We hebben een aantal aanbieders voor Amorgos voor je op een rij gezet:

vakanties Amorgos

We hebben een aantal aanbieders voor Amorgos voor je op een rij gezet:

Reviews over Amorgos

Luxe en comfort op het prachtige eiland Amorgos

Veerle,
    11-8-2018

De ligging van het hotel is geweldig. Boven op n rotswand kijk je uit op de baa van Aegiali. Alle kamers zijn kleine witte typische cycladen huisjes met zicht op zee. Vanaf je mooi balkon kijk je uit op de spiegelgladde zee en zie je een keer per dag de grote blue star ferrie uit Piraeus komen aanvaren. Het is het enige vijf sterren hotel op dit kleine eiland dat echt een pareltje is. De keuken is geweldig. Uitgebreid ontbijt en moderne Griekse keuken met ook andere Europese gerechten. Het zwembad is heel groot en ligt op de rotswand. Je hebt comfortabele ligstoelen en handdoeken van het hotel.

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Heel relaxed

Caroline,
    4-8-2018

Heel fijn park op een rustig eiland.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Erg leuk!

Mrs. Shirin,
    16-5-2017

Super mooi uitzicht op een heel heldere baai! Een eigen terrasje en hangmat. Wel een klein stukje lopen naar het dorpje,(want je ligt op de berg) maar het is een erg mooie wandeling!

Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch!

Elvira Winthagen,
    15-5-2017

Prachtige ligging, goed bereikbaar met auto. Prachtige baai en sfeervolle appartementen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Geweldig hotel, prachtig uitzicht

Bjorn Appel,
    11-1-2016

Het Aegialis hotel vonden wij werkelijk fantastisch. Je hebt een spectaculair uitzicht vanaf zowel de kamer als de zithoek, het zwembad en het restaurant. Het zwembad is groot (en diep, dus kinderen altijd bandjes om!) en gevuld met zout water. Dat is even wennen maar wel erg goed voor de huid.

Vriendelijk personeel en zowel een restaurant met Grieks eten als een Pizzeria (met ook pasta's) bij het zwembad. En je kan natuurlijk ook eten in het dorpje beneden. Wij liepen daar naartoe maar je kan ook makkelijk (en goedkoop) een auto of scooter huren.

Een aantal jaren geleden zijn wij er ook geweest en er is veel vernieuwd en verbouwd, het is er nog mooier geworden dan het al was.

Het eiland is heerlijk rustig. Ze zijn afhankelijk van toerisme maar ze sleuren je niet naar binnen bij restaurants of winkels, de mensen zijn vriendelijk, behulpzaam en relaxed. Het uitzicht vanuit het dorpje is ook fantastisch en de zee is heerlijk. Wat ons betreft een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Amorgos scoort een 8,9 uit 10, op basis van 13 reviews