Hotel Kipriotis Village

7.2Goed

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

Vanaf
€ 622p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.2Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Het Kipriotis Village Resort heeft vier sterren en dat is niet voor niks. Het resort heeft zoveel verschillende faciliteiten dat jij je geen moment hoeft te vervelen. Je kunt in Kipriotis Village Resort namelijk met je hele gezin verblijven, maar ook als je alleen of met een kleiner gezelschap wilt komen is er genoeg te doen. Denk bijvoorbeeld aan het zwembad, een speelplaats en het strand pal tegenover het hotel. Lees je mee om te ontdekken wat Kipriotis Village nog meer te bieden heeft?

Boek jij het Kipriotis Village Resort, dan kun je genieten van ontzettend veel faciliteiten. Wil je bijvoorbeeld in de zomerzon verkoeling zoeken in het zwembad? Dan zit je hier goed. Ook is er voor vakantiegangers in het naseizoen een binnenzwembad, zodat je ook dan kunt genieten van waterpret. Voor de kinderen is er een kinderclub waar ze de hele dag dolle pret beleven met het animatieteam. Het team staat in de zomermaanden iedere dag voor je klaar met de Kidsclub. Ben je klaar voor de splashdance of een potje beachvolleybal?

Ook de twee kinderzwembaden met bijbehorende glijbanen en een piratenboot zijn geliefd onder de kids. Of wat dacht je van het aquapark met drie glijbanen? Wie van jullie is als eerste beneden? Voor de sportliefhebbers is er een uitgebreide sportschool en zijn er verschillende sportvelden op het resort.

Wil je echt even tijd voor jezelf? Dompel jezelf dan onder in de volledig uitgeruste spa van het Kipriotis Village Resort. Hier kun je gebruik maken van een badhanddoekenservice. Na een dag vol ontspanning en activiteiten kun je neerploffen in de bar waar je een lekker drankje kunt drinken.

Kamers

Het Kipriotis Village Resort heeft verschillende kamers zodat er voor iedereen een juiste kamer bij zit. Zo vind je in het hotel standaardkamers die allemaal beschikken over een privé badkamer en een balkon of een terras hebben. Naast de standaardkamers zijn er ook juniorsuites beschikbaar in Kipriotis Village Resort. Dit zijn kamers die ruim ingedeeld zijn. De kamers beschikken over een slaapkamer met een apart zitgedeelte en een terras. Voor liefhebbers van zwembaden, is deze kamer in Het Kipriotis Village Resort ook te boeken met een extra zwembad. Dit zwembad wordt gedeeld met vakantiegangers uit een aantal andere kamers. Ook is er een ruimere variant mogelijk van de juniorsuites.

De grote familiekamers zijn er in twee varianten. De familiekamer beschikt over een ruimte verdeeld in twee gedeelten. Het eerste gedeelte is een slaapkamer en het tweede gedeelte is een slaapkamer met een aansluitende zitkamer. De tweede variant van de familiekamer beschikt over een extra slaapvide, zodat je hier ook met een groter gezin kunt overnachten.

Ligging van Kipriotis village

Het Kipriotis Village Resort is gelegen op het populaire eiland Kos. Deze plek trekt elke zomer weer toeristen om te genieten van de heerlijke zon en de mooie stranden. Het Kipriotis Village Resort ligt aan het strand Psalidi. Dit is de perfecte plek om op een ligbed te genieten van de zon. Ook kun je hier duiklessen nemen via de duikschool bij het strand. Kitesurfen wordt ook veel gedaan op dit strand.

Mocht je iets actiefs willen doen, dan kun je ook op de fiets Kos ontdekken. Het centrum van Kos ligt op vijf kilometer afstand, een prima afstand om op de fiets af te leggen dus. Ga hier lekker winkelen of geniet van een Griekse maaltijd in een van de vele restaurants.

Ben je klaar voor je vakantie in Kipriotis Village?

1684 reviews over Hotel Kipriotis Village

• 9Leo Clignet11-09-2020

Door corona naar dit hotel verplaatst. Normaal zaten we in Tigaki maar dit hotel is top. Werkelijk niks op aam te merken..

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Nikita Woudenberg09-09-2020

matig

erg gastvrije mensen, elke avond andere thema voor het eten,( overigens koud) voor kinderen ideaal als stel zijnde niet voor herhaling vatbaar! kamers zijn aan renovatie toe, water loopt uit de douche in het bad zelf zat zwarte kalk aanslag, je moet daar zoals in heel griekenland je gebruikte wc papier in het prullenbakje doen, maar deze worden 1 x per 4 dagen verschoond, wij wisten ook niet wanneer de schoonmaaksters kwamen, ivm fooi, verder is dit wel een leuke hotel voornamelijk voor kinderen, foto's zien er dan ook anders uit als in het echt maar goed we zaten er verder goed. het park wordt goed onderhouden, de entree word elke dag helemaal schoon gemaakt en de vloer glimt nog meer dan een menig spiegel. service is goed je word met een golf karretje naar je verblijf gereden. maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2020

• 8Barbara Boudestein08-09-2020

Niet echt een All In Resort

Hotel zelf is prima, vriendelijk personeel, zwembaden zijn groot en schoon, alleen moesten wij wel om 06.15 ons handdoekkie leggen, anders had je geen plek,de glijbanen waren deels open, de ronde glijbaan ging van 12-1 open en van 4-5 dan waren de overige glijbanen dicht. Verder vond ik het geen All Inn resort, na de middag lunch had je eigenlijk niks te eten tot het diner. met All In vind ik wel dat je heel de dag eten moet kunnen pakken, rond 15.00 dus naar de supermarkt om een zak chips te kopen. na de lunch tot diner had je geen tussendoortje. verse jus dórange moest je voor betalen, en ook voor de ijsjes moest je betalen. Kortom niet echt een all in resort.Verder een prima vakantie gehad, omdat we een paar dagen in Kos stad hebben gegeten. Zwembaden zelf zijn top, en huisjes wat gedateerd maar verder prima, mini club ook top. Strandje bij Marmari stukje met de auto is echt ideaal,ook voor kleine kindjes,kunnen ver de zee in lopen.

• 6de Weerd28-08-2020

Kos is super! Hotel niet voor herhaling vatbaar

Kos is echt super! Hele vriendelijke mensen. Helaas voldeed het hotel niet aan onze verwachtingen. Wij hebben spijt dat we all-inclusive hebben geboekt. Wij hebben niet veel ervaring met all-inn hotels, de keren dat we geweest zijn was in andere landen en daar hadden we echt een luxe gevoel. Dat hadden we in dit hotel niet. Eten niet heel bijzonder, geen smooties, sandwiches etc. voor € 2 is het wel mogelijk om verse jus te kopen. Er moest sowieso nog wel veel bijbetaald worden oa het strand, dit kan alleen cash er kan niets op kamernummer gezet worden. Hou hier rekening mee. Waarschijnlijk is de Griekse all-inn formule gewoon wat simpeler. Ik zag dat de andere hotels ook niet best scoren. De touroperator heeft vermeld dat de kamers iets gedateerd zijn. In werkelijk betekend dit : Pleurt in elkaar waar je bijstaat. Boek geen family junior suite 2-4. Wij hebben gelukkig nog wel andere wat betere kamer gekregen. Zwembaden zijn top!!

• 7Stefan26-08-2020

Leuke vakantie gehad

Leuk hotel met veel faciliteiten! Is eerder een dorpje als een hotel. Eten was goed maar niet heel gevarieerd. Zwembaden erg leuk voor de kinderen! Word goed opgelet door de badmeesters/vrouwen. Miniclub aanwezig, en toen wij er zaten waren er 3 restaurants waar je savonds kom eten.Kamers zijn gedateerd maar wisten we voordat we boekten, wat wel jammer is dat de bedden erg hard zijn! Een paar minpuntjes zijn bepaalde dingen die je moet betalen zoals slushpuppie en sommige cocktails en geen drinken in de minibar. Kos zelf is een erg leuk eiland met leuke plekjes om te bezoeken !

• 7Nick Tuin18-07-2020

Heel mooi resort voor een mooie zon vakantie

Gezin met 1 zoon van 7 Verblijf was prima resort is netjes en schoon kamers mogen iets schoner Vriendelijk personeel als je wat vraagt word het geregeld Bij aankomst mag er wel wat meer uitleg gegeven worden of een plattegrond Een van de laatste dagen vonden wij het grote zwembad met allerlei glijbanen pas kids club hele vakantie dicht geweest (vermoedelijk door de Corona) Restaurant beneden was ook dicht en bij het strand ook veder is er wel op genoeg plekken drinken te krijgen genoeg lig bedden bij de zwembaden ook genoeg plek om savonds wat te drinken Animatie is er in de avond wel kinderdisco muziek bingo enzovoort Bar personeel is echt heel vriendelijk En In het restaurant geen dikke rijen voor het buffet soms was het eten wel wat koud Uiteindelijk hele mooie vakantie gehad Dit is een goede aanrader voor gezinnen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Ciel17-07-2020

Hotel in Coronatijd

Het was erg spannend ivm corona, maar het was goed geregeld. Overal stonden ontsmettings apparaten en je kreeg en was verplicht om handschoentjes te dragen in het restaurant. Eigen keus of je een mondkapje droeg in t restaurant. Bij aankomst werd onze temperatuur gemeten. En ik zag ook dat het personeel ook elke dag(?) getemparatuurd werd.

Het hotel was ook half vol en de 1,5 meter was ook goed te handhaven! Complimenten voor het hotel. Schoonmaken was om de 3 dagen Eten kan wat warmer, variatie prima. Elke avond een ander thema Erom heen was heel veel,dicht, veel winkels en restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    8Ginny04-11-2019

Prima!! ( met verbeterpunten)

Hotel is ruim opgezet, verschillende gebouwtjes met een aantal kamers. Kamer was prima met een kleine koelkast, helaas was het bed te hard. Hier werd wel iets aan gedaan door de receptie maar dit hielp weinig!(nieuwe bedden zouden volstaan) Doordat je in de avond in meerdere restaurants kan dineren heb je voldoende keus. Middag eten vond ik zeer tegenvallen, weinig keus en vaak het eten van de avond ervoor. Animatie en zwembaden waren top!! Altijd een bedje vrij, leuke activiteiten , gezellig animatieteam die de vakantie van iedereen na zn zin wilt maken!! TOP;mini disco, griekse diner restaurant & zwembaden TOP!!!! TIPS; nieuwe bedden, lunch meer variatie o.a ‘tosti,sandwiches etc... , grotere speeltuin!!! Kos stad stelt niet heel veel voor. Wij vonden het prima om met onze 4-jarige in het hotel te blijven hij heeft zich hier 10 dagen vermaakt!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 08-11-2019

Dear Ginny,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Village Resort, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Glenda18-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het resort is me meegevallen, maar naar mijn mening absoluut geen 4 sterren maar hooguit 3 waard. De kamers 113 t/m 116 raad ik af. Zowel de overige gasten als het personeel gebruiken dit als doorgang waardoor je geen rust hebt. Flinterdunne muren, badkamer gedateerd, bed keihard (springveren zichtbaar). Het weer was goed te doen met 27 graden, maar het zwembad ijskoud. Wel lekker rustig. Strand valt tegen. Het eten voldeed niet aan mijn verwachtingen, weinig variatie en niet smaakvol. In 10 dagen maar 1 x Grieks eten gehad. Wellicht omdat wij buiten het hoogseizoen zijn geweest? Het personeel bij de receptie mag vriendelijker. Kos vond ik saai en slecht onderhouden. Een auto huren voor een dag is voldoende. Je hebt de belangrijkste bezienswaardigheden dan wel gezien. Rechts aan de overkant van het resort kan je goedkoper een auto huren. Bustijden naar Kos stad (restaurants en souvenirwinkels) indicatie, zelden op tijd, bomvol en heet.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 21-10-2019

Dear Glenda,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We hope you had a nice return home!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 6Fam Wittenberg12-10-2019

eiland voor herhaling. Verblijf moet opknappen.

Ziet er echt gezellig als een dorp uit. Receptie personeel mag vriendelijker. Alleen de badkamers en ook alle toiletten op de gehele accommodatie zijn dik aan een opknap beurt toe. Voegen slecht kitranden slecht sproeikop oud, toiletbrillen passen niet goed op toilet en ook deuren die niet opslot kunnen. Wat voor de avond jammer was dat de binnenbar om 22.00uur stopte voor de all- Inclusieve. De buiten muziek was alleen op de jongeren gericht niet op ook ouderen. Jaren 80 muziek mag wel. Daardoor gingen vele ouderen naar hotel kamer. Aantal sterren klopt niet. het eiland KOS is fantastischs. Heel erg genoten daar moet je toch zelf voor zorgen.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 15-10-2019

Dear Fam Wittenberg,

Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Village Resort during your recent stay with us.

All the points that you have raised will be thoroughly discussed during our management meeting and will certainly contribute to our continuous efforts to improve.

We hope to see you again sometime in the near future.

Gereisd met vrienden in september 2019

Hotel Kipriotis Village info