Aparthotel Golden Star

Aparthotel Golden Star

8Fantastisch

Griekenland, Kos, Tigaki

Je kunt vanaf nu meer dan 5.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 521p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Keulen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

18 reviews over Aparthotel Golden Star

• 8Helma15-06-2015

T gaat net aaan

Geen wifi geen televisie.geen wateroverlast. Zelf koken moeilijk weinig pannen. En de eigenares ziet je desniettemin staan en is ronduit onvriendelijk als je niets bij haar besteed.

Bij aankomst word het ontbijt aangeprezen voor 7Up maar morgenvroeg is het gratis als je de hele vakantie bij ons ontbijt. Alleen de volgende dag bij golden star ontbeten............. dan kost het geen 7 maar 9 euro. Geld verdienen oke maar de wel op een eerlijke manier. Trouwens bij touroperator word het ontbijt aangegeven voor 6.5

• 8bep emonts05-06-2015

Aanrader voor de rustzoekende vakantieganger.

Alle personeel hulpvaardig en klantvriendelijk. Ontbijt is uitmuntend. Prima accommodatie in rustige omgeving. Nette, goed onderhouden appartement en accommodatie. Voelden ons hier prima thuis.

• 8Giel Creuwels29-05-2015

Mooi en netjes.

alles schoon en netjes, alleen jammer van de pissebedden en spinnen elke dag.

• 9xDannique23-08-2014

Heerlijke vakantie

Super vakantie gehad in Tigaki. Het is een rustig dorpje, wat alleen 's avonds een beetje leeft. De accommodatie is vrij rustig, zeer goed onderhouden en vrij ruim op gezet. Het ligt een beetje afgelegen, maar met een fiets prima te doen. Hier heb je totaal geen overlast, wij hadden alleen wat last van honden van de buren.. Voor de rest hadden wij de studio, erg schoon en netjes. Het werd later wat drukker, wat je wel merkte doordat er minder schone handdoeken kwamen etc. Niet echt iets waar je je zorgen over hoeft te maken. Zwembad was naar onze mening iets te warm, maar ach, dat is echt zeuren. Het strand is makkelijk bereikbaar, fiets is wel echt een aanrader, kunnen ze goedkoop en snel voor je regelen bij de receptie! Qua eigenaren, geen bijzonderheden. Zijn vriendelijke, lichtelijk hyperactieve mensen soms, maar zolang je aardig tegen hun bent, zijn ze aardig tegen jou! De BBQ met zwaardvisfilet is ook zeker niet slecht! ;)

Kortom, heerlijk gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 9Carine26-05-2014

Prima vertoeven

Prima accommodatie, schoon, goed restaurant. Rustig, geen last van het uitgaansgedoe. Je kijkt uit op weilanden en in de verte bergen en dorpjes, de zee en het zoutmeer. Het personeel is erg vriendelijk ( soms een beetje over the top) en vooral als je er regelmatig eet, kan het niet stuk. Ik vond de prijs van eten en drinken behoorlijk aan de maat. Het ontbijt was erg goed verzorgd en de kok zorgde voor prima diners. De kamers zijn ruim, schoon, er werd op tijd verschoond. Het zwembad werd heel goed onderhouden, er lag zelden troep in.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8a. reuling22-08-2013

Een fijne en goede vakantie!

Een appartement voor 4 personen geboekt, half pension. De kamers waren schoon, om de dag schone handdoeken (genoeg voor 4 personen). Keukengerei wel minimaal, geen koffiezetapparaat. Maar aangezien wij niet gingen koken was dit geen gemis. De eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. Laatste dag werden wij om 17.00 uur opgehaald, maar waren toch de hele dag welkom om bij het zwembad te verblijven en gebruik te maken van de faciliteiten. Koffers mochten wij bij de balie (met toezicht) stallen. Ontbijt: weinig afwisseling, maar genoeg keus. Als wij vroeg weg moesten vanwege een excursie, werd er voor ons (4 pers.) een lunchpakket gemaakt! Diner: groenten en olijven uit eigen tuin. Genoeg iedere dag genoeg variatie, ook voor de toetjes. Twee keer BBQ: 1 x vis (zwaarvisfilet of zeebaars) 1 x vlees (soort gyros). Erg goed klaargemaakt. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad en kunnen ons niet vinden in de kritieken die eerder beschreven zijn.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Morshuijssen09-08-2012

Volgende keer een ander onderkomen

Via een touroperator zijn we bij dit complex terecht gekomen. Voor wat ik van Griekenland ken is het complex verzorgd met alle faciliteiten die je nodig hebt. We hebben logies geboekt om juist ook de omgeving te verkennen en niet zoals veel duitsers hier doen niet verder te komen dan het zwembad. Qua ligging ben ik blij dat we buiten Kos stad zaten. Vanuit tigaki is elke zijde van het eiland goed te bereiken. Daarom is dit complex ook een goede keuze. De service is echter minimaal als je geen extra consumpties neemt of gaat eten hier. Zo ook bij het vertrek. We zijn midden in de nacht aangekomen, maar moesten voor de middag weer uit de accommodatie zijn. Op zich ok, maar als je dan nergens je spullen neer kan zetten en men je het gevoel geeft met de spullen op straat te staan (we worden pas om 20.45 opgehaald), dan is dit geen goede afsluiter. Nu waren we genoodzaakt elders te eten en hebben ze de zo gehoopte extra inkomsten gemist.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Alex en Gwen06-08-2008

Prima acc. maar niet om te eten

Voor een 3* hotel/appartement goede prijs/kwaliteitsverhouding. Minpunten: airco los bij bestellen (7euro pd), de badkamer is na douchgebruik een waterballet, eten is matig en de drankjes zijn duur! Pluspunten: schoon, goed zwembad en de eigenaren zijn erg vriendelijk. Een echt familliebedrijf. De BBQ die 1x per week wordt gehouden is wat eten betreft niet echt een aanrader maar wel gezellig. Tip: zorg dat je elke dag je drankjes en eten betaald. Wij lieten pas aan het einde van de vakantie de eindafrekening maken en schokken behoorlijk. Er was ook geen bon zodat je niet precies kon zien waar je nou echt voor betaald had. Eten en drinken zijn in verhouding met de restaurants en barretjes aan de kust duur.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8joke putting26-07-2008

goede prijs/kwaliteit verhouding

er 1 keer gegeten, want elke dag was niet mogelijk op dat moment. Eten was lekker, maar prijzig

Gereisd met partner in mei 2008

• 8a.kuijper23-06-2008

redelijk

een beetje ghaotisch wat betreft de linnen en handoek verstrekking soms om de dag en dan 4 dagen weer niets verder wel een aanrader maar laat je niet verleiden voor een bbq deze is werkelijk smerig en veel te duur de salade bar is overigens wel goed je eet trouwens voor veel minder geld goed bij ikaros of alykes sunshine of bij een van de andere leuke tavernes in tigaki wij waren in mei 2007 hier ook en eigenlijk was het toen ook al zo maar wij huren alleen maar de kamer en verder , niet wij komen al 7 jaar op kos en weten zo ondertussen waar je wel of niet moet zijn

Gereisd met partner in juni 2008

3 tips over Aparthotel Golden Star

• a. reuling, 22-08-2013 Rapporteren

Veel excursies te doen. Je wordt vanaf het kruispunt door bussen opgehaald en teruggebracht. Zee: 900 meter, goed te lopen. Dorp: 500 meter: erg gezellige terrasjes. Excursies: drie eilanden tocht per zeilboot (aanrader), dagje Bodrum (turkeije), embros thermen (als excursie te boeken is goedkoper dan met de reguliere bus!), fiets huren en naar Palia pily en Zia fietsen (wel een behoorlijke klim, maar een prachtig uitzicht).

• xDannique, 23-08-2014 Rapporteren

De studio scheelt geld en is prima te doen! De BBQ met zwaardvisfilet is heerlijk! Huur een fiets! Makkelijk en goedkoop te regelen via de receptie! Restaurantjes zijn goed en goedkoop in Tigaki! Huur quad voor een dag! Via de hoofdweg is alles te bereiken, het uitzicht in Kefalos is prachtig! Vraag goed rond qua prijzen, want die willen nog flink verschillen!

• Giel Creuwels, 29-05-2015 Rapporteren

kamer vlakbij het zwembad anders geen wifi bereik.

0 vragen over Aparthotel Golden Star

Aparthotel Golden Star info