Sorteren

vakanties Dodekanesos overig

Reviews over accommodaties in Dodekanesos overig

Geweldige 2 weken vakantie gehad,gaan zeker terug

Jacques en Irma Romers
    23-8-2018

Prachtige tuin met mooie appartementen, alles goed onderhouden...met uitzicht op het klooster van Chora...heerlijk zwembad met buiten douche en ligbedden....rustige omgeving en niet zo ver van de grot van Johannes.....supermarkt op loopafstand...hele zorgzame eigenaar en zoon....verhuren ook scooters wat een aanrader is om t eiland te verkennen.

Best leuk maar slechte bedden en altijd muziek

P en M
    30-9-2017

Saraya resort is een heel mooi hotel om te zien met een kleine bar bij het prima zwembad waar je lekker kunt eten. Jammer vind ik dat er heel de dag muziek gedraaid wordt in deze bar waardoor je nooit zonder geluid op je balkon kunt zitten. Wat is dat toch ontzettend jammer! Tegenwoordig moet blijkbaar overal maar muziek gedraaid worden waardoor de geluiden van krekels, vogels, de wind die door de bomen waait, kabbelend water en andere natuurgeluiden mijn inziens ernstig verstoord worden. Onze hotelkamer was goed van formaat met een lekker overdekt en schaduwrijk balkon. De bedden waren erg slecht. Een andere gast vertelde dekens op het matras te leggen waardoor dat beter zou liggen en toen stond ik inderdaad met iets minder rugpijn op. De airco op de kamer is prima (5 euro per nacht). De kamer werd niet heel goed schoon gemaakt. De douche was waardeloos: 60x60 cm met een douchegordijn wat niet dicht kon waardoor de hele badkamer nat werd inclusief de wc die vlak naast de douche stond. Het ontbijt was prima en de eigenaren waren erg vriendelijk. De ligging is mooi met uitzicht op zee en de burcht. Je moet wel 500 meter lopen naar de zee maar dat is goed te doen.

oppassen dat je geen kamer aan de straatkant boekt

jan en joke
    29-9-2017

Kalymnos is een prachtig eiland voor mensen die geen all inclusive willen. Plaza heeft een goede ligging doch pas op voor straatkant!!! Met Telendos binnen handbereik een aanrader voor bezoek. Ook andere eilanden op korte afstand vanuit Kalymnos te regelen. Plaza heeft verder goede service.

Super!

Marly
    28-8-2017

Het hotel ligt in de plaats Panormos wat niet toeristisch is. Op een afstand van 10 minuten met de bus/auto/scooter liggen twee plekken die iets meer toerisme hebben. Dit zijn Masouri en Myrties. Als je het hotel uitloopt en naar rechts gaat zit een restaurantje Taverna Restaurant Nikolas. Hier kan je echt super goed eten voor een kleine prijs. Als je doorloopt naar kan je links naar het strand (hier zitten ook een aantal leuke restaurants) en als je doorloopt vindt je er nog een aantal. Aanrader is Il Posto Restaurant Cafe. Het is leuk om een scooter te huren. Dit kan bij een zaakje dichtbij het hotel en het restaurant Nikolas. Het eiland is leuk om rond te touren!

Hotel Kalydna Islands heeft vriendelijk personeel en het heeft een mooie binnenplaats met zwembad en barretje. Het is er erg rustig en kan lekker uit de zon zitten bij het zwembad. De kamers zijn prima, wellicht een beetje oudbollig, maar goed voor 8 dagen. Enige puntje is het matras, deze was aan vervanging toe!

prachtig

alie
    14-8-2017

Rustig, mooi gelegen hotel. Ziet er allemaal keurig uit en ook elke dag netjes schoongemaakt zowel kamers als de rest in en om het hotel. Verder geen activiteiten bij hotel terwijl er een prachtig terras aan zee is en een grote lobby. Mooi zwembad,met restaurant en meteen aan zeewaar je ook je drankje kon bestellen . Het zwembad werd wel veel gebruikt door Grieken die die niet in hotel verbleven .Tijdens ons verblijf niet veel Nederlanders