We hebben een aantal aanbieders voor Amoopi voor je op een rij gezet:

Reviews over Amoopi

Rustige vakantieplek!!!

Sybelle,
    27-7-2018

Amoopi is een rustig vakantiedorpje,met prachtige strandjes en leuke accomodaties,Annemoussa en Amoopi bay vonden wij beide leuk.

Four seasons restaurant is een aanrader ,erg goed eten.Calypso is ook echt super,heel gezellige locatie,heerlijk eten en vriendelijke bediening.

In de avond is er naast het eten niet veel te beleven in Amoopi,dan is een auto huren prettig om naar Pigadia te rijden om daar wat drukte op te zoeken.

Een heerlijk rustig grieks dorp.weinig nederlanders,meer Italianen,Denen en Duitsers.

De auto kan je huren naast de mini supermarkt bij Annemoussa Hotel en kost ongeveer 250 euro voor 7 dagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

rustig vakantie dorp aan prachtige strandjes.

Sybelle,
    1-8-2017

Amoopi is een heel klein rustig dorp,de strandjes zijn heel mooi en rustig.

Het water is heerlijk in Juli je loopt er zo in.

Wel waterschoentjes mee want er zijn veel stenen en rotsen.

Er zijn verschillende restaurantjes die echt goed zijn,en niet overdreven duur.

Een auto is eigenlijk een must want alles ligt tegen de helling op dus dat in de warmte niet zo prettig.

Om naar de andere stranden op het eiland te gaan is ook een aanrader,prachtige stranden met azuurblauw water.

De kleine supermarkten hebben niet echt veel,maar richting Karpathos stad kom je een supermarkt tegen waar je heel veel keus hebt.

Wij vonden het een erg leuke plek voor onze vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie strandjes

Anita,
    10-7-2017

In Amoopi vind je mooie strandjes en aardig wat restaurantjes. In de horeca word je wisselend ontvangen. De oudere Griekse bevolking is niet erg klantvriendelijk, maar de jongere generatie is gastvrij. Restaurant Four Seasons is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

Dit is echt een vakantiedorp.

Hans van Kooten,
    15-6-2017

Om hier te verblijven heb je wel vervoer nodig. Wil je boodschappen hebben, moet je een stukje richting Pigadia rijden voor een wat grotere supermarkt. Wat restaurants betreft is er volop keus en er zijn 3 ver stranden voor mensen die van rust en een bruine kleur houden.

Gereisd met partner in mei 2017

Rustige badplaats

John van Hulst,
    21-9-2016

Er is niets te beleven in Amoopi, behalve het feit dat de stranden mooi zijn, de Grieken aardig en de horecagelegenheden relaxed. Ben je jong en je wilt wat, dan is het niks. Hou je van een ontspannen dag aan het strand onder een parasol of in één van de vele strandbars om een bier te drinken in de schaduw met een boek, dan is Amoopi het paradijs. Karpathos is één van de weinige Griekse eilanden die niet zijn verpest door all-inclusive resorts. Dus....

Gereisd met partner in september 2016
Amoopi scoort een 7,1 uit 10, op basis van 46 reviews