Sorteren

vakanties Dodekanesos overig

Reviews over accommodaties in Dodekanesos overig

Mooi en heerlijk rustig !

Jan Erkamp
    3-7-2017

Wij zaten in appartement 125 links achter bij het zwembad. Binnen is recent geschilderd , heerlijke boxsprings elke dag schone lakens en kussensloop ( kwam waarschijnlijk door de hitte golf ) om de dag schone handdoeken en badlakens ! Er is 24 uur iemand bij de receptie , het ontbijt was uitstekend ! Koffie , thee , melk ,cacaopoeder , jus orange, wit en bruinbrood ,kaas ,ham heerlijke fetakaas ,yoghurt gemalen noten , cornflakes te veel om nog op te noemen. De schoonmaaksters deden erg hun best , dat er af en toe een mier of vlieg / mug in het appartement zat was geen ramp ! Het zwembad was na een paar dagen hitte gewoon warm, s'morgens werd het zwembad schoon gemaakt ,blaadjes en insecten die niet konden zwemmen werden eruit gevist en de bodem met een soort stofzuiger gezogen, en als je s'middag ging zwemmen werd het nog eens dunnetjes over gedaan. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam ! Mochten zelfs in het appartement blijven ,wat normaal tot 12 uur was. Wij werden om 17.30 u pas opgehaald. WiFi alleen op het terras en receptie. Niet geschikt voor mensen met loop problemen , er zijn nog al veel treden, app boven en 9 treden terras , zwembad. Maar als je van rust houd , Ideaal.

Heerlijk rustig

Henk Molenaar
    16-10-2016

Strand op loop afstand met een heel vriendelijke service

heerlijk plekje met uitzicht over de baai

inesr
    10-10-2014

Weer terug voor 3 weken op ons oude stekje..Inmiddels wordt de naam gewijzigd in Saraya resort.. Ze doen er ook veel aan een ster er bij te krijgen.. Verder voor ons eigenlijk alles zo'n beetje als de voorgaande jaren..