Aparthotel Mastichari Bay

421 reviews over Aparthotel Mastichari Bay in het Nederlands

Geweldig

Familie v Dijk
31-10-2018

Een super verblijf Prachtige zwem baden voor families en rust zoekers

Goed hotel in een mooie omgeving

Thijs Heering
25-10-2018

Een 8 daagse vakantie gehad in dit hotel op basis van All-Inclusive.

Tegenvaller is echter dat je voor aardig wat zaken dan nog moet bijbetalen. Bijvoorbeeld het eten bij de pool-bar, verschillende drankjes, handdoeken voor aan het zwembad.

Hotel en de kamers worden zeer schoon gehouden. De planten en bloemen worden goed verzorgd en het personeel is vriendelijk. Vooral als je als Nederlander wat Griekse woorden gebruikt. Dat vinden ze fantastisch en kunnen ze zeer waarderen. Hotel is inderdaad erg gericht op de Duitse toerist.

Eten in het hoofdrestaurant is gevarieerd genoeg voor 8 dagen.

Animatie is klein opgezet. Vanaf 1 oktober was de welbekende Ali Babba weg. Toen was er niet meer veel over van de animatie.

Het uitzicht op de zee en verschillende eilanden is magistraal. Een tip is om in het dorpje Mastischari een 3 eilanden-trip te boeken (stuk goedkoper dan in het hotel of reisagentschap).

Enkel goed voor Duitse toeristen.

Greta
11-10-2018

Goed hotel , mooie omgeving en lekkere keuken. De animatie met Ali Baba en Katharina zijn fenomenaal. Maar de kamers met mooiste uitzicht zijn voor de Duitse toeristen. Ze vertelden me zelf dat ze reserveren MET kamernummer, de resterende kamers is voor de overige toeristen ,waar op de terrassen geen enkele privacy is. Dus als je geen Duitser bent, wordt je anders behandeld. De chef in de keuken heeft nooit goede dag gezegd, maar de Duitse toeristen werden omhelst. De enige waar we soms mee converseerden was Mira aan de poolbar, een harde werker. Wij denken niet nog terug te keren naar dit hotel.

Preisdaler

Zeer goed hotel als je uit Duitsland komt.

Jan en partner
30-9-2018

Omgeving, accommodatie, eten en vriendelijkheid personeel perfect. Maar wat opvalt is dat de Duitse toeristen de mooiste kamers toegewezen krijgen, ondanks dat we boekten met zeezicht en betaalden, kregen we een kamer met zicht op kinderspeeltuin. De Duitsers kunnen volgens onze hostess boeken met zelfs hun zomernummer. De overige kamers zijn voor de andere nationaliteiten. Zeer Dduits gericht, zelfs die animatie.

Prima hotel

Fam de jong
7-9-2018

Handdoeken service om de drie dagen

Tamara Eversdijk
21-8-2018

Fantastisch hotel, leuke animatie, lekker eten.

Geweldige vakantie gehad

Betty H
29-7-2018

Geweldig leuke vakantie gehad. We hadden geen all in geboekt aangezien we vorig jaar op Kreta Sissie bay een vreselijke ervaring hadden gehad en er door de touroperator totaal geen medewerking was verleend. Eerste 2 dagen aangekeken maar het eten was perfect. Ruime keuze alles vers ,dus hebben we ter plekke all incl geboekt wat ook gewoon mogelijk is. al wil je voor bv 5 dagen. Leuke omgeving leuk strand op 5 minuten lopen ,hele leuke boottocht gemaakt voor 30,00 pp maar dit was het dubbel en dwars waard. Je kan dit boeken bij een zaak in het dorpje. Animatie was geweldig , voor jong helemaal. Wat hebben we genoten van Ali baba en onze kleinzoon zeker. Zeker een aanrader dit. Huisje was gedateerd maar keurig schoon en de ligging is prachtig met veel planten en bomen. Het enige nadeel wat wij hebben ondervonden is dat de meeste gasten 95% Duits was ,en de animatie ook veelal in het Duits werd gedaan en gesproken.

Alweer een geweldige vakantie gehad.

Fred Janssen
11-7-2018

Voor de tweede, maar niet de laatste keer, in Mastichari Bay. Het eten was nog beter dan vorig jaar. Veel afwisseling, veel keuzes. Ook voor vegetariërs. Transfer luchthaven-hotel duurt 7 minuten. Kamers gedateerd, maar ruim en worden elke dag goed schoon gemaakt. Hotel is door hoogteverschil niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het resort ligt in een schitterende, goed onderhouden tuin. Entertainment bestaat uit 1 persoon, Ali Baba. Volgens velen de beste entertainer van Kos. En daar ben ik het mee eens. Tijdens ons verblijf voornamelijk Duitse gasten. Een paar Polen, Zwitsers, Vlamingen. Een echt familiehotel. Lekker rustig, geen handdoekje leggen 's-morgens. Personeel is erg vriendelijk. Mira is de drijvende kracht van de poolbar. Tijdens drukke avonden schiet het bedienend personeel echter tekort. Gevolg is lange rijen aan de bar. Een aanrader!!

Heerlijk hotel

jeanet
26-2-2018

Heerlijk kindvriendelijk hotel,heerlijk eten ,schoon,leuke annimatie, behulpzaam en vriendelijk personeel

Gelijk aan het strand ,genoeg strandbedden.

Mooi en rustig gelegen hotel.

Laura
29-1-2018

Een mooi en rustig hotel, zeer propere kamers en een gevarieerde keuken.

Het ligt wel ver van Kos stad ( 20 km). Buiten het hotel valt weinig te beleven.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mastichari Bay in Mastichari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mastichari Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.