Hotel Castelia Bay

Hotel Castelia Bay

7Goed

Griekenland, Karpathos, Amoopi

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 434p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7Goed

30 reviews over Hotel Castelia Bay

• 2018
    10Karin Kruiskamp05-09-2018

Alles is fantastisch!!!!

Superdesuper! Wat een knus hotel en wat een gastvrijheid! Prachtig paradijs ! Zo'n mooi uitzicht vind je nergens anders .....vriendelijke mensen en alles is erg schoon. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe !!!

Gereisd met partner in september 2018

• 3Mar18-08-2018

nooit meer

Eigenaar zeer onvriendelijk. Kamer vrij klein. Er werd niets schoongemaakt, handdoeken die op grond lagen werden gewoon weer opgehangen. zelfs het beddengoed werd niet ze vervangen maar opnieuw op bed gelegd. op de grond lagen allerlei dode insecten die gedurende het verblijf niet werden opgeruimd. douche is kansloos, geen douchehaak en douchekop was verstopt, derhalve met slang gedoucht. Ontbijt: karig en bestek en kopjes vuil. zwemmen bij hotel: steile berg omlaag (niet voor oude mensen of slecht ter been) eigenaar vraagt geld voor ligbedjes. Amoopi erg weinig te doen, 1 redelijke super en 1 goed restaurant. kom al meer dan 15 jr in GR nooit een review geplaatst echter verblijf bij Castelia noodzaakte mij ertoe. ben heel wat gewend bij de Grieken maar dit is echt super slecht. mensen kijk echt even verder, want spijt krijgen is geenszins ondenkbaar. Kortom om: Karpathos is goed maar Castelia Bay is echt driest!

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

7Jacq11-09-2017

Fantastisch mooi eiland! Zeker een aanrader!

De ligging is prachtig! Het hotel vind ik op zich wat minder, de eigenaar best aardige man maar komt weinig uit.Het ontbijt erg saai, 1 soort brood,ham, kaas ,tomaat , kommer en feta en Griekse yoghurt met vorm flakes en een gekookt ei, en ik had wellus waar elke dag een donker groene, toen de dame(volgens mij vrouw van eigenaar zag dat ik hem terug legde op mijn bord zei ze, dat ik het best kon eten.... tja het oog wil ook wat.De kamers klein wat op zich niet uit maakt want je leeft toch buiten maar de douche een crime, je kan niet staand douchen de douchekop klopt niet dus loopt alles onder water.Het bed erg hard maar na drie dagen ben je er wel aan gewend.Verder vind ik de familie van het hotel erg aanwezig,wat een geschreeuw en met name de twee kinderen van de eigenaar. Er ligt een mooi Prive strand maar schandalig dat hij geld vraagt voor het bedje en de parasol en loopt geen bediening en het word Savonds ook niet recht gezet, vind eigenlijk dat dat wel service mag zijn.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Roel15-07-2016

Wat wil een mens nog meer?

Eigenlijk heb ik aan de vorige review niets toe te voegen. Het is zoals het is. Prachtig uitzicht over de baai (als je frontaal zeezicht hebt geboekt). Voor duikers en snorkelaars is het een toplocatie! Voor jeugdig publiek is het hier wat minder, denk ik. Wat ik ook nog kwijt wil is, dat het voor mensen die wat slecht ter been zijn, het hier wat minder is. Sommige stukken zijn behoorlijk steil, bijvoorbeeld de klim van het strand/baai naar het hotel. Over het wandelpad langs de zee naar Amoopi (800m), zitten ook wat klimmetjes. Maar bij de eigenaar van het hotel (Costas) kun je een vrij nieuwe auto huren voor € 30,- per dag. Lijkt me een redelijke prijs. Dus ....hou je van een rustige en prachtige omgeving, dan is dit hotel een aanrader! Wij gaan zeker terug! Ik heb nu al heimwee!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Yvonne & Will14-06-2016

Fatastisch en Idylische locatie

Echt alles is er geweldig, het uitzicht is niet te omschrijven zo mooi. Het strandje ligt voor de deur met gebruik van bedjes en parasols kun je genieten van de zon het uitzicht en de rust . Je kunt er heerlijk snorkelen en zwemmen. Via een pad kun je het mooie en drukkere strand van Amoopi bereiken . De eigenaar Costas en zijn "team" zoals hij het zelf omschreef / familie doen er echt alles aan om ervoor te zorgen dat alle gasten het naar hun zin hebben....en dat lukt ze goed. Het ontbijt is er prima, je komt er niets tekort en wil je iets speciaals dan vraag je het en doen ze hun uiterste best om ervoor te zorgen dat het er komt. Ook als je er een lunch of diner wil nuttigen is dat zeker een aanrader de kok kan heerlijk koken en gerechten maken . Al met al wij hebben het er super naar ons zin gehad en het is zeker een aanrader. Je moet wel van de rust houden.... het is een bijzondere Hotel met zijn eigen karakter op een mooie locatie rustig gelegen aan een super mooie baai .

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Jet30-05-2016

Wat een mooie plek!

Waanzinnig uitzicht vanaf balkon/terras (zeezicht kamer), glashelder water. Uitmuntende service van de hele familie. Toplocatie voor rustzoekers.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Jan12-05-2016

Griekse gastvrijheid super

Gezellig Grieks hotel met perfecte prijs waarde verhouding

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 6Westlander6027-06-2015

Mooie ligging

Net thuisgekomen na elf dagen Castelia Bay Amoopi / Lakki Karpathos. De ligging is perfect daar valt niks van te zeggen. Kamers zijn vrij simpel , schoon en enkel wordt op een woensdag geen linnengoed verwisseld. Eten is er redelijk goed om te doen , enkel hangt er totaal geen zweer in het hotel. Jammer men kan er zoveel van maken ,maar blijkbaar heeft de eigenaar daar geen zin in. Elke dag gejank van de kleine kinderen die beziggehouden worden. € 5.00,- voor een halve liters fles Mythos ga ik niet betalen , tip koopt het bij een grote supermarkt! Koelkast moet je huren voor €2.00,- per dag , zoals ook de airco € 7.00,- en een parasol € 5.00,- per dag. De dichts bijzijnde minimarket is van de eigenaar z'n moeder , met belachelijke hoge prijzen , maken gebruik van je portemonnee als toerist zijnde. De eigenaar was tijdens ons verblijf erg stug en niet bepaald erg gastvrij. Tijdens het wachten op de bus kon er geen woord vanaf , meneer vertrok in z'n dikke Mercedes. Niet gastvrij!

Gereisd met partner in juni 2015

• 8r_teekens29-09-2014

Prachtige ligging met dito uitzicht

Kleinschalig hotel aan de kust. Er is een klein strand direct naast het hotel. Het eten is vers en wordt met natuurlijke producten bereid. Vriendelijke bediening. Kamers zijn niet erg ruim, maar hebben een balkon, waar je van het prachtige uitzicht kunt genieten. Er loopt een verbindingspad naar Amoopi. Hier zijn de overige stranden op loopafstand. Ligbedden te huur. Ook hier diverse prima taverna's

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Jan van den Berg27-06-2014

Rust, Ruimte en nog veel meer!

Castelia Bay een knus traditioneel Grieks familie Hotelletje. In een woord fantastich!! Wat een schitterende omgeving, wat een prachtig uitzicht vanuit het hotel over de zee. Lieve Griekse familie die echt alles voor je wilt doen. Heerlijk eten! Wij gaan beslist weer terug, het liefst dit jaar nog

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Castelia Bay info