Perama

Reviews over Perama

slechts een naam...

J.J.
    21-1-2016

Perama is net als vele namen op de kaart slechts een aanduiding. Maar verblijf je in het resort dan kun je vanuit hier de bus (€ 1,60) of een taxi (€ 25,00) pakken naar Kerkyra ofwel Corfu-stad. Dit is een bruisend stadje waarvan de binnenstad op de werelderfgoedlijst staat! Van hieruit kun je weer uitstapjes maken, zoals bv een boottocht naar andere eilanden of het vasteland (aanrader is Parga). Vanuit het resort kun je te voet naar het Sissi paleis (achilleon). Ook leuk is een bezoekje aan Mouse eiland waar op de pier ernaartoe de vliegtuigen zo'n 10 meter overkomen!! Voor de jongeren liggen op de noord- en zuidzijde van het eiland grote discotheken. Al met al, staar je niet blind op de plaatsnaam, er zijn mogelijkheden genoeg! Tip: ga aan de straatkant eens naar de super market Cavas en koop er de originele Griekse kruiden voor vlees of salades, of een ander origineel souvenir!

Gereisd Met partner in september 2015

Mooie plek aan het water.

Linda
    30-5-2014

In de omgeving zijn sfeervolle taverna's met mooi uitzicht.Wij hebben een wandeling gemaakt over de loopbrug richting Kanoni en muizeneiland. Vanaf het restaurant aan het einde van de loopbrug, ( trap omhoog ) heb je een geweldig uitzicht en komen de vliegtuigen wel erg dichtbij, mooi gezicht.

Gereisd Met partner in mei 2014

Zeer goed!

Charline Claeys
    7-8-2013

Perama zelf is niet zo veel te gebleven, geen stadje op wandelstand dichtbij. Maar de bar aan het hotel is zodanig leuk dat dat niet nodig is.

Het is hierdoor misschien minder geschikt om met vrienden op vakantie te gaan, want qua uitgaansleven en belevenissen buiten het hotel dichtbij 's avonds lukt niet goed.

Qua omgeving en ligging vindt ik het super om overdag uitstappen te doen. Muizeneiland ligt op wandelafstand en het paleis van Sissi ook. Corfu-stad kan je bezoeken met een lijnbus. Je zit een slechts een klein half uur op.

Zeer leuke sfeer in het hotel aan de bar, soms is er animatie in de bar, soms niet. Je kan er op je gemak eentje drinken met leuke muziek erbij.

De stranden zijn mooi, maar uiteraard kiezelstenen, dus pas op voor je voeten. Het water is hierdoor wel zeer mooi blauw. Je kan ook proberen een plaatsje op het dek te veroveren, dan lig je niet in het zand.

Gereisd Met partner in juli 2013
Perama scoort een 5,9 uit 10, op basis van 13 reviews