8,8

Omschrijving
Je voelt je erg welkom bij Grand Blue Beach Hotel en Resort op Kos. Het personeel staat altijd voor je klaar en rijdt met golfkarretjes rond om je te vervoeren over het heuvelachtige terrein. Geniet aan een van de drie zwembaden of ga naar het strand dat meteen voor het hotel ligt. De zandstranden van Kardamena (18 minuten lopen) zijn ook prachtig.

179 reviews over Hotel Grand Blue Beach in het Nederlands

Lopen,lopen en klimmen

Fam de Uil,
26-10-2018

Hotel op bergtop, golfkar die je komt halen, jannes is top, we hadden hele hige verwachtingen na lezen van recensies, maar dat valt dan zwaar tegen, we waren met grote groep en hadden bijna nooit een tafel voor 10, snappen we, maar om 15 minuten te wachten gaat ons wat ver, geen bedrace, dorpje Kardamena stelt weinig voor, naar Kos moet je zeker een auto huren want je zit in middke of nowhere...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooi hotel maar nooit meer

Gonnie,
23-10-2018

Schoon hotel eten s avond heel eentonig weinig keus

De café koffie moet je voor bij betalen ronduit belachelijk

Mooie kamer maar je moet idd goed ter been zijn veel klimmen .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

De Vries,
17-10-2018

Super vriendelijk personeel. Fijn ontvangen na maar 10 minuten in de bus gezeten te hebben vanaf het vliegveld. Kamer was nog niet gereed omdat wij zo vroeg waren, maar konden gelijk aanschuiven bij de lunch. Eten is hier erg gevarieerd, voor ieder wat wils. Kamers zijn erg schoon en de service overal is goed. Er zijn verschillende zwembaden. Zowel stilte zwembad als een zwembad met animatie. Ook hier kun je dus zelf kiezen waar je die dag zin in hebt. Samengevat een hele goede vakantie gehad.

Fantastische vakantie!

Peter,
17-10-2018

Het is een aangenaam verblijf. Je wordt vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, alles wordt uitgelegd. Zoals de golfkarretjes die er rijden om je op te halen. Het is wel heuvelachtig gesitueerd maar dat vonden wij niet zo erg. Daar kun je de golfkarretjes voor bellen om je weg te brengen of op te halen.

De mensen van het restaurant, keuken en bar zijn alle vriendelijk. Het eten is echt goed.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Heerlijk en schoon hotel!

Van straten,
13-10-2018

Een heel fijn hotel met mooie schone kamers. Het eten is heerlijk en uitgebreid. Vriendelijk personeel en een persoonlijke benadering. Bij aankomst in de kamer belt receptie om te vragen of alles in orde is of er nog iets ontbreekt. Ook de laatste avond werden we gebeld om de vakantie met de manager te bespreken. Zijn staan open om eventuele verbeteringen te kunnen doorvoeren. Al met al een heerlijk hotel waar we een fantastische week hebben gehad!

Gereisd met partner in oktober 2018

Het was de beste vakantie in 20 jaar.

Susan burger,
13-10-2018

Ik vond alles goed. Het is mooi en schoon en de service van halen en brengen van en naar restaurant is perfect. Het personeel is vriendelijk en spreekt engels. Er zijn geen negar

Negatieve opmerkingen te maken. Wij gaan de hele faamikie enthousiast maken om hier naar toe re gaan.

Heerlijke vakantie gehad.

Sjanet,
7-10-2018

Zeer schoon. Super aardige medewerkers. Lekker eten. Er hangt een zeer ontspannen, gezellige sfeer in het hotel..

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Griekenland (Kos) is gaaf

fam de Lange,
4-10-2018

Heerlijk hotel, aardige mensen. Wel veel klimmen,maar dat wisten we. Jannes haalde ons elke dag op om 9.30 uur dus dat was tip top. Het eten was op zich goed, na een week hadden we het wel gezien, maar het is leuk om te komen maar ook om weer lekker naar huis te gaan. Het zwemwater was in Mei wat aan de koude kant, we zijn geen zwemmers dus dat was geen probleem. Het wandelingetje naar Kardamena is wel een trip, de auto's en brommers rijden op dezelfde weg als waar je loopt....sávonds hebben we dit dus maar niet gedaan.

Gereisd met partner in mei 2018

Zeer gastvrij hotel

Maria,
27-9-2018

Super aardig en behulpzaam personeel, ik voelde mij echt welkom , ook op het eind van het seizoen, Joanna van de receptie, Katharina en haar team ( Monica ),)van het restaurant, Dimitris die mijn eitje smorgens bakte en De pizza’s van Pedro’s......

Daniella en haar barteam , en natuurlijk Manolis, Georgos en de lieve Jannus die stonden steeds met net golfkarretje klaar voor mij, en voor een gezellig praatje.

Mooi, door opzet van losse gebouwtjes , voelde het niet massaal, geen wachtrijen, geen handdoeken leggen.

Eten was warm en goed, niet zo uitgebreid en divers als je wel in andere ( Turkse) 5 sterren hotels treft, kamer was groot en schoonmaak prima.

Hier ga je echt naar toe voor je rust en de gastvrijheid.

Ik ga zeker nog een keer terug

rustige omgeving, In Kardamena gezellige terrasjes en alleen souvenir winkels, Kos stad is een aanrader, vooral savonds, met bus 45minuten.

Graag wel een scherm in de douche ipv gordijn"....

Gereisd alleenreizend in september 2018

Geweldig verblijf!

David,
24-9-2018

Het hotel was het hele pakket, goed eten, fijne kamer en professioneel personeel!Vooral willen we het barpersoneel bedanken.

Gereisd met partner in september 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Blue Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Blue Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.