Hotel Kipriotis Villagesterstersterster

7.2Goed

Griekenland, Kos, Psalidi (bij Kos-stad)

Vanaf

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Verblijf slechts 5 minuten lopen van het strand in Hotel Kipriotis Village Resort. Dit hotel is goed ingericht op kinderen en heeft een prachtig waterpark met zes glijbanen en een piratenschip. Blijf actief op het sportveld of relax in de spa. Ontspan op het mooie strand of verken de stad Kos. In en rondom Hotel Kipriotis Village is altijd wat te doen.

1677 reviews over Hotel Kipriotis Village

• 2019
    8Ginny04-11-2019

Prima!! ( met verbeterpunten)

Hotel is ruim opgezet, verschillende gebouwtjes met een aantal kamers. Kamer was prima met een kleine koelkast, helaas was het bed te hard. Hier werd wel iets aan gedaan door de receptie maar dit hielp weinig!(nieuwe bedden zouden volstaan) Doordat je in de avond in meerdere restaurants kan dineren heb je voldoende keus. Middag eten vond ik zeer tegenvallen, weinig keus en vaak het eten van de avond ervoor. Animatie en zwembaden waren top!! Altijd een bedje vrij, leuke activiteiten , gezellig animatieteam die de vakantie van iedereen na zn zin wilt maken!! TOP;mini disco, griekse diner restaurant & zwembaden TOP!!!! TIPS; nieuwe bedden, lunch meer variatie o.a ‘tosti,sandwiches etc... , grotere speeltuin!!! Kos stad stelt niet heel veel voor. Wij vonden het prima om met onze 4-jarige in het hotel te blijven hij heeft zich hier 10 dagen vermaakt!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 08-11-2019

Dear Ginny,

Thank you for posting your kind review of Kipriotis Village Resort, it is a pleasure to learn that you enjoyed your experience with us.

We hope that you will stay with us again on your next trip to Kos Island and look forward to welcoming you back.

• 6Glenda18-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Het resort is me meegevallen, maar naar mijn mening absoluut geen 4 sterren maar hooguit 3 waard. De kamers 113 t/m 116 raad ik af. Zowel de overige gasten als het personeel gebruiken dit als doorgang waardoor je geen rust hebt. Flinterdunne muren, badkamer gedateerd, bed keihard (springveren zichtbaar). Het weer was goed te doen met 27 graden, maar het zwembad ijskoud. Wel lekker rustig. Strand valt tegen. Het eten voldeed niet aan mijn verwachtingen, weinig variatie en niet smaakvol. In 10 dagen maar 1 x Grieks eten gehad. Wellicht omdat wij buiten het hoogseizoen zijn geweest? Het personeel bij de receptie mag vriendelijker. Kos vond ik saai en slecht onderhouden. Een auto huren voor een dag is voldoende. Je hebt de belangrijkste bezienswaardigheden dan wel gezien. Rechts aan de overkant van het resort kan je goedkoper een auto huren. Bustijden naar Kos stad (restaurants en souvenirwinkels) indicatie, zelden op tijd, bomvol en heet.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 21-10-2019

Dear Glenda,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We hope you had a nice return home!

• 6Fam Wittenberg12-10-2019

eiland voor herhaling. Verblijf moet opknappen.

Ziet er echt gezellig als een dorp uit. Receptie personeel mag vriendelijker. Alleen de badkamers en ook alle toiletten op de gehele accommodatie zijn dik aan een opknap beurt toe. Voegen slecht kitranden slecht sproeikop oud, toiletbrillen passen niet goed op toilet en ook deuren die niet opslot kunnen. Wat voor de avond jammer was dat de binnenbar om 22.00uur stopte voor de all- Inclusieve. De buiten muziek was alleen op de jongeren gericht niet op ook ouderen. Jaren 80 muziek mag wel. Daardoor gingen vele ouderen naar hotel kamer. Aantal sterren klopt niet. het eiland KOS is fantastischs. Heel erg genoten daar moet je toch zelf voor zorgen.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 15-10-2019

Dear Fam Wittenberg,

We hope to see you again sometime in the near future.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Claire11-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar!

Op Kos zelf is er weinig te doen. Als je echt iets wil ondernemen ga dan naar Kreta want daar kan je bv ook shoppen.

Pluspunten hotel Kipriotis: -Leuke zwembaden! -Prive strand dichtbij -Fijne tijden om te ontbijten, lunch en diner. -Groot resort (village)

Minpunten: -Ijskoud zwembad water. Als je kinderen daar niet tegen kunnen, zullen zij de gehele vakantie NIET zwemmen. -Personeel is alles BEHALVE vriendelijk. Super geïrriteerd komen zij over (dit valt bij de bar alles mee) -kamer.... tja wat kan ik daar nou van zeggen. Hard bed, echt bijna steen. Badkamer... is echt OP! Lelijk, vies, geverfd bad omdat het echt op is. Je hoort de buren. Gelukkig was dit mijn zus en baby. -Eten: ik vond het niet echt lekker maar smaken verschillen.

Tips: auto huren, rechts aan de overkant van het hotel. Fantastische mensen je kan daar ook excursies boeken. -met het busje voor 1.60 naar het centrum (lees haven en winkeltjes)

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 15-10-2019

Dear Claire,

Guest's opinion is always welcome and utilized in a positive manner. All the points that you have raised will be thoroughly discussed during our management meeting and will certainly contribute to our continuous efforts to improve.

We hope to see you again sometime in the near future.

• 7Deborah10-10-2019

Voor herhaling vatbaar, maar niet in oktober

Grote kamers, prima bedden. Badkamer is verouderd en mag wel een opknapbeurt gebruiken. Personeel kan wat vrolijker. Het eten is verschillend ook kwa kwaliteit. Helaas was alleen het buffet restaurant nog geopend, waardoor we geen Grieks, bbq of italiaans konden reserveren. Zwembaden zijn leuk opgezet en er zijn genoeg bedjes. Schoonmaken is niet iedere dag en ook bij deze mensen kan geen lachje vanaf. Bij ons bij de kamer zitten voorzieningen wanneer er brand uitbreekt inclusief een bijl en andere scherpe voorwerpen waar je zo bij komt. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Voor de rest prima hotel.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 12-10-2019

Dear Deborah,

Thank you for the great review of our hotel!

We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

• 8Danielle23-09-2019

Fantastische vakantie!

We hebben hier een heerlijke tijd gehad met ons zoontje van 2. Ik kan mezelf ook niet vinden in de negatieve reviews. Ok, kamers zijn gedateerd maar werden iedere dag schoongemaakt. Heb prima geslapen, was ook lekker rustig. Eten kon je de hele dag door en de buffetten hadden voor ieder wat wils. Vooral het Griekse restaurant (reserveren!) was heerlijk. Animatie voor kids helemaal top. Vriendelijkheid personeel kan op sommige gebieden (receptie, bar) wat beter maar he, het is het einde van het seizoen. Ze zullen wel zelf aan vakantie toe zijn ;). Afstand tot Kos stad iets verder dan beloofd maar met goedkope bus prima te doen. Zwembaden top, altijd plek en geen handdoek gezien. Kan dat dit in hoogseizoen natuurlijk anders is. Alleen strandje vond ik minder: kiezels en snel diep. Als ik iets moet noemen dan zijn het de gekookte eieren die vaak slecht te pellen waren; dan kun je alleen concluderen dat je een fijne vakantie gehad hebt!

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 27-09-2019

Dear Danielle,

Your words are truly touching and inspiring.

Thank you for sharing with us your feelings of satisfaction. There is nothing more rewarding than knowing that our guests have spent an enjoyable break.

The entire team will be delighted to welcome you back in the near future.

• 7Harry Junggeburt22-09-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Hotel is prima, kamers wat gedateerd. Eten is goed en gevarieerd. Voor wat betreft all inclusive: De main bar is alleen open van 17:00 tot 22:00 uur hierna moet je betalen. Hier is tevens een gezellig terras, maar voor drinken moet je naar de pool bar lopen. De poolbar is vanaf 10:00 uur tot 24:00 uur open en drinken in plastic bekers. Assortiment van cocktails in all inclusive is beperkt. De drinken uit de automaten variëren erg in smaak van hele lichte siroop tot mierenzoet.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 26-09-2019

Dear Harry Junggeburt,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Gereisd met partner in september 2019

• 5Demi21-09-2019

Leuke ervaring

Is een mooi park maar het eten is heel erg slecht en het was altijd koud kamer geboekt met zee uitzicht maar dat konden ze ons ineens niet meer bieden en hebben daar door een andere slechte kamer gehad die niet altijd schoon werd gemaakt en niet elke dag nieuwe handdoeken verder is het wel een prima park en zijn wij vaak met de bus na de stad gegaan en dat was prima te doen alleen jammer dat je de bus kaartjes wel kon kopen in de winkel maar voor de dus een kilometer of 3 verderop terwijl er gewoon een bus stopt voor het hotel

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 26-09-2019

Dear Demi,

Thank you for taking the time to review Kipriotis Village Resort during your recent stay with us.

We hope you had a nice return home!

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Mariska19-09-2019

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Absoluut geen 4 sterren waard! We zijn hier momenteel met 2 kleine kinderen. Verblijven in een sterk verouderde kamer incl harde harde bedden. Eten in het restaurant is prima maar weinig tot geen variatie. Je moet betalen om aan het strand te liggen en ook voor de slush puppie. Veel geld betaald maar je krijgt er heel weinig voor terug.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 23-09-2019

Dear Mariska, Thank you very much for taking the time to review Kipriotis Village Resort during your recent stay with us. When the Greek Tourism Organization conducts their ratings, they take into consideration many aspects of the hotel. They then award the hotel a star rating based on their criteria. Since this hotel has all the required criteria has been categorized as a 4-star, by the Greek Tourism Organization. All the points that you have raised will be thoroughly discussed during our management meeting and will certainly contribute to our continuous efforts to improve. We hope you had a nice return home! Kind regards, Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels

• 8Hans Dielissen07-09-2019

Uitstekend

Uitstekend all inclusive hotel met goede faciliteiten voor groot en klein, we zijn met ons gezin geweest incl. 2 kleinkinderen van 2/3 jaar. Leuke zwembaden en glijbanen, verder uitstekend restaurant en keuze mogelijkheden waarbij het Italiaans en Grieks restaurant echt goed zijn. De kamers zouden wat gemoderniseerd kunnen worden en dat je voor de ligbedden op het strand moet betalen zijn de enige minpuntjes.

Guest Service Team Kipriotis Group of Hotels, Kipriotis Management, 10-09-2019

Dear Hans Dielissen,

Thank you for being our guests.

We were thrilled to learn that our resort earned the best of your impressions.

The entire team of Kipriotis Village Resort is looking forward to hosting you back, hopefully soon, for another dreamy vacation.

Geboekt bij neckermann

120 tips over Hotel Kipriotis Village

• Ernst, 06-05-2014

Fietsenhuur bij Moto Harley (Nederlands), aan overzijde van de straat.

• eelcomarlies, 17-06-2014

Voor baby's, neem je avondhap en fruithap mee, is daar enorm duur. Ook billendoekjes en luiers zijn duur. Ook in Kos zijn deze producten duur. Dus neem zo veel mogelijk zelf mee. Er was op dat moment niet veel vers fruit aanwezig.. dus wij hebben maar wat in Kos gehaald.. Koop bij de Kruidvat of Zeeman je opblaasbare producten, want het is daar 3 keer zo duur! Houd er rekening mee, dat je pas vanaf 14.00 maximaal 15.00 pas op de kamer kan! Wij waren daar niet over ingelicht..

• Leo, 02-05-2014

Wel heel goed in dit hotel is het animatie team van Arke. Zij zorgen in samenwerking met de andere teams in ieder geval voor een leuke sfeer. Top, in het vliegtuig waren diverse kinderen hier nog vol van.

141 vragen over Hotel Kipriotis Village

• Natasja Baars, 18-07-2019

Drinjjrn

Is er bij het strand ook een tentje om gratis drinken te halen. En hoe is het met de Wi-Fi in de hotelkamers

• Natascha, 08-01-2019

Drinken

Wat kan je allemaal drinken zonder bij te hoeven betalen?

• Ada Blonk, 29-04-2018

Is het een verwarmd zwembad

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand400 m, 5 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk