Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°20°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Norida Beach voor je op een rij gezet:

382 reviews over Hotel Mitsis Norida Beach in het Nederlands

Bob Klepper
18-5-2019

Dat iedereen zijn uiterste best doet om het de gasten naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch goed hotel, aanrader!!

Danielle verbiest en kids
18-5-2019

Norida beach is een superfijn hotel. Prachtig onderhouden.. Er ligt nog geen sprietje gras verkeerd.. Prachtig aangelegde tuin met loungebedden, soort ei, waar je lekker kan zonnen, of aan het mooie nieuwe zwembad met heerlijke bedden. Het eten is zeer gevarieerd en heel erg lekker en vers, heerlijk ontbijt met verse koffie, cappuccino of jus d orange. Vriendelijke nette bediening. Kamer hotel brandschoon. A la cart restaurant viel wat tegen, hadden lekkerder in het buffetrestaurant gegeten maar ligging aan het strand van het a la cart restaurant is wel zeer mooi, heerlijke moijito's werden er gemaakt en zelfs op strand bediening. Er hangt echt een vriendelijke gemoedelijke sfeer.. Heel kindgericht ook. En dan het animatieteam.. Erg gelachen om Rio, wat heeft die man energie en humor. Eigenlijk allemaal super in de weer om mensen naar de zin te maken. Ik kom zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Super hotel met fantastisch personeel....

Michael
10-5-2019

Wat een ontzettend mooi en goed hotel, en wat een fantastische mensen (personeel). Dit hotel is echt het beste wat we tot nu toe gehad hebben. De mensen doen er echt al alles aan, om het naar je zin te maken. En alles is all in, dus bv ook het kluisje, de handdoeken, verse jus d’orange, bediening bijna overal, cocktails en de prima verse bonen koffie/cappuccino. Ik ga zeker nog eens naar een van de Mitsis hotels! Allen bedankt, voor deze mooie vakantie! 👍👍👍🌞😎.

Dear Michael,

Warmest greetings from Norida Beach Hotel!

Thank you for taking the time to review us with your compliment here.

We do hope there will be some time you would come back and give us the opportunity to serve you again upon your returning visit in the future.

Kind regards,

Geweldig

Wendy
8-5-2019

We hebben genoten in dit resort. Omgeving is mooi om korte wandelingen te maken (veel bloemen). Zwembad was heerlijk. Wel jammer dat veel bedjes gereserveerd werden (terwijl dit eigenlijk niet mag), zodat we bijna nooit bij het zwembad konden liggen. Maar bij het andere zwembad en op het strand waren er bedjes genoeg. Het zwembad met de glijbanen en pingpongtafel was ook heerlijk. Geen zout water, is ook wel even fijn. Het eten was heerlijk in het buffetrestaurant. Veel keus en variatie. Onze kids hebben genoten van het animatieteam. Complimenten voor hen! Ze waren erg enthousiast en organiseerden volop activiteiten. Ook het andere personeel was vriendelijk. De aankleding van het terras vonden we wat kaal. Dat zou wel iets gezelliger mogen. Maar dat zijn kleinigheidjes. We hebben een fantastische vakantie gehad. Dit resort is echt een aanrader!

Dear Wendy,

Warmest greetings from Norida Beach Hotel!

Thank you for taking the time to share your kind feedback here on Zoover. We are delighted to hear that you enjoyed our facilities and services provided by our staff during your stay.

We also appreciate your feedback, and have taken on board your comment regarding the pool area sunbed's reservations, but we would like to note that our colleagues do their best to stop sunbed reservations at the pool. We really appreciate that you chose us for your accommodation and we do hope you will come back someday and let us serve you again in your future visit.

Best Regards,

Veel resorts mogen bezoeken maar deze stipt nr. 1

Richard Bruins
4-5-2019

Super goed vertoeven hier. Lekker eten, goede ligbedjes, super vriendelijk personeel en alles heel schoon en degelijk opgezet Resort.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
The Management Team, MANAGING DIRECTOR, 12-5-2019

Dear Mr.Bruins, Greetings from Norida Beach Team!

Many thanks for taking your time to leave your opinion, we as a team really appreciate it. We are delighted to hear that you enjoyed our facilities and services provided by our staff during your stay.

Best Regards,

Super goed resort !!

Marcel Pansers
3-5-2019

Prima resort !! Erg gastvrij!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
The Management Team, MANAGING DIRECTOR, 12-5-2019

Dear Marcel, greetings from Norida Beach Hotel!

Thank you very much for your kind feedback. We are grateful for your high evaluation. Really pleased that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

With Best Regards,

Waanzinnig fijn hotel! Kom zeker terug!

Miranda
2-2-2019

Wat een heerlijk hotel! Personeel is super vriendelijk, je wordt met een golfkarretje naar je kamer gebracht, wij kregen het zelfs voor elkaar om 3x in een alacarte restaurant te eten terwijl dit eigenlijk maar 1x mag ☺️ Terwijl het buffet restaurant in het hotel en het buffet in de taverne ook helemaal super waren! Vooral de taverne waar ze gegrilde kip serveren 👌🏼 Het zwembad en de ligbedjes hebben een luxe uitstraling, ze lagen ook heerlijk, ook niet geheel onbelangrijk! Kamers waren super schoon! De pizza op t strand is een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2018
Hotel Management, MANAGING DIRECTOR, 15-2-2019

Dear Miranda, Greetings from the Mitsis Norida Beach Resort and thank you for taking some time to review your recent holiday experience in our resort.

We are delighted to read how satisfied you were with your stay. Thank you for especially mentioning the dining options, facilities and the service offered by our team.

Thank you once again and we are all looking forward to welcome you back at the Norida in the not so distant future,

With Kind regards, The Management Team

Fantastisch. Voor herhaling vatbaar

Wouda van den bosch
10-11-2018

Voor de 2de keer geweest. Eten is goed. Personeel vriendelijk. Ligging goed. Volgend jaar gaan we weer

Gereisd Met partner in augustus 2018
Hotel Management, MANAGING DIRECTOR, 26-11-2018

Dear Wouda, Greetings from beautiful Kos and the Mitsis Norida Beach.

Thank you for taking some of your precious time to share your holiday experience, your feedback is more than appreciated especially taking into consideration that it was your second visit to our resort.

We wish you all the best and we hope to welcome you again soon!

With kind regards, The Management Team

Henriët
6-10-2018

Het is de 47 ste keer in norida!!!! In 29 jaar,is weer fantastisch.....vriendelijk personeel...heerlijk eten

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018
Hotel Management, MANAGING DIRECTOR, 12-10-2018

Dear Henriët,

Thank you very much for visiting us year after year, your loyalty to Norida beach is highly appreciated by each and every member of our Team.

Your kind words is our most valuable award, we all send you our kind regards and are already looking forward to your next visit.

With kind regards, Mitsis Norida Beach Team

Feels like home, feels like family

Leen dierickx
30-8-2018

Een fantastisch hotel Voor de 4de maal hier en nog steeds de beste! Telkens weer met een lach onthaald. Al het personeel staat steeds met een brede glimlach klaar om voor je te zorgen en te maken dat je vakantie top is. De kamers en het hele hotel zijn kraaknet dankzij al het harde werk,hetwelk in de hitte niet te onderschatten is. De kinderen amuseren zich te pletter in het zwembad en hebben de tijd vqn hun leven.. het hotel was al van hoogstaande kwaliteit en is nog in progressie om steeds beter te worden, waar zij zeker in slagen . Een dikke pluim voor iedereen speciale dank aan Vivi , Lyudmilla en Giannis om ons te ontvangen als familie

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Management, MANAGING DIRECTOR, 1-9-2018

Dear Leen, Thank you for posting a review on Zoover and greetings from the Mitsis Norida Beach.

Allow us to say how pleased we were to welcome you in Norida once again. Especially we’d like to thank you for mentioning by name some of the members of our team, with great pleasure we will forward them your kind words.

Thank you once again and we are looking forward to welcome you back in the not so distant future.

With kind regards, The Management Team

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Portier

• WatersportKanoën
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mitsis Norida Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mitsis Norida Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.