Géén boekingskosten

Appartement Olga Paradise

GriekenlandKosPsalidi (bij Kos-stad)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Olga Paradise voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 52 reviews

Meer appartement info

54 Reviews over Olga Paradise

• 7Sandra24-08-2021

Heerlijke rustige plek!

Eenvoudige appartementen, hele lieve en behulpzame eigenaren. Er heerst rust. Max 4 gezinnen aan een zwembad. Heerlijke relaxte accommodatie vlakbij zee en Kos-stad!

• 8Karlyn16-07-2019

Prima rustig appartementcomplex voor de prijs

Wij hadden bij voorbaat niet veel verwacht van deze accomodatie voor de prijs. Maar toen wij hier aan kwamen zag het er veel beter uit dan verwacht! Het was nogsteeds redelijk oud ingedeeld en er waren dingen kapot maar over het algemeen zag het er prima uit. De ligging is perfect. Vooral als je van rust houd en er toch afentoe op uit wilt. De supermarkt is 5 minuten lopen van je kamer vandaan + je kan ook nog eens een fiets huren bij de buren ( of een paar straten verder) . Zo ben je binnen tien minuten in het bruizende centrum van de stad en kan je in de avond de rust van het hotel weer opzoeken. Het was heerlijk! De famillie van olga is erg vriendelijk en doen hun best om jou t naar je zin te maken.

• 9Ольга Б05-11-2018

Замечательный кантри отель

Отдыхали с ребенком 3, 5 года.Очень понравилось, пожалуй и еще бы приехала-убирали каждый день, белье меняли-за 14 дней 4 раза, полотенца по требованию-хоть ежедневно. Очень удобные матрасы-спали замечательно.Ближайший пляж каменистый, мы ходили не очень далеко там, где три таверны-там и пляж и даже дно песчаные)) По территории бродят куры ( много) , кошки-так что детям весело. Бассейн с 8 до 20-00 ( чтоб пьяные идиоты по ночам не куролесили)-очень чистый, народу немного. Вообще очень уютный отель Хозяева дружелюбные, выбивало пробки-чинили сразу в течение 5-10 минут. Правда к сентябрю посуду туристы поперебили-поперецарапали, мы с собой привезли сковородку ( ни в одних апартаментах никогда не было непоцарапанного тефлона-а у меня пунктик (хотя это моя проблема)) Но вот тарелок-бокалов некоторые жаловались не хватало-у нас , правда, тарелок был комплект, а вот вино пришлось пить из чашек (причем разномастных) или пластмассовых одноразовых стаканчиков (непривычно))) Могли б, конечно, на посуду и разориться-было б приятнее, но не критично Магазин ближайший с очень приличными ценами, когда что-то забывали купить в Карефуре-как-то по-другому сейчас называется-крупный сетевой ( до него полчаса наверное), в нашем ненамного дороже и ассортимент неплохой ( как мы заметили-он не совсем чисто туристический, много греков заходит, так что поэтому Рядом вправо автобусная остановка до сероводородных ванн-расписание висит, но плюс 15 минут добавить как минимум На экскурсию очень рекомендуем на остров -вулкан, брали в ближайшем агентстве по дороге в город

• 10Henk Tiebosch17-07-2018

Vergeet bij je thuis niet te kijken!

Helaas zijn er altijd mensen die op vakantie ineens veel eisen hebben en standaard mopperen. Genieten van wat ze hebben is hun vreemd! Wij hadden het gewelgid bij Olga, maar gaan ook op vakantie om te genieten! Shame on you voor hen die alleen maar kunnen mopperen! Wat zal het bij hen thuis schoon en gezellig zijn!!!???Groeten Henk en Monique. P.S. Bijna vergeten te vermelden dat bij ons alles wel perfect was? Ra ra aan wie ligt dat????

• 3Faml ..v.d.m.25-09-2017

Wat een puinbak..nooit meer olga.s puinbak

Tranen hebben we gelaten.wat een slechte zooi. ik raad de mensen aan om nooit dit te boeken.geen douche kunnen gebruiken de personeel hebben in onze koffers lopen neuzen toen we weg waren tot 2 keer toe..het is een puin zooi overal..geen tv.geen radio.geen wiffi.geen airco. geen eten en drinken terwijl we all in hadden geboekt. hadden erg last van vlooien in bed .spreken bijna geen engels goed .een nachtmerry voor ons met onze kleine meid .het enige wat nog gaat was het zwembad..een ding weet ik zeker. ik ga nooit meer naar deze puinbak toe .heb hard moete werken voor deze vakantie en voel me erg bedondert.alles bij elkaar voel ik me verschrikkelijk genaait. hoop geld betaalt .voor iets dat zeker geen 4 sterren waard is in onze ogen.. niet 1 ster waardt. al met al. onze vakantie was een teleurstelling en ga nooit meer naar deze zogenaamd paradise...het is gewoon een puinbak bah.en dan maar niet over de kippen en de hanen tespreken die s.nachts om 3 uur begint te kraaie. ik zeg nooit boeken.

• 8Sandra07-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Aardige mensen. Groot appartement. Soms geen handoeken of toilet papier maar als je het vroeg was het geen probleem. Vlakbij leuke terrassen, en restaurants, en vlakbij zee( 5 min). Winkeltje op 3 minuten en kos stad is ongeveer 25 min. Zwembad niet al te groot maar wel lekker. Geen kussens op de ligbedden.

• 2Wiesław08-12-2015

nigdy więcej

na zdjęciach jest pokazany nowy obiekt ,ale turystów z Polski melduje się w paskudnym ,zdewastowanym starym obiekcie , którego nie widać na zdjęciach . prócz-tego okropna baba właścicielka

• 1dilan28-06-2012

Nachtmerrie!!!!!

Het ziet er van buite mooi uit. dat is wel zo! maar beziet het eens van binnen! in bad op bed muren vieze beesten spinnen wormpjes!klantvriendelijk waren ze niet! geen handdoeke geen wc rol geen besteks nik s niks niksç het was super vui toen we aankwamen!! overal spinnen webs! voordeel enkel is met de fiets was het 5minuten fietsen naar het stad! en het zwembad was proper en dat is het. als je ook gerust wil slapen.. dan raad ik jullie aan dit hotel niet te nemen!! we sliepen daar niet we gingen uit en sliepen aan zwembad! het was een nachtmerrie de ste nacht!! ik raad het niet aan!! het was mijn verjaardags vakantie maar het was een nachtmerrie gewoon daar!!!

• 7L19-09-2011

Verzorgd, Personeel af en toe onvriendelijk.

Mooi en verzorgd hotel, net zwembad en mooi aangekleed. Bij aankomst lagen er handdoeken voor 1 dag. Deze worden max. 3 dagen per week verschoond. Verder wordt de kamer elke dag redelijk goed schoongemaakt. Het ziet er verzorgd uit, alleen het personeel is wat minder. Wij misten bij aankomst borden, bestek, glazen en een kussen. Na 5 keer vragen werd het dan eindelijk geregeld. Het ligt buiten het centrum, dus een fiets huren is een pré, maar fietsen langs de zee is totaal geen straf. Er is een supermarkt op loopafstand.

• 10Shiona Farrell16-09-2011

Marvellous!!!!

Olga and Dina are the best hosts you could ask for. Friendly, fun and nothing too much trouble. The accommodation is very good and comfortable. Excellent location for beach and not too far to walk to Kos town where there are some really good bars and eateries. For those who do not want to walk there is a bus, which runs frequently. The pool area is always sunny and is well kept by the owners. We have just spent a week here and cannot find fault. Those of you who expect 5*, loads of loo roll and your sheets changed every day...stay at home or book all inclusive, don't come and whinge at Olgas's for no reason other than you think you can! Those of you who want a really good holiday, meet lots of interesting people, have fun and generally chill out, then this is the place for you. Well worth it and highly recommended.

Appartement Olga Paradise info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)