Hotel Kipriotis Village

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°19°
Hotel Kipriotis Village
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kipriotis Village voor je op een rij gezet:

1592 reviews over Hotel Kipriotis Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

Redelijk goed maar een hoop kan beter

Mitchel Ter Bork
22-9-2018

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Schoonmaak doet goed zijn werk. Park is ruim en netjes opgezet en ligt mooi aan het strand.

Bij aakomst kregen we de verkeerde kamer en dit kon niet opgelost worden. Een klacht die vaak te lezen is op internet.

Kamers zijn groot maar flink verouderd. Bad is klein en geverfd en de douche is niet echt goed.

Eten is redelijk goed maar vaak ook minder goed. Of heel zout of smakeloos en vlees is vaak droog en doorbakken.

Kids club en zwembaden zijn goed. Het kinderbadje aan de voorzijde heeft een hoge rand waardoor de kinderen er niet zelf uit kunnen komen.

Cocktails en alcoholdranken bij de all in pakketten zijn aangelengd en smakeloos. Zonde dat hierop zo bezuinigd is.

Wij zullen hierdoor niet terugkomen want het is te duur voor wat je krijgt.

Ik zou hier best nog eens willen komen :-)

Yvonne Rotterdam
20-9-2018

De kamer was ruim genoeg voor 3 volwassenen. Het aanbod in de restaurants was ruim en daarom voor iedereen iets naar de smaak te vinden. Het personeel is erg vriendelijk/behulpzaam en kunnen het grote aantal bezoekers prima aan. Het park wordt continue schoon gehouden. Beveiliging/personeel zou best mogen optreden tegen het gedrag van bepaalde gasten met name tegen de ouders van de prinsjes en prinsesjes. Geen drijvende voorwerpen zou mijn voorkeur hebben in het 50 meter zwembad. Er zijn genoeg andere zwembaden en de zee om te dobberen. Een bad in de slaapkamers is niet praktisch. Een douch waarvan de douchekop ook blijft hangen is veel prettiger.

Een heerlijke vakantie met ruime kamer

Daisy Buschmann
16-9-2018

We kregen een free upgrade, een hele ruime kamer met 2 slaapkamers, een zitkamer, badkamer en soort van keukentje. Heerlijk zo groot. Ze waren schoon, niet heel luxe maar ze voldeden prima. Kamers wel gehorig. Heel groot terras hadden we erbij. De kindjes vonden de zwembaden geweldig, fijn ook dat nergens moeilijk over gedaan wordt. Soms erg druk in het restaurant, vraag me af of ze in het hoogseizoen wel genoeg zitplekken hebben.

Weinig schaduw bij de zwembaden, maar wij hadden er geen hinder van.

Het eten was goed, wel misten we wat gegrild vlees. Alles werd gebakken en in de warmhoudbakken gelegd. Toetjes heerlijk, ontbijt ook. Er was altijd keuze genoeg met eten.

Personeel hield zich erg afzijdig, weinig ruimte voor een gesprekje, dat is wel jammer. Maar er wordt hard gewerkt om alles schoon te houden. Wij hebben een super verblijf gehad!!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 21-9-2018

Dear Daisy Buschmann,

Thank you for your valuable feedback following your recent stay at Kipriotis Village Resort.

We are happy to know that you had such a wonderful time during your stay with us.

We do hope that we will have the pleasure of welcoming you back in the magical island of Kos on a future visit.

Kind regards,

Guest Service Team

Kipriotis Group of Hotels

WTC.nl

Een mooi resort maar wel verbeterpunten!!

Anoniem
14-9-2018

Ons verblijf heeft twee kanten gekend. De eerste dag in ons appartement werden wij verrast door een kakkerlak. Na dit aangegeven te hebben blijkt dit normaal te zijn??

Ook de badkamer is niet om naar huis over te schrijven...

De matrassen zijn keihard en op sommige matrassen voel je de vering eruit komen.

Ook een nadeel was het drinken op het resort, je verwacht All inclusive maar sommige tappunten zijn dicht en niet in gebruik alleen tussen bepaalde tijden.

Ook het eten is niet erg gevarieerd al heb je wel thema-avonden.

Ze gaan wel goed om maar allergieen!!

Het personeel is vriendelijk al kent niet iedereen de engelse taal.

En de omgeving moet je de bus voor nemen of een auto voor huren!

Het is wel erg kindvriendelijk en de zwembaden zijn top, niet verwarmd trouwens!

Wij hebben wel een leuke vakantie gehad maar blij dat we naar huis gaan.

Nooit meer, gillend naar huis

Monique Thijssen
13-9-2018

Een heel groot complex met 709 kamers die zeer gedateerd, vervallen en slecht zijn. De foto's op het internet waren geweldig, mooie kamers en flatscreen tv. Echter de werkelijkheid is betreurenswaardig. Een klungelig geverfd bad, om de roestplekken te verschuilen. Zelfs kit is meegeschilderd en kit om wasbak is ook geschilderd. Het interieur is er er bar slecht aan toe en het matras is zo slecht dat je de spring veren in je lichaam voelt drukken. In de badkamer hadden we last van vele zilvervisjes en de kakkerlakken waren er ook. Hier was de receptie van op de hoogte en deed of dit normaal was. In de slaapkamer liepen steeds mieren en de tv was zo,n oud bakbeest dat na 4x klagen niet vervangen werd omdat het maar een tv was. We hebben bij inchecken 5 kamers mogen bekijken en ze waren allemaal er bar slecht aan toe. De schoonmaak was niet goed. Nou voor ons was het gillend naar huis en dus nooit meer hier naar toe.

Een keer nooit weer!

Berry Zoethout
3-9-2018

De kamers zijn ruim en schoon park is groots opgezet je loopt elkaar niet snel in de weg de zwembaden zijn netjes verzorgd.

Medewerkers zijn koud en afstandelijk ze komen wel gelijk de eerste avond vragen of je een review wil schrijven op zoover of tripadvisor. eten ver beneden peil liefdeloos bereid, slecht bijgevuld de restaurants zijn gewoon vreetschuren. thema restaurants palmy bbq en grieks restaurant zijn niet speciaal en gewoon dezelfde liefdeloze vreetschuren zonder enkele vorm van bedciening die je bij een thema restaurant zou mogen verwachten. Als je houdt van elke dag hetzelfde kun je hier prima terecht. Het drinken is overal uit plastic bekertjes behalve bij de hoofdbar (mainbar) maar deze is alleen tussen 17.00 en 22.00 uur open en all inclusive. Het personeel achter de bar is niet kundig en geintreseerd in jou bestelling ze doen maar wat in je mix drankje. Tot zover dit ,)

Fijn, maar geen tweede keer meer!

An Houben
28-8-2018

Leuk resort, vrij groot, familiekamers liggen achteraan (wel aangename ligging, veel rustiger dan vlakbij de bar en het zwembad). Onderhoud van de tuinen: prima!

Strand is vlakbij, wel stenen (dus als je wil gaan zwemmen in de zee, neem dan aangepast schoeisel mee).

Kamers zijn wel aan een up-date toe, zeker de badkamer!

Poetsen van de kamers was slecht, vloer bleef vuil (zand, haren enz...). De vuilnisbakjes werden maar af en toe leeg gemaakt.

3 dagen alleen maar kleine handdoeken gekregen en geen grote (wel al 2 keer gemeld aan de receptie).

Bedden en kussens waren aan de harde kant, maar voor ons was dat best wel ok.

Je kan de hele dag door eten en drinken, wel goed kijken op het schema welke bar wanneer opengaat...

Animatie was OK, het team deed zijn best, niet opdringerig, maar een echte "sfeer" hing er niet...

De shows waren ook leuk, alleen jammer dat je in een apart afgesloten deel zit om naar de shows te kijken (erg harde "bankjes", gelukkig duurde de avondshow ook maar 1 uur). Ook elke avond was het daar superdruk, de ruimte was soms echt krap (we zaten ook wel in het hoogseizoen).

Beachparty (georganiseerd door het team) was een enorme tegenvaller.

Jammer dat het zwembad met de glijbanen helemaal aan de andere kant van het park lagen en gedurende onze week was er telkens maar 1 glijbaan open!! Tegenvaller voor de kinderen!

Eten was prima, personeel was vriendelijk en werkte erg hard! Het Italiaans en Grieks restaurant zijn een aanrader!

De receptie was een ramp! Té weinig personeel aanwezig, vaak een half uur of langer wachten voor je geholpen werd....

We hadden een auto gehuurd voor 1 dag (aan de inkomhal van het hotel). Was wel een aanrader, zeker de moeite om te doen en zo Kos te verkennen.

Aan het hotel is er ook een bushalte (je kan de kaartjes kopen in het winkeltje van het hotel), je kan op een goedkope manier naar Kos-stad. De haven en het centrum van Kos zijn wel leuk om te doen .

We hebben een fijne vakantie gehad, maar ik ga er zeker niet meer naar toe.

Kos is leuk maar hotel nooit meer!!

Fam. van den Berg
27-8-2018

Wel goed: Animatieteam! Zonder hen nooit 11 dagen volgehouden ;-) Daarnaast advies auto huren en Kos verkennen, 3 eilanden tour zelf boeken in de haven scheelt geld en is erg leuk.

Niet goed: Schoonmaak en met name handdoeken tekort, schimmel en geen gehoor na 5x klagen er over. Kamer upgrade gehad, wanneer jaren '70? Zeer slechte WIFI en TV van vroeger met geen goede ontvangst, mocht je dit belangrijk vinden op vakantie...

Zwembad bij piratenschip, 5 dagen afgesloten ivm poepende kinderen, schoonmaken wanneer? Veel vreemde stank rondom zwembad door slechte schoonmaken.

Handdoekje leggen ook hier helaas aan de orde, 08:30uur geen plekje meer rondom piratenzwembad.

Eten veelal zelfde of erg slecht van kwaliteit dus dan meer weer pasta...Verwacht niet teveel dan valt het mee. Geen 4* zoals Spanje of Turkije, meer 3*

Hotelpersoneel is vooral aan het werk en niet geïnteresseerd in hun gasten.

Na 00:00 uur betalen voor je drankje.

Mooi ruim opgezet park.

Eten goed verzorgd, vriendelijk personeel, ons zoontje van 1 kon met allemaal erg lachen. Het restaurant personeel was stapel op hem, en dat terwijl hij nog niet echt netjes eet maakten de schoonmaaksters met een glimlach schoon.

Kamers met name badkamer wel toe aan renovatie, bad was geverft? Bladerde af. Bedden hard.. meubels in het restaurant en bij het zwembad wel aan vervanging toe.

Veelbelovend aanprijzen en dan de teleurstelling

Fam. Janssens
26-8-2018

Er valt weinig positiefs te vertellen. Kamers+inrichting zijn oud en versleten (juniorsuites), vieze douchegordijn, vieze badkuip, kapotte tv. Rond zwembad is het glad. Super gevaarlijk voor jong en oud. Eten in tegenstelling tot vele recenties zeer matig. Elke dag hetzelfde. Bijna geen vis te vinden bij het buffet. Vettige kip daarentegen wel. Kidscorner op onregelmatige tijdstippen gesloten. Bars die weigeren drank te serveren (enkel bier, soda en wijn). Personeel zeer onvriendelijk (ligt dit aan het naderen van het einde van het seizoen?) Alles lijkt teveel gevraagd. Handdoeken gewoon op tafel in kamer, zelfs niet in de badkamer. Wc-rol op wastafel ipv aan de wc-rolhouder. er wordt rond de bedden schoon gemaakt, niet eronder. Alles lijkt snel en onvolledig gedaan. Hier komen wij NOOIT meer.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kipriotis Village in Psalidi (bij Kos-stad), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kipriotis Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.