Géén boekingskosten

Hotel Kipriotis Village

GriekenlandKosPsalidi (bij Kos-stad)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kipriotis Village voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 1643 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Het Kipriotis Village is de ideale plek voor een kindvriendelijke vakantie naar Kos met het hele gezin. De ligging direct aan het strand en de vele faciliteiten, waaronder sport, entertainment en wellness, maken dit hotel een geliefde keuze. De kinderen zullen zich volop vermaken bij het piratenschip en de toffe waterglijbanen. Kortom, jong en oud gaan hier een fijne vakantie in Griekenland tegemoet!

Wil jij weten hoe andere vakantiegangers denken over Kipriotis Village? Over het algemeen is men tevreden. De zwembaden en kindvriendelijkheid ontvangen de hoogste beoordelingen, dankzij de waterglijbanen en het piratenschip. Ook is er volop entertainment voor de kleine vakantiegangers, maar ook voor volwassen gasten. Stefan is bij Kipriotis Village op vakantie geweest met zijn gezin is vond het een prima hotel, al weet hij wel een aantal verbeterpunten te noemen. Hij zegt: “Leuk hotel met veel faciliteiten! Is eerder een dorpje als een hotel. Eten was goed maar niet heel gevarieerd. Zwembaden erg leuk voor de kinderen! Wordt goed opgelet door de badmeesters/vrouwen. Miniclub aanwezig, en toen wij er zaten waren er 3 restaurants waar je ‘s avonds kon eten. Kamers zijn gedateerd maar wisten we voordat we boekten, wat wel jammer is dat de bedden erg hard zijn!” Verder noemen meerdere gasten dat niet alles onder de all inclusive formule valt. Zo moet je bijbetalen voor verse jus d’orange en sommige ijsjes. Hou hier dus rekening mee als je op vakantie wil naar Kipriotis Village.

De ligging

Kipriotis Village is een populair hotel dankzij de gunstige ligging. Het hotel ligt namelijk direct aan het strand van Psalidi, waardoor je zo met je voeten in het strand staat. Tegen betaling maak je hier gebruik van de ligbedden en parasols. Het hotel ligt op ongeveer 3 kilometer afstand van Kos Stad, een gezellige stad met leuke bezienswaardigheden. Wil je de rest van het eiland verkennen? Huur dan een fiets en ga op pad, want Kos staat bekend als hét fietseiland. Pak je liever de bus? Dat kan ook, deze vertrekt namelijk op 25 meter afstand vanaf het hotel. De luchthaven van Kos, Hippocrates Airport, ligt op 25 kilometer vanaf het hotel.

Het hotel en faciliteiten

Bij aankomst bij Kipriotis Village krijg je meteen een vakantiegevoel. Het viersterrenhotel voelt aan als een soort vakantiedorp. Het vriendelijke personeel staat voor je klaar bij de receptie en in het hele hotel maak je gebruik van gratis WiFi. Naast Grieks en Engels wordt er bij de receptie ook Duits gesproken. Voor een verkoelende duik op hete zomerdagen kan je terecht in een van de meerdere zwembaden. Voor de kinderen zijn er zelfs waterglijbanen en twee kinderbaden. Ze vermaken zich volop bij het piratenschip! Intussen houd jij ze in de gaten vanaf het zonneterras met ligbedden en parasols. Ook maak je tegen betaling gebruik van de badhanddoekenservice. Een lekker koud drankje erbij en je vakantie is compleet!Voor de sportieve afwisseling zijn er fitnessfaciliteiten, maar je hebt ook de mogelijkheid om verschillende sporten te beoefenen, waaronder aerobics, basketbal, beachvolleybal, boogschieten, darts, jeu de boules, tafeltennis en tennis. Tegen betaling kun je biljarten, mountainbikes huren en paardrijden bij Kipriotis Village. Wie volop wil ontspannen maak tegen betaling gebruik van de verschillende wellness faciliteiten. Er is aan sauna, spa en schoonheidssalon aanwezig waar je van verschillende massages en behandelingen kan genieten. Verder is er in het hoogseizoen volop entertainment voor gasten van alle leeftijden in de vorm van sport, spel en shows. Kipriotis Village staat bekend als een echte kindvriendelijke keuze. Je vindt er naast de kinderbaden en watertoestellen ook een speelruimte, speeltuin en een miniclub (3 t/m 12 jaar).

De kamers

Kipriotis Village heeft ruim 700 kamers. Alle kamers zijn voorzien van airconditioning, gratis WiFi, telefoon, televisie en een gratis kluisje. Verder vind je er een kleine koelkast en koffie- en theefaciliteiten. In de badkamer is een toilet, bad of douche en föhn. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje. Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar. Geef je voorkeur tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid. Het verschil in kamersDe standaard tweepersoonskamers van Kipriotis Village beschikken over alle bovenstaande faciliteiten en zijn geschikt voor twee à drie gasten. In de kamer staat een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. Enkele tweepersoonskamers kunnen ook geboekt worden voor alleengebruik. Er zijn ook tweepersoons voordeelkamers beschikbaar. Deze kunnen qua ligging en faciliteiten afwijken van de standaard.Ga je met het hele gezin naar Kipriotis Village? Kies dan voor een familie junior suite. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot vier personen. Naast de standaard faciliteiten vind je er twee eenpersoonsbedden, een eenpersoonssofabed en een eenpersoonsopklapbed. De familie maisonnette is ook geschikt voor twee tot vier gasten. Deze kamers zijn verdeeld over twee verdiepingen. Er is een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed en in de woon- en slaapkamer staan een eenpersoonsbed en een eenpersoonssofabed.De familiesuites van Kipriotis Village zijn geschikt voor twee tot vier personen en zijn ruimer dan de standaardkamers. Naast de standaard faciliteiten vind je er een aparte slaapkamer met een tweepersoonsbed. In de woon- en slaapkamer staan twee eenpersoonsbedden. De familiesuite groot is geschikt voor drie tot zes gasten. Deze kamers zijn vergelijkbaar met de gewone familiesuites, maar dan ruimer en met extra slaapplekken.

Eten en drinken

Je verblijft bij Kipriotis Village op basis van all inclusive verzorging. Dit betekent dat de drie hoofdmaaltijden in buffetvorm bij de reissom zijn inbegrepen, evenals een selectie aan hapjes en drankjes. Het ontbijt, de lunch en het diner worden in buffetvorm opgediend in het buffetrestaurant. Er is een apart kinderbuffet speciaal voor de kleine vakantiegangers. Tussen 11.30 en 18.30 uur zijn er verschillende ijsjes en snacks beschikbaar. Tussen 17.30 en 18.30 uur is het koffie- en theetijd met bijbehorende hapjes. Tussen 23.00 en 0.00 uur zijn er verschillende nachtsnacks beschikbaar. Verder zijn er ook twee bars, waar je terecht kunt voor verkoelende drankjes. Koffie, thee, water, frisdranken en lokale alcoholische drankjes zijn bij de verzorging inbegrepen van 10.00 tot 0.00 uur.

Kindvriendelijke vakantie

Kipriotis Village is een geweldige keuze voor een kindvriendelijke vakantie naar Griekenland. Dankzij de piratenboot, waterglijbanen en het entertainment gaan de kinderen een droomvakantie tegemoet. En jij? Jij komt eindelijk toe aan dat goede boek op een ligstoel op het zonneterras! Of ga voor een welverdiende massage in de spa. Wat wil je nog meer?

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner.Sommige faciliteiten van Kipriotis Village, zoals de waterglijbanen, kunnen gesloten zijn in verband met het seizoen, weer of onderhoud.De airconditioning op de kamers is beschikbaar van 15 juni tot en met 15 september.

1643 Reviews over Kipriotis Village

• 2Jennifer15-09-2022

Ergste hotel wat er is

Het is dat Kos verder heel leuk is en er veel te doen valt, maar wij zijn geen één dag in het hotel verbleven alleen om te slapen. Wij hebben met touroperator geboekt waarbij de foto's en de waardering hoger was dan hier een 8.5 zo uit m'n hoofd. Na het boeken een dag later op Zoover gekeken.. ik schrok me rot en kon ook niet meer omboeken aangezien we 8 dagen later al vertrokken. Eten is echt niet lekker, zelfs het ontbijt was niet goed. Meerendeels is altijd koud. Frisdrank is zonder prik. Water smaakt niet naar water maar naar frisdrank. Hygiëne in het hotel is ver te zoeken, tafels worden niet afgeruimd. Op het strand moet je betalen voor je bedjes? Dan vergeet ik het ergste.. de kamers.. vies, oud en wordt niet schoongemaakt paar keer geklaagd en er wordt niks aan gedaan. Schone handdoeken kennen ze hier niet. Al met al vreselijk, gelukkig elke dag weggeweest maar ik kan ook best snappen dat mensen dat niet kunnen veroorloven.

• 4de Groot12-09-2022

Oud en vies , alleen de groenvoorziening is mooi

Helaas de reviews te laat gelezen, anders had ik waarschijnlijk iets anders uitgezocht. Er schrijft iemand je moet niet zeuren, maar als ik bijna 2400 euro betaal voor 12 dagen en ga er vanuit dat het 4,5 ster is , dan heb ik toch reden voor zeuren of klagen. Ten eerste is het misleidend als touroperator deze accommodatie met 4,5 ster aanbeveelt, als je dan naar de hostes gaat met je klaar beaamt ze het en zegt ze doodleuk , we overwegen om volgend jaar dit hotel niet meer aan te bieden. Nou dat zegt al genoeg. We werden doorgestuurd naar de klachtenafhandeling van het hotel. Bij het benoemen van onze klachten was ze het ook met ons eens en zei ze dat volgend jaar een renovatie op de planning staat. Dat iets oud is, dat is geen probleem, maar hou het in ieder geval schoon. Bij het grote zwembad kon je met de lunch daar eten halen, gewoon te vies voor woorden , evenals het grote restaurant.

• 7Lianne03-09-2022

Prima! Men moet niet zo zeuren!

We schrokken enorm toen we de laatste beoordelingen lazen, maar wauw, wat kan men zeuren!

Corona heeft het hotel geen goed gedaan, mee eens; leegstand / achterstallig onderhoud - maar waar is dat niet?!

Kamers waren een tikkie ouderwets maar schoon; iedere dag schone bedden en handdoeken!

Resort is ruim opgezet met verschillende zwembaden. De zwembaden zijn met zoutwater, de omgeving is glad, maar met slippers en duikbrilletjes (aanrader!) kun je een hoop ondervangen! Badmeesters (bij de glijbanen) zijn streng, maar veiligheid voorop zullen we maar zeggen!

Het eten was heer-lijk! Ontzettend veel keuze, goede kwaliteit en warm! Persooneel is aardig en loopt de benen uit hun lijf!

De ligging is prima; aan het (stenen)strand en in de buurt van winkeltjes en auto/fietsverhuur. Afstand vanaf het vliegveld is flink; ruim een uur transfer!

Al met al: heerlijke vakantie!

Kleine tip: ben zelf netjes en beleeft - dan krijg je wat je geeft!

• 7Coninx02-09-2022

Prima locatie om Kos te verkennen!

Wij hadden geboekt en gingen met hele lage verwachtingen aad dit hotel, mede door alle negatieve reviews. Maar wat hebben wij een top vakantie gehad. Er zit een kern van waarheid in de reviews, maar jeetje....sommige mensen daar schaam je je gewoon voor ! Het eten was prima, locatie ook, elke dag "schone" kamer en handdoeken. Ja, te weinig personeel, maar die wat er waren, deden goed werk! En met een glimlach kom je zoveel verder dan alleen maar mopperen.

• 7Fam akkermans29-08-2022

Hele fijne vakantie gehad! Voor ons wel te groot

Laat ik beginnen dat ik de recensies deels snap.Weet niet wat het verwachtingspatroon van veel mensen is maar de meeste recensies zijn behoorlijk overdreven.Ligging is prima.Lekker aan het strand (waterschoentjes wel fijn) 15 min fietsen naar Kos stad.De bus naar kos aan de drukke kant.Het personeel is erg vriendelijk en doet uitermate goed hun best.De glijbanen bij het schip vonden ze super! Het water was wel wat troebel de laatste dagen.De overige zwembaden waren prima.Er is behoorlijk wat achterstallig onderhoud.In het resort zijn ook wat dingen gesloten(personeelstekort)daarom kunnen ze wel op andere faciliteiten voldoende mensen inzetten.Het eten is geen michelinster(wat de meeste uiteraard wel verwachten)maar gewoon prima te doen.Elke dag gevarieerd.Er stond soms een rij maar ach het is vakantie en na 10 min zat je aan je tafel.De kamers waren verouderd maar schoon.We hadden een familiekamer en elke dag werd er schoongemaakt

• 6rene venema24-08-2022

tegenvaller vanwege de hygiëne

We hebben erg leuke en mooie tijd gehad in Kos. Prachtig Eiland en goed bereisbaar. Kos stad is erg gezellig. Wat betreft het Hotel. Wij hadden een familiekamer en dit zijn grotere kamers dan normaal. Je hebt 2 separate slaapkamers met 2 eenpersoonsbedden. De ene heeft een balkon. In tussen stuk is een zitje. Ook is er een badkamer met bad. De kamers zijn gedateerd. Oude meubels maar wel heel. Op de kamer is een tv die niet werkt aangezien hij niet is aangesloten op iets.

Hygiëne op de kamer is redelijk. Alles is schoon bij aankomst. echter worden de bedden tijdens het verblijf pas verschoond wanneer je erom vraagt. De handdoeken worden wel elke dag verschoond.

Hygiëne verder in het hotel. Bij alle eetgelegenheden is het zoeken naar schoon servies. Borden en glaswerk hebben vaak nog sporen van de vorige eters. Dit vond ik zeer ranzig. Toppunt was het Griekse restaurant waarvoor je moet reserveren, Deze was echt ranzig.

• 5Irini20-08-2022

Voor 1 keer okee, maar nooit meer terug

Groot complex wat te maken heeft met veel te weinig personeel. Het zat afgeladen vol met gasten. IPV 4 eetzalen waar mee geadverteerd werd waren er voor ontbijt en diner nog maar 2. Resultaat - Bom vol - Boze mensen - Lange wachtrijen. Personeel in de eetzaal doen hun best, maar zij zijn ook onderbezet. Eten op zich okee, maar niet bijzonder lekker. Receptie personeel super chagrijnig. All in drinken (frisdranken) niet echt lekker - zat sommige dagen geen prik meer op. Te weinig bedjes bij het zwembad. Handdoekje leggen hoort er echt bij maar dat weet je. Kamer was okee. Douches waren ander verhaal. Niet douchen tussen 5 en 6 als je in het 300 blok zit met je kamer (geen waterdruk). Schoonmaak om de dag. Ook daar ernstige onderbezetting. Taxi aanbod op kos LIJKT laag. Dit komt omdat veel operators geen bus transfer meer aanbieden naar hotel !! Al met al prima vakantie gehad, maar niet voor het bedrag wat ik er voor betaald heb.

• 3Tamara19-08-2022

Ga hier niet heen mensen!!!

Vies bestek, vieze glazen, enorm lange rijen bij het eten (wat dacht dat je van die dictator bij dat restaurant?), vies toiletten vooral bij het zwembad, glijbanen bij het schip deden het niet, vieze zwembaden, kamer schoongemaakt met vies water.

• 3Sandy Wanten19-08-2022

Nooit meer!!

Coronatijd heeft dit hotel geen goed gedaan. Onderhoud is er de laatste jaren niet meer gedaan. Zwembaden zijn vies. Als je witte zwemkleding hebt dan is dit na een paar dagen geel. Het Grote zwembad lijkt nog het schoonst maar hier is geen animatie te vinden. Jammer genoeg krijg je dan ook niks mee van de animatie. Het eten gaat maar mega lange wachtrijen waardoor je koud eten hebt als je aan tafel zit. Het lijkt of het hotel geld nodig heeft want ze hebben het propvol met mensen gestopt en hebben het personeel er niet voor. We zijn veel gaan uiteten en dagtripjes gaan maken. Dus eigenlijk dubbele kosten gemaakt. Al veel all inclusive hotels gehad maar nog nooit zo'n slecht hotel gehad. Dus dit doen we nooit meer!

• 8Fam. Notten14-08-2022

Prima hotel voor een all-inclusive

Je kunt in dit hotel 2 dingen doen. Aan elk dingetje ergeren en zo je vakantie verpesten of accepteren en dan heb je een top vakantie. Het eten in een all-you-can eat nu eenmaal iets minder is dan à la carte. Het eten was prima. Goed warm en veel variatie. Oké, druk maar hé.. hoogseizoen. En ja, de goeie bedjes zijn worden vaak al ‘s nachts / ‘s avonds al voor het slapen gaan gereserveerd. Dus… gewoon meedoen, want ergeren helpt niet en handhaving gebeurt niet. Dus ff wekker zetten 7 uur (zoals het hele jaar), handdoeken leggen en weer verder tukken😉. Het zwembadwater is wel een dingetje. Ze gebruiken geen chloor maar een zoutoplossing die onvoldoende sterk is tegen alle zonnebrand waardoor het water, bij met name de waterglijbanen ranzig aanvoelt. Net als bij Aegean View (Kos) kunnen de bikini’s van de meiden in de kliko: helemaal groen uitgeslagen. De barbezetting in de avond mocht beter. Maar was echt ‘m top vakantie! Aanrader!

Hotel Kipriotis Village info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (6)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)