Sorteren

Reviews over Messonghi

fantastique et genial a refaire

constant georges
    14-10-2018

TOUT EST TRES BIEN ET PARFAIT

Agréable endroit

Cedric et Sophie
    14-10-2018

Équipement et service top.

Seul bémol, pour un all-in, boissons payantes à partir de 23h, un peu décevant.

Ingridvn, Holiday Concierge, 25-10-2018

Chers vacanciers,

Merci d'avoir passé en revue le SENTIDO Apollo Palace. Nous sommes particulièrement heureux que vous ayez passé un séjour très agréable avec nous, que vous ayez été très satisfait et que vous ayez pu passer des vacances agréables et relaxantes.

Nous vous remercions encore une fois d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et serions ravis de vous accueillir à nouveau.

Bien entendu, nous tiendrons compte de tous vos commentaires et suggestions afin d'offrir à tous nos clients une expérience de vacances encore plus agréable.

Cordialement,

votre

Equipe de SENTIDO Apollo Palace

Prachtig hotel en goede ligging

Janine
    13-10-2018

Alles wat je nodig hebt voor een goede vakantie!

Mooi proper hotel met zeer gevarieerd eten en zeer klantvriendelijk en vrolijk personeel. Of je nou praat over de bediening, de receptionisten, de schoonmakers of het animatieteam, iedereen is er even vrolijk en verricht goed werk.

De ligging is goed en heel centraal om het mooie eiland Corfu te ontdekken.

Leuke winkelstraat op 5 minuten loopafstand met ook mooie taverna's

Ingridvn, Holiday Concierge, 16-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk bedankt voor je prachtige beoordeling!

We zijn dan ook allen zeer blij dat we aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace.

Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

aanrader

Gielen Leo
    10-10-2018

Goed : kamer, accomodatie (3 zwembaden waarvan 1 enkel voor volwassenen), maaltijden, Nederlandstalige receptionistes (2), animatie.

Minder goed : algemene spontane info bij inchecken - diverse zaken dienden dan ook zelf te worden nagevraagd (o.a. mogelijkheid tot huren van safe op de kamer, handdoekenservice enz.).Ook niet altijd duidelijk wat er al dan niet was inbegrepen in de formule "half pension".

Ingridvn, Holiday Concierge, 10-10-2018

Beste vakantiegangers,

Hartelijk dank voor jullie 10 op 10 evalutie.

We vinden het fijn dat U hebt genoten van jullie in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en zullen zeker iets doen met jullie feedback i.v.m. de info bij inchecken.

Nogmaals bedankt om ons hotel uit te kiezen voor jullie vakantie en heel graag verwelkomen we jullie nog een keer bij ons!

SENTIDO Apollo Palace Team

Goed georganiseerd voor een ontspannen verblijf.

Edelachtbare
    8-10-2018

Goed georganiseerd hotel. Het eten is lekker en de meeste kamers zijn OK.

Ingridvn, Holiday Concierge, 13-10-2018

Beste vakantiegangers,

Dank je wel voor jullie positieve beoordeling!

We zijn blij dat jullie hebt kunnen genieten van jullie verblijf in ons hotel SENTIDO Apollo Palace en jullie tevreden waren met onze aangeboden services. Heel graag verwelkomen we jullie nog een keer!

Nogmaals bedankt ons ons hotel te kiezen voor jullie vakantie!

Messonghi scoort een 7,6 uit 10, op basis van 88 reviews