We hebben een aantal aanbieders voor Symi voor je op een rij gezet:

Reviews over Symi

Ongelooflijke mooie locatie

jproobaert
    2-7-2017

Vanuit Rhodos anderhalf uur met de boot naar Symi, een van de mooiste eilanden van Griekenland en ver erbuiten! Wanneer ge de rotsen voorbij vaart en Symi in de verte ziet, beleef je precies een droom! Gewoon overweldigend en absoluut aan te raden voor een bezoek wanneer u op Rhodos bent

Gereisd Met partner in juni 2017

Pareltje

Ton Vlavianos
    20-6-2014

Vanuit Rhodos anderhalf uur varen eerst vaar je naar Klooster met mooie wand schilderingen daarna op weg plaatsje Symi je vaart een diepingesneden baai met hoge bergen op de achtergrond met daar tegenaangebouwd prachtige in stijl gebouwde huizen kerkjes, stijlen trappen wat ons opviel de sfeervolle haven rest/terrasen Rest To Spitiko serveert heerlijke vis, dit eiland schijnt een vd warmste tot diep in de herfst is zeer goed toeven. Kortom Prachteiland moet je zien echt een Paradijsje.

Gereisd Met partner in Wed Jun 18 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sponzeneiland te bezoeken vanuit Rhodos

Madelon
    11-8-2013

Dagtocht vanuit Rhodos naar dit lieflijke eilandje per boot. Wanneer de boten aanleggen is het een drukte van jewelste in het mooie dorpje. Leuke winkeltjes en terrasjes en natuurlijk de natuurlijke sponzen. Klein maar zeker de moeite waard om te bezoeken.

Gereisd Anders in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig!

W.E.
    1-5-2012

In 2011 met zo'n heerlijke SCIC zeilcruise het eilandje Symi bezocht. Wat een prachtig eilandje is dit. Sfeervol, gezellig en echt heel erg mooi. Hier zouden wij wel een vakantiehuisje willen hebben. Alhoewel het ook superleuk was om met een zeilschip de haven binnen te varen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Apart, mooi, duur eiland.

Annemarie
    27-7-2011

Een apart eiland omdat het niet Grieks aandoet. Meer Italiaans. Er waren ook opvallend veel Italianen aanwezig. Overdag veel extra toeristen vanuit Rhodos, maar ook in de avond gezellig druk en levendig. Duur eiland voor verblijf en eten/drinken. Strand dichtbij Symi (Nos) is druk. Pedi rustiger. Auto gehuurd om naar Pedi, Marathounta strand en Panormitis te rijden. Avontuurlijke rit over flinke bergtoppen met vele haarspeldbochten. Mooiste baaien alleen per boot bereikbaar vanuit Symi haven.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Symi scoort een 9,3 uit 10, op basis van 14 reviews