Géén boekingskosten

Lassi

Aparthotel
GriekenlandKefaloniaArgostoli

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Lassi voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 93 reviews
+70/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 93 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Hotel Lassi bevindt zich op het Griekse eiland Kefalonia. Aan een goede nachtrust zal het je niet ontbreken dankzij de goede bedden. Bij het zwembad vind je voldoende ligbedden en een terras. Hier kun je heel de dag door terecht voor een tosti of patat. Bij de strandjes voor het hotel kun je goed snorkelen. Je wandelt in 20 minuten naar Argostoli.

93 Reviews over Lassi

• 9Gerrie27-06-2022

Top hotel centraal op het eiland.

Een fijn rustig hotel met mooi zwembad, zowel aan land- als aan zeezijde prachtig uitzicht, op loopafstand van dorp met veel restaurants en prachtige zandstrandjes met bedjes tegen geringe betaling. Zeer schoon, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Jammer dat het hotel een karige lunch (tosti) en geen diner serveert.

• 9miranda scheijvens15-09-2019

Een fijn,rustig hotel!!

Hotel Lassi ligt aan t einde van t dorp...heel rustig gelegen,maar binnen 5 min. lopen aan de hoofdstraat...het hart van Lassi. De kamer/studio was van alle gemakken voorzien o.a. keukentje met waterkoker,magnetron,elektrisch fornuis,enz...allemaal mooi opgeborgen achter schuifdeurtjes. De badkamer met bad kan een update gebruiken,maar het is wel schoon.Het balkon is ook ruim, een zitje met droogrekje.De kamers aan de voorzijde hebben zeezicht.Het ontbijt is ruim... broodjes,vers fruit,griekse yohurt,dessertjes enz... bovendien worden de sinaasappels vers geperst.De medewrkers zijn vriendelij ken zeer behulpzaam.Het zwembad en tuin zien er toppie uit. Het strand ligt om de hoek...mooie baaitjes daar.Wil je centraal liggen om t mooie Kefalonia te ontdekken dan is dit hotel uitermate geschikt. Mijn partner was jarig in onze vakantie ..bij terugkomst s'avonds stond er een heerlijke attentie klaar van het management....Geweldigg

• 4Marian24-08-2019

Kefalonia zeker weer maar geen Hotel Lassi

Heerlijke vakantie gehad op Kefalonia maar de kamer in Hotel Lassi was echt beneden verwachting . Kamer is te klein voor 3 personen en over de “badkamer” kan ik kort maar krachtig zijn deze was echt beneden alle peil . Wij zijn echte Griekenland gangers en weet dat de standaard minder is dan over het algemeen bij ons in Nederland maar dit overtrof alles ik ben een klein smal vrouwtje maar kon mijn k...t niet keren . Vies douchegordijn douche die overstroomde en het water liep de kamer in toilet wat maar door bleef lopen en van schoonmaken hadden denk nog nooit gehoord elke dag een halve fles bleek leegspuiten in toilet maakt nou niet echt schoon en onder de rand wilde je echt niet kijken, dus voor ons geen Lassi Hotel meer maar het eiland is fantastisch!

• 9Ingeborg01-07-2019

Prachtig !!

Voor de tweede maal hier in hotel Lassi. Ontvangst weer goed, mooie schone kamers en personeel zeer vriendelijk.Het ontbijt is perfect!! Nadeel is dat je de airco en de koelkast nog apart moet huren. Verder prachtig eiland. Auto gehuurd voor een mooie prijs, en nu naar het oosten en zuiden geweest.

• 6Yvonne19-06-2019

Nooit meer in appartement 25

Erg vriendelijke ontvangst; zwembad is goed, niet veel gebruik van gemaakt (handdoeken leggers), de strandjes waren leuker, op één daarvan wel een rioollucht. Het ontbijt is compleet. Het appartementje is ruim (2 kamer) met een redelijk ruim balkon. Alleen.... de Griekse onderbuurman (permanente bewoner) had blijkbaar last van ons. Wij schoven teveel met onze stoelen vond hij, gevolg een schreeuwende onderbuurman onder ons balkon. Was heel vervelend en heeft onze vakantie zeker minder aangenaam gemaakt. Plus veel lawaai door allerlei maaiactiviteiten, vooral 's avonds.

• 8Maaike Schuurman24-05-2019

Leuk hotel, top uitzicht, vriendelijk personeel!

Een heerlijk uitgangspunt voor een vakantie naar Kefalonia waarbij je meer wilt zien van het eiland met een huurauto! Lassi is in de buurt met gezellige tavernes, Argostoli (hoofdstad) is binnen enkele km en er zijn leuke strandjes dichtbij. De kamer en badkamer (lekkere douche) waren wat klein maar alles was aanwezig en we hadden een erg groot terras met zicht op de zee. Het is wel een gehorig hotel. S'ochtends hadden we een heerlijk ontbijt met verse jus d'orange, broodjes, zoetigheid, yoghurt en vers fruit! Super uitgebreid! Het personeel groet je en helpt je met alles wat je vraagt. Kortom: We hadden een heerlijke vakantie in Hotel Lassi!

• 10Hanemaaijer07-05-2019

Fantastisch, mooi appartement, vriendelijke mensen, goed onderhouden, mooie locatie

• 8Maria01-12-2018

Prachtig eiland

Mooi en ruim 2 kamer appartement met een fantastisch uitzicht, goede service en iedere dag werd er schoongemaakt. Vlakbij strand, supermarkt en restaurants. Kefalonia is een prachtig eiland, wij hebben genoten.

• 7Dini18-10-2018

Prima eiland

Dichtbij een strandje was leuk maar Lassi op zich was een beetje uitgestorven

• 8Mevr. scholten10-10-2018

Mooie rustige ligging van hotel

Het was een korte vakantie, alles prima geregeld

Aparthotel Lassi info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Lassi, GR-281 00