Liapades

Reviews over Liapades

het echte griekse leven

de cloedt filip
    26-5-2018

superleuk traditioneel dorp waar een goede dag en goede avond niks kost .dorp iets in de hoogte met dorpspleintje waar je de oudere grieken ziet samenkomen voor een babbel en een drankje in de straat naar het gezellige strand 5 a 6 tal restaurants voor scherpe prijzen .2 winkeltjes .in welk pension je ook zit je mag in alle mooie zwembaden gaan . min punt mss is de steile beklimming als je terug weg gaat van het strand. jong oud je komt het overal tegen .slechts 12 km van gouvia. en 20km kerkyra hoofdstad .

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Liapades, klein, veel restaurantjes

Theo Jansen
    7-1-2017

Liapades is slechts een klein vakantiedorpje. Het viel ons op, dat er erg veel hotels en restaurantjes zijn. Er heuvelachtig, dus minder toegankelijk voor mensen die wat minder ter been zijn. Ziet er allemaal erg gezellig (en "kneuterig") uit. Scooters te huur bij een Nederlandse dame! 2 "supermarkten" waar het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk is. Slechts één (steile) weg naar het strand, waar een oude vrouw het beheer heeft over de ligbedden en parasols (tegen betaling) en waar boten gehuurd kunnen worden. Strandje is goed, zee voortreffelijk.

Gereisd Met partner in juli 2016

heel mooi

Jos
    9-8-2016

Liapades is oud met steile weggetjes maar leuke bars en eetgelegenheden.Het strand is zand met stenen maar de zee is prachtig. Men kan er parasol 2 ligbedden huren (9 euro p/dag ),waterfietsen kanoen,kayaken of een boot huren en zelf langs kust andere baaien bezoeken. Aan strand liggen ook restaurants.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige omgeving

Frank
    21-6-2016

Het 'grote'strand van Liapades is zozo. Het naast gelegen Rovinia-strandje is erg mooi (met grot). De bootverhuur op het centrale strand is goed en een echte aanrader. Van daaruit kun je in 1 dag zélf naar mooie stranden varen. Doen! Diverse kleine supermarktjes en een paar leuke restaurantjes. Arias Grill Taverna moet je geweest zijn. Familiebedrijfje, goed en vers eten voor echt 'no money'. Als uitvalsbasis naar andere bezienswaardigheden ligt het wat afgelegen, maar de afstanden op dit eiland zijn altijd nog overzichtelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Kleine plaats aan de westkust van Corfu

hvb
    27-8-2014

Liapades is een heel klein plaatje, maar daarentegen ben je in een paar minuten in Paleokastritsa. Hier zijn veel restaurants, mooie strandtenten, prachtige baaitjes. Huur vooral een boot en vaar langs de stranden waar je alleen met de boot kunt komen. Huur prijs van een boot ligt tussen de 70 en 80 euro (er komt nog wel wat benzine geld bij na afloop). En binnen een half uur ben je weer bij Corfu stad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liapades scoort een 5,6 uit 10, op basis van 32 reviews