We hebben een aantal aanbieders voor Andros voor je op een rij gezet:

vakanties Andros

We hebben een aantal aanbieders voor Andros voor je op een rij gezet:

Reviews over Andros

Schitterend appartement met verukkelijk ontbijt.

Wil Galje,
    28-9-2016

Het ligt net buiten het centrum in een rustige buurt. Het is geopend in juli 2016. De ene helft van het gebouw is klaar. Aan de andere kant staan alleen de muren overeind. Op de plaats waar de ramen en deuren moeten komen, zijn afbeeldingen geplaatst, zodat het lijkt dat daar ramen en deuren zitten. Prachtige oplossing. Er is een zwembad en zonneweide. Het ontbijt is uitstekend. Minpunten kan ik niet bedenken.

Gereisd met partner in september 2016

Fantastische ligging

Esther,
    21-9-2016

Het hotel ligt aan een mooie baai en op korte afstand van Batsi.

Heen wandelen naar Batsi zeer goed te doen vnl. naar beneden, terug een taxi voor slechts € 5,00

De kamers zijn fantastisch met alle een geweldig uitzicht over de zee en 's avonds is het genieten van een mooie zonsondergang.

Goed matras en goede A/C. De kleine badkamer voorzien van föhn en toiletgerei zoals shampoo, douchegel en zeep.

De uitbaters vriendelijk en zeer behulpzaam.

Het ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils en het is genieten van het geweldige uitzicht vanaf het "ontbijt"-terras.

Bij de strandbar kun je terecht voor hapjes en drankjes zodat je daarvoor niet elke keer de 72 trappen omhoog hoeft.

Houd er rekening mee dat er voor de strandstoelen € 3,00 per bedje betaald moet worden (is gebruikelijk in Griekenland).

Voor een informeel diner kunt u terecht bij de buren waar aan het strand een familie-taverna ligt voor als u geen zin hebt om naar Batsi te gaan.

Enige minpuntjes zijn dat er geen toilets aanwezig zijn op het strand en dat iedereen gebruik mag maken van het strand zodat het vanaf 14.00 te druk wordt.

Hotel is niet rolstoelvriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie locatie

Stevens,
    4-9-2016

Villa Norita heeft 3 studio's en 1 appartement, wij hadden studio 2 deze zit boven, uitzicht prachtig. Bedden waren de slechtste bedden die we ooit gehad hadden, badkamer is ok maar douchen vergt origami voor gevorderden. Studio 2 heeft glazen douchecabine.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel met panorama naar de kust en de bergen

Emile,
    25-6-2016

Vriendelijk personeel, smaakvol ingericht

Gereisd met partner in mei 2016

Prima Hotel

Edwin,
    11-9-2015

Heerlijk verbleven op Andros in dit hotel. Ruime kamer met balkon en uitzicht op zee, kamer was voorzien van een fris ruikende airco. Een ontbijtbuffet met meer dan voldoende keus. vriendelijke prijzen voor drankjes.

Gereisd met vrienden in september 2015
Andros scoort een 8,9 uit 10, op basis van 39 reviews