Aparthotel
Airport hotel, Familiehotel, ZorghotelWeer vandaag25°20°
9,2

Op het Griekse eiland Corfu verblijf je bij Hotel Roda Beach Resort & Spa met eigen strand en strandbar. Het zwembad is een zoutwaterbad met fijne ligbedden. Je verblijft hier op basis van all-inclusive en kiest uit een à la carte restaurant of buffetrestaurant. HIer moet je in drukke periodes wel wat langer wachten. Op 10 minuten rijden van Roda.

We hebben een aantal aanbieders voor Roda Beach Resort & Spa voor je op een rij gezet:

271 reviews over Aparthotel Roda Beach Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig zeker nog eens terug

sylvia bakker
25-6-2019

Het is een prachtig hotel en schitterend gelegen,de service is echt super en de kwaliteit superhoog.Elke maaltijd is een feest en de kamer word elke dag grondig schoon gemaakt.Superleuke en aardige mensen ,niets is te veel.Zeker een echte aanrader om naar toe te gaan

Gereisd Met partner in mei 2019

Super mooie locatie en heerlijk eten!

Truus
20-6-2019

We waren hier met een vriendengroep van 10 personen en hebben het allemaal erg naar onze zin gehad, nette kamers, mooi aangelegde tuin en heerlijk gevarieerd eten ( onvoorstelbaar dat mensen hier over klagen) Nadeel was het koude zwembadwater en de drukte in het restaurant ( te weinig personeel om de tafels af te ruimen) Heerlijke crepe's, ijs , gebakjes en souvlakies bij het zwembad te verkrijgen, kortom een prima verblijf!😊

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Irene van de Kraak
19-6-2019

Fantastisch, schoon en het eten was prima. Voor herhaling dus

Gereisd Met partner in mei 2019

D-reizen

ze wouden hun laten shminken ; en het

nathalie
9-6-2019

animatie team , juist in de kinderclub sommige mensen niet zo vriendelijk

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

goed

tim
9-6-2019

goed en vriendelijke mensen top

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Fijn hotel

Piet de Kok
9-6-2019

Voor de 6e maal in dit hotel onze vakantie doorgebracht. Mooie kamers, schoon, goed en afwisselend eten. Centraal restaurant, souvlaki corner, Grieks , Italiaans en Chinees restaurant (zonder bijbetaling). Kortom keuze genoeg. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ober had een ongelukje waardoor er werd gemorst op de broek van mijn vrouw. Er werd meteen actie ondernomen en de volgende dag lag de keurig netjes gestoomde broek zonder vlekken weer op onze kamer. Animatie is Frans gericht. Zeker een aanrader (anders waren wij er nioet voor de 6e keer).

niet naar verwachting

hack
8-6-2019

Eerste indruk mooi resort. eten: weinig variatie. geen 5 sterren waardig, max. 4. Animatie alleen maar frans gericht. Wel super schoon.

Gereisd Met partner in Sun May 26 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad

Bas Bertens
26-5-2019

Wij waren met 4 man 3 volwassen en kindje van 6 jaar. Wij hebben echt een top tijd gehad. Personeel was erg vriendelijk en deden alles voor je. Elke dag volop te eten en was echt veel keuze en ook lekker. We hadden eerste dagen wat minder weer maar mocht de pret niet drukken, Animatie doet er alles aan om je een super tijd te geven. Onze dochter van 6 vond het geweldig. Naar het animatie team gaan zeker onze complimenten naar toe. We hadden kamer met prive zwembad en ook deze was perfect elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Kort om erg vriendelijk personeel elke avond show hele dag door wordt er door animatie team dingen georganiseerd. En elke dag heerlijk gegeten. Ik ben erg moeilijker eter maar er was zoveel keuze elke dag dat we niks te kort kwamen. Wij raden dit zeker aan en komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf maar geen eten en drinken.

Richard Vergouw
14-5-2019

Een heel mooi hotel en kamer. Ligging prima met strand en dorpje op loopafstand. Het enige negatieve is de kwaliteit van het eten en de drank en de service in het restaurant en bars.

Voor herhaling vatbaar

Henny Hofkens
6-10-2018

Het hotel ligt schitterend met eigen strand met grote strandbar. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten goed. Een nadeel dat je ontzettend veel moet betalen voor WiFi op je kamer, heb ik daar aangegeven, als je 7 nachten gaat moet je er 9 betalen.

Gereisd Met partner in oktober 2018
Geboekt bijneckermann.nl
RODA BEACH RESORT, GUEST RELATIONS, 8-11-2018

Dear Voor herhaling vatbaar, Thank you very much for providing us with your valuable feedback. All comments/ratings are taken into serious consideration in order to ameliorate our hotel services during this season and the coming season too. Please be kind noticing that the payment is according to the nights of stay and we are not being charged more nights. Nevertheless, we would like to inform you that the hotel staff and management always working tirelessly to provide you with the best possible services. We would like to thank you once more for taking the time to express your opinion upon our hotel and we hope to welcome you again in one of the A Hotels premises. Best regards, Roda Beach Resort & Spa

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Roda Beach Resort & Spa in Roda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Roda Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.