Agios Fokas

Reviews over Agios Fokas

Weinig te doen.

W.H
    5-11-2018

Agios Fokas . Een kleine plaats waar weinig te doen is behalve de warm water bronnen en de mooie verte en diepte gezichten.Veel luxe hotels.Het is ongeveer een uur vanaf het vliegveld met de bus.Een mooie manier om het eiland te verkennen is een buggy huren en voor de sportievelingen kun je ook fietsen huren.

W.H.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Cultuur en ontspanning in Kos

Giovanni
    7-7-2013

Kos is een bestemming voor iedereen. voor jong en oud. er wordt een trip geadviseerd naar Bodrum. Een hoop verveling bij de douane zowel heen als terug. Nooit meer. Blijf in Kos want daar kom jij niets te kort. Er zijn een paar plaatsen wat voor cultuur moet betalen, dat kost maar een paar euro's. Heel veel bezienswaardigheden zijn gratis.

Gereisd Met partner in juni 2013

Een niet-ontdekt stukje Kos

Stephanie
    6-10-2010

Wie rust zoekt, zal deze vinden in Agios Fokas. Er staan hier 2 hotels (en nog 1 in aanbouw), een café/restaurant en 1 winkeltje. Voor ieder hotel stopt een bus die je voor 1.30€/1.40€ pp naar Kos Stad brengt in 15 minuutjes. De thermen zijn 2km verderop. Een mooie wandeling in het gezelschap van vele berggeiten richting de thermen met mooie vergezichten.

Gereisd Met partner in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Agios Fokas scoort een 7,2 uit 10, op basis van 12 reviews