vakanties Kefalos

Reviews over Kefalos

Fantastisch hotel

M.Roth,
    31-10-2018

Als je eens echt wilt genieten met z'n tweeën of met je gezin dan moet je hier eens geweest zijn !! Wat een super de luxe hotel met vriendelijk personeel en een prachtig zwembad + strand . Je zal je hier niet zo snel vervelen want er is genoeg in het hotel te doen maar ook als je een excursie wilt gaan doen is er ruime keuze . Het eten was uit de kunst zo lekker je kon in het restaurant zelf eten of je kon reserveren uit de 5 andere restaurants die rondom het hotel waren , kortom ik raad jullie dit hotel zeker aan als je eens lekker op vakantie wil , want wij komen er zeker nog eens terug !!

Geweldig!

Vannessa Van rijn,
    18-10-2018

Wat een zalig Resort! Aan niets ontbreekt het zich .diverse verschillende restaurants heerlijk allemaal. Entertaining ook geweldig .ik had het via de foto,s online nooit uitgekozen maar door persoonlijk reisadvies toch gedaan .en hier gaan wij nog wel een keer heen .

Het zwembad water zou iets warmer mogen van mij, maar eenmaal door....prima vertoeven .

Super!

D Gerritsen,
    30-9-2018

Super vakantie gehad de afgelopen dagen, in een familie kamer met zeezicht.

Het personeel is erg vriendelijk, super! Ook zijn ze erg leuk met kinderen. Ze houden alles netjes schoon. Goede service, niks is teveel gevraagd. Onze waterkoker deed het niet (flesje maken voor de baby), 1 belletje naar de receptie en er werd een nieuwe gebracht.

Wij hebben 1 dag een auto gehuurd, hierbij is Zia bezoeken zeker een aanrader. Zia staat bekend om z'n mooie zonsondergang.

Helaas zijn de tegels bij het zwembad wel wat glibberig. Voorzichtig aandoen daar dus.

Wij vonden dit resort zeker een aanrader!

Heerlijke tijd gehad. Ps; ga een avondje eten bij de Chinees op t resort, heerlijk gegeten daar.

Fantastisch en genoten!

Kelly Rossel-Vlielander,
    21-9-2018

We zijn net terug van vakantie en we hebben heerlijk genoten. Bij binnenkomst staat er gelijk een golfkarretje om je naar de kamer te brengen. 1 keer deed het kaartje van de kamer niet, belletje naar de receptie en weer direct opgelost. De zwembaden zijn groot maar wel koud, maar eenmaal door is het heerlijk. Het peuterbad is groot zat. Het waterpark is ook fantastisch en gebruik gemaakt van golfkarretje. Ideaal. Ondanks de drukte toch altijd plek op een ligbedje. De kamer was echt super mooi en ruim. We hadden een junior suite met jacuzzi. Echt heerlijk. Een minpunt was dat er niet werd gedweild in de kamer, maar we hadden er geen hinder van. Wat wel een nadeel is, we zaten dichtbij theater. Erg gehorig en het geluid was erg hard. Mijn zoontje vond het fantastisch. Dus voor ons was het niet erg met slapen. Maar voor kleinere kinderen geen aanrader. Eten was standaard. Goed drinken en zelfs de speeltuin was leuk. Top vakantie!

Fantastisch!

Evelien,
    12-9-2018

Super hotel. Gerund door een hardwerkende familie. Alles netjes en schoon. Wij komen hier zeker terug!!! We hebben een geweldige tijd gehad!!! Ontbijt basic, de bedden ietwat aan de harde kant. Verder geen enkele negatieve punten. Locatie is goed, dichtbij een heel mooi rustig strand. Veel eetgelegenheden en supermarkten in de buurt.

Kefalos scoort een 8,9 uit 10, op basis van 57 reviews