Sorteren

Reviews over Mastichari

goed hotel op een afgelegen en rustige locatie

Tanja
    7-11-2018

pluspunten:

+ ontbijt en avondeten zijn zeer goed. Middageten in beachbar aan het strand is ook aan te raden. Snacks vonden we persoonlijk minder.

+ ruime kamer

+ vriendelijk personeel

+ proper onderhouden domein

Minpunten:

- gehorige kamers + badkamer geeft verouderd gevoel

- locatie is afgelegen, maar staat wel vermeld bij de uitleg van het hotel en zorgt ook voor rust

- druk aan het zwembad: handdoek leggen

- 's avonds druk aan de bar, niet makkelijk om een plaatsje te vinden

We hebben er een zeer fijne vakantie gehad!

Geweldig

Familie v Dijk
    31-10-2018

Een super verblijf Prachtige zwem baden voor families en rust zoekers

Goed hotel in een mooie omgeving

Thijs Heering
    25-10-2018

Een 8 daagse vakantie gehad in dit hotel op basis van All-Inclusive.

Tegenvaller is echter dat je voor aardig wat zaken dan nog moet bijbetalen. Bijvoorbeeld het eten bij de pool-bar, verschillende drankjes, handdoeken voor aan het zwembad.

Hotel en de kamers worden zeer schoon gehouden. De planten en bloemen worden goed verzorgd en het personeel is vriendelijk. Vooral als je als Nederlander wat Griekse woorden gebruikt. Dat vinden ze fantastisch en kunnen ze zeer waarderen. Hotel is inderdaad erg gericht op de Duitse toerist.

Eten in het hoofdrestaurant is gevarieerd genoeg voor 8 dagen.

Animatie is klein opgezet. Vanaf 1 oktober was de welbekende Ali Babba weg. Toen was er niet meer veel over van de animatie.

Het uitzicht op de zee en verschillende eilanden is magistraal. Een tip is om in het dorpje Mastischari een 3 eilanden-trip te boeken (stuk goedkoper dan in het hotel of reisagentschap).

Enkel goed voor Duitse toeristen.

Greta
    11-10-2018

Goed hotel , mooie omgeving en lekkere keuken. De animatie met Ali Baba en Katharina zijn fenomenaal. Maar de kamers met mooiste uitzicht zijn voor de Duitse toeristen. Ze vertelden me zelf dat ze reserveren MET kamernummer, de resterende kamers is voor de overige toeristen ,waar op de terrassen geen enkele privacy is. Dus als je geen Duitser bent, wordt je anders behandeld. De chef in de keuken heeft nooit goede dag gezegd, maar de Duitse toeristen werden omhelst. De enige waar we soms mee converseerden was Mira aan de poolbar, een harde werker. Wij denken niet nog terug te keren naar dit hotel.

Week Kos

Jane
    10-10-2018

Een geweldig uitgebreide accommodatie! Veel mogelijkheden qua ontspanning en inspanning. De kamers op het einde van het resort aan de tuin bij de zee liggen heel mooi en rustig. Het eten is goed en voor ieder wat wils.

Qua ligging op het eiland vind ik dat mensen moeten weten dat vanuit deze accommodatie het niet verantwoord is een fiets op scooter te huren. De wegen zijn te slecht en de verlichting in de avond ook. Dit is rondom Kos stad wel te doen.

Een auto huren om het eiland te zien is wel de moeite waard.

Verder is het personeel super vriendelijk, aardig en behulpzaam.

Niets is te veel gevraagd.

Voor ons was een week prima en voldoende.

Guest Relation Manager, General Manager, 25-10-2018

Dear Mrs. Jane,

Thank you so much for choosing to spend your holidays with us and for recommending our hotel after your stay!

We appreciate your kind words about the room, service, food and our fitness activities. we are so glad to read that you loved everything!

It will be a real pleasure to welcome you again and share even more Magic Moments with you!

Sunny greetings from Kos!

TUI MAGIC LIFE Marmari Palace Team

Mastichari scoort een 7,5 uit 10, op basis van 178 reviews