• Type accommodatie

Reviews over Messonghi

goedtedoen

André Ouwerling
    7-8-2018

klein visser plaats met de nodige winkels en gezelligheid

Messonghi

R.
    1-8-2018

Messonghi... Stadje, waarvan wij ons meer hadden voorgesteld. Vooral gericht op toeristen met veel souvenirwinkeltjes langs de grote weg. Restaurantjes aan het strand zien er wél erg gezellig uit en daar is het goed vertoeven.

Verder niet veel te zien.

Mensen zijn allemaal erg vriendelijk, behulpzaam en totaal niet opdringerig.

Aanrader: "Messonghi travel center"; goede, goedkope boekingen voor excursies, huurauto en dergelijke. Punctueel en komen afspraken na.

zeer gezellig

Sylvia
    27-6-2018

Messonghi is een gezellig dorpje met een verschillende restaurantjes langs het water. Heel gezellig zitten en lekker eten.

Ook een bezoek aan de het hoger gelegen dorpje is een aanrader voor deze die graag wat stappen .

Er zijn veel activiteiten mogelijk zoals waterbootjes, boottocht, ..

Ook het openbaar is goed geregeld .

Minpuntje : huisvuil werd sinds weken niet opgehaald waardoor overal in de dorpen en langs de wegen grote massa's vuilniszakken liggen.

Aanrader

Goos -De Vos
    16-6-2018

Goed hotel lekker eten en verzorgde kamers.Op de straten op het eiland ligt er HEEL veel vuilnis ,de lokale bevolking heeft hier geen schuld aan maar de regering doet aan dit probleem niets en dat is spytig

Genieten, gezellig en geweldige omgeving

Daisy
    9-5-2018

Leuke locatie, goed weer en sfeervolle winkeltjes. Ze verkopen hier niet alleen de algemene toeristen-gadgets maar ook veel zelfgemaakte voorwerpen, zoals speelgoed, lepels, kommetjes, decoratie enz. De omgeving is mooi groen en beplant en de boottochten zijn een echte aanrader! Wij hebben in heel mooi blauw blauw water mogen snorkelen, tussen de grote scholen vissen in en hebben zeesterren gezien. Daarnaast zijn er genoeg sfeervolle tentjes waar je heerlijk en goedkoop kunt eten of een gezellig drankje doen. Als je iets verder loopt dan de winkelstraten, kom je in de dorpjes waar de grieken zelf wonen, dit is heel indrukwekkend. Kortom, de plek is super, maar mocht je van winkelen houden, raad ik aan om corfu stad zeker niet over te slaan. Is vanuit Messonghi ongeveer 50 minuten met de bus maar zeker de moeite waard.

Messonghi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 87 reviews