We hebben een aantal aanbieders voor Lefkos voor je op een rij gezet:

Reviews over Lefkos

Paradijs

Nanda,
    31-7-2018

Eigenlijk willen we niet verklappen wat een prachtig eiland karpathos is want we willen niet dat iedereen dit eiland ontdekt en de rust verstoord wordt door massa’s mensen !

Onze vakantie was er een van ohhhs en ahhhs de schitterende baaitjes de adembenemende zonsondergang en het heerlijke eten! Voor nachtleven en vertier moet je hier niet zijn wel voor het onbewoond eiland gevoel een strandje voor jezelf , de weg voor jezelf met bij iedere haarspeldbocht een schitterend uitzicht zonder tegenliggers , duiken en snorkelen is hier prachtig , een koel briesje zorgt ervoor dat het nooit te warm wordt , ook geen muggen of ander ongedierte te bekennen kortom een paradijsje !

Gereisd met vrienden in juli 2018

Mooi en gezellige baai met tavernes en bedden

Alex Barneveld Blom,
    26-6-2016

Beschutte ligging, mooi zandstrand, erg schoon, gezellige veelal authentieke tavernes. Topper: Ammos en Blue sea.

Benedenkant wel dat het geen "echt" dorp is, geen winkeltjes dus, wél verschillende minimarkts. Geen pinautomaat. De dichtstbijzijnde grote plaats is de hoofdstad Pigadia (erg leuk!) maar dat is 35 km van Lefkos verwijderd en het is drie kwartier rijden door de (mooie) bergen.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig!

Gertie,
    19-6-2016

Verwacht in Lefkos geen uitgaansleven, maar gezellig natafelen. Genoeg goede restaurants, waarbij Ammos en Ekklecton erg goed scoorden, 3 strandjes, altijd wel een waar geen of minder wind staat, een rustige plaats, wij waren blij dat we niet voor Pigadia gekozen hebben, was ons te druk.

Gereisd met partner in juni 2016

Rust en Natuur !

Peter en Monique,
    18-6-2014

Wil je geen disco, club of winkelstraatjes maar rust; strand; natuur en heerlijk eten ??!!! Dan is Lefkos de plek op het eiland Karpathos om naar toe te gaan. Geniet van de kleine taveernes; de vriendelijke mensen en de mooi gelegen appartementen of kleine villa's.

Gereisd met partner in juni 2014

toeristendorp aan het strand

Conny,
    17-10-2013

Lefkos is een toeristendorp aan een mooi strand aan de westkust van Karpathos. Je vindt er veel accomodaties, winkeltjes en horeca. Aan het strand staan ligbedden en parasols en je kunt er zwemmen in het heldere water. Dar water schijnt hier wel wat kouder te zijn als op andere stranden, ik ben het wel met die stelling eens. We hebben lekker gegeten bij restaurant Le Grand Bleu met uitzicht op strand en zee. Lefkos is echt een plaats voor zonaanbidders, voor cultuur ben je hier verkeerd.

Gereisd met partner in oktober 2013
Lefkos scoort een 8,9 uit 10, op basis van 13 reviews