Appartement Saint Nicholas

Appartement info

Meer appartement info

172 reviews over Appartement Saint Nicholas

• 7Riekelt Rebel03-09-2019

Accommodatie om goed te relaxen en ontspannen.

Mooie locatie voor een goede prijs, ontbijt prima en vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed gelegen mbt uitstapjes enz enz. Schone kamers ook. Eten ook prima en de prijs ook.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Cees Vriends25-06-2018

Corfu, jammer, jullie laten het versloffen!

Hotel/appartementen zijn echt goed verzorgd en ook het ontbijt is prima. Ook het zwembad met verdere horeca zijn prima. Echter is overal op Corfu de vuilnis een groot probleem. Hou rekening dat de hopen afval overal liggen wat een zeer vervelende geur geeft. De plaatselijke bevolking maar dus ook de tourist is hier de dupe van want het zou te maken hebben met een vol stortterrein, echter zegt de bevolking dat het puur corruptie van de overheid is. Verder wordt de 24% btw nu bijna overal geincasseerd op de nota,s bij de horeca, dus gewoon op de prijs van voorgaande jaren gezet, want toen keek men niet zo nauw met de btw berekening/btw afdracht.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 8Julian14-04-2018

Ideaal voor rustzoekers om het eiland te ontdekken

Wij verbleven in een benedenappartement met kitchenette en balkon op de begane grond in het losse gebouw, met uitzicht op het zwembad en bergen in de verte. De klim op de heuvel is zwaar, maar goed te doen. Accommodatie + Schoonmakers en medewerkers vriendelijk en behulpzaam (goede beheersing van de Engelse taal); + Airco (nodig tijdens de warme nachten) + Ruime appartementen - Het extra bed is vrij hard

Gouvia + Verscheidenheid aan restaurants/taverna's - Kiezelstrand Tips: - Boek dagtours lokaal in de hoofdstraat van Gouvia -- (aanrader boottocht Madalena; enthousiast team) - Fresh staat bekend als beste ijssalon, maar loop 5 minuten verder de straat in en vindt aan de rechterzijde een rustig bakkertje, die grote coupes voor kleine prijsjes uitdeelt; beperkte keuze in ijssmaak, maar wel lekker! - Bezoek hoofdstad met locale bus, kan benauwd worden in de bus vanwege drukte, maar binnen halfuur sta je in centrum.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2017
    5Koen01-09-2017

Slecht

Wij waren met vrienden en in totaal 4 kleintjes. Het grasveld en de bomen bij het zwembad waren echt super.. het eten in restaurant is ook lekker. verder heb ik er geen goed woord voor over! Bed zijn van steen, het keukentje is echt te droevige voor woorden, moest eerst de deur van de koelkast maken kreeg hem niet eens los, toen het ijs uit diepvries hakken want dat ding wou niks vrieze, had geen koffiezet apparaat, het hele blok stond zo scheef dat ik nog geen eitje kon bakke zonder de pan vast te woue, het ontbijt was brood, cake en wat fruit, er waren maar 2 kinderstoelen, speeltuin is er geen eens!! Het kinderbadje wordt niet schoongemaakt en wordt gebruikt voor opslag van banden en luchtbedden. Nee volgend jaar geen Saint Nicholas

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Rob van der Poel03-08-2017

Wat een feestje om hier te zijn!

Een prima hotel; dagelijks schoonmaak, een heerlijk zwembad in een schitterende tuin, vol met olijfbomen (schaduwplekken!) In het restaurant eet je prima. Het personeel is bijzonder aardig en gastvrij en zeer behulpzaam bij vragen. Het complex is hoger gelegen, waardoor een wandeling van en naar het centrum een aardig 'klimmetje' is. Wij huurden 2 weken een auto om zo het eiland te verkennen. De west-, en noordkust hebben de mooiste zandstranden en baaitjes. De oostkant is druk en vol (hoogseizoen) Vraag de locals naar de echte Griekse taverna's en je geniet van de heerlijkste (vis)gerechten op de mooiste plekken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Ton Starren30-05-2017

Prachtig gelegen en geweldige service

Prachtig op heuvel gelegen complex met heel mooi zwembad, dat in groene tuin is gelegen. De appartementen zijn heel ruim en voorzien van kleine keuken. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Voor rustzoekers een echte aanrader. De mensen zijn allemaal erg vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We hadden een appartement aan de tuinzijde en wilden graag een appartement aan de zwembadzijde vanwege het mooie uitzicht. Dat was geen enkel probleem en zo geregeld. Kortom zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

5MoniYor07-09-2016

Niet voor herhaling vatbaar

Net als iedereen mooie tuin en goed zwembad met ligbedjes. Gratis Wifi en airco dat zijn de pluspunten. De appartementen zijn wat ouder maar schoon, heb je appartement aan de achterzijde van het complex heb je weinig tot geen leuk uitzicht op de begane grond zie de alleen de blaadjes vd olijfbomen. Zeer slechte bedden 10 dagen rot geslapen. Ontbijt stelt niets voor elke dag koude gebakken eireren en alleen wat toastbrood en kaakjes geen variatie , en de dame in het zwart houd op alles toezicht lijkt wel een lokaal van een weeshuis, zeer ongezellig. Gouvia valt tegen geen leuk stadje alleen 2 straten met restaurants en winkeltjes, strand is niets. Corfu stad wel een aanrader leuke straten , winkels en heerlijke restaurantjes. Huur een scooter en ga naar andere strandjes schoon helder water en mooi uitzicht. Let op koop geen buskaartjes bij het hotelletje op de zelfde heuvel is een aflegger, koop ze in het winkeltje onderaan de heuvel links. Huur een scooter bij Alex in Gouvia.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9de Rooij20-07-2016

Mooie rustige plek

Waar alle negatieve beoordelingen op gebaseerd zijn vraag ik me af, want deze mensen zijn waarschijnlijk nog nooit in Griekenland geweest. Saint Nicolas is een prima en zeer schone accommodatie, waarbij het personeel echt zorg draagt voor een topvakantie. Met name het zwembad met enorme ligweide en veel ligbedden is een verademing. Gouvia zelf valt wat tegen qua grootte, maar straalt wel de gezelligheid uit die je zult ondervinden. De afstand vanaf de accommodatie is overigens prima te doen. Huur zeker een auto, want Corfu heeft een hoop mooie plekjes. De Anwb gids is hierbij een aanrader! Wij misten eigenlijk alleen wat meer voor de kids. Een glijbaan of wat animatie had het helemaal af gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8basg11-07-2016

Relaxte vakantie

Hotel ligt op loopafstand van centrum Gouvia. Je moet wel een bultje over maar is niet rampzalig. In Gouvia keus genoeg m.b.t. restaurantjes. Ook is er een strand, niet geweldig trouwens. Hotel heeft een hele mooie tuin met daarin een mooi zwembad. Andere commentaren hierop begrijp ik niet, want het werd iedere ochtend schoongemaakt. Bij het zwembad een bar/ restaurant waar je prima kunt eten ( ook het commentaar hierop herkennen we zeker niet). Erg vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat. Ontbijt is wel wat karig, kun je ter plekke boeken voor €5,- p.p. We hebben bij de receptie een auto gehuurd, doen we vaker en de ervaring is dan je dan het goedkoopst uit bent. Wij hadden een kamer met uitzicht op de tuin, prima! De kamers zijn wel wat gedateerd, met name de badkamer. Douchen geeft een waterballet. Het keukentje op de kamer is zeer beperkt, maar gebruik je ook niet. Het commentaar hierop vind ik niet reëel. Door de lage kosten van uit eten gaan ben je gek als je zelf gaat kokkerellen. Als je dat wel wilt, kan dat inderdaad niet of lastig door de karige uitrusting. Bedden zijn goed, airco en kluisje gratis. Op Corfu zijn veel mooie stranden, bijna allemaal met mogelijkheid tot huren bedjes en parasol, heb je echt nodig! Niet zo ver van vliegveld, dus korte transfer. Op de vertrekdag moet je rond 12.00 uitchecken, maar kun je de hele dag nog bij het zwembad blijven als je dat wilt. Lekker eten, douchen met gebruik van handdoeken van het hotel en, zoals wij, rond 22.00 uur transfer naar vliegveld, prima geregeld. Wij kwamen om 01.00 uur 's nachts aan, maar konden toch nog een welverdiend biertje krijgen in de bar, super!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 6B.D.03-06-2016

Voor ons niet meer ....

Na de goede commentaren dit hotel geboekt ... De commentaren stroken voor ons (en nog andere gasten ter plaatse) niet met wat je effectief krijgt .... Wat positief is: het hotel en de kamers zijn proper en het hotel heeft een prachtige tuin. Voor de rest... Wij waren er in half pension en er werd gezegd dat er Savonds een buffet was ... Wat bleek we kregen een kaart en mochten 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht kiezen... Het eten dat we kregen was afschuwelijk waardoor we het bij die ene keer gelaten hebben en de rest van de avonden op restaurant geweest zijn in Gouvia. Het ontbijt stelt eveneens niet veel voor ... Het zwembad was mooi en groot genoeg maar de insecten die erin drijven moet je erbij nemen of zoals ikzelf een halfuur de tijd nemen om ze eruit te halen... Voor de rest werd onze nachtrust geregeld onderbroken door andere hotelbezoekers die zat thuiskwamen, een kat in de gang of de hond van de buren.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

22 tips over Appartement Saint Nicholas

• WH, 09-09-2013

Onze dagtrip naar de eilanden Paxos en Antipaxos waren een hoogtepunt van de vakantie. Tickets voor de Blue Dolphin te koop in hun kantoor in Gouvia stad. (Je kan natuurlijk ook een excursie boeken).

Wij hadden een kamer op de tweede verdieping aan de zwembadzijde, mooi uitzicht!

• MH, 06-10-2013

Huur een scooter bij Alex in Gouvia en verken het prachtige eiland!

Ontbijt ter plaatse boeken kan voor € 5,- p.p per dag.

• lizzylizzz, 07-06-2014

Taverna Viramins in Nissaki, één van de vele restaurantjes die je tegenkomt langs de weg, maar wat een geweldige plek...Fantastisch uitzicht, heerlijk vers eten, vriendelijke mensen. Taverna is een familiebedrijf, erg leuk, de zoon runt het nu met zijn vrouw. Top eten voor een leuke prijs.

2 vragen over Appartement Saint Nicholas

• Ineke Bogaard, 11-07-2017

Supermarkt

Wij gaan in augustus hier naar toe, mijn vraag is er een supermarkt in de buurt?

• bosman, 26-01-2011

bedden in 2 kamer appartement, hoe verdeeld????

Wij willen misschien een 2 kamer appartement boeken, maar willen graag weten hoe de slaapplaatsen in de woonkamer verdeeld zijn. Zijn dat 2 losse bedbanken of een 2-persoonsbedbank???

alvast bedankt!

Wiesje, 15-10-2011

Afgelopen maand september zijn wij twee weken geweest in Saint Nicholas. Er is veel ruimte in de appartementen. Bij een twee kamer appartement heb je in de slaapkamer twee bedden naast elkaar. In de woonkamer stond een bedbank. Die hebben wij niet gebruikt. het waren harde bedden en ik heb een deken op de matras gelegd met het laken er over heen. Vaak wisselen van linnen goed en elke dag schone handdoeken. Het is was ouderwets, maar prima te doen.

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken