Hotel Grand Blue Beach

Hotel Grand Blue Beach
8,8

150 reviews over Hotel Grand Blue Beach in het Nederlands

Wat we er van vonden? Was het slecht ? Zeker niet, al het personeel verdient een pluim, echter verdient het management een dikke onvoldoende na een zere nare ervaring. Alleen maar in de verdediging zonder ook maar een greintje medeleven.....nee voor ons even geen Grand blue meer, jammer.

Aardig hotel. Nooit meer

Ilse
11-8-2018

Aardig hotel. Niet bijzonder. Het is het net niet. Ze doen hun best. Daar is alles mee gezegd.

Fantastische vakantie!

Russel
10-8-2018

Personeel is heel vriendelijk en doet zijn uiterste best om je een goede en zorgeloze vakantie te bezorgen. Het eten is goed te doen met leuke thema avonden. Het hotel is groot en de gasten hebben genoeg ruimte om zich te verspreiden. Goede hygiëne, altijd schoon overal waar je komt. Zeer ruime kamers met veel bewegingsruimte. Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad en bevelen het zeker aan!

Heerlijke week gehad

Sascha Goutier
10-8-2018

Animatieteam is erg goed. Prima hotel, aanrader.

Perfect!

Kebeck
7-8-2018

Heel aangenaam verblijf, goede verzorging, vriendelijk personeel en goed eten.

Fantastische vakantie!

A van den Dool
7-8-2018

Alles was goed.... alleen de frisdrank uit een spuit dat kan beter

Heerlijke week gehad

Edwin
6-8-2018

De kamer en het uitzicht zijn erg mooi. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken en dergelijke. Het personeel is vriendelijk en netjes. Bij het all inclusive pakket heb je ook elke dag gevarieerd lekker eten. Ook kun je hier gezellig wat drinken en zijn er verschillende activiteiten

EXCELLANT

Karin
5-8-2018

Het was fantastisch!!!! Grote kamer, heel schoon en prachtige uitzicht. Het eten was uitstekend. Elke avond wat anders. Wat het helemaal compleet maakte was het personeel. Van de receptie tot de schoonmaak. Wat zijn ze lief en behulpzaam. Christina is een van de liefste serveersters!! Je kreeg zelfs handdoeken voor bij het zwembad. Gratis 15 minuten massage.

Wij gaan zeker terug.

Zeker voor herhaling vatbaar

Rosenfeld
3-8-2018

Prachtig uitzicht, zeer vriendelijk personeel, propere kamers en hotel, zeer goede service voor je te verplaatsen in het complex

Mooi hotel met 1 grote ‘maar’

Rein
3-8-2018

Hotel is prima MAAR het zwemwater slecht van hygiene, wij met groep van 4 kinderen waarvan 3 met oorontsteking, wy spraken andere gasten die ook oorproblemen hebben opgelopen, uiteraard melding gemaakt bij receptie en touroperator, maar reageren laconiek. Er is ook geen enkele controle bij zwembad, ouders met babies zwemmen ook in het zwembad. Ons advies neem oordoppen mee

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Blue Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Blue Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Blue Beach scoort een 8.78 uit 10 op basis van 151 reviews.