Aparthotel Atlantis ****

Aparthotel Atlantis
Aparthotel Atlantis
7,5

1007 reviews over Aparthotel Atlantis in het Nederlands

Super leuke vakantie gehad!

mw., 31-10-2017

Het personeel is erg vriendelijk in het hotel. Goed en gevarieerd eten; gezonde salade's en klaargemaakt groentes maar ook heerlijk fruit, frietjes verse vis en vlees spiesjes enz.

Het is heel fijn dat je vanuit het zwembad 5 stappen hoeft te zetten en je bent bij de zee. Gratis wifi in de lobby. Betaald voor over het hele resort. De kamers worden elke dag schoongemaakt. In de buurt kan je fietsen huren voor ongeveer 3 euro per dag! Het hotel ging een paar dagen na ons vertrek sluiten wat erg fijn was, daardoor was het heel erg rustig. Het enige nadeel was dat daardoor het eten minder uitgebreid was dan in het begin. Op het resort veel groen en de entertainment is erg aardig en zorgen voor leuke activiteiten zoals boogschieten.

Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank yo for your review. It seems that you had a great time with is and we are very glad. We hope to see you again soon

Een geweldig hotel op een prachtige plek.

Marga van de Glind- Zijp, 30-10-2017

Wij hebben het voor het derde jaar ontzettend naar de zin gehad. Medewerkers doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Vriendelijk en zeer attent personeel.
Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for your review. Repeat guests are our best reward. Hope to see you again in 2018

Prima hotel met perfecte ligging

Mw W van Holland, 26-10-2017

Mooi hotel met een grote tuin op een perfecte locatie. Wij verbleven op verzoek in een bungalow welke wel wat gedateerd was maar erg schoon. Vriendelijk personeel. Goed eten. Prachtige zonsopgang. Binnen 10 fietsminuten in Kos stad. Heerlijke vakantie gehad.
Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for your review. We are very glad that you had a wonderful holiday with us, please come back to visit again

grootschalig, goed georganiseerd, vriendelijk

voortman, 21-10-2017

Groot opgezet, maar vriendelijk personeel, ligging heel goed t.o.v. Kos-stad en prachtig aan strand gelegen.
Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for reviewing us, we hope to see you again in the future

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Wendy, 19-10-2017

Prima prijs kwaliteit verhouding. Park is mooi groen en schoon. Kamers zijn prima, badkamer kan wel een opknapbeurt gebruiken, is nog een beetje ouderwets met een douchegordijn. Bedden vond ik persoonlijk wat aan de harde kant, maar bij de receptie een topper gevraagd en werd gelijk geregeld. Animatie wanneer je er zin in hebt, totaal niet opdringerig. Eten is prima, iedere dag verse vis en vlees van de grill, voor de rest genoeg keuze bij de buffetbakken. Voor de lunch kan je ook terecht bij de poolbar waar er iedere dag lekkere verse pita gyros voor je wordt gemaakt. 20 minuten lopen naar Kos-stad, fietsverhuur naast het hotel evenals een minimarkt. Personeel altijd erg vriendelijk, zelfs aan het einde van het seizoen.
Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you very much for your review. We are happy that you found our services and facilities to your liking and we hope to see you again soon

Willy Majoor, 15-10-2017

Locatie is goed. 10 minuten fietsen naar Kos-stad.

Het eten is heel goed. Voor ieders wat wils.

Wordt goed schoon gemaakt.

Personeel heel aardig.

Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for reviewing us, we are glad you had a good time with us.

Fantastische huwelijksreis

Manon, 14-10-2017

We hebben een fantastische tijd gehad. Mooie schone kamer, lekker eten en zeer vriendelijk personeel. De animatie was iets minder enthousiast. Gewoon het perfecte hotel voor een heerlijke huwelijksreis.
Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Congratulations on your wedding! We are glad you had a great time with us, please come back to see us soon

Goed, Grieks 4 sterren hotel!

Yvette, 12-10-2017

Plus: Personeel, het eten, geen beddenrace in de ochtend.

Min: hectiek tijdens het eten, enigszins gedateerd hotel.

Goed, Grieks 4 sterren hotel. Vriendelijk personeel. Het hotel zat in de week van 08 oktober behoorlijk vol. Dit resulteerde in soms wat hectische taferelen bij het ontbijt en diner. Eten was goed en gevarieerd. Jammer dat je voor sommige voorzieningen apart moet betalen (bedje en parasol bij het strand 2 en 3 euro) maar ieder nadeel heeft dan weer zijn voordeel, aan het strand was het niet echt druk. Bus naar het centrum (€ 1,50) stopt voor de deur. Wij hadden een familie appartement op de begane grond in de tuin, voorzien van een klein keukentje. Al met al een prima 4 sterren hotel.

Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for your review, we are glad you had a good time with us.

Geen all in

Desiree, 3-10-2017

Wij zaten in bijgebouw is erg verouderd airco maakt vreselijke herrie en stink

Veel russen nou dan weet je het wel

Eten vaak het zelfde na twee weken ben he het zat

All in stelt niks voor geen water flesjes limonade

Niet te drinken wij gaan hier nooit meer heen veel te druk en te groot

Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for taking the time to review our hotel. Your comments are noted.

prima vakantie gehad

van Krieken, 11-9-2017

gezeur van medevakantiegangers over eten

Griekse cultuur is lauw eten (komt de smaak beter tot zijn recht, vlgs de Grieken dan) en gezeur over dat je pas bij aankomst om 14.00 uur op je kamer kan met een kind van 1 jaar

mijn suggestie Thuis blijven dan en ook geen Stress dan !!!

al met al Prima Resort voor herhaling vatbaar

Angelica J. - Hotel Guest Relations, guest relations officer, 24-1-2018
Thank you for your vote of confidence, see you again soon we hope

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atlantis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Atlantis scoort een 7.47 uit 10 op basis van 1018 reviews.