager cijfer, omdat er in de omgeving niets te doen is. Matala is ca 20 km en Herakilon ligt op 70km (met bus 2 uur rijden naar vliegveld). Er worden wel diverse excursies aangeboden (Samaria kloof, €54 (juli 2011) ).

Schön aber langweilig

Walter und Heidelinde
14-9-2010

Das Hotel Irini Mare ist eigentlich ein schönes liebevolles Hotel mit sehr freundlichen Personal welches auch deutsch spricht. Das Essen ist aber wirklich nicht in Ordnung. Leider gab es kein einziges Mal zum Ausweichen Pizza oder so etwas ähnliches. Der Strand ist nicht so toll. Wenn man aber ein Auto mietet, kann man nicht weit weg vom Hotel sehr schöne Strände finden. Nicht weit weg in Kommos gibt es auch für FKK Freunde einen sehr schönen Strand. Wie von manch anderen Bewertungen kann man in Galini wirklich Ruhe finden. Uns wurde es aber dann schon ein wenig zu langweilig. Nachtleben tut sich wirklich nicht viel in Galini. Alles in allem werden wir dieses Hotel bzw. den Ort Agia Galini nicht wieder buchen.

We hebben een aantal aanbieders voor Irini Mare voor je op een rij gezet:

Een aangenaam hotel vlak aan de zee

Carla en Bart, Eline en Bart
6-9-2010

Agia Galini is een rustig dorpje in een baai aan de kust. Helemaal anders dan het drukke noorden van het eiland. Het hotel ligt op wandelafstand van het dorp en is makkelijk te bereiken via een wandelpad langs het water. Voor de verdere verkenning van het eiland is een wagen wel aangewezen.

Het hotel beschikt over alle moderne faciliteiten en heeft grote nette kamers. Het ontbijt was uitgebreid en steeds verzorgd. Het personeel spreekt naast Grieks ook voornamelijk Duits. In het dorp stapelen de gezellige restaurantjes zich op tegen de heuvel. We hebben er een leuke vakantie gehad.

Heerlijk en Gezellig

nanette01
11-5-2010

Aan het begin van het seizoen hier geweest. het weer was fantastisch. elke dag 27gr. Bij de receptie zeer vriendelijk onthaal. vooral met Thea zeer goed contact. spreken beetje NL en verder Duits en Engels. Kamers zijn in appartement blokjes van 2x3 kamers. mooie tuin, met groot en kinder zwembad. was nu net gevuld dus nog erg koud. Restaurant met heerlijk ontbijtbuffet en avond buffet met echt grieks eten. onze kinderen mistten soms wat 'gewoon' eten. maar wij vonden het heerlijk. Jannis en Michalis waren super ! echte gezellige avonden. strand op 1 min. lopen. idd schoentjes meenemen voor in zee. allemaal leuke tentjes om te lunchen. vooral Costas Taverne Bar; erg gezellig ( Ober Makis) en goed eten ! ligstoelen waren nu nog gratis. dorpje op 10mn lopen van hotel via boulevard. schattig dorpje met haventje en ook hier weer ontzettend aardige mensen. je kan via de heuvels 6km lopen naar strandje. leuk om te doen en dan weer terug met bootje.We komen zeker terug !!

Allemand indispensable.

francis
11-8-2009

Les chambres sont spacieuses, climatisées avec un petit frigo. L'hôtel est propre mais à vous de faire votre lit! Par ailleurs il y a un gros problème de pression d'eau et ce n'est pas simple pour prendre une douche. C'est vraiment un problème. Sinon, l'hôtel est bien situé, tout près de la mer (quelques minutes à pied et près d'un petit village agréable ( 15 minutes à pied). où on peu très bien manger. C'est important car la restauration de l'hôtel (demi-pension) est médiocre.

Mais je déconseille surtout cet hôtel si vous ne parlez pas allemand. Personne ne parle français et peu de gens parlent anglais. Par ailleurs ils ont manifestement des accords avec une agence "cretan holydays" qui organise des excursions et où l'allemand est absolument indispensable.

Fantastische vakantie gehad

De Koninck Gonda
16-6-2009

Wij hebben verbleven in hotel irini mare van 1/6/09 tot 13/6/09 en hebben een reuze vakantie gahad. Het ontbijt was als een feest opzich niet normaal naar griekse gewoontes. Alles was voorzien. Het ligt wel buiten het centrum maar na een heel mooie wandeling van 15 min bereik je het centrum. Dus voor herhaling vatbaar.

Langweiliger Urlaub im Hotel Irini Mare

Ingrid
25-5-2009

Irini Mare ist kein 4 Sterne Hotel weder vom Service noch vom Essen noch von der Lage.Ich werde dieses Hotel nicht weiterempfehlen und auch nicht wieder buchen.

Heerlijk

gemma
8-5-2009

Heerlijk hotel. Wel gehorig, zoals elk Grieks hotel en uiteraard weinig waterdruk. Zeer vriendelijke mensen. Mooi zwembad en lekker echt Grieks eten, lauwwarm zoals alle Grieken het eten. Heerlijke "boeren" ovenschotels. Ik herkende elk hoofdgerecht van mijn verblijf (1 jaar) in 1986/87.

2008

Walter und Maria G.

Walter Gengenbacher
21-9-2008

Wer einen ruhigen u. erholsamen Urlaub, weit ab von Disko und Ramba Zamba, verbringen will ist im Hotel Irini Mare bestens aufgehoben. Das deutsch sprechende, sehr höflich u. hilfsbereite Personal an der Rezeption steht rund um die Uhr zu Verfügung. Das klimatisierte Zimmer, (das man mit 29 Grad Nachtteperatur wirklich braucht) ist von dem freundlichen Reinigungspersonal Super gepflegt u. gereinigt worden. Die Kinderbetreuung, die täglich von 11 Uhr bis 16 Uhr durch das Hotel organisiert u. von deutschen Erzieherinnen durchgeführt werden, bringt den Eltern einen wirklich erholsamen Urlaub. Also für einen Familienurlaub ein Volltreffer. Der Kiesstrand am Meer der in weniger als 5 Minuten zu erreichen ist, ist für Sandstrandfreunde eine herbe Enttäuschung. Dafür ist die Liegewiese am Hotelpool mit Schatten von Palmen u. Olivenbäumen eine 100 Prozentige Entschädigung. Das reichhaltige u.abwechslungsreiche Frühstücks- u. Abendbuffett ist mit griechischer und deutscher Kost gut ausgewogen.

We hebben een aantal aanbieders voor Irini Mare voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irini Mare in Agia Galini, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irini Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Irini Mare scoort een 8.5 uit 10 op basis van 19 reviews.