Aparthotel Roda Beach Resort & Spa

Aparthotel Roda Beach Resort & Spa

8.8Fantastisch

Griekenland, Corfu, Roda

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 731p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Op het Griekse eiland Corfu verblijf je bij Hotel Roda Beach Resort & Spa met eigen strand en strandbar. Het zwembad is een zoutwaterbad met fijne ligbedden. Je verblijft hier op basis van all-inclusive en kiest uit een à la carte restaurant of buffetrestaurant. HIer moet je in drukke periodes wel wat langer wachten. Op 10 minuten rijden van Roda.

1053 reviews over Aparthotel Roda Beach Resort & Spa

• 2019
    7B.25-10-2019

Even reëel mensen, gewoon een voldoende.

Wij hadden dit hotel geboekt obv het zoover-cijfer, nou mensen ga hier niet op af. In onze ogen scoort dit hotel een 7.5, het is gewoon een voldoende hotel. Sleutelwoord voor dit hotel is GEDULD. Je staat echt overal voor in de rij. Familiekamers prima, maar verouderd en klein. Zwembad ruim, alleen in onze periode koud water. Strand is perfect, loopt langzaam af. Alleen goed in de gaten houden dat de asociale Russen niet hele dag een waterfiets voor zichzelf houden. Dan de grootste chaos;het restaurant. Allereerst goed eten, niks van te zeggen, maar te druk. Ontbijt goed te doen, maar het avondeten is grote chaos. Je staat letterlijk 30 minuten in de rij voor je uberhaupt iets op je bord hebt. Personeel zien het probleem zelf ook, restaurant is te klein voor aantal gasten. Dan kun je restaurant reserveren op t strand. Zit hele vol, 1e plek was de dag dat we weer thuis waren. Als je dit aangeeft bij de receptie zeggen ze letterlijk pech.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Kikker00323-10-2019

Top eten en top locatie

Heerlijk eten. Genoeg om uit te kiezen en de toetjes zijn gevaarlijk lekker. Zwembad netjes maar te weinig glijbanen die interessant zijn voor onze 8 jarige zoon en de animatie was Frans en niet geïnteresseerd in Nederlandse kids. Kamer prima. Wel lawaaierige schoonmakers. Locatie 1 groot feest. Prachtige zonsopkomsten. Alles schoon bij hotel maar verder op het eiland grote stank van los liggend afval. Als je gaat rijden met auto is hoogtevrees een probleem en alles ligt behoorlijk ver. Ga je voor luxe ...Heerlijk eten en een top strandlocatie dan is dit je hotel.

• 7Intro22-09-2019

Prima maar geen 5 sterren

Ik ben samen met mijn partner 12 dagen in het hotel Roda Beach Resort verbleven. Het hotel is groot opgezet met meerdere bijgebouwen. Wij zaten in het hoofdgebouw. Kamer is simpel maar netjes. Schoonmaak gebeurd dagelijks eveneens de handdoeken wisselen. Zwembad is netjes met fijne ligbedden. Strand is ook ruim opgezet met gratis ligbedjes. Je kunt er gratis gebruik maken van waterfietsen en kano's. Hotel kent meerdere eetgelegen op zowel het strand als op het resort zelf. Eten in het hoofdgebouw was prima (warm/ voldoende) alleen wat een chaos! Je moet wachten op een tafel, dit kan erg lang duren. Vervolgens moet je wachten op je bestek. Drankjes moet je bestellen bij de ober, echter duurt dit enige tijd. Er is simpelweg te weinig personeel om de grote menigte fatsoenlijk te bedienen. Wij hebben daarom vaak in het restaurant gegeten (Grieks, Chinees en Italiaans) echt een verademing. Reserveren bij de receptie. Auto huren is een must!

Gereisd met partner in september 2019

• 9moens johan16-09-2019

Overwegen zeker om terug te keren met de familliei

heel goed familliehotel, lekker eten en vriendelijke staf. DAGELIJKS KAMER GEKUIST heel veel faciliteiten en bovenal een fantastisch animatieteam.

Gereisd met partner in september 2019

• 9patrick29-08-2019

super hotel

net terug van roda beach .is ons super bevallen.hadden de kamer met gedeeld zwembad,maar was met 2 volwassenen en 2 tieners te klein.even nagevraagd bij receptie en kregen een gratis upgrade naar een 2x zo grotere kamer (superior room,zeezicht...tip!!)goed geregeld dus.van 10.00 tot 17.30 onbeperkt souflaki eten.en tot laat in de avond crepes.waardoor we in de middag weinig het restaurant zelf gezien hebben.ontbijt/middag en avond eten is prima.chinees,grieks en italiaanse restaurant is ons ook goed bevallen.zeer goede ligbedden bij het zwembad.poolbar nooit langer dan 2 minuten moeten wachten.tip:geef de souflaki meneer eens fooi,die stond 15 dagen lang zonder vrij van 1030 tot 1730 onafgebroken te bbq-en.het heeft ons opgeleverd dat ik niet in de rij hoefde te staan en hij deed lekker stokbroodje op de grill ......huur wel een auto,want roda zelf is leuk maar verwacht geen mega winkels.kortom gewoon boeken!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Familie Mar29-08-2019

Leuk hotel, maar geen top!

Leuk hotel, maar geen top

Roda Beach Resort is het uiteindelijk net niet. Voor hetzelfde geld boek je een hotel dat in alle opzichten beter is. We zijn bekend met het Mitsis programma en Roda Beach is niet voor niets geen Mitsis meer.

In de breedte is het hotel best goed. Veel keus aan eten en drinken. Prima ruime kamers en alle faciliteiten zijn er. Echter veel mensen in het hotel waren 1 a 2 dagen ziek. Typisch geval van voedselvergiftiging. Het grote zwembad is druk en een zeer luidruchtige omgeving. Bij het zwembad was ook altijd wel iets kapot. De eerste week was een glasplaat in het zwembad afgebroken en afgezet. De tweede week een leuning van een zwembadtrap of tegels die los lagen. Er wordt in het hotel behoorlijk bezuinigd op kosten. M.n. de restaurants zijn qua personeel behoorlijk onderbezet. Er loopt simpelweg te weinig personeel om tijdig tafels te dekken, af te ruimen en gasten te voorzien van drankjes. Dit zowel in het

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Schram06-08-2019

Zon en luxe

Top hotel. Op mooie strand met uitzicht op Albanië. Ligt in de bergen in het Noorden op het eiland. Groot vuilnis probleem momenteel op Corfu maar daar merk je bij het hotel niets van. Zeer netjes onderhouden met mooie beplanting. Zout water is jammer maar mijn zoontje ging gewoon duiken. Glijbaan beperkt open. Animatie moeilijk te verstaan..Franstalig of Engels met Frans accent. Ze maken er wel een feestje van. Eten was te lekker. Drukte alleen als iedereen tegelijk voor iets komt. Bij het zwembad twee losse plekjes waar je souvlaki en crepes/taartjes kan halen plus drinken. Water uit de kraan niet drinkbaar maar om de twee dagen twee flessen water op de kamer plus shampoo en showergel. Schoonmaak prima. Via hotel excursies en auto te regelen. Canal d amount prachtig. Corfu stad viel tegen door enorme vuilnisstank. Roda om de hoek ...10 minuten langs strand. Leuk plaatsje. Prachtige zonsopkomst via strand. Dat zeker niet missen.

• 8Fam. Knockaert03-08-2019

Supervakantie gehad

Groot resort met ong 1700 gasten,maar dit merk je echt niet. + punten: Ligging/mensen zijn zeer vriendelijk en werken hard/aparte zwembaden aan de kamers/hele dag door snacks/pal aan de zee/lekker eten van goede kwaliteit/10min wandelen van dorpje/mooie streek/heel weinig oostblokkers

Wat voor ons beter kon: Zwembad is zout water,kom je wel gewend maar toch xp/ eten weinig variatie wel voldoende aanbod,op bepaalde uren druk om te eten/cola smaakte naar chloor soms in het restaurant(glazen?)geen toezicht aan glijbaan EN zwembad/glijbaan niet hele dag open!/is frans gericht

De portier aan de ingang boven van het resort is een super lieve en vriendelijke man en werkt iedere dag 12u,7 op7 . Geef hem ook es een fooi!!

Verder zeker een auto huren om het eiland te verkennen,zo zie je hoe het eiland echt is

Als je dit resort wil boeken met kinderen,niet twijfelen en zeker doen!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Chantal30-07-2019

Fantastisch resort!

Wat een heerlijke relaxt resort. Wij hadden geluk dat wij zo ons terras af liepen en het “privé” zwembad in konden duiken. Erg vriendelijke mensen. Eten was goed, je kon naar het buffet restaurant maar je kon ook reserveren voor het Italiaanse, Griekse en Chinese a la card restaurant. Tussen door kon je lekker naar de crêperie voor een pannekoekje. Zwembaden zijn zoutwater, even wennen. Gezellig, schoon overzichtelijk resort en erg schoon.

• 10Paul Hoekstra30-07-2019

fantastisch

Samen met mijn vrouw en zoons terug van 2 weken Roda Beach Resort. Een geweldige vakantie gehad. Een prachtig (familie) resort met veel activiteiten voor jong en oud, goed weer, heerlijk eten en zeer vriendelijke mensen. Wat wil een mens nog meer...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Aparthotel Roda Beach Resort & Spa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats