Hotel Mitsis Ramira Beachstersterstersterster

9Fenomenaal

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Ramira Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

Hotel Mitsis Ramira Beach op Kos is de perfecte plek voor een leuke familievakantie. Word op je wenken bediend aan het zwembad in een van de comfortabele ligstoelen of ga met de kinderen naar een van de leuke avondshows. Fiets vanaf het hotel zo de gezellige stad Kos in. Bezoek de Asklepion, Paradise Beach en bekijk de zonsondergang vanaf Zia.

1425 reviews over Hotel Mitsis Ramira Beach

• 2019
    8Janneke20-12-2019

Heerlijk

Samen met een vriendin een heerlijke vakantie gehad. Erg getroffen met het weer eind oktober. Wij gingen voornamelijk naar het strand. Daar werd je zelfs bediend bij je strandbedje. Die bedjes liggen trouwens geweldig. Lekker dik matras. In de beachbar kon je ook hea eten. Voor ons prima. We hebben een dag een Jeep gehuurd tegenover het hotel. Eigenaar is een Nederlander, kent het eiland vrij goed. Handig. Je kunt bij hem ook excursies boeken en fietsen huren.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Marianne van Van heerde27-10-2019

Leuk, gezellig...weet niet of er een 2e keer komt.

Wij zaten in de allerlaatste week van vakantie op Kos. Dat houdt in dat veel winkeltjes ed. al gesloten zijn. Wij hebben heel erg veel geluk gehad met het weer; elke dag 29°. Het eten wat zo goed was aangegeven op Zoover en andere websites, is erg tegengevallen. Misschien komt dat omdat het de laatste week was....

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 29-10-2019

Dear valued guests,

Thank you for taking the time reviewing your previous stay with us.

We are happy to know that your overall stay was pleasant.

Your comments are very important to improve our atmosphere and we do hope to see you again soon.

Warm regards, Athina Konstantinidou Front Office Manager

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Mars15-10-2019

Dikke vette 10 waard!

Geweldig hotel, dikke 10. Super service gericht. Kamers mooi en schoon. Badhanddoeken in de kamer en worden elke avond gewisseld. Op het strand heerlijke bedjes en zelfs daar drankjes service. Dit hotel is ultra all inclusive. Lekker eten, vriendelijk personeel. Ze doen werkelijk alles om je verblijf te optimaliseren. Fietsen te huur bij het hotel, prima prijs en ook daar goede service. Lekker eten, de hele dag door. Dit is een hotel waar je echt blij van wordt 😍.

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 28-10-2019

Dear valued guests,

Thank you for your glowing review of Mitsis Ramira Beach Hotel.

It is wonderful to hear that you enjoyed staying in our hotel and that you found our staff to be friendly and helpful.

We are pleased that you enjoyed your room and all our services lived up to your expectations.

We look forward to welcoming you back in the not too distant future.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Agnes De Lange14-10-2019

Heerlijk genoten.

Wij zijn begin oktober 2019 hier geweest. Prima kamer, heerlijk bed. De ventilator van t Italiaan restaurant maakt onnodig veel geluid. Dat was jammer. Het eten was prima, zeer goede service. En het personeel was super aardig.

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 28-10-2019

Dear valued guests,

Thank you for taking the time to share a review following your stay with us at Mitsis Ramira Beach Hotel.

It is a pleasure to know that you enjoyed all the facilities from the hotel.

We look forward to welcome you back again next time you are visiting Kos Island.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Annie23-09-2019

fantastisch

Gisteren aangekomen. Perfecte kamer. Ze doen alles om je vakantie te laten slagen. B drankjes met een A klasse. Vriendelijke personeel, op en op top

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 25-09-2019

Dear valued guest,

How rewarding is to know that you just loved Mitsis Ramira Beach Hotel.

Thank you a million for your beautiful words, and we are certainly looking forward to welcome you back for another dream vacation!

My best wishes,
    Athina Konstantinidou , Front Office Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 9Karin Cleine14-09-2019

Geweldig

Net terug van een weekje Ramira Beach. Super hotel. Het buffet biedt een ruime keuze aan eten. Ook voor mij. Ik moet nl glutenvrij eten. Geen enkel negatief punt te melden over dit hotel. Alleen jammer dat mensen ligbedden gaan claimen door in alle vroegte er handdoeken op te gaan leggen. Hier moeten ze echt wat aan gaan doen.

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 19-09-2019

Dear valued guests,

Thank you very much for such a Fantastic review in zoover!

I am thrilled to see the Mitsis Ramira Beach Hotel reached your expectations in all the ways!

I am delighted to see that you enjoyed all our facilities.

However, all your comments are very important to improve our atmosphere and we do hope to see you again soon.

Warm regards, Athina Konstantinidou Front Office Manager

Gereisd met partner in september 2019

• 9Irma Kieboom13-09-2019

Top vakantie

Een heerlijke vakantie gehad met het gezin voor ons 30 jarig huwelijk. De kinderen hadden contact met het Hotel gehad en deze hadden onze kamer prachtig versiert, mooie rozen,champagne, vers fruit en natuurlijk het bed voorzien van bloemen ter gelegenheid hiervan kregen we van het hotel 3 kamers aangeboden met zeezicht. Met het eten is niets mis mee en goed bereid geen gestoomd eten maar goed bereid. De toetjes zijn te lekker. Het handdoekje leggen is inderdaad vervelend maar bij het zwembad waren voldoende bedjes om er bij te zetten. De kamers worden perfect schoon gemaakt. Iedere dag schone handdoeken en strandlakens. Voor ons was dit de 3'e keer Kos normaal Kos stad maar deze keer gekozen voor een all-in net iets buiten het centrum maar zeker een aanrader. Het personeel is zeer vriendelijk ook leuk om te fietsen in Kos. Al vast een fijne vakantie gewenst

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 14-09-2019

Dear valued guest,

Thank you for sharing your nine points score of your recent stay with us at Mitsis Ramira Beach Hotel.

I am absolutely thrilled that you enjoyed your stay and thank you for choosing to stay with us for your wedding anniversary.

I am very happy that our team made both of you feel extra bit special for the occasion.

We hope to have the pleasure of welcoming you back again for many more special occasions.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 7Peter05-09-2019

Teleurstellend, geen 5 sterren waard

Zwembad, zeer zout water. Er is geen enkele ventilatie in de badkamer/toilet. Voor sneller internet moet je betalen! Eten is weinig gevarieerd en vaak te koud. Witte wijn, komt uit vaten en wordt meestal op kamertemperatuur geserveerd. De oplossing (?) volgens het personeel is ijsklontjes in de wijn doen. A la carte restaurants niet aan te raden. In het Italiaans restaurant worden 4 gangen binnen 1 uur opgediend. Helaas is reserveren van een ligbedje bij het zwembad of op het strand door ’s ochtends vroeg handdoeken neer te leggen noodzakelijk, anders heb je geen plaats. De eerste handdoeken worden er al om 6:15 uur neergelegd. Hier moet het hotel echt wat aan doen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Linda27-08-2019

Te druk en te veel lopende band-werk

“Het eten is erg goed en er is veel keuze! De kamers zijn goed schoon. De schoonmaaksters vriendelijk (wel vroeg). Groot hotel, veel kamers, maar teveel mensen dan er ruimte is. Ik heb het als te druk ervaren. Vooral bij zwembad en buffet restaurant. Tafels ook dicht op elkaar. Buffet zou ruimer kunnen worden opgezet, zodat mensen elkaar niet in de weg lopen. Personeel in restaurant is vriendelijk. Service is goed. De receptie / manager denkt graag mee naar oplossingen (bijvoorbeeld voor gereserveerde bedjes bij het zwembad). Hotel vindt het ook vervelend dat mensen bedjes reserveren, maar slepen extra bedjes aan en plaatsen die voor je als je je meldt bij de receptie. Fles bubbels gekregen als goedmaker. Strand en zee zijn heerlijk, helaas wel kiezels (schoentjes aan!)”.

Athina Konstantinidou Front Office Manager, Operations Manager, 31-08-2019

Dear valued guests,

Thank you for taking the time to share your review and we’re sorry to hear about your experience.

Although we’re glad to hear you enjoyed our services.

Your comments will be shared to our team to improve our services and I am sure if you visit us again we will take good care of you.

Always at your disposal, Athina Konstantinidou Front Office Manager

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10D,M,N en S06-08-2019

Goede vakantie

Mooi hotel, goede ligging aan het strand. Alles is super schoon en eten was prima, wel vaak van het zelfde. Kos stad is prima te komen met taxi 9euro of de bus 1,60pp. Aan de zwembaden is het lekker rustig met fijne ligbedden . Strand ook super ligbedden. Hotel mag wel iets doen tegen het handdoekjes leggen. Grote zwembad om 8uur alles al bezet. De twee kleine zwembaden vaak plek genoeg . Wij hadden een zwembad met private pool ,is een aanrader. Bediening op het terras was goed , je kan je drankje ook zelf op halen aan de bar. Animatie van Jet Club kan veel beter, is een Franse club met matige shows. We hebben een dag een buggy tour met Mickey gedaan deze was super en het geld echt waard. Een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

82 tips over Hotel Mitsis Ramira Beach

• corennel, 01-06-2014

Hier nog een tip als je niet goed ter been bent moet je een kamer in het hoofd gebouw vragen daar zijn liften in de bij gebouwen is het trappen lopen.

• ton, 08-04-2014

Bij het chinese restaurant moet je alle gerechten apart bestellen, dus vergeet je rijst of je miefang niet.

• Wilma, 29-04-2014

Huur een fiets, Kos is een prima fiets eiland.

223 vragen over Hotel Mitsis Ramira Beach

• Els, 08-08-2019

Snorkelen

Heeft iemand tips waar je mooi kan snorkelen?

• Barbera, 05-08-2019

16 jarige

Zijn er de 3e week van augustus meer gezinnen met dochters van rond de 16 jaar ? Zou leuk zijn !

• Joke, 05-08-2019

Jongeren

Zijn er gezinnen met kinderen rond de 16 jaar die de derde week van augustus hier verblijven?

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Chinese, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras