Hotel Corfu Holiday Palace

Hotel Corfu Holiday Palace

8.4Fantastisch

Griekenland, Corfu, Kanoni

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Corfu Holiday Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

81 reviews over Hotel Corfu Holiday Palace

• 2018
    9Nicolette blommers31-10-2018

Fijn hotel Als je niet in hoofdgebouw verblijft

Fijn hotel, we hadden wat bijbetaald. Oor en kamer met zeezicht en kregen een bungalow, rustig gelegen met extra serre, grote badkamer, koelkast, koffie en thee zet mogelijkheid en groot terras. We hadden half pension, eten was oké en afwisselend

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Bernadet28-08-2018

Gewoon een goed hotel.

Gewoon een goed hotel. Ruime, schone kamer met een prachtig uitzicht op zee. Prima ontbijtbuffet. Mooi zwembad, fijn privé strand. Genoten van het opstijgen en landen van de vliegtuigen, wij hebben hier geen overlast van ervaren.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6ennemel31-05-2018

Goed eten ,mooi uitzicht, maar zeer gedateerd.

Corfu holiday palace is het oude Hilton en inderdaad oud. Het eten (ontbijt en diner) smaakte goed en veel variatie. Jammer dat het zo druk werd dat we steeds in de rij moesten staan om een plek buiten te kunnen krijgen. Het uitzicht is vanaf de 5-de verdieping super mooi.De ligging vlakbij de luchthaven en corfu stad is handig. Helaas is dat ongeveer al het positieve van dit hotel. De superior kamer was helemaal niet licht en modern zoals wij op de foto's gezien dachten te hebben. De reclame foto's worden naar buiten toe genomen,met het donkerbruine gordijn open. Het voelde benauwd en vreselijk oubollig. Aan het (ook zeer oude) nachtkastje zaten nog de radioknoppen van weleer. De bungalows/villa's liggen direct naast de runway;veel lawaai. Linkerkant hotel en hoog is de beste plek. Zwembad; te weinig plek en altijd muziek,geen rust. Meer zwembak dan bad. Ga graag terug naar Corfu, niet meer naar dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Ludo Borghs21-05-2018

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel.

Dit hotel biedt alles want men tijdens een vakantie kan verwachten. Vriendelijke en vlotte ontvangst, onze kamer was bij aankomst om 11 uur direct beschikbaar. De kamer 346 die wij kregen was in feite een suite met zeezicht. Alles was pik fijn in orde en wij hadden een zee van ruimte met een salon, slaapkamer, grote badkamer en zeer veel kastruimte. Het terras van 9m op 2,40m was een eiland. De buffetten zowel 's morgen als 's avonds zijn zijn zeer uitgebreid en zeker naar ieders smaak. Het restaurant personeel dat zeer hard moet werken blijft er steeds zeer vriendelijk en goedlachs bij. De avond animatie is ook van een goed tot zeer goed niveau.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Claudia06-02-2018

fantastisch

Wij zaten in het "hotel Corfu Holiday Palace"! wat een goed hotel. Prachtige kamer "Ionian Blue Suite" met gedeeld zwembad. Het eten is in buffet vorm en is echt fantastisch een dikke 10. Klein beetje jammer dat beide zwembaden zoutwater is, maar super schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8Bart Hens23-06-2017

Degelijk hotel, schitterende ligging

Hotel Corfu Holiday Palace is een degelijk hotel. Geen 5* waard, want het is verouderd. Toch vonden wij het de moeite, je hebt een mooie, ruime kamer en met wat geluk een prachtig uitzicht op de zee. Wij hadden een zeezicht kamer, maar lagen op de eerste verdieping waardoor ons zicht beperkt was tot een deeltje zee en vooral bomen en het zwembad. Het zwembad is zout water, op zich niets mis mee. Het eten was redelijk, maar buitenshuis hebben we vaak lekkerder gegeten.

Op zich was er niet veel te zien in het hotel zelf, maar de omgeving was echt de moeite. Ga 's middags wat bruchetta eten in Ma Cocotte. Je kijkt er naar de vliegtuigen die landen en het Vlachernaklooster. Bovendien kost het twee keer niks. Ook Corfu-stad is erg mooi, maar wel wat toeristisch. We hebben het eiland rondgereden.. Paleokastritsa, Achilleon Paleis, Bellavista, de grens met Albanië, ... super mooi eiland! Ten slotte zijn we ook naar Parga en Paxos gevaren. Parga was erg mooi, maar van Paxos kan ik weinig zeggen omdat de zee erg ruig werd en we op een terras moesten bekomen. Niet doen als je snel misselijk wordt op de boot dus!

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Sonia06-06-2017

Super!

Goed 4 sterrenhotel. 5de ster mag eraf maar was zeker geen gemis. Mooie superiorkamers met prachtig zeezicht en zicht op het muizeneiland. Goede, extra large bedden. Kamersafe te huur aan 2 euro per dag. Koffie/theefaciliteiten in de kamer. Grote badkamer met groot ligbad en douche, zeker cfr griekse normen. Uitgebreid ontbijt met lekkere broodsoorten. Minpunt : weinig Vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn.The place to be voor vliegtuigspotters, zonder geluidsoverlast! Stadsbus nummer 2 naar Kerkyrastad stopt aan het hotel. Vanuit Corfustad vertrekken er bussen over gans het eiland. Bus nummer 10 brengt je naar het Achillion van Sissi.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8Marian26-05-2017

Alles was goed. Service, bediening Hotel, kamers.

Alleen gereisd in mei 2017

• 8Helen22-08-2016

Vakantie Corfu Holiday Palace

samen met een vriendin van mij naar dit prachtige hotel geweest. Heb onze vakantie via touroperator geboekt. Touroperator geeft aan zandstrand, helaas is het kiezelstrand, jammer! Het hotel is top. Bedjes aan het zwembad is gratis, let wel op als je langer dan een half uur van je bedje bent, worden je spullen weggehaald door het personeel. Tijdens het avondeten, heb je iedere avond een ander thema, zoals: bbq, Italiaans, vis, etc. Alsnog heb je genoeg andere keuzes. Omdat het halfpension is, kan je bij het zwembad van het hotel ook heel goed lunchen. Je hebt trouwens ontzettend mooit uitzicht naar de vliegtuigen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Maaike18-07-2016

Prima hotel, slechte service

Wij hadden extra betaald voor een kamer met zeezicht. We werden op de begane grond geplaatst achter struiken... Toen we naar de receptie gingen om dit aan te geven, zeiden ze dat wij voor deze kamers betaald hadden en dat wij €50 per dag extra moesten betalen om een kamer hoger te krijgen. Ook was onze airco kapot op deze kamer. Wij voelden ons zwaar onrechtvaardig behandeld. We zijn 2 x naar de receptie gegaan om dit aan te geven. We konden de volgende dag terug komen, dan zou de manager er zijn. Opeens konden we naar de 4de verdieping. Ook leggen wij handdoeken neer op onze bedjes bij het zwembad. Deze worden na een half uurtje alweer weg gehaald. Als je aan het strand wilt liggen moet je €8 betalen per dag. Ook is Wifi momenteel tegen betaling. Verder zijn de kamers prima. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Airco doet het op onze nieuwe kamer Het uitzicht van het hotel is prachtig. Wij ervaren geen last van de vliegtuigen, maar dit is voor iedereen persoonlijk.

Gereisd met partner in juli 2016

Hotel Corfu Holiday Palace info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Bebsy

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand50 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangToegang via lift
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats