Hotel Paritsa

Hotel Paritsa
8,1

66 reviews over Hotel Paritsa in het Nederlands

Goed hotel maar mist puntje op de i.

Fam.van Dongen
5-8-2018

Schoon net hotel waar je vriendelijk word ontvangen. Kamers zijn schoon en tegen betaling heb je airco op de kamer.

We hadden 3 kamers en bij 1 kamer stonk de airco. We hebben verzocht ernaar te kijken maar daar is helaas geen gehoor aan gegeven. Wat resulteerde in 2 verkouden reisgenoten. Verder is het hotel zijn geld waard. Perfecte ligging dicht bij het strand en het bruisend centrum.

Zeker wel een aanrader.

Prima hotel

Arie
30-6-2018

We zijn nu ruim een week in dit hotel en het is er prima. Netjes, goed ontbijt en met de kamer is ook niets mism prima personeel.

Echt fantastisch

Patricia Ten kate
28-6-2018

Word gerund door 1 familie, en die mensen waren zo lief en gastvrij. Wij komen zeker terug.

Gezellig hotelletje

Fam. Samuels
14-10-2017

Geweldige vakantie, geluk gehad met het weer. Gezellig hotelletje met heel vriendelijke eigenaren. Voor herhaling vatbaar.

Wij waren met 2 stellen en hadden gevraagd om kamers naast elkaar. Kamer is netjes en schoon, simpel ingericht met een kleine schone badkamer. De toilet en de douche zitten heel dicht op elkaar maar het werkt allemaal goed. In het hotel heb je de heerlijkste (goedkope) cocktails van het hele eiland en ik heb enorm genoten van de gastvrijheid van de familie. Het ontbijt is vrij simpel, het zijn namelijk kleine broodjes met kaas, ham, jam en boter, jus de Orange en oploskoffie. Ook is er Griekse yoghurt met ontbijtgranen en een vers gebakken cakeje. 100 meter naast het hotel zit Appartementen complex Tasos waar je heerlijk kan zwemmen tegen betaling van een drankje en is zeker een aanrader. Verder zijn er in Kos-Stad leuke dingen te beleven zoals het huren van een scooter (tegenover het hotel), het bezoeken van waterpark Lido, een dagje naar Bodrum in Turkije en het bezoeken van 3 Griekse eilandjes. Al met al een super leuke vakantie in een goed hotel.

De avond dat wij aankwamen werden we vriendelijk ontvangen door een oude man met veel humor. Volgens mij wordt dit hotel gerund door een familie en was deze man de vader.

We kregen een sleutel van de kamer en werden gedropt in kamer 305. Eenmaal binnen was het toch wel even schrikken. De kamer was klein, de badkamer nog kleiner en het bed maar 1.40 meter. Voor 1 persoon is dit natuurlijk geen probleem, maar met zijn tweeën iets minder comfortabel (het was 's avonds nog 30 graden op de kamer). Na een slechte nacht heb ik gevraagd om een andere kamer. In de reisbevestiging van reisorganisatie stond namelijk dat we een kamer met 2 eenpersoons bedden hadden geboekt. Dit was geen enkel probleem! We kregen onmiddellijk een ruime kamer met 2 bedden en een groot balkon.

Nog 2 minpunten: De douche is wel heel klein (50x50 cm). Als je je omdraait tijdens het douchen plak je met je kont aan het gordijn. De handdoeken worden om de dag verschoond en op zondag krijg je sowieso geen schone handdoeken.

Het ontbijt is echt minimaal: plakjes brood, kaas, ham, komkommer, tomaat, mierzoete siroop en oploskoffie.

pluspunten: de locatie is top, de eigenaren vriendelijk en de kamers zijn schoon.

mocht dit nou de vakantie zijn waar je heel het jaar hard voor hebt gewerkt, doe jezelf een plezier en boek een ander hotel waar je hooguit 100 euro meer voor uitgeeft. Hotel Agila bijvoorbeeld....

De douche is wat klein maar was voor ons geen enkel probleem. Het ontbijt was prima Jus d'orange, koffie,thee, brood, kaas, worst, ham en jam wat wil je nog meer. Hier heb je geen fiets nodig alles is dichtbij.

Heerlijke vakantie gehad!

M. van den Boorn
17-7-2017

Super fijn hotel met hele vriendelijke en behulpzame mensen. De kamer is ruim genoeg en heel schoon. Het ontbijt is prima en de ligging is echt geweldig!! Je bent zo op het strand of in het centrum!!! Ik kan iedereen dit hotel aanraden.

Supet hotel

Dinie lazeroms
10-7-2017

Heerlijk genoten van de goede service geen enkel minpuntje . Geweldige eigenaars doen alles voor je

Fantastisch!

Richard & Barbera
17-6-2017

Super hotel. Zeer vriendelijke eigenaren. Mooie, schone kamers. Eenvoudig ontbijt maar voldoende keuze. Ligt in het centrum, vlakbij de zee. Soms s'avonds wat geluidsoverlast van het verkeer, maar als je de ramen dicht doet, hoor je niets meer. Een echte aanrader! Wij hebben genoten!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Paritsa in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Paritsa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Paritsa scoort een 8.11 uit 10 op basis van 66 reviews.