We hebben een aantal aanbieders voor Syros voor je op een rij gezet:

Reviews over Syros

Authentiek Grieks eiland in de Cycladen

Yvonne
    26-3-2017

De hoofdstad Ermoupolis is de 1e indruk van Syros. Daar kom je aan met de ferry. Dit is een leuke plaats, met mooie architectuur, leuke winkels en restaurants en barretjes. Ano Syros is zeker de moeite waard om te bezoeken. Met de hele smalle steegjes en een fantastisch uitzicht op Tinos en Mykonos. Leuke badplaatsen, waar goede hotels zitten, zijn Vari, Galissas en Kini. Leuk is om met een scooter een dagje over het eiland te toeren. Dit is een authentiek eiland, met vooral in Ermoupolis gezellige drukte, maar met weinig buitenlandse toeristen, dus geen Piet Kroket of Hollands Café.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

perfecte plek

Astrid
    15-10-2014

De koningin van de cycladen. Syros is een mooie plek voor een relax of ctieve vakantie. De stranden zijn erg mooi en goed onderhouden. Bezoek de verschillende dorpjes en geniet van het magische Ermoupoli en Ano Syros.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Syros, aangename verrasing

eric_van_acker
    17-9-2014

Neem een taxi naar de hoger gelegen oude stad Ano Syros en wandel via de naar de beneden kronkelende steegjes naar beneden tot in Ermoupoli. Ook interessant: de buslijn Ermoupoli - Gallisas heeft 2 opties: de directe lijn (20') en de langere omloop (45') die de zuidkant van het eiland aandoet en meteen een indruk geeft van wat je er nog kan aantreffen.

Gereisd Met partner in september 2014

The place to be

j. Leibbrandt
    20-10-2011

Wil je tot rust komen, gastvrijheid ervaren, en genieten van natuur. Lekker eten en drinken voor normale prijzen. De rust van een dorp en de reuring van een stadje. Een eiland dat ook buiten het touristen-seizoen leeft. Dan is Syros The place to be!

Gereisd Met partner in januari 2011

Voor de Griekenland-liefhebber

peter
    10-9-2009

Ben zelf al meer dan 20x in Griekenland geweest en vind dat Syros is nog redelijk onbedorven is. Ook in augustus alleen Griekse toeristen. De hoofdstad biedt veel, genoeg leven in de brouwerij. Centrale plein is hoofdattractie, hier flaneert iedereen 's avonds. Ook oude stad Ano syros is moeite waard. Stranden zijn er genoeg, maar niet getoerisiseerd. Auto of scooter aan te raden. Eiland heeft goede bootverbindingen en ligt centraal tov andere Cycladen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
Syros scoort een 6 uit 10, op basis van 16 reviews