Aparthotel Lassi

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag21°14°
Aparthotel Lassi
8,3

Hotel Lassi bevindt zich op het Griekse eiland Kefalonia. Aan een goede nachtrust zal het je niet ontbreken dankzij de goede bedden. Bij het zwembad vind je voldoende ligbedden en een terras. Hier kun je heel de dag door terecht voor een tosti of patat. Bij de strandjes voor het hotel kun je goed snorkelen. Je wandelt in 20 minuten naar Argostoli.

86 reviews over Aparthotel Lassi in het Nederlands

Prachtig eiland

Maria,
1-12-2018

Mooi en ruim 2 kamer appartement met een fantastisch uitzicht, goede service en iedere dag werd er schoongemaakt. Vlakbij strand, supermarkt en restaurants. Kefalonia is een prachtig eiland, wij hebben genoten.

Gereisd met vrienden in september 2018

Prima eiland

Dini,
18-10-2018

Dichtbij een strandje was leuk maar Lassi op zich was een beetje uitgestorven

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooie rustige ligging van hotel

Mevr. scholten,
10-10-2018

Het was een korte vakantie, alles prima geregeld

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Wij gaan zeker weer!

Rosink,
8-10-2018

De accommodatie lag op een mooie rustige plek heel dicht bij de plaats Lassie, twee mooie strandjes en op 20 minuten loopafstand van de hoofdstad Argostoli. De accommodatie was netjes en schoon en het ontbijt was helemaal SUPER voor Griekse begrippen!

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne aparthotel met heerlijke bedden !

Yvonne,
26-9-2018

Prima appartement Erg schoon en wat voor ons erg belangrijk was , goede bedden! We hadden eerst geen topmatras erop,maar dat werd toen we er om vroegen,meteen geregeld!! Vriendelijk personeel! Ligging erg fijn ,voor het hotel linksaf langs de muur en je komt bij het het mooie gradakia strand, waar we voor twee bedjes €7,00 betaalden. Bij de receptie geven ze hele goede tips om lekker Grieks te gaan eten. Verder hebben we erg lekker gegeten oa bij casa grec in argistoli ,maar ook in lassi prima restaurantjes. Auto huren : erg de moeite waard om even goed te vergelijken!! Prijzen varieerden erg! Wij hadden een auto voor €300 voor 12 dagen met volledige dekking op €300 eigen risico na (maar dat is bijna overal ,of meer). Naar de haven in argistoli rond 10 uur om de schildpadden te zien blijft leuk!

Gereisd met partner in september 2018

Boven verwachting

Anneke,
29-8-2018

Intieme sfeer, prachtige ligging, rustig, een eindje van de drukke hoofdweg af / brandschoon: elke dag kamer schoonmaak en om de dag schone bedden / super luxe ontbijt: vers fruit, kwark, brood, Engels ontbijt, gebak / rechtsaf een paadje naar beneden stroffelen en je bent bij een romantisch strandje met ligbedden, parasols en glasheldere zee, heel geschikt om in te dobberen of te snorkelen / vriendelijk en bescheiden personeel / een ruim zwembad met genoeg ligbedden, daarbij tot 18 uur verkrijgbaar frieten, salades, omelet, tosti enz. tegen aardige prijs / linksaf nog een ander strandje en restaurant met uitzicht op zee onderaan de rotsen op loopafstand / bovenaan de weg, even omhoog lopen, een mini super market met al het nodige / talloze restaurantjes boven aan de weg, evenals de bus naar Argostoli. Kortom, de ultieme uitrustplek of uitvalsbasis waar je 's avonds weer terugkeert. Wij komen terug, het was boven verwachting.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch mooie vakantie

Monique,
20-8-2018

Wat een heerlijk, mooi, schoon hotel met super vriendelijke medewerkers! Ontbijtbuffet is gevarieerd, het zwembad schoon met genoeg ligbedjes, kamers worden elke dag goed schoongemaakt en om de dag schone handdoeken. Als ik toch één minpuntje mag noemen; de badkamer is erg klein. De omgeving is prachtig met mooie zandstrandjes op loopafstand. Zeewater is helder en heerlijk om in te zwemmen en snorkelen. Aangezien het wel heuvelachtig terrein is moet je soms even klimmen, maar dat went vanzelf. Een auto huren is een goed plan om meer van dit mooie eiland te zien.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed en gezellig hotel

Jeroen,
31-7-2018

Het hotel ligt op een leuke locatie met kamers die uitkijken op zee, of op de berg. Als eerste toeristen van het seizoen zat het ons wel mee, want we kregen de koelkast en kluis gratis (en we hadden één van de kamers met zeezicht). Verder waren de medewerkers van het hotel onwijs vriendelijk en gezellige mensen. Ze waren oprecht geïnteresseerd in ons verblijf.

Echter, de kamer was niet veel bijzonders. Het was prima onderhouden en schoon, maar het was compact en eenvoudig, vooral de badkamer. Voor ons maakte dat niet uit omdat we toch de hele dag buiten waren, dus wij bevonden hier geen hinder aan.

Wel was het ontbijt zeer aangenaam. Het was niet super uitgebreid, maar genoeg variatie om een week te ontbijten. Je kan voor het diner heel leuk lopen naar de dichtstbijzijnde dorpen/steden en vele bijzondere strandjes.

Een auto is handig om het hele eiland te verkennen.

Groetjes,

Jeroen (22) en Esther (19)

Gereisd met partner in mei 2018

Ionische charme

S.R.J. Joor,
1-7-2018

Hotel Lassi in Lassi ligt gunstig t.o.v. de hoofdstraat met vele restaurants en winkeltjes, ook niet ver van de hoofdstad Argostoli en afstand is loopbaar langs de kustweg. Het hotel is heel netjes verzorgd, goed uitgebreid ontbijt en de kamers worden elke dag schoongemaakt. Het zwembad is heerlijk met voldoende ligbedden en terras. Het personeel doet echt z'n best om het de gasten naar de zin te maken en staan altijd voor je klaar. Vanaf de balkons met zeezicht heb je een fenomenaal uitzicht over de baai!

Gereisd met partner in juni 2018

Onze eerste ervaring met Griekenland (Kefalonia) is een super goede ervaring geweest. Fijn schoon hotel met gastvrije mensen met een luisterend oor en écht belangstelling voor de gasten. Overigens hebben wij ervaren dat alle mensen op Kefalonia vriendelijk en hulpvaardig zijn. Griekenland we komen zeker eens terug om een ander eiland te proberen! Het was Top!

Gereisd met partner in juni 2018

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lassi in Argostoli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lassi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.