Hotel Anthoula

Kleine hotelsWeer vandaag12°8°
Hotel Anthoula
6,3

Laatste review

Prijs/kwaliteit is prima. We wisten dat het een basic hotel was. Ontbijt zeer basic (ham/kaas/komkommer en tomaatje, 1 koffie, 1 thee anders bijbetalen). Familiebedrijf, weinig 'klantvriendelijk', elke ochtend krijg je een ochtendhumeur op je bord. Verder is Kefalos fantastisch, de rust is geweldig, het uitzicht fenomenaal, binnen 10 minuten ben je aan het strand of zit je boven op de berg bij Kefalos. De drukte kan je altijd opzoeken in Kos-Stad de stadsbus (50 min, €4,80 de man), beter dan een auto huren! Verder hebben we een top verblijf gehad in Kefalos het enige jammere was de vriendelijkheid van de medewerkers van Anthoula Hotel. Wij vonden de rust fijn en de drukte kan je altijd opzoeken!

Zeer aan te raden, voor echt jonge kinderen is er niet veel te doen. Maar wil je lekker genieten van de zon en af en toe naar wat leuke plekjes is dit helemaal top! Hou er rekening mee dat het hotel wel echt basic is! Maar genieten kan je er!

Kenmerken
Airco
Peuterbad
Speeltuin
Parkeren mogelijk

9 reviews over Hotel Anthoula in het Nederlands

Het hotel ligt langs een steile weg naar boven. Er rijdt dagelijks een busje naar boven en beneden. 5x per dag. Dat is echt aan te raden. Anders auto of iets anders huren. Het hotel is netjes en schoon. Beetje gedateerde badkamer, maar daar is mee te leven. Toen wij er waren zaten er hoofdzakelijk (erg aardige) Engelse gezinnnen. Ontbijt was echt niks. Alleen stukjes stokbrood met kaas of ham, 4 schaaltjes jam en een schaaltje groenten. Cornflakes met melk en slap sapje. 1 x koffie of thee, de rest moest worden bijbetaald a 3 euro. Ook zo voor gebakken eitje of roereitje. Kost iets van 4 tot 6 euro. Ik had het idee dat wij niet zo aardig werden gevonden ivm eerdere ( slechte) review van ander stel uit NL. 's Avonds niks te doen in hotel. Airco is aanwezig, maar kost 7 € per dag. Zwembad is prima. Mooi uitzicht op baai beneden. Dorp genoeg eettenten en geweldige ijssalon. Mr Gelato. Ook restaurants Captain John en Maria zijn goed.

fantastisch en mooi hotel.

jhj wijtmans
3-1-2010

wij zijn 3 weken naar kefalos geweest, hotel anthoula was een perfect hotel, zeer vriendelijke eigenaars, kamers zeer schoon en elke dag nieuwe handoeken en linnen, een goede service met een mooi zwembad en een mooie omgeving, zeer mooie zandstranden en prima tavernas en kroegen.

Neckermann Reizen

Net hotel, ligging kon beter

Geert
17-9-2009

Anthoula kefalos: Het hotel was netjes en schoon en een heel mooi zwembad. De matrassen waren slecht want wij voelden de veren. Daarom maar gauw de wollen deken onder het laken gestopt. Nog een groot nadeel: onze kamer had zeezicht maar ook zicht op de haarspeldbochten bergop naar oud-Kefalos. Daardoor de eerste nacht zeer veel lawaai van de brommertjes (zonder uitlaat) die bergop kwamen. Daarom daarna de airco erbij gepakt (5 euro/dag) en de balcondeur dichtgelaten. Hierna niet meer wakker geworden van de knetterende brommers. Dus airco een must. Wel een auto gehuurd zodat we niet afhankelijk waren van de hotelbus of openbaar vervoer.

Allemaal geweldig!

Echtpaar van den Broek
14-9-2009

Dit vakantieadres is gewoonweg fantastisch. goede ligging, hele lieve mensen van het hotel en daardoor uitstekende service

zeer goed hotel

peter janine vd boogerd en kinderen
20-8-2009

wij zijn pas terug uit kos en hebben dit jaar voor het eerst op kefalos gezeten andere jaren zaten wij in kos stad of lambi het is ons hier prima bevallen wat een goed hotel zeer vriendelijke eigenaars die altijd voor je klaarstonden elke dag nieuwe lakens en handdoeken en dit alles voor een zeer goede prijs ook het zwembad was perfect groot en lekker koel water ook de omgeving van kefalos is mooi met zeer mooie zand stranden ook de taverna,s en supermarkten waren in de buurt wel is het er rustig maar daar gingen wij voor ik kan iedereen die van rust houdt dit hotel aanraden wat hebben wij een geslaagde vakantie gehad.

wauw

Krijn & Ivon
16-8-2009

wij zijn 15dagen bij Anthoula geweest en het was helemaal super! zie andere beoordelingen! in de omgeving is veel te doen! Anthoula heeft een super regeling met katrina's motorbike verhuur als je een scooter huurt kom je ver op de goede werken met een quad komt je echt overal! (zeker een aanrader!) bij katrina's krijg je korting omdat je bij Anthoula zit 3dagen een scooter voor 42 euro 1x tanken voor 9euro en dat berg op en af!!

voor mensen die slecht ter been zijn is het iets minder prettig gelegen het licht namelijk op de helft van de berg Anthoula zelf rijd op vaste tijden naar benenden en haalt je op vaste tijden weer op!

de bar Santa barbara was helemaal super en betaalbaar!! maria restaurant is daarin tegen helemaal niks!!!!

met een bus zit je in een uur in kos-stad voor 4 euro per persoon!!

LET OP! excursies zijn vaak vanuit kefalos niet met nl talige begeleiding!

wel vanuit kos-stad!!

alleen telefonisch contact met hostes komt niet op de accomodatie!!

HET WAS SUPER!!!!

anthoula is perfect

h van velzen
25-7-2009

Wij zijn 15 dagen in dit hotel geweest wat een mooi hotel was dit de eigenaars waren zeer vriendelijk de kamers waren perfect elke dag nieuwe lakens en handdoeken en schoon de omgeving was prachtig en het uitzicht uitmuntend je kan 2 kanten op naar boven naar de oude stad en onder naar de kleine haven met prima taverna,s en supermarkten wie van rust houdt moet hier naar toe alle stranden zijn schoon en vlakbij ook het zwembad was prachtig met prima eetmogelijkheden kortom wie van rust houdt moet hier naartoe volgend jaar kom ik hier zeker terug.

anthoula een topper

jhj wijtmans
24-7-2009

Ik ben 3 weken in dit hotel geweest en ik ben er zeer tevreden over de service was perfect de eigenaars zeer vriendelijk een mooi zwembad met een bar waar je kon eten en drinken ook het uitzicht was prachtig en je hebt in de omgeving prachtige stranden kortom voor mensen die van rust houden of kinderen hebben is dit zeker een aanrader de stad is rustig

en de taverna,s en winkels zijn op loopafstand.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anthoula in Kefalos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anthoula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.