Sorteren

Reviews over Messonghi

zeer gezellig

Sylvia
    27-6-2018

Messonghi is een gezellig dorpje met een verschillende restaurantjes langs het water. Heel gezellig zitten en lekker eten.

Ook een bezoek aan de het hoger gelegen dorpje is een aanrader voor deze die graag wat stappen .

Er zijn veel activiteiten mogelijk zoals waterbootjes, boottocht, ..

Ook het openbaar is goed geregeld .

Minpuntje : huisvuil werd sinds weken niet opgehaald waardoor overal in de dorpen en langs de wegen grote massa's vuilniszakken liggen.

Aanrader

Goos -De Vos
    16-6-2018

Goed hotel lekker eten en verzorgde kamers.Op de straten op het eiland ligt er HEEL veel vuilnis ,de lokale bevolking heeft hier geen schuld aan maar de regering doet aan dit probleem niets en dat is spytig

Genieten, gezellig en geweldige omgeving

Daisy
    9-5-2018

Leuke locatie, goed weer en sfeervolle winkeltjes. Ze verkopen hier niet alleen de algemene toeristen-gadgets maar ook veel zelfgemaakte voorwerpen, zoals speelgoed, lepels, kommetjes, decoratie enz. De omgeving is mooi groen en beplant en de boottochten zijn een echte aanrader! Wij hebben in heel mooi blauw blauw water mogen snorkelen, tussen de grote scholen vissen in en hebben zeesterren gezien. Daarnaast zijn er genoeg sfeervolle tentjes waar je heerlijk en goedkoop kunt eten of een gezellig drankje doen. Als je iets verder loopt dan de winkelstraten, kom je in de dorpjes waar de grieken zelf wonen, dit is heel indrukwekkend. Kortom, de plek is super, maar mocht je van winkelen houden, raad ik aan om corfu stad zeker niet over te slaan. Is vanuit Messonghi ongeveer 50 minuten met de bus maar zeker de moeite waard.

Super

Linda
    11-10-2017

Vanaf hier kan je alle kanten op.Heerlijk wandelen langs de kust waar wel helaas een hoop troep ligt.

Heerlijke restaurantjes zoals aan de hoofdweg ZAKS en bij het app Nikiforos vlak bij George en Elena,geweldige Stifado.

Mooie stranden met de brommer te bereiken.Notos beach bij paradise restaurant zeker doen!

Niet echt voor jongeren.

klein dorp

pauwel
    9-8-2017

het dorpje is zeker de moeite waard supermarkten zijn zeker de moeite als je niet all inn zit.

voor luchtmatrassen ben je beter langs de drukkere weg goedkoper en zelf maar 5-10min wandelen en je spaart 4-5euro uit

de pier is leuk savonds voor gezellig te kuieren .

2ligstoelen en parasol en drankje kosten 6euro voor 1 dag

Messonghi scoort een 7,7 uit 10, op basis van 83 reviews