Reviews over Kato Korakiana

Wonderfull place

Henk,
    28-10-2018

Heb een geweldige tijd gehad op het wonderbaarlijke eiland met mijn vrouw. Een hele rustgevende plek met een enorme tuin, waar je uiteraard je volledige rust kan pakken met een uitblinkende zwembad die perfect op maat is voor iedereen, niet te groot, niet te klein. De eigenaren Sanja en Alex zijn ter alle tijden heel makkelijk te bereiken en ze zijn ook heel vriendelijk. Heb oprecht niks te klagen.

Gezellig, aanrader!

Groot Jebbink,
    28-10-2018

Zeer gastvrij familiebedrijf, met veel mogelijkheden op locatie en een fantastische keuken. Kleinschalig, maar niet klein. Tussen locals en veel wandel mogelijkheden. 10 minuten lopen naar de zee.

Het was weer fantastisch!

Irene,
    22-10-2018

Na 26 jaar eindelijk weer een keer terug op deze heerlijke plek. En wat was het weer fantastisch. Naast dat we hebben geboft met het weer, een hele week zon en 26 graden in oktober, was de gastvrijheid van de familie Vasilakis weer bijzonder. Het met zorg verzorgd appartement complex is heerlijk om in te verblijven en de heerlijke vers gemaakte maaltijden in het restaurant hebben er voor gezorgd dat we geen dag hebben gekookt! Groot respect voor hoe deze mensen met elkaar dit complex runnen. Uitzicht en omgeving zijn heerlijk. De rust, de natuur en als je drukte om je heen wilt zijn de boulevards van Dassia en Ipsos op loopafstand. Een auto huren en het eiland verkennen zijn zeker een aanrader. Zon, bergen, zee.. Corfu is the place to be. Maar dan wel vanaf Margarita! Volgend jaar zijn we er weer!

Subliem.

Fam.van Disseldorp,
    7-10-2018

Voor de 3e maal naar deze betoverende plek en villa. De rust, het uitzicht en de luxe zijn slechts enkele pluspunten in het geweldige totaalplaatje. Een dikke aanrader voor de verwende vakantieganger.

Hennie en Karin zijn toppers, en weten je wegwijs te maken naar de mooiste plekjes op het eiland. Of er een 4e keer inzit?....waarschijnlijk wel!

Het was een Super week.

Romano S.,
    6-10-2018

De kamer was ruim, schoon en met airco. Het eten is super goed en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Er is een zwembad aanwezig en al het overige, zoals het strand, een supermarkt en restaurants, zijn op 15 minuten loopafstand.

In de toekomst zullen we zeker nog een keer terug komen!

Kato Korakiana scoort een 6,7 uit 10, op basis van 47 reviews