Reviews over Tilos

Heerlijk rustig écht Grieks (wandel-)eiland

Jolande
    3-10-2016

Bereikbaar per boot. Er rijdt maar 1 bus op het eiland. Aardige buschauffeur stopt ook op verzoek. Er rijdt geen taxi meer, taxichauffeur ging vorig jaar met pensioen. Prima geschikt voor rustzoekers en wandelaars.

excursie naar thilos

spotbeen huylenbroeck
    17-10-2009

vanuit rhodos een excursie naar thilos gedaan. het is er erg rustig bijna niemand aan het strand te vinden, geen enkele winkel aan het strand. wel heel relax voor als je over je toeren bent en tot rust wil komen. lekker luieren op het kiezelstrand. restaurantjes aan het strand zijn eenvoudig maar verzorgd en heel vriendelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 18 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tilos scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews