Kato Korakiana

Reviews over Kato Korakiana

altijd heerlijk

sylvia Ruck-Poort,
    16-7-2017

klein echt grieks dorpje. Leuke taverna's, supermarkt en heel mooie omgeving. wel vervoer nodig, scooter of auto. Ook leuk voor wandelingen in omgeving. 5 minuten met scooter of auto naar Dassia beneden met stranden, winkels etc. en bushalte. Bus naar de hoofdstad iedere 20 minuten.

Gereisd met partner in juni 2017

een heerlijke rustige omgeving

Anke van Heteren,
    18-7-2014

Kato Korakiana ligt in een rustige, groene omgeving. In het dorpje zelf is er nauwelijks uitgaansleven maar degenen die dat vertier zoeken hoeven slechts de wagen te nemen. In de nabije omgeving genoeg Taverne,s, Corfu stad is een half uurtje rijden. Het dichtsbijzijnde strand ligt op slechts 8 km rijden afstand. Maar natuurlijk op vele plaatsen andere, mooie stranden. De natuur van Kata Korakiana is ongerept. Voornamelijk grote olijfboomgaarden.

Gereisd anders in juni 2014

Grieks dorp

Wimah1 (Astrid),
    1-7-2014

Het dorp Kato Korakiana is rustig, en ligt wat hoger op de berg, waardoor je vanaf diverse punten een prachtig uitzicht hebt naar het beneden gelegen Dassia waar het aanzienlijk drukker is..Helaas zijn er zoals ik begreep de laatste jaren weer een aantal winkels door de crisis gesneuveld..Wij hadden een favoriet eethuis..60 Needles..daar kun je voor € 7,50 een dagschotel bestellen..iedere dag weer wat anders, en mocht je iets speciaals willen, vraag het aan de eigenaar Alexis, voor ons maakte hij een heerlijke mousaka..maar voor de echte taverna,s moet men toch de heuvel af naar Dassia..

Gereisd met vrienden in juni 2014

authentiek dorp

patricia,
    10-9-2013

Ook hier heeft de crisis toegeslagen toch kwaliteit blijft zodoende zijn de eetgelegenheden prima in orde. Supermarkt tegenover Select is ruim gesorteerd en in vergelijking redelijk (langs de snelweg bij Corfu stad zijn de boodschappen duurder dan in Kato.... tenzij je bij Corfu stad naar de Lidl gaat)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Rustig dorpje

Annemarie Beernink,
    9-6-2013

Rustig dorpje, waar je terecht kunt voor je dagelijkse boodschappen, en lekker kunt eten. Vriendelijke mensen, ontspannen sfeer. Een paar km. rijden en je bent in het drukkere Dassia of Ipsos met zijn mooie stranden.

Gereisd met partner in mei 2013
Kato Korakiana scoort een 6,8 uit 10, op basis van 47 reviews