Géén boekingskosten

GriekenlandKosTigaki

8.8FantastischScore uit 21 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

23 Reviews over Golden Star

• 9Nik30-07-2021

Prachtige accomodatie met behulpzaam personeel

Mooie, ruime en zeer schone kamer met een leuk balkonnetje. De kamer zag er nog gloednieuw uit. Er is een fijne sfeer in het hotel, het is er wel erg rustig, vooral in de avonden. Ontzettend behulpzaam en vriendelijk personeel die ook veel weten over de omgeving. Leuk ook dat het zo kleinschalig is waardoor je veel dezelfde gezichten ziet. Prima buffet en ruime keuze aan drankjes. Er wordt goed rekening gehouden met de covid-maatregelen. Houd er wel rekening mee dat je een kleine bedrag moet bijbetalen om gebruik te maken van de airconditioning. We hebben hier een ontzettend fijn verblijf gehad en zouden dit hotel zeker aanraden!

• 9Laurelle & Mieke12-08-2019

Aanrader! Relaxte sfeer & heerlijk eten!

Deze vakantie verbleven wij voor het eerst een week in het pas gerenoveerde Golden Star in Tigaki! We hebben een ontzettend fijne tijd hier gehad. Het personeel was erg aardig, het terrein was schoon, er waren meer dan genoeg zon-bedjes aan het schone zwembad en het eten was gevarieerd, goed bereid en erg lekker. Al met al niks te klagen. Wat wij vooral heel fijn vonden was de sfeer: rustig & relaxed. Ook werd er op 2 avonden entertainment georganiseerd, zoals 'live music' op vrijdag en een traditioneel Griekse avond op maandag. Verder heeft het verblijf een goede ligging: op 50 meter afstand van de bushalte naar Kos, een kwartier lopen van het centrum van Tigaki en het strand.

Al met al raden wij dit verblijf van harte aan.

• 8Helma15-06-2015

T gaat net aaan

Geen wifi geen televisie.geen wateroverlast. Zelf koken moeilijk weinig pannen. En de eigenares ziet je desniettemin staan en is ronduit onvriendelijk als je niets bij haar besteed.

Bij aankomst word het ontbijt aangeprezen voor 7Up maar morgenvroeg is het gratis als je de hele vakantie bij ons ontbijt. Alleen de volgende dag bij golden star ontbeten............. dan kost het geen 7 maar 9 euro. Geld verdienen oke maar de wel op een eerlijke manier. Trouwens bij touroperator word het ontbijt aangegeven voor 6.5

• 8bep emonts05-06-2015

Aanrader voor de rustzoekende vakantieganger.

Alle personeel hulpvaardig en klantvriendelijk. Ontbijt is uitmuntend. Prima accommodatie in rustige omgeving. Nette, goed onderhouden appartement en accommodatie. Voelden ons hier prima thuis.

• 8Giel Creuwels29-05-2015

Mooi en netjes.

alles schoon en netjes, alleen jammer van de pissebedden en spinnen elke dag.

• 9xDannique23-08-2014

Heerlijke vakantie

Super vakantie gehad in Tigaki. Het is een rustig dorpje, wat alleen 's avonds een beetje leeft. De accommodatie is vrij rustig, zeer goed onderhouden en vrij ruim op gezet. Het ligt een beetje afgelegen, maar met een fiets prima te doen. Hier heb je totaal geen overlast, wij hadden alleen wat last van honden van de buren.. Voor de rest hadden wij de studio, erg schoon en netjes. Het werd later wat drukker, wat je wel merkte doordat er minder schone handdoeken kwamen etc. Niet echt iets waar je je zorgen over hoeft te maken. Zwembad was naar onze mening iets te warm, maar ach, dat is echt zeuren. Het strand is makkelijk bereikbaar, fiets is wel echt een aanrader, kunnen ze goedkoop en snel voor je regelen bij de receptie! Qua eigenaren, geen bijzonderheden. Zijn vriendelijke, lichtelijk hyperactieve mensen soms, maar zolang je aardig tegen hun bent, zijn ze aardig tegen jou! De BBQ met zwaardvisfilet is ook zeker niet slecht! ;)

Kortom, heerlijk gehad!

• 9Carine26-05-2014

Prima vertoeven

Prima accommodatie, schoon, goed restaurant. Rustig, geen last van het uitgaansgedoe. Je kijkt uit op weilanden en in de verte bergen en dorpjes, de zee en het zoutmeer. Het personeel is erg vriendelijk ( soms een beetje over the top) en vooral als je er regelmatig eet, kan het niet stuk. Ik vond de prijs van eten en drinken behoorlijk aan de maat. Het ontbijt was erg goed verzorgd en de kok zorgde voor prima diners. De kamers zijn ruim, schoon, er werd op tijd verschoond. Het zwembad werd heel goed onderhouden, er lag zelden troep in.

• 8a. reuling22-08-2013

Een fijne en goede vakantie!

Een appartement voor 4 personen geboekt, half pension. De kamers waren schoon, om de dag schone handdoeken (genoeg voor 4 personen). Keukengerei wel minimaal, geen koffiezetapparaat. Maar aangezien wij niet gingen koken was dit geen gemis. De eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij. Laatste dag werden wij om 17.00 uur opgehaald, maar waren toch de hele dag welkom om bij het zwembad te verblijven en gebruik te maken van de faciliteiten. Koffers mochten wij bij de balie (met toezicht) stallen. Ontbijt: weinig afwisseling, maar genoeg keus. Als wij vroeg weg moesten vanwege een excursie, werd er voor ons (4 pers.) een lunchpakket gemaakt! Diner: groenten en olijven uit eigen tuin. Genoeg iedere dag genoeg variatie, ook voor de toetjes. Twee keer BBQ: 1 x vis (zwaarvisfilet of zeebaars) 1 x vlees (soort gyros). Erg goed klaargemaakt. Wij hebben het heel goed naar onze zin gehad en kunnen ons niet vinden in de kritieken die eerder beschreven zijn.

• 6Morshuijssen09-08-2012

Volgende keer een ander onderkomen

Via een touroperator zijn we bij dit complex terecht gekomen. Voor wat ik van Griekenland ken is het complex verzorgd met alle faciliteiten die je nodig hebt. We hebben logies geboekt om juist ook de omgeving te verkennen en niet zoals veel duitsers hier doen niet verder te komen dan het zwembad. Qua ligging ben ik blij dat we buiten Kos stad zaten. Vanuit tigaki is elke zijde van het eiland goed te bereiken. Daarom is dit complex ook een goede keuze. De service is echter minimaal als je geen extra consumpties neemt of gaat eten hier. Zo ook bij het vertrek. We zijn midden in de nacht aangekomen, maar moesten voor de middag weer uit de accommodatie zijn. Op zich ok, maar als je dan nergens je spullen neer kan zetten en men je het gevoel geeft met de spullen op straat te staan (we worden pas om 20.45 opgehaald), dan is dit geen goede afsluiter. Nu waren we genoodzaakt elders te eten en hebben ze de zo gehoopte extra inkomsten gemist.

• 9Claudia W.20-07-2011

Klasse 3*** Hotel!!! TOP Service

Durch einen Zufall kamen wir ins GOLDEN STAR, da unser eigentlich gebuchtes Hotel überbucht war. Wahnsinnig herzlich sind wir dort aufgenommen worden. [], die Dame des Hauses und Ihr Vater [], sowie ein tolles familiäres Team machen den Aufenthalt einzigartig. Dass die Griechen sehr nett sind, wussten wir, aber das übertraf ALLES! Spitzen Service... Danke Golden Star

Schöne, große und v.a. saubere Zimmer mit Balkon oder Terrasse. Top! Pool ist sehr sauber und Anlage ist sehr gepflegt. Auch das Essen hier ist echt UND original griechisch und frisch. Zum Frühstück gab es ungewohnt große Auswahl, immer mit Kuchen, frischem Gemüse, Yoghurt, Eier, Marmelade usw... Einmal wurde sogar frischer Fisch gegrillt..

Zu empfehlen ist das Mieten von Fahrrädern. Der große Supermarkt bzw. Shopping Mall "Konstantinos" ist in 10 min. zu Fuß zu erreichen. Ein kleinerer Kiosk etwa in 3 min, direkt neben der Bushaltestelle( für einen Trip Kos Stadt) Bis ins Stadtzentrum von Tigaki ebenfalls.

Aparthotel Golden Star info

• Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)