Tijdelijk €25 aanbetaling

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Op het Griekse eiland Corfu verblijf je bij Hotel Roda Beach Resort & Spa met eigen strand en strandbar. Het zwembad is een zoutwaterbad met fijne ligbedden. Je verblijft hier op basis van all-inclusive en kiest uit een à la carte restaurant of buffetrestaurant. HIer moet je in drukke periodes wel wat langer wachten. Op 10 minuten rijden van Roda.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1059 Reviews over Roda Beach Resort & Spa

• 8Emilia23-10-2022

Leuk voor een paar dagen

Luxe en netjes, geen handdoeken wegleggen in de ochtend, buiten het ressort is niets, je hebt een auto nodig om meer te zien. Frisdrank is soort van Sodastream. Na drie dagen all inclusive is het eten saai.

• 6Kristof17-06-2022

Absoluut geen 5-sterren waard

Een basis 4-sterren hotel, geen 5 sterren waard. Kamers zijn heel proper, mooi zwembad, heel netjes en hygiënisch, genoeg bedjes en mogelijkheden. Buffet is oke maar pover: veel hetzelfde, van minder goede kwaliteit, weinig variatie. Drank is dramatisch. Van fris tot alcoholische dranken, niet lekker en nauwelijks aanbod. Bediening is onvriendelijk, maar 7 op 7, van ochtend tot avond zijn dezelfde medewerkers aan het werk. Duidelijk onderbemand. WiFi is slecht. Tip: kamer met toegang tot kleinere privé zwembad is aangenaam! Enkel voor een lage prijs en lage verwachtingen is dit interessant.

• 5Namee18-10-2021

Yeah Corfu, Nee Roda Beach Resort

Max een 3 sterren hotel. Dit is een belediging voor een daadwerkelijk 5 sterren hotel. Gedateerde kamers, eten niet ok, kwaliteit van de (alcoholische) drankjes is belabberd. Hygiëne regels werden nieten nageleefd. Buiten de standaard etenstijden waren er weinig opties. Wacht rijen bij alles. Weinig entertainment. Spa doet alleen massages, geen mani-pedicure, schoonheidsspecialist oid. Ik weet Grieken kunnen wat stug zijn soms, maar afgezien van een aantal; behoren deze mensen niet in de hospitality wereld. Helaas het geld echt niet waard.

• 10Stoppelenburg26-09-2021

Heerlijk ressort

Het is een prachtig ressort. Locatie aan privé strand met gratis bedden en parasols. Wij kregen een gratis update naar een kamer met privézwembad (daar is ook een bar en heerlijk rustig). Het eten in het restaurant was goed en afwisselend. Je werd naar je tafel begeleid en de drankjes werden aan tafel geserveerd. Met mondkapje op kon je zelf langs het heerlijke buffet. Ook bij het grote zwembad heel de dag ijs, pannekoeken, gebak en souvlaki verkrijgbaar. Overal vriendelijk personeel. Een kleine wandeling over het strand naar een klein vissersdorpje Roda. Verder weinig te doen in omgeving. Voor ons was het een heerlijke vakantie en komen zeker nog eens terug.

• 5RalphL10-08-2021

Dit is het betaalde geld niet waard

Onze familiekamer bijna helemaal prima. Schoon, ruim en voorzien van wat je nodig hebt en in twee delen voor ouders en kinderen. Echter, de airco is alleen beschikbaar in het oudergedeelte. Dus kinderkamer niet te gebruiken want niet te koelen. Opgelost door de matras te verslepen. Het resort zelf is mooi opgezet, veel groen, onderhoud lijkt prima en alles is schoon. Nu de uitdagingen:Zwembad: zoutwater niet onoverkomelijke maar fijn is anders; handdoekje leggen in extremis. Om 07:00 geen plek meer en dat elke dag; Glijbaan is maar 4 uitjes per dag open/aan. Animatie: Belabberd. Weinig enthousiasme. Genoemde boogschieten is pas vanaf 16 jaar en van belabberde kwaliteit. Was voor ons als booogschutters dus wel een domper. Eten: Altijd druk. A la cart niet te boeken binnen de week die we er waren, letterlijk vol voor we er waren. Buffet: Altijd hetzelfde en niet goed warm gehouden en kwalitatief niet top. Er is wel genoeg.

• 7Bas05-07-2021

Mooi als het niet niet te vol zit

Eerste week een prima week gehad. Strand zelf valt erg tegen. Een strookje met meer modder dan zand. Tweede week (eind juni/begin juli werd het erg druk met oost-europianen. Overal lange rijen voor een drankje, een vrij tafeltje, ligbed of een hapje tussendoor.

• 10Bernardette Kerdijk16-06-2021

Fantastisch, ga zo weer heen

Goed vertoeven. Personeel super vriendelijk. Restaurant eten was matig, maar wel helemaal Corona prof. Kamer was groot en werd goed schoongemaakt. De gebouwen waren schoon en de zwembaden keurig. Echte aanrader

• 10Bernardette Kerdijk15-06-2021

Voor ons een super vakantie

Vriendelijk personeel. Goede corona maatregelen. Diverse eetgelegenheden. Kamers schoon en groot. Goed onderhouden gebouwen en tuinen. Zeker een aanrader

• 7De Zeeuwen13-08-2020

Totaal NIET corona proof

Totaal niet coronaproef. Veel te veel mensen in het resort. Mensen houden zich niet aan de afstand. Lange rijen bij het eten en bij de bar, waarbij bijna op elkaar staan in de rij. Veel te weinig ligbedjes bij het zwembad en op het strand. Om 04:00uur worden er al handoeken op de bedjes gelegd, om 06:00uur geen bedje meer vrij. Vakantie voor de vroege vogels!!! Personeel is overigens wel heel vriendelijk, daar ligt het niet aan. In het resort hangen wel borden e.d. met de corona regels maar aan handhaving wordt niet gedaan. Wij hadden 2 familiekamers op de eerste verdieping, grote fijne kamers, goede bedden, badkamer, niks op aan te merken. Schoonmaak is een ander ding, diverse malen moeten vragen of ze de kamer willen schoonmaken, uiteindelijk 1x schoongemaakt. Dit is te weinig!! In de periode dat wij er waren veel faciliteiten dicht of op halve kracht. Bij de animatie heel veel mensen bij elkaar, dit kan echt niet ivm corona!!!

• 1Koen02-08-2020

Slecht hotel!

Slecht eten en lange rijen. Schoonmaak kamers slecht. Beter ergens anders boeken is de tip.

GUEST RELATIONS, 18-08-2020

Dear Koen,

Thank you for your recent stay with us as well as for posting your feedback.

We are sorry you did not enjoy our food options. We try to offer a variety of food and tastes and we are continually trying to improve the variety and quality of the food items we offer. As for the room cleaning, kindly note that due to the hygiene protocol we only clean the room after guest’s request. We have a lot of guests that do not wish to have their room cleaned for covid reasons. We are sorry you did not share this point with our reception during your stay with us in order to eliminate any negative feelings.

We do hope to have a second chance to welcome you and offer you our genuine hospitality.

Best regards, The Hotel Management

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (2)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (3)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (4)
  • Restaurants met hoge stoelenNiet beschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (6)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (6)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (2)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranNiet beschikbaar
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (2)
  • Verwarmde zwembadenNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (6)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenNiet beschikbaar