Kassiopi

We hebben een aantal aanbieders voor Kassiopi voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kassiopi voor je op een rij gezet:

Reviews over Kassiopi

mooi gelegen aan de noordoostkust

conny
    12-6-2019

Kassiopi ligt aan de noordoostkust van Korfoe en heeft heel wat te bieden aan de toerist. Er is een leuk haventje met boten in alle maten en een wandelboulevard met horeca en terrasjes. Er is in de hoofdstraat nog meer horeca en genoeg winkels voor de shopaholic. Bezienswaardig zijn de Kassopitraskerk en de kasteelruine met uitzicht op de zee en Albanie aan de andere kant.

Sfeervol, grieks & hoera: Geen all inclusive oord

Fanny
    28-7-2015

Getipt door vrienden, vol verwachting op naar het kleine Kassiopi. Wij wilden een grieks plaatsje met een haventje, echt grieks eten, en dat hebben we gekregen, natuurlijk zijn er ook toeristen (vooral engelse families) maar wat een verademing geen mega hotels en geen All-In resorts waardoor op termijn in de plaats zelf niets meer wordt besteed. Meerdere taverna's en 's avonds nog lekker vol. Grappige winkeltjes. En heerlijk verblijf bij Solaris in een ruim keurig en schoon appartement met 2 slaapkamers en een ruime badkamer. Gewoon zelf boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Leuk stadje met veel horeca

Fam. H
    12-5-2013

Leuk, klein stadje met veel prima restaurants. Je moet wel van Engelse humor houden want deze nationaliteit in nadrukkelijk aanwezig. Wij gaven voorkeur aan kleine tavernes zoals taverne Dimarcos aan kalamaki Beach Maar voor avondje uit prima. Ook lokale festivals zijn leuk en de haven is mooi

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

Kassiopi is een heel mooi plaatsje

Bernadette Koenhen
    20-8-2005

Kassiopi is een heel mooi plaatsje. het is er 's avonds heel gezellig. Er zijn leuke restaurantjes, winkeltjes. Er hangt een leuke sfeer. Je merkt wel dat er veel engelsen toeristen komen, want hier spelen de horecagelegenheden handig op in. (bijv. grote schermen met engels voetbal) Er zit in het centrum een sfeervol haventje. Ook is de omgeving rondom Kassiopi erg mooi groen en bergachtig. Het strand waar wij zaten nl. Kalamaki beach is een heel mooi zandstrand wat heel langzaam afloopt. Echt ideaal voor mrnsen met kinderen.

Gereisd Anders in augustus 2005
Kassiopi scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews