Sorteren

Reviews over Kefalos

Beatrix van Krieken- Dors
    7-5-2017

Niet toeristisch. Mooie stranden, mooi uitzicht, prachtige natuur

Fantastische plek maar met een gebruiksaanwijzing

Stefanie
    5-5-2017

Ik ben hier naar toe gegaan in april.Helaas zijn er in deze maand haast geen restaurants en supermarkten open.De busverbindingen zijnslecht.Dit heeft ook met het seizoen te maken.Een taxi bestellen is prijzig.Gelukkig kun je al goedkoop een fiets huren.Een fantastische natuur.Vooral in de bergen.Daar heb je veel hei , rotsen en diverse bloemen en bomen.Er zijn geiten en schapen en af en toe een ezel .Er zijn leuke authentieke Griekse kerkjes aanwezig.Fietsen is soms best lastig omdat er zoveel heuvels zijn.Je mag hier overal fietsen maar op sommige stukken sjezen de auto's wel.Dus let op je veiligheid!De boodschappen vind k prijzig en ze hebben ook niet zoveel.Er is een vvv kantoor aanwezig waar je met je vragen terecht kunt.Deze vrouw organiseert trips naar Kos stad en naar diverse eilanden.Indrukwekkend zijn ook de prachtige stranden.Stefanos beach heeft uitzicht op een rotsachtig eilandje.En het heeft zuilen uit de oudheid.De stranden zijn schoon.

Klein dorpje

Els
    14-6-2015

Familiebestemming voor het hele gezin. Strand heeft stenen in het water, maar heerlijk zand.

Mooie zandstranden

floor
    8-6-2015

Mooie plek om de bergen in de rijden en prachtige zandstranden zoals het strand van Agions Stefanos.

Mooiste plek van het hele eiland!

Iris
    23-9-2014

Prachtige natuurlijk, heerlijk rustig! Veel meer een lekkere vakantie bestemming dan het drukke Kos-stad naar mijn mening.

Kefalos scoort een 7,9 uit 10, op basis van 56 reviews