Géén boekingskosten

GriekenlandCorfuIpsos

7.8GoedScore uit 12 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

Bekijk de beschikbaarheid

13 Reviews over Sunrise

• 10c.dielissen23-06-2013

Fantastisch appartement op een mooie locatie

een prachtig appartementen complex met een schitterend uitzicht op de zee. Ruime appartementen, schoon, bijna dagelijks schonen lakens en handdoeken en iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. De matrassen zijn aan de harde kant maar daar werd ook een oplossing voor gevonden. Prachtig en goed onderhouden zwembad.

• 7Thijs 08-09-2012

Verrassend compeet

Leuk appartement, keuken met koelkast, magnetron, Woonkamer met airo, TV, kleine badkamer, 10 meter van het strand. Harde bedden! Service met schoonmaken is prima. In de zomer geluidsoverlast van discotheek. Ipsos is een grote plaats met diverse restaurantjes. Tip: Huur een auto of scooter/quat.

• 8fam Brouwer06-09-2011

schoon en goed appartementencomplex

Goed appartementencomplex, wij hadden een 3 kamer appartement wordt goed schoongehouden, elke dag worden de bedden opgemaakt en de vuilnisbakken verschoond, lakens en handdoeken worden vaker verschoond dan aangegeven, enige minpunt is dat het vlak bij een discotheek ligt en de muziek begint om 23.30 uur tot 05.00 uur in de morgen, dus oordoppen aangeschaft anders slaap je niet. heb je kleine kinderen dan raden we aan iets verder op te gaan zitten

• 7Carolien Bakker22-08-2011

Leuk appartement voor niet al te veel geld.

Ruim appartement gelegen aan een vrij drukke weg, het verkeer gaat dag en nacht door! Beide slaapkamers zijn voorzien van een airco. Badkamer is naar verhouding klein, douchegordijn voldoet niet, de hele badkamer is na het douchen kleddernat. Fijn zwembad met voldoende ligbedden. De mevrouw van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Koken is niet nodig, het restaurant bij de ingang van het complex is goed en niet duur!

• 7S06-09-2010

Leuke accomodatie, prima

Het appartement is prima, ruim met tevens een goede airco. Personeel vriendelijk. Ligt aan het strand, weliswaar gescheiden door een drukke weg. Enigste minpunt vonden wij de badkamer, deze doet een beetje vies aan en wordt ook je gehele verblijf niet schoongemaakt. Zwembad is ook prima, met ligstoeltjes, jammer dat er de bar bij het zwembad gesloten is (bv om iets te drinken en/of eten te halen).

• 9AAD RADIO WPI CONTENT II16-07-2010

GEWELDIG

Goed appartementen complex met ruime zee ne bergzicht zijdes Vriendelijke receptioniste Barbara, eten beneden voor een betaalbare prijs heerlijk eten!! Een topper houdt u van echte rust boek dan begin mei/juni of in september.

• 7Yolanda03-07-2010

Niet wat wij verwacht hadden.

Bij aankomst bleek het appartement direct aan de doorgaande weg te liggen. terwijl op foto,s van de touroperator je een complex in de tuin aan het zwembad ziet. Wij waren dan ook zeer verbaast toen wij arriveerden. Wij hadden een drie kamer appartement deze was ruim genoeg, jammer dat de huiskamer geen airco had en dat het complex vreselijk gehorig was. Ipsos is niet zo veel aan en het strand stelt ook niet veel voor, gelukkig hadden wij een scooter en konden zo het hele eiland rond. Voor een dagje strand gingen wij naar Barbati beach en eten vaak in Gouvia. Een dagje een boot huren is ook leuk (prijzig) dit kan je het beste bij Nikos in Dassia doen het zit naast hotel Chandris op het strand. wij zijn echte griekenland fans maar vonden dat er veel veranderd was de prijzen zijn toren hoog er zijn ontzettend veel russen.

• 8pj meinders16-02-2010

prima ligging

dit appartement al twee keer eerder bezocht vriendelijke mensen goed onderhouden douche ietwat klein koffiezetapparaat is een perlator

• 025 jaar vakantie-ervaring23-08-2009

Nog wat meer info

We hebben gemerkt dat veel informatie op site touroperator niet klopt. Zo is het volgende niet aanwezig: televisiehoek, biljarttafel, oven, koffiezetapparaat, satelliettelevisie (er staat een schotel op het dak, maar dat is de antenne voor de lokale Griekse zenders). Men had touroperator al een paar keer gevraagd de info op hun website te wijzigen, maar hier is nooit iets mee gedaan. Voor mensen die (enkele van) deze zaken wel belangrijk vinden: u weet het nu. Overigens was men zelf erg behulpzaam in het oplossen van eventuele probleempjes. Zo werd een afgebrokkelde douchekop (helemaal doorgeroest) direct vervangen.

• 725 jaar vakantie-ervaring23-08-2009

Goed appartementencomplex met centrale ligging

Voor Griekse begrippen is Sunrise een redelijk modern appartementencomplex. Praktisch ingerichte kamers, goed restaurant (met wifi-accespoint, voor de liefhebbers). Zwembadomgeving is ietwat gedateerd (geen toezicht). De bar is al jaren niet meer open geweest en dat geeft een wat verwaarloosde indruk. Jammer! Tegenover Sunrise ligt een schoon kiezelstrand dat overgaat in zand (langzaam aflopend). Wij reisden met Jiba en dat is niet goed bevallen. Volgens Sunrise had Jiba doorgegeven dat wij met 3 personen kwamen. We kregen dan ook een appartement dat niet geschikt was voor 4. Er was geen ruimte om gezamenlijk aan een tafeltje te eten. En daarvoor kiezen wij als gezin juist een appartement. Jiba bood geen oplossing. Uiteindelijk hebben we zelf maar bijbetaald voor een driekamerappartement. Overigens, de hostess liet ons ruim een halfuur in de hete zon wachten tot we de vertrekhal inmochten. Dat is echt onbehoorlijk. Andere passagiers liepen nl. zo naar binnen. Voor ons NOOIT meer Jiba!!

Appartement Sunrise info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • MagnetronBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • Direct aan het strandBeschikbaar