Hotel Natura Park Village

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°13°
Hotel Natura Park Village
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Natura Park Village voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Natura Park Village in het Nederlands

Hotel is zijn 5 sterren wel waard, niet veel mis mee. Mag wel wat achterstallig onderhoud gepleegd worden, vooral aan de tuin.

Maar wil je op vakantie naar Griekenland voor o.a. voor hun gastvrijheid en lekkere keuken, dan heb je hier helemaal niets te zoeken. Alles van, voor en door Italianen onder de Griekse zon. Wat het betekent om de hele dag omringt te zijn door Italianen is hieronder al door meerdere mensen beschreven. Daar sluiten we ons volledig bij aan.

Griekenland ?? Nee Italië !!

Desiree,
17-9-2017

We gingen naar het mooie Griekenland maar kwamen in Italië terecht.

De accommodatie zelf is prachtig en schoon. Animatie is er voor jong en oud.

Elke dag schone handdoeken. Er is een groot zwembad en ook aan zee gratis zonnebedjes met parasols.

Dit alles is een geweldig aan te raden hotel als je van Italië houd en de temperatuur van Griekenland wilt! Er is totaal NIKS Grieks in dit hotel....zowel het eten als animatie is Italiaans. Je word nergens bij betrokken als je dit zou willen.

De hele dag een hoop geschreeuw van de Italianen even als de muziek ....je raad het al : Italiaans.

Zo vreselijk jammer als je kiest voor de gemoedelijke sfeer van de Griekse bevolking en je krijgt schreeuwende Italianen.

Je zit met de scooter 15 min. van Kos stad af en lopend een uur....je hebt echt vervoer nodig om weg te vluchten uit dit Italiaans dorp.

Personeel vriendelijk en kamers ruim

Doppen,
16-9-2017

Hotel voornamelijk Italiaans gericht zoals, info bij ingang en op de kamer, TV, animatie voor kinderen en volwassenen, muziek avonden. Animatie team kan geen woord Engels.

Kamers ruim van opzet, personeels hotel vriendelijk, eten goed maar ook weer Italiaans gericht.

Verdient geen vijf sterren. Onderhoud strandstoelen slecht.

Advies reisorganisaties! Aangeven dat dit hotel Italiaans gericht is en dus niet geschikt is voor gezinnen.

D-reizen

Geschikt voor mensen die naar Italië willen maar zeker willen zijn van goed weer. Je merkt aan niets dat je in Griekenland bent. Het eten is slecht: eerste maaltijd meteen ziek geworden. Er is ook geen Griekse keuken te vinden. Je hoort geen Grieks en je ziet geen Grieken. Daar moet je het terrein voor af. Werkelijk alles is Italiaans. En dan die animatie. Heel de dag geschreeuw en kinderspelletjes voor volwassenen. Wil je genieten van rust, de Griekse keuken en de Griekse gastvrijheid: ga hier niet heen!!!

Pluspunten: de kamers zijn netjes en schoon (je moet je wel even door alle Italiaanse handleidingen heen worstelen), het strand en de bedden zijn vanaf 3 uur heerlijk (dan is het Rai Uno circus verhuisd naar het zwembad). Het ligt eraan waar je van houdt, maar voor mij nooit meer. Ik zit er nu, nog een weekje volhouden ;-) Dat lukt prima, buiten het hotel. In Kos-stad kun je prima (Grieks) eten.

Dringend advies aan reisaanbieders: vermeld dat Alles Italiaans is.

Goed viersterren hotel, geen vijf!

Hein van Schaik
29-9-2013

Naturo Park Village is mooi gerenoveerd hotel. Prima kamer, die dagelijks werd schoongemaakt. Complex ligt stuk buiten Kos, omgeving Psalidi die evenals de kust niet bijzonder is. Mooi en groot zwembad, ondanks mooie weer bijzonder koud (3e week september). Personeel bij alle onderdelen (restaurant, bar, receptie, etc.) zeer correct en behulpzaam. Prijs kwaliteit is goed, echter is geen vijfsterren hotel. Voor alle extra, van cappuccino t/m fitness moet extra betaald worden. Tegenvaller is het (kiezel)strand. Ligt aan het hotel, maar is weinig aan onderhoud gedaan. Paar ligstoelen neergezet, voor de rest geen enkel onderhoud, oftewel strand stelt niets voor. Doet de totale aantrekkelijkheid van het complex geen goed.

geweldig hotel!!

suzanne
24-8-2013

Zijn hier voor 12 dagen verbleven. Werden fijn ontvangen en waren verrast door de mooie locatie, vol lof! fijn groot zwembad, gemoedelijke en rustige sfeer, erg lekker eten, fijne ruime kamers en geen massapubliek! Als je met kinderen gaat of graag vermaakt wil worden door een animatieteam dan zou dit een minpunt kunnen zijn, maar wij waren juist blij met de rust! met de bus ben je zo in kosstad waar je fijn kunt rondwandelen en dingen kunt bezichtigen. Met de fiets is het ook goed te doen, goede fietspaden! het beviel ons zo goed dat we op het laatste moment nog hebben geprobeerd om eventueel nog bij te boeken, maar dat was helaas niet mogelijk...wij hebben een top-tijd gehad!! greetz to nikos- en aan de poolbar irene& angelos-toppertjes!!

Net terug,12 dgn Natura Park. Bij aankomst 's nachts vriendelijk ontvangen, werden meteen naar kamer gebracht (met 'golfkarretje'). Kregen toen nog bordjes eten en flesjes water, wat een service & heel fijn na een hele dag reizen! Hotel is kleinschalig, maar ruim opgezet. Zwembaden hebben zoet water. Het eten is van ware top kwaliteit! Zelfs 5 minuten voor sluiten van het buffet nog nieuw bereide gerechten. Heel veel keus & voor ieder wat wils! Kos-stad is 10 minuten met de bus (€1,50) & makkelijk bereikbaar. Bussen vaak optijd volgens schema.

1 Dag fiets gehuurd voor €4 en 1 dag buggie voor €50. Allebei een echte aanrader om het eiland te zien! Allebei gehuurd via receptie, goede/veilige service hierin. Kamers zijn ruim & elke dag schoongemaakt!

Het personeel is vriendelijk. Much love & greetz to Nikos, Irene & Aggelos!

Mooier aangelegd qua planten, dan op foto's! Het hotel is zeker een aanrader, gemoedelijk en fantastisch!!! Rust vind je hier!! Zeker voor herhaling vatbaar voor ons!!

Het was weer prima!

Pieter de Beijer
21-8-2013

We bezochten dit hotel voor de tweede keer en we zagen meerdere gasten die we vorig jaar ook hier gezien hebben. Mensen komen dus terug en dat is terecht. Ook bijna al het (erg vriendelijke) personeel was hetzelfde. Eten en service prima in orde. De vijf sterren moeten er overigens maar vier zijn. Geen grootschalig hotel, dus lekker rustig: geen rijen voor de buffetten. Voor uitgebreide animatie moet je hier niet zijn overigens. Wel voor het surfen!

Geweldige vakantie gehad!!!!!

Aniek Visser
19-8-2013

We zijn 10 dagen naar Natura Park Village geweest en hebben echt genoten! De kamers zijn mooi en nieuw en worden echt goed schoongemaakt elke dag! Het ligt lekker rustig, niet zo druk tussen andere hotels in. Het is 10 minuten met de bus naar het centrum.

Bij het eten waren een paar hele vriendelijke obers, ook wat mindere. Maarja, wanneer je dat in de gaten hebt, ga je gewoon zitten waar de vriendelijke obers zijn (het was vaak verdeeld tussen binnen en buiten). Wij hadden op een gegeven moment een 'vaste' ober en hij zorgde heel goed dat wij op tijd nieuw drinken kregen!

Het eten was helemaal top, erg gevarieerd en lekker!!

Toen wij er waren was het volgeboekt maar bij het zwembad merk je daar toch weinig van. het is rustig en ruimtelijk.

Het strand bij het hotel is met stenen, wij hadden zwemschoenen meegenomen maar je kunt ook in kos stad naar andere stranden. Wij hebben voor twee dagen een auto gehuurd (aanrader!) en hebben ook andere stranden opgezocht.

Kortom, TOP VAKANTIE!!

Heerlijke vakantie gehad!

boxbox
18-8-2013

Heerlijk resort, mooi aangelegd. De hoofdlocatie heeft een groot zwembad met een poolbar die iets ongunstig is gelegen. Verder zijn er bij het "familie" gedeelte nog twee mooie kinderzwembaden en ook een kleine poolbar met loungesets. Er waren voldoende ligbedden dus het "handdoek leggen" is hier gelukkig nog niet van toepassing. De ligbedden bij het zwembad vergen nog wel wat onderhoud. Het kiezelstrand is op loopafstand. Ook hier zijn de gratis ligbedden aan reparatie toe. Het is niet een heel mooi strand maar je kunt er prima liggen en b.v. ook surfen. Je kunt badlakens huren tegen een borgsom. De kamers zijn groot met een mooie badkamer met ligbad en een groot balkon. De bedden zijn goed. Airco aanwezig. Het eten is heerlijk. Ruime keuze in buffetvorm. (ook een toetjesbuffet). Ook veel vegetarische gerechten. De animatie is eenvoudig. Je kunt gemakkelijk een auto huren bij de receptie van het hotel en het eiland rondtoeren.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Natura Park Village in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Natura Park Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.