Agia Efimia

We hebben een aantal aanbieders voor Agia Efimia voor je op een rij gezet:

vakanties Agia Efimia

We hebben een aantal aanbieders voor Agia Efimia voor je op een rij gezet:

Reviews over Agia Efimia

Prachtige locatie, wij komen zeker terug!

Jolanda,
    9-9-2018

Heel gezellig dorpje, prachtige omgeving. Leuke tavernes, gezellig haventje en vriendelijke mensen. Van hieruit prima om van alles te gaan zien of ondernemen met een huurauto of boot. Bij Johnny, Nederlansdse meneer kun je in de haven een bootje huren. Prima uitleg en service! Er zijn een paar kleine strandjes waar je super kunt snorkelen. Als je geluk hebt zie je dolfijnen of een reuze schildpad.

Gereisd met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooiste eiland Griekenland

M.Kuijper,
    12-8-2018

Effimia is een leuke plaats. Klein, knus druk en gezellig. In het hoogseizoen ligt het vol met zeilboten wat een prettige sfeer geeft. Wij vonden het de meest fijne plek op t eiland. Geen goede stranden hier , een paar kleine rots strandjes om even te zwemmen . Huurauto in heel Keffelonia een must. Een geweldig eiland met prachtige vergezichten. Dagelijks alsof je in een ansichtkaart kijkt. Rijden best uitkijken en zo hier en daar spannend erg bergachtig. Fantastische stranden te vinden op t eiland maximaal van Effimia 50 min rijden. Dit rit er naar toe is al heerlijk.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Agia Efimia heel leuk vakantie plaatsje.

Bart,
    26-9-2017

Je krijgt een heerlijk vakantiegevoel als je over de boulevard slentert, met aan de ene kant de zeilschepen, en de andere kant de gezellige restaurantjes, de boulevard zelf heeft mooie palmbomen, en bankjes waar je lekker je ijsje op kunt eten. De bakker op het einde van de boulevard heeft goede koffie, veel keus, en heerlijk gebak, je haald hier ook de lekkerste ijsjes. alle restaurantjes zijn goed, maar wij vonden het Sea Rock restaurant er met kop en schouders boven uitsteken. Ik at hier een heerlijke Sea Bass en papillote, zo uit de oven met heerlijke kruiden, mijn vrouw had een Sea Bream, die ook er lekker was, daar bij een fantastische salade Arucola met meloen en ham in een mandje gemaakt van parmesaanse kaas, je besteld de wijn gewoon per kan. mandje brood, en fles bruiswater en dan nog totaal geen € 50.00. Aan het einde van de boulevard loopt het weggetjes iets omhoog, dit weggetje volgen, na een 200 m. ligt het links van de weg met een fantastisch uitzicht over de zee.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk stadje met goede restaurants

mw. Lambos,
    28-8-2017

Wij hebben tijdens ons twee weken verblijf bijna elk restaurant geprobeerd en zijn erg tevreden. Loop vooral eens verder vanaf de boulevard voor restaurants als Amalia en Mnistiries. De bakkerij tegenover Fior d'Amore heeft lekkere broodjes, gebakjes en schept grote bollen schepijs. Een huurauto is aan te raden vanwege de temperatuur en de bergachtige omgeving. Op die manier kun je vanuit het stadje andere dorpjes en stadjes bezoeken en mooie stranden. De haven wordt in de zomer druk bezocht met boten vanuit verschillende landen. De boulevard is erg gezellig en bedrijvig. Er zijn twee bootverhuurbedrijven. Het stadje heeft een paar plekjes die als strand kunnen dienen, maar voor ligbedden/strandtentjes moet je op andere plekken zijn (antisamos of Agia Paraskevi Beach)

Gereisd met partner in augustus 2017

Gezellig plaatsje idyllisch tegen de berg

Adja,
    20-2-2017

Het plaatsje ligt centraal op het eiland Kefalonië. Met een auto is het hele eiland gemakkelijk bereikbaar. Bekende zandstrand Myrtos gemakkelijk bereikbaar (ca. half uurtje rijden). Plaatsje heeft veel terrasjes, restaurants en winkeltjes en een haven.

Gereisd met partner in augustus 2015
Agia Efimia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 34 reviews