Messonghi

We hebben een aantal aanbieders voor Messonghi voor je op een rij gezet:

vakanties Messonghi

We hebben een aantal aanbieders voor Messonghi voor je op een rij gezet:

Reviews over Messonghi

Prachtig hotel en goede ligging

Janine,
    13-10-2018

Alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie!

Mooi proper hotel met zeer gevarieerd eten en zeer klantvriendelijk en vrolijk personeel. Of je nou praat over de bediening, de receptionisten, de schoonmakers of het animatieteam, iedereen is er even vrolijk en verricht goed werk.

De ligging is goed en heel centraal om het mooie eiland Corfu te ontdekken.

Leuke winkelstraat op 5 minuten loopafstand met ook mooie taverna's

Ingridvn, Holiday Concierge, 16-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling!

We zijn dan ook allen zeer blij dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

aanrader

Gielen Leo,
    10-10-2018

Goed : kamer, accomodatie (3 zwembaden waarvan 1 enkel voor volwassenen), maaltijden, Nederlandstalige receptionistes (2), animatie.

Minder goed : algemene spontane info bij inchecken - diverse zaken dienden dan ook zelf te worden nagevraagd (o.a. mogelijkheid tot huren van safe op de kamer, handdoekenservice enz.).Ook niet altijd duidelijk wat er al dan niet was inbegrepen in de formule "half pension".

Ingridvn, Holiday Concierge, 10-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk dank voor jullie 10 op 10 evalutie.

We vinden het fijn dat U hebt genoten van jullie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en zullen zeker iets doen met jullie feedback i.v.m. de info bij inchecken.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie en heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

SENTIDO Apollo Palace Team

Goed georganiseerd voor een ontspannen verblijf.

Edelachtbare,
    8-10-2018

Goed georganiseerd hotel. Het eten is lekker en de meeste kamers zijn OK.

Ingridvn, Holiday Concierge, 13-10-2018

Beste vakantiegangers,

Dank je wel voor jullie positieve beoordeling!

We zijn blij dat jullie hebt kunnen genieten van jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en jullie tevreden waren met onze aangeboden services. Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer!

Nogmaals bedankt ons ons hotel te kiezen voor jullie vakantie!

goed hotel

Claudine Vanhoutte,
    2-10-2018

Het grote pluspunt is dat men aan de receptie onze eigen taal sprak, er was zelfs een Nederlandstalige vaste begeleidster aanwezig die ons steeds te woord stond.

Het was een heel groot complex waar we bij aankomst wel wat tijd nodig hadden om onze weg te zoeken. Onze (bad)kamer was wel aan een opfrisbeurt toe.

Ruime maaltijdkeuze bij de buffetten, met elke avond een Griekse specialiteit.

Gereisd met vrienden in september 2018
    Ingridvn, Holiday Concierge, 16-10-2018

Beste Mevrouw Claudine,

We willen U van harte bedanken voor uw positieve beoordeling en zijn allen blij dat U hebt kunnen genieten van uw vakantie hier in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor uw vakantie en heel graag verwelkomen we Unog een keer bij ons!

Grandioos !

Malou en Marcel,
    30-9-2018

Het onthaal is warm en degelijk en heb je vragen nadien : je kan er steeds terecht, zelfs in onze eigen taal.

Het hotel is op alle vlakken zeer goed en degelijk - de service is echt uitgebouwd, en loopt gesmeert, in je kamer, aan tafel

Lekker eten , zeer uitgebreide keuze, ook voldoende gezonde ingredienten. Bediening in het restaurant zeer goed. Als je een glas wijn vraagt, krijg je een zeer goed gevuld glas (2x meer wijn dan in Frankrijk en bij ons ook).

Het hotel en het park met de voorzieningen is leuj opgevat. Je kan op verschillende plaatsen iets drinken of eten. Rustig ergens gaan zitten en wegduiken in je leesboek enz.

Als je het hotel verlaat wordt je wel geconfronteerd met de armoede en het feit dat Griekenland nog heel wat problemen heeft. Dit heeft ons wel geraakt (als welzijnswerkers). Belangrijk is dat bezoekers het land bezoeken met respect voor de Griekse kulttuur en de mensen!

Ingridvn, Holiday Concierge, 10-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor jullie prachtige beoordeling!

We zijn heel blij dat wij aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

We apprecieren heel hard de empathie voor de bewoners van dit land.

Lieve groeten,

Messonghi scoort een 7,4 uit 10, op basis van 88 reviews