Sorteren

vakanties Dodekanesos overig

Reviews over accommodaties in Dodekanesos overig

Mooi en heerlijk rustig !

Jan Erkamp
    3-7-2017
    Wij zaten in appartement 125 links achter bij het zwembad. Binnen is recent geschilderd , heerlijke boxsprings elke dag schone lakens en kussensloop ( kwam waarschijnlijk door de hitte golf ) om de dag schone handdoeken en badlakens ! Er is 24 uur iemand bij de receptie , het ontbijt was uitstekend ! Koffie , thee , melk ,cacaopoeder , jus orange, wit en bruinbrood ,kaas ,ham heerlijke fetakaas ,yoghurt gemalen noten , cornflakes te veel om nog op te noemen. De schoonmaaksters deden erg hun best , dat er af en toe een mier of vlieg / mug in het appartement zat was geen ramp ! Het zwembad was na een paar dagen hitte gewoon warm, s'morgens werd het zwembad schoon gemaakt ,blaadjes en insecten die niet konden zwemmen werden eruit gevist en de bodem met een soort stofzuiger gezogen, en als je s'middag ging zwemmen werd het nog eens dunnetjes over gedaan. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam ! Mochten zelfs in het appartement blijven ,wat normaal tot 12 uur was. Wij werden om 17.30 u pas opgehaald. WiFi alleen op het terras en receptie. Niet geschikt voor mensen met loop problemen , er zijn nog al veel treden, app boven en 9 treden terras , zwembad. Maar als je van rust houd , Ideaal.

Heerlijk rustig

Henk Molenaar
    16-10-2016
    Strand op loop afstand met een heel vriendelijke service

Echt Grieks

Latona
    3-2-2014

Wij zijn al meerdere malen in Griekenland geweest. Toen wij hier terecht kwamen in Leros wisten we pas Echt wat Grieks was. Hier hebben ze het echte Griekse eten ! Grieken komen ook zelf naar Leros op vakantie dat zorgt voor een fantastische sfeer. Wij zijn hier nu twee keer geweest en als het zou kunnen zou ik er elk jaar weer heen gaan!

Het enige jammere is de lange reis naar Leros toe, al zit hier ook een voordeel aan natuurlijk. In Leros kennen ze de echte massa toerisme nog niet en dat geeft een hele fijne sfeer

Dodekanesos overig scoort een 9,1 uit 10, op basis van 194 reviews