Kefalos

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalos voor je op een rij gezet:

vakanties Kefalos

We hebben een aantal aanbieders voor Kefalos voor je op een rij gezet:

Reviews over Kefalos

Fantastische plek maar met een gebruiksaanwijzing

Stefanie
    5-5-2017

Ik ben hier naar toe gegaan in april.Helaas zijn er in deze maand haast geen restaurants en supermarkten open.De busverbindingen zijnslecht.Dit heeft ook met het seizoen te maken.Een taxi bestellen is prijzig.Gelukkig kun je al goedkoop een fiets huren.Een fantastische natuur.Vooral in de bergen.Daar heb je veel hei , rotsen en diverse bloemen en bomen.Er zijn geiten en schapen en af en toe een ezel .Er zijn leuke authentieke Griekse kerkjes aanwezig.Fietsen is soms best lastig omdat er zoveel heuvels zijn.Je mag hier overal fietsen maar op sommige stukken sjezen de auto's wel.Dus let op je veiligheid!De boodschappen vind k prijzig en ze hebben ook niet zoveel.Er is een vvv kantoor aanwezig waar je met je vragen terecht kunt.Deze vrouw organiseert trips naar Kos stad en naar diverse eilanden.Indrukwekkend zijn ook de prachtige stranden.Stefanos beach heeft uitzicht op een rotsachtig eilandje.En het heeft zuilen uit de oudheid.De stranden zijn schoon.

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Het mooiste gedeelte van Kos

Gera Hartog
    15-6-2014

Brede stranden, waar je nog rust kunt vinden en ook watersport voor de sportievelingen. Verder heerlijke visrestaurants waar ook andere lekkernijen uit de Griekse keuken worden bereid. Ook mooie natuur en vergezichten.

Gereisd Met partner in Sat Jun 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kefalos een aanrader.

Michiel & Selma Simons
    4-6-2014

Voor de vakantieganger die toch de drukte op willen zoeken is Kosstad natuurlijk erg gezellig en een aanrader om heen te gaan. Ook een ander eiland bezoeken is ook mogelijk Kalymnos, Rhodos en het vulkaaneiland Nysseros. Niet te vergeten naar Bodrum Turkye

Gereisd Met partner in april 2014

Griekse sferen

Rene
    1-7-2013

Uitstekende bestemming voor mensen die niet houden van toeristische drukte. Je proeft hier nog echt de Griekse sferen met de gemakken van nu. In het dorpje Limiona dat net achter Kefalos ligt, heb je een prachtig strand met fasciliteiten en kristal helder water. Het strand wordt nauwelijks gebruikt en ook hier vind je weer de ultieme rust.

Gereisd Anders in Sun Jun 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk authentiek dorp

Dick van der Laan
    20-10-2012

Op Kos is Kefalos nog een echt Grieks rommelig dorp, met gezellige Griekse mensen. Leuke koffietentjes en restaurantjes. Ligging bovenop de berg geeft een fraai uitzicht op de baai van Kefalos en het da haven, Kamari. Wij voelden ons er direct thuis.

Gereisd Met partner in Sun Oct 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kefalos scoort een 9,6 uit 10, op basis van 57 reviews