Reviews over Kato Korakiana

altijd heerlijk

sylvia Ruck-Poort
    16-7-2017

klein echt grieks dorpje. Leuke taverna's, supermarkt en heel mooie omgeving. wel vervoer nodig, scooter of auto. Ook leuk voor wandelingen in omgeving. 5 minuten met scooter of auto naar Dassia beneden met stranden, winkels etc. en bushalte. Bus naar de hoofdstad iedere 20 minuten.

Paradijsje achter blauw hek

Suzan
    22-7-2015

Familiebestemming, veel te doen in de omgeving. Vooral met wat oudere kinderen perfect. Je hoort in het voorste appartement wel het geluid van de weg. Maar verder is het er een oase van rust.

groen en Grieks

jeecy
    12-7-2015

Griekenland heeft een prachtige zee a la Caribien. Tomaten die naar tomaten smaken en super lieve mensen.

Gerard
    29-6-2015

Gezellig en er is genoeg te beleven.

Kleinschalig en oorspronkelijk

Sa-Men Wogveld
    6-6-2015

Kleine dorpsgemeenschap met een rustieke en originele uitstraling

Kato Korakiana scoort een 8,2 uit 10, op basis van 47 reviews