Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuKanoni

5.7VoldoendeScore uit 78 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

83 Reviews over Corfu Holiday Palace

• 5Mariska Tempel27-09-2021

Ben er niet weg van

Hotel zat vol. Te weinig bedjes bij zwembad en strand. Gasten zaten met handdoek op het zand of gras. Ook in het restaurant werden de tafeltjes niet schoongemaakt. Gasten moesten wachtten of aan een tafel zitten waar nog ontbijt op stond van de vorige gasten. Mijn gevoel was dat dit geen accomodatie was die meedenkt. Het was bij iedere vraag ....nee dat gaat niet. Kamer was schoon en netjes. Systeem met alles laten opschrijven op je kamernummer Is zeer fraude gevoelig. 4,50 euro voor een blikje Amstel is veel te duur. Nee voor ons geen tweede keer.

• 6Mies13-09-2021

Geen aanrader als je wilt uitrusten

Zeker geen 5 sterren (vergelijksmateriaal is Mallorca, Turkije en Zakynthos). In de kamer was bij ons het een en ander kapot. Maar wat vooral heel erg was: de kamers zijn ontzettend gehorig. Je hoort letterlijk alles van de buren. Zelfs met oordoppen kon ik er niet van slapen. De bedden zelf zijn wel prima. Het strand bleek geen privé strand te zijn. Dat is op zich niet erg, maar dat zorgt wel voor een ernstig tekort aan ligbedden. Ook bij het zwembad waren niet voldoende ligbedden. Het eten is op zich prima, maar niet wat wij persoonlijk gewend zijn van een 5 sterren hotel. Minder keuze, vaak hetzelfde. De desserts waren wel goed en vaak verschillend. De drankjes waren erg duur. De ligging van het hotel is goed ten opzichte van de stad. Je kunt alleen nergens naartoe lopen, dat is onveilig omdat er geen stoepen zijn.

• 9Nicolette blommers31-10-2018

Fijn hotel Als je niet in hoofdgebouw verblijft

Fijn hotel, we hadden wat bijbetaald. Oor en kamer met zeezicht en kregen een bungalow, rustig gelegen met extra serre, grote badkamer, koelkast, koffie en thee zet mogelijkheid en groot terras. We hadden half pension, eten was oké en afwisselend

• 8Bernadet28-08-2018

Gewoon een goed hotel.

Gewoon een goed hotel. Ruime, schone kamer met een prachtig uitzicht op zee. Prima ontbijtbuffet. Mooi zwembad, fijn privé strand. Genoten van het opstijgen en landen van de vliegtuigen, wij hebben hier geen overlast van ervaren.

• 6ennemel31-05-2018

Goed eten ,mooi uitzicht, maar zeer gedateerd.

Corfu holiday palace is het oude Hilton en inderdaad oud. Het eten (ontbijt en diner) smaakte goed en veel variatie. Jammer dat het zo druk werd dat we steeds in de rij moesten staan om een plek buiten te kunnen krijgen. Het uitzicht is vanaf de 5-de verdieping super mooi.De ligging vlakbij de luchthaven en corfu stad is handig. Helaas is dat ongeveer al het positieve van dit hotel. De superior kamer was helemaal niet licht en modern zoals wij op de foto's gezien dachten te hebben. De reclame foto's worden naar buiten toe genomen,met het donkerbruine gordijn open. Het voelde benauwd en vreselijk oubollig. Aan het (ook zeer oude) nachtkastje zaten nog de radioknoppen van weleer. De bungalows/villa's liggen direct naast de runway;veel lawaai. Linkerkant hotel en hoog is de beste plek. Zwembad; te weinig plek en altijd muziek,geen rust. Meer zwembak dan bad. Ga graag terug naar Corfu, niet meer naar dit hotel.

• 9Ludo Borghs21-05-2018

Mooi hotel en zeer vriendelijk personeel.

Dit hotel biedt alles want men tijdens een vakantie kan verwachten. Vriendelijke en vlotte ontvangst, onze kamer was bij aankomst om 11 uur direct beschikbaar. De kamer 346 die wij kregen was in feite een suite met zeezicht. Alles was pik fijn in orde en wij hadden een zee van ruimte met een salon, slaapkamer, grote badkamer en zeer veel kastruimte. Het terras van 9m op 2,40m was een eiland. De buffetten zowel 's morgen als 's avonds zijn zijn zeer uitgebreid en zeker naar ieders smaak. Het restaurant personeel dat zeer hard moet werken blijft er steeds zeer vriendelijk en goedlachs bij. De avond animatie is ook van een goed tot zeer goed niveau.

• 8Claudia06-02-2018

fantastisch

Wij zaten in het "hotel Corfu Holiday Palace"! wat een goed hotel. Prachtige kamer "Ionian Blue Suite" met gedeeld zwembad. Het eten is in buffet vorm en is echt fantastisch een dikke 10. Klein beetje jammer dat beide zwembaden zoutwater is, maar super schoon.

• 8Bart Hens23-06-2017

Degelijk hotel, schitterende ligging

Hotel Corfu Holiday Palace is een degelijk hotel. Geen 5* waard, want het is verouderd. Toch vonden wij het de moeite, je hebt een mooie, ruime kamer en met wat geluk een prachtig uitzicht op de zee. Wij hadden een zeezicht kamer, maar lagen op de eerste verdieping waardoor ons zicht beperkt was tot een deeltje zee en vooral bomen en het zwembad. Het zwembad is zout water, op zich niets mis mee. Het eten was redelijk, maar buitenshuis hebben we vaak lekkerder gegeten.

Op zich was er niet veel te zien in het hotel zelf, maar de omgeving was echt de moeite. Ga 's middags wat bruchetta eten in Ma Cocotte. Je kijkt er naar de vliegtuigen die landen en het Vlachernaklooster. Bovendien kost het twee keer niks. Ook Corfu-stad is erg mooi, maar wel wat toeristisch. We hebben het eiland rondgereden.. Paleokastritsa, Achilleon Paleis, Bellavista, de grens met Albanië, ... super mooi eiland! Ten slotte zijn we ook naar Parga en Paxos gevaren. Parga was erg mooi, maar van Paxos kan ik weinig zeggen omdat de zee erg ruig werd en we op een terras moesten bekomen. Niet doen als je snel misselijk wordt op de boot dus!

• 8Sonia06-06-2017

Super!

Goed 4 sterrenhotel. 5de ster mag eraf maar was zeker geen gemis. Mooie superiorkamers met prachtig zeezicht en zicht op het muizeneiland. Goede, extra large bedden. Kamersafe te huur aan 2 euro per dag. Koffie/theefaciliteiten in de kamer. Grote badkamer met groot ligbad en douche, zeker cfr griekse normen. Uitgebreid ontbijt met lekkere broodsoorten. Minpunt : weinig Vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn.The place to be voor vliegtuigspotters, zonder geluidsoverlast! Stadsbus nummer 2 naar Kerkyrastad stopt aan het hotel. Vanuit Corfustad vertrekken er bussen over gans het eiland. Bus nummer 10 brengt je naar het Achillion van Sissi.

• 8Marian26-05-2017

Alles was goed. Service, bediening Hotel, kamers.

Hotel Corfu Holiday Palace info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)