Aparthotel Atlantis

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°15°
Aparthotel Atlantis
7,6

Neckermann Reizen

Hotel Atlantis Kos is perfect gelegen aan het strand. Tijdens je verblijf kun je bij Aparthotel Atlantis gebruik maken van de all-inclusive formule. Er is een zwembad om af te koelen met daarbij een restaurant. Kos is het leukst om te verkennen met de auto of met de fiets. Kos-stad en de barretjes liggen op ongeveer 20 minuten lopen.

1028 reviews over Aparthotel Atlantis in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

M. de Bruijn
1-10-2018

Dit hotel is ons echt meegevallen, we vonden het goed. We boekten anders een ander hotel in Kos, maar dat was volgeboekt.

We hebben ons daar prima vermaakt. Minpuntje: de plastic bekers krijg je overal, wijn in een plastic glas vonden wij niet zo fijn.

Waren wel veel Polen en Russen maar hebben daar geen last van gehad.

Eten was prima, maar inderdaad soms koud. Wij vinden dit een aanrader.

Voor ons nooit meer

A. VAN SETTEN
26-9-2018

+ Lekker aan het strand, mooie kamer in het hoofdgebouw.

- Handoekje leggen. Eten te smerig voor woorden, veel te veel zout en stukken zeem en vet waar je op zit te kauwen. Ik heb een paar keer mijn hap met eten uit moeten tuffen. Niks is warm, de kaas tussen je pasta(saus) smelt niet eens. Ook de drankjes zijn om te janken, wij hebben uit frustratie maar een pak sinaasappelsap gekocht bij de supermarkt. De sapjes smaken naar poeder aangemaakt met water. De bedden zijn keihard, eerste 3 dagen last van onze rug, topper gevraagd. Als je de 'warme' kraan volledig open zet, komt er na een tijdje lauw water uit. Wij werden in eerste instantie ook buiten het hotel geplaatst, in verouderd hokje met schimmel en veel mieren, er stond een fornuis? Wij zaten all-in dus dat verroeste fornuis was nergens voor nodig (misschien achteraf wel met dat gore eten). Dit aangegeven en kamer in main building gekregen. Veel beter onderhouden.

Leuk hotel en vriendelijk personeel

Esther
11-9-2018

Heerlijke ligging aan het strand. Goed eten.

Kamers gedateerd en jammer dat de bedje aan het prive strand geen onderdeel waren van de All Inlusive

BeachCheck

Zeker voor herhaling vatbaar!

Janet
5-9-2018

Prima hotel,erg schoon,aardig en behulpzaam personeel.

Alles wordt zeer schoon gehouden,en netjes bijgehouden.

Wij zaten in het hoofdgebouw,keurige kamer,gemoderniseerd.Complex ligt in een parkachtige tuin,met mooie bomen.

Strand met grof zand,ligt erg mooi met bomen.De barretjes liggen zeker wel op korte loopafstand.Alle keuzes,en lekker koud drinken.

Variatie qua eten is genoeg,wordt constant aangevuld.

Wij hebben het er erg fijn gehad.

Goed hotel met fantastische ligging

Annemiek
15-8-2018

Prima hotel, super ligging. Binnen 10 minuten fiets je over een fietspad naar Kos stad. Strand Lambi is heerlijk rustig en je hebt veel schaduw van de bomen. Hotel ligt in schitterende parkachtige omgeving. Inrichting iets gedateerd maar wel heel ruim en schoon. Goed eten en met wat geduld eet je iedere avond buiten op een groot terras.

Leuk, aan het strand, druk

Harald
8-8-2018

Koop waterschoenen

Neem extra verlengsnoer mee. Er is 1 stopcontact.

Huur een auto om de mooie zandstranden te zien.

Fiets huren ook leuk om even naar Kos stad te fietsen. Lopen kan ook maar is best ver

Alles is dichtbij. Autohuur en fietshuur op 2 min lopen van het hotel.

Handdoekje leggen is een dingetje ook op het strand. Op het strand moet je betalen ook de drank. Even naar hotel kan is maar 3 min. Zwembaden zijn warm maar leuk.

Echter wel druk.

Eten heeft weinig variatie maar is wel goed.

Animatie is wel leuk, maar er is weinig plek om te zitten.

Als je voor de rust komt moet je er niet naar toe. Kamers zijn goed, maar wij hadden eerst een knudde kamer met een waardeloos uitzicht. Bij betalen voor zeezicht. Kamers en hotel zijn schoon.

Airco doet het goed.

Fietshuur 3 eur per dag, jeep 75 eur.

Van 24-07 tot 5-08 verbleven we in dit hotel,de eerste kamer die we kregen was wat gedateerd en bij de receptie om een andere gevraagd. Dit was geen probleem en we kwamen in een nette kamer op begane grond met uitzicht op de tuin en het zwembad. De ligging vond ik persoonlijk wat te ver van kos stad af,maar met een bushalte voor de deur en je ging redelijk op tijd was dit te doen. In de drukke tijden zitten de bussen vol richting centrum zodat ze doorrijden. Het eten vond ik persoonlijk niet geweldig maar er was zoveel dat er altijd wel iets bijzit wat je lust. Met name het vlees was erg vet,en buiten bij het zwembad een pita broodje met vet vlees,sla,tomaat, en nog friet erin,bah. De salade,s waren wel lekker,en het ontbijt was zeer uitgebreid. En het eten was niet altijd lekker warm. De zwembaden waren wel lekker,en de zee voor de deur. En verder een zeer leuke eilandtour gedaan via touroperator met een leuk vertellende willem, aanrader.

Fijn hotel

Alie
2-8-2018

Mooie vakantie gehad, lekker eten dat na 10 dagen niet verveeld.

Wel harde bedden maar we hebben gelijk een topper gevraagd en gekregen, lig je veel zachter.

Alleen als we nieuw beddengoed kregen werd het niet opgemaakt, maar gewoon opgevouwen neergelegd,vet vreemd.

We hadden een leuk huisje op het strand,wel lekker hoor.

Al met al een lekkere vakantie

Fam v Ree
30-7-2018

Wat hebben we het heerlijk gehad bij dit Hotel wat op een prachtige locatie aan zee gelegen is. Bij aankomst om een bungalow kamer verzocht .

Dit kon geregeld worden en we zaten vlakbij het zwembad de zee en restaurants Hadden pech dat binnen een paar uur de airco het begaf.

Alles werd in het werk gesteld om deze te repareren en omdat we graag in het huisje wilden blijven kregen we 2 ventialatoren aangeboden en wijn en versnaperingen.

Mede door de enorm gastvrije houding konden wij blijven genieten van onze vakantie.

Eten was er genoeg, ook probeerde men wel variatie aan te brengen en hadden we keuze om op 2 locaties de lunch en diner te nuttigen.

Onze kamer werd dagelijks gepoetst door de dames en alles in en om het Hotel maakte door inzet van personeel een zeer verzorgde indruk.

Kortom een aanrader om hier je vakantie door te brengen.

Hebben genoten!

JBV
24-7-2018

Wij hebben het naar onze zin gehad hier. Het eten was goed, genoeg variatie. Geen koud eten gehad. Denk dat je gewoon op tijd moet zijn. Personeel was vriendelijk. Animatie team is leuk en doet echt zijn best om iedereen over te halen om mee te doen.

Zwembaden zijn ook goed alleen krijg je gele vlekken in je zwemkleding. Vooral goed te zien als je een lichte kleur zwemkleding aan hebt. Dat was wel jammer...vooral als je net een nieuwe aan hebt. Moeten dus weer nieuwe zwemkleding aanschaffen. Dus let op als je hier gaat zwemmen. Voor strand kan je het beste waterschoenen aan doen. Dit is helaas kiezelstrand. Maar dat wisten we toen we hier naar toe gingen. Voor zandstrand moet je naar Paradise Beach gaan. Daar kan je ook mooi ver de zee in lopen. Ook ideaal met kinderen.

Je zit wel aan de rand van Kos-Stad. Dus voor kinderen is het wel ver om te lopen naar het centrum van Kos-Stad. Maar met de fiets makkelijk te doen.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Atlantis in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Atlantis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.