We hebben een aantal aanbieders voor Panagia voor je op een rij gezet:

Reviews over Panagia

prachtig gelegen

Conny,
    16-10-2013

Kyra Panagia is prachtig gelegen in een kleine baai aan de oostkust van Karpathos. Na een afdaling over een weg met haarspeldbochten kom je aan op een klein pleintje waar je kunt parkeren. Wij zijn eerst gaan lunchen bij Sofia's Taverna en hebben daarna van de zee en de zon genoten op het strand. Echt een middagje genieten!

Gereisd met partner in oktober 2013

Ideaal Grieks

Karel,
    12-7-2010

10 minuten dalen op kronkelende asfaltweg brengt je aan heerlijk baaitje, waar 2 hotels en 1 appartementen-complex met samen nog geen 100 kamers (schat ik) slaapplaatsen bieden en waar 4 restaurants/taveernes de inwendige mens van gasten en dagjesmensen verzorgen. Restaurant Olive Garden met eigenaar Niko ontving ons de eerste avond dusdanig goed, dat we de hele week daar gedineerd hebben: vriendelijk, prima eten, altijd wat eztra's, fatsoenlijke prijzen

Gereisd met partner in juli 2010

Prima locatie

Peter Groen ,
    29-8-2009

Prima schoon en groot app., dicht bij zee. Ideale plek voor rustzoekers Er zijn 4 restaurants in het dorpje, waarvan er twee uitspringen: "Olive Garden": prima eten, prachtig uitzicht, de eigenaar Nikos doet er alles aan om je naar het zin te maken. "Sofia's": zeer goed eten en erg afwisselnd. Een auto is een must. Deze gehuurd via Holland Int. Let op: locale verhuurder (Alamo)deed erg moeilijk over het terug geven van de ondertekende blanco check, dit terwijl de auto geen schade had. Hij was hem vergeten mee te nemen en zou hem zelf wel vernietigen. Toen ik er op stond om de check terug te krijgen en derhalve de autosleutels niet wilde afgeven, dreigde hij met de politie. Uiteindeijk is hij toch de check op zijn kantoor gaan halen. Karpathos is een prachtig eiland met hele mooie baaien en veelal staat er de hele dag een windje.

Gereisd met partner in augustus 2009

Prachtige plek met mooi strand

gijs,
    16-7-2009

Aan het einde van een lange kronkelende en dalende weg bereik je het dorpje Kyra Panagia. Hier vind je leuke restaurantjes en een prachtig strand. Verder een prachtig kerkje dat je op veel ansichtkaarten van Karpathos aantreft. Het verhaal gaat dat het gebouwd is door een kapitein van een schip nadat hij gered was bij een schpbreuk. Prachtig azuurblauwe zee met helder water. Als je in Kyra Panagia wilt verblijven moet je wel van rust houden. Want nadat 's avonds alle dagjesmensen zijn vertrokken wordt het stil in het dorpje. Om wat meer van het prachtige eiland te zien is het aan te raden om een auto te huren.

Gereisd met partner in juni 2009

Kleinschalig en rustig

Stevens,
    7-6-2009

Panagia is een baai waar je komt door ongeveer een afdaling van een kleine 10 minuten.

Er zit een kerkje, een pizzaria en nog een paar kleine appartementjes that's it. Het is er heel erg rustig maar een mooi strand.

Gereisd met partner in juni 2009
Panagia scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews