Hotel Grand Blue Beach

122 reviews over Hotel Grand Blue Beach in het Nederlands

Mooi hotel, prachtig uitzicht

Fanny
17-6-2018

Het hotel ligt prachtig, wat een fantastisch uitzicht! De kamers erg netjes en ruim.

De zwembaden waren mooi, voor de kinderen was het kleine badje zonder vermaak zoals sproeier of glijbaantje o.i.d jammer want ook het strandje dat er bij zat was met kinderen niet prettig. Veel steen weinig zand.

Heuvelachtig, maar met golfkarretje werd je gebracht waar je heen wou.

Het eten was goed niemand last van buikklachten maar de variatie was ver te zoeken na 8 dagen was het prima om weer naar huis te gaan.

De animatie deed erg hun best maar was wat eentonig.

Wij zouden niet meer terug gaan maar voor een paar dagen luieren aan het zwembad is dit een perfect hotel!

Fantastische vakantie!

Emmelinne
16-6-2018

Mooi, proper hotel en kamers. Zeer vriendelijk personeel, en veel animatie. Veel keuze in het buffet en leuke thema-avonden.

Topper!

Piet
10-6-2018

Ik kan volstaan om alle positieve reacties te onderschrijven.

Fantastische vakantie!

Heyvaert cindy
9-6-2018

Alles was heel proper, mooie kamers en genoeg ligbedden aan de drie zwembaden. Herl vriendelijk pefsoneel

Heerlijke week gehad

Ingrid
7-6-2018

Goede service, vriendelijke mensen, mooie kamer,goede vakantie gehad, avondeten mag gevarieerder

Perfect!

Fred van Zeeland
7-6-2018

Prachtige lokatie met mooie en ruime kamers. Hotel gebied is mooi aangelegd en wordt goed onderhouden. De service vzn het personeel, op alle terreinen, is meer dan pri a te noemen. Enig nadeel is dat het behoorlijk heuvelachtig is dus minder geschikt voor mensen die slevht ter been zijn. De ophaalservice op het resirt is echter goed.

Perfect!

Lindeboom
2-6-2018

De mensen zijn erg vriendelijk het hotel is erg prachtig. Je bent echt op vakantie een erg mooi uitzicht erg schoon

Geweldige vakantie in Kos!

Blancquaert - De Block
2-6-2018

Heel mooie locatie. Zeer goed hotel, vriendelijk personeel. Zwembaden waren heel proper. Lastige klim naar restaurant/receptie. Eten vrij eentonig. Geweldige vakantie gehad. AANRADER!

Goede keuze

JOZEF BERGHMANS
30-5-2018

Prachtig mooi en vrij nieuw hotel. Zeer goede dienstverlening,vriendelijk personeel en alles super netjes. Mooie en goed onderhouden zwembaden. Het enige nadeel is de steile hellingen die weliswaar zeer goed worden verteerd door het voortdurend op en aan rijden van golfwagentjes.Bellen naar receptie n°9 en na enkele minuten is je taxi ter plaatse. Klein maar mooi strandje met beperkt aantal bedjes die wel gratis worden aangeboden. Animatie vonden wij 's avonds matig maar vrij goed (bepaalde shows) Het eten.Na drie weken vakantie kunnen wij enkel stellen dat dit zeer uitgebreid en steeds lekker was. Grand blue beach is wat ons betreft een echte aanrader. De all inclusief formule is vrij goed te noemen maar alleen in de lounge bar en in de restaurants drinkt men uit glas Logisch gezien de drie zwembaden waar drank wordt aangeboden.

Zeer goede vakantie gehad

Peter Beentjes
30-5-2018

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad met ze achten ,mijn vrouw , kinderen en 2 kleinkinderen van 20 t/m 29 mei .

Hotel is perfect..enige minpuntje zou zijn dat je wat moest klimmen...maar je kon altijd een golfkarretje bellen...waren ze met 5 min bij je.

Inderdaad wat andere zeggen...ga eigenlijk nooit 2x naar zelfde hotel ...maar misschien maken we voor dit hotel een keer een uitzondering

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Blue Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Blue Beach in Kardamena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Blue Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Blue Beach scoort een 8.83 uit 10 op basis van 122 reviews.