Appartement
Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag30°19°

167 reviews over Appartement Saint Nicholas in het Nederlands

Accommodatie om goed te relaxen en ontspannen.

Riekelt Rebel
3-9-2019

Mooie locatie voor een goede prijs, ontbijt prima en vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed gelegen mbt uitstapjes enz enz. Schone kamers ook. Eten ook prima en de prijs ook.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Corfu, jammer, jullie laten het versloffen!

Cees Vriends
25-6-2018

Hotel/appartementen zijn echt goed verzorgd en ook het ontbijt is prima. Ook het zwembad met verdere horeca zijn prima. Echter is overal op Corfu de vuilnis een groot probleem. Hou rekening dat de hopen afval overal liggen wat een zeer vervelende geur geeft. De plaatselijke bevolking maar dus ook de tourist is hier de dupe van want het zou te maken hebben met een vol stortterrein, echter zegt de bevolking dat het puur corruptie van de overheid is. Verder wordt de 24% btw nu bijna overal geincasseerd op de nota,s bij de horeca, dus gewoon op de prijs van voorgaande jaren gezet, want toen keek men niet zo nauw met de btw berekening/btw afdracht.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Ideaal voor rustzoekers om het eiland te ontdekken

Julian
14-4-2018

Wij verbleven in een benedenappartement met kitchenette en balkon op de begane grond in het losse gebouw, met uitzicht op het zwembad en bergen in de verte. De klim op de heuvel is zwaar, maar goed te doen. Accommodatie + Schoonmakers en medewerkers vriendelijk en behulpzaam (goede beheersing van de Engelse taal); + Airco (nodig tijdens de warme nachten) + Ruime appartementen - Het extra bed is vrij hard

Gouvia + Verscheidenheid aan restaurants/taverna's - Kiezelstrand Tips: - Boek dagtours lokaal in de hoofdstraat van Gouvia -- (aanrader boottocht Madalena; enthousiast team) - Fresh staat bekend als beste ijssalon, maar loop 5 minuten verder de straat in en vindt aan de rechterzijde een rustig bakkertje, die grote coupes voor kleine prijsjes uitdeelt; beperkte keuze in ijssmaak, maar wel lekker! - Bezoek hoofdstad met locale bus, kan benauwd worden in de bus vanwege drukte, maar binnen halfuur sta je in centrum.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Slecht

Koen
1-9-2017

Wij waren met vrienden en in totaal 4 kleintjes. Het grasveld en de bomen bij het zwembad waren echt super.. het eten in restaurant is ook lekker. verder heb ik er geen goed woord voor over! Bed zijn van steen, het keukentje is echt te droevige voor woorden, moest eerst de deur van de koelkast maken kreeg hem niet eens los, toen het ijs uit diepvries hakken want dat ding wou niks vrieze, had geen koffiezet apparaat, het hele blok stond zo scheef dat ik nog geen eitje kon bakke zonder de pan vast te woue, het ontbijt was brood, cake en wat fruit, er waren maar 2 kinderstoelen, speeltuin is er geen eens!! Het kinderbadje wordt niet schoongemaakt en wordt gebruikt voor opslag van banden en luchtbedden. Nee volgend jaar geen Saint Nicholas

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Wat een feestje om hier te zijn!

Rob van der Poel
3-8-2017

Een prima hotel; dagelijks schoonmaak, een heerlijk zwembad in een schitterende tuin, vol met olijfbomen (schaduwplekken!) In het restaurant eet je prima. Het personeel is bijzonder aardig en gastvrij en zeer behulpzaam bij vragen. Het complex is hoger gelegen, waardoor een wandeling van en naar het centrum een aardig 'klimmetje' is. Wij huurden 2 weken een auto om zo het eiland te verkennen. De west-, en noordkust hebben de mooiste zandstranden en baaitjes. De oostkant is druk en vol (hoogseizoen) Vraag de locals naar de echte Griekse taverna's en je geniet van de heerlijkste (vis)gerechten op de mooiste plekken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prachtig gelegen en geweldige service

Ton Starren
30-5-2017

Prachtig op heuvel gelegen complex met heel mooi zwembad, dat in groene tuin is gelegen. De appartementen zijn heel ruim en voorzien van kleine keuken. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Voor rustzoekers een echte aanrader. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We hadden een appartement aan de tuinzijde en wilden graag een appartement aan de zwembadzijde vanwege het mooie uitzicht. Dat was geen enkel probleem en zo geregeld. Kortom zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet voor herhaling vatbaar

MoniYor
7-9-2016

Net als iedereen mooie tuin en goed zwembad met ligbedjes. Gratis Wifi en airco dat zijn de pluspunten. De appartementen zijn wat ouder maar schoon, heb je appartement aan de achterzijde van het complex heb je weinig tot geen leuk uitzicht op de begane grond zie de alleen de blaadjes vd olijfbomen. Zeer slechte bedden 10 dagen rot geslapen. Ontbijt stelt niets voor elke dag koude gebakken eireren en alleen wat toastbrood en kaakjes geen variatie , en de dame in het zwart houd op alles toezicht lijkt wel een lokaal van een weeshuis, zeer ongezellig. Gouvia valt tegen geen leuk stadje alleen 2 straten met restaurants en winkeltjes, strand is niets. Corfu stad wel een aanrader leuke straten , winkels en heerlijke restaurantjes. Huur een scooter en ga naar andere strandjes schoon helder water en mooi uitzicht. Let op koop geen buskaartjes bij het hotelletje op de zelfde heuvel is een aflegger, koop ze in het winkeltje onderaan de heuvel links. Huur een scooter bij Alex in Gouvia.

Mooie rustige plek

de Rooij
20-7-2016

Waar alle negatieve beoordelingen op gebaseerd zijn vraag ik me af, want deze mensen zijn waarschijnlijk nog nooit in Griekenland geweest. Saint Nicolas is een prima en zeer schone accommodatie, waarbij het personeel echt zorg draagt voor een topvakantie. Met name het zwembad met enorme ligweide en veel ligbedden is een verademing. Gouvia zelf valt wat tegen qua grootte, maar straalt wel de gezelligheid uit die je zult ondervinden. De afstand vanaf de accommodatie is overigens prima te doen. Huur zeker een auto, want Corfu heeft een hoop mooie plekjes. De Anwb gids is hierbij een aanrader! Wij misten eigenlijk alleen wat meer voor de kids. Een glijbaan of wat animatie had het helemaal af gemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Relaxte vakantie

basg
11-7-2016

Hotel ligt op loopafstand van centrum Gouvia. Je moet wel een bultje over maar is niet rampzalig. In Gouvia keus genoeg m.b.t. restaurantjes. Ook is er een strand, niet geweldig trouwens. Hotel heeft een hele mooie tuin met daarin een mooi zwembad. Andere commentaren hierop begrijp ik niet, want het werd iedere ochtend schoongemaakt. Bij het zwembad een bar/ restaurant waar je prima kunt eten ( ook het commentaar hierop herkennen we zeker niet). Erg vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat. Ontbijt is wel wat karig, kun je ter plekke boeken voor €5,- p.p. We hebben bij de receptie een auto gehuurd, doen we vaker en de ervaring is dan je dan het goedkoopst uit bent. Wij hadden een kamer met uitzicht op de tuin, prima! De kamers zijn wel wat gedateerd, met name de badkamer. Douchen geeft een waterballet. Het keukentje op de kamer is zeer beperkt, maar gebruik je ook niet. Het commentaar hierop vind ik niet reëel. Door de lage kosten van uit eten gaan ben je gek als je zelf gaat kokkerellen. Als je dat wel wilt, kan dat inderdaad niet of lastig door de karige uitrusting. Bedden zijn goed, airco en kluisje gratis. Op Corfu zijn veel mooie stranden, bijna allemaal met mogelijkheid tot huren bedjes en parasol, heb je echt nodig! Niet zo ver van vliegveld, dus korte transfer. Op de vertrekdag moet je rond 12.00 uitchecken, maar kun je de hele dag nog bij het zwembad blijven als je dat wilt. Lekker eten, douchen met gebruik van handdoeken van het hotel en, zoals wij, rond 22.00 uur transfer naar vliegveld, prima geregeld. Wij kwamen om 01.00 uur 's nachts aan, maar konden toch nog een welverdiend biertje krijgen in de bar, super!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Voor ons niet meer ....

B.D.
3-6-2016

Na de goede commentaren dit hotel geboekt ... De commentaren stroken voor ons (en nog andere gasten ter plaatse) niet met wat je effectief krijgt .... Wat positief is: het hotel en de kamers zijn proper en het hotel heeft een prachtige tuin. Voor de rest... Wij waren er in half pension en er werd gezegd dat er Savonds een buffet was ... Wat bleek we kregen een kaart en mochten 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht kiezen... Het eten dat we kregen was afschuwelijk waardoor we het bij die ene keer gelaten hebben en de rest van de avonden op restaurant geweest zijn in Gouvia. Het ontbijt stelt eveneens niet veel voor ... Het zwembad was mooi en groot genoeg maar de insecten die erin drijven moet je erbij nemen of zoals ikzelf een halfuur de tijd nemen om ze eruit te halen... Voor de rest werd onze nachtrust geregeld onderbroken door andere hotelbezoekers die zat thuiskwamen, een kat in de gang of de hond van de buren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saint Nicholas in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saint Nicholas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.