Hotel Park

Hotel aan zeeWeer vandaag24°15°
Hotel Park
7,1

399 reviews over Hotel Park in het Nederlands

we hebben heerlijke vakantie gehad, mooi weer en

yvette daamen
25-9-2018

prima plek, dichtbij gouvia en hoofdstad kerkyra(8km), bus voor de deur vt hotel. T is een verouderd hotel, waar behoorlijk aan gerenoveerd kan worden maar belangrijke dingen waren er, zoals goede douche, mooie tuin met heel veel zonnebedjes, prachtig groot zwembad, redelijk eten,schoonmaak slaapkamer prima(behalve zondag),goede service. Animatie alleen voor de fransen(vreemd). t is geen gezellig hotel maar gouvia ligt vlakbij en daar is t goed toeven. Afval op de wegen is n enorm groot en vies probleem op korfoe, overal afvalbergen die niet opgehaald worden

Verouderde accommodatie. Dient opgeknapt te worden.

Eten was veel hetzelfde.

Personeel kan wel wat service gerichter worden.

Belachelijk

Ben van poeijer
22-9-2018

Echt waardeloos hotel slecht eten altijd koud slechte bedden service is er niet

Wij waren onze koffer kwijt 5 dagen geen enkele simpathie niet eens een tandenborstel

Drank uit plastic bekers van een bedenkele kwaliteit

Bedden zijn zo laag daar slaapt nog geen kabouter in

Sorry onze vakantie was verpest

Geen sorry helemaal niets zoek het zelf maar uit denken ze daar

Dit hotel Nooit meer.......

Nee bedankt

sandra
12-9-2018

De ligging van het hotel ziet er leuk uit ,zodra je de poort door bent sta je aan een erg drukke weg waar je met gevaar voor eigen leven moet over steken. Gouvia is klein en ook zo het strandje. Over het algemeen is het personeel van de winkeltjes bar onvriendelijk uitgezonderd van een (art)winkeltje wat schuin voor het hotel ligt. Het restaurant Vergina helemaal aan het einde van de winkelstraten is geweldig, erg sfeervol en uitermate vriendelijk en erg goed eten.

Het hotel zelf vond ik best tegen vallen. onvriendelijk, niet geïnteresseerd personeel. 1 lift standaard stuk. openbare wifi slecht dus kopen en ook dat was niet echt goed. Het eten daar was niets Grieks aan en alles was lauw , weinig variatie. De kamer was eenvoudig, badkamer vol roest. de laatste paar dagen lag het beddengoed op een stapeltje op het voeteneind, dus zelf opmaken. De reisleider van touroperator was onaardig en had niets met onze touroperator te maken zei hij.

Gouvia een leuk plaatsje dichtbij Kerkyra ( 20 min.bus), leuke restaurants, winkels, kleine stranden, geen boulevard is vaker in Griekenland. Corfu is prachtig! Park Hotel een grote tegenvaller! ons verblijf 3 weken in augustus. Oud hotel, slecht onderhouden, aan drukke hoofdweg, ver van strand. Het eten slecht, je vindt er weinig van de lekkere Griekse keuken terug. Eten wordt niet in de keuken bereid maar komt van een cateringbedrijf, wordt meerdere malen opgewarmd, als je gaat lunchen zie je ook wat 's avonds op menu staat. Resten samengevoegd tot rare gerechten, salades met vreemde ingrediënten, spinazie waar vlees doorheen geroerd is. Middagsnack voor de lunch zijn resten v vorige dag, opgewarmde harde kipnuggets, opgewarmde frites etc. Kok snaait achter de bakken eten en praat met consumptie in t eten. Restaurant is vies. Meeste personeel erg aardig! Zelfde excursies veel voordeliger in het dorp dan woekerprijzen bij touroperator!

Gerrit
24-8-2018

Gouvia leuke plaats, Corfu mooi eiland met vele mogelijkheden. Hotel was ver beneden de maat absoluut geen 4 sterren. Verouderde kamers, schimmel in badkamer en vieze bedden. Oudere dame aan receptie heeft klantvriendelijkheidscursus nodig. Na klacht en 3 dagen wachten andere kamer beter bed maar schimmel ect nog steeds aanwezig. Geen toezicht bij zwembad loopt geleidelijk naar 2.90mtr diep!!!. Park om hotel is mooi en voldoende ligstoelen. Eten is matig en weinig afwisseling, het ontbijt uitgebreid maar geen broodjes, wel croissants. Animatie vooral in het Frans, je voelt je geen vakantieganger. Schoonmaakpersoneel heel vriendelijk en behulpzaam. Geen hotel voor oudere mensen vanwege trappen. Wifi kwaliteit zeer slecht, ook wanneer je kaart koopt dan nog heel matig. Excursies zijn te boeken in Gouvia veel goedkoper dan in hotel. Hoewel Corfu een heel mooi eiland is zullen ze ons hier niet meer zien met name door dit hotel.

Caat
21-8-2018

Het personeel is chagrijnig. Het eten is elke dag hetzelfde. Het buffet van 's middags is erg zielig. Geen afwisseling. Dat geldt ook voor het buffet 's avonds. Geen vers fruit. Elke avond pizza (geen variatie). Al het eten smaakt hetzelfde of er is een pot zout overheen gestrooid. Het nodigt gewoon niet uit. De middagresten worden in de avond in de salades verwerkt. De kok achter de pizza zit ook constant mee te eten achter zijn standje. Hij neemt de frieten uit de bak naast en snaait de ganse avond. Het restaurant is echt vuil. Buiten zitten kan maar de ruimte is erg klein. De bedden op de kamer zijn erg hard met als gevolg rugpijn.

Onze kamer keek uit op een afvalberg. De vuilzakken worden er maar neergegooid. En dat was ons uitzicht. Erg rumoerige kamers. Ride mieren in bed.

Het zwembad is ok maar er wordt niet goed opgeruimd. De parasols blijven openstaan met als gevolg dat deze gescheurd zijn door de wind. Niet voor herhaling !

sam
14-8-2018

wat zijn de mensen toch ontvriendelijk.

Alleen de schoonmaak dames en de mensen van touroperatorn waren top, vooral Alex👍

Ik reis heel veel voor mijn werk, maar nooit zo een onvriendelijke mensen gezien die werken voor zo'n vakantiehotel.

Ondanks dat we inclusiev hadden hebben we bijna twee weken lang buiten gegeten.

De barmannen zijn echt niet te aarde en totaal niet vriendelijk.

Ze geven mensen niet het gevoel dat we op vakantie zijn.

Voor ons is het nooit meer daar.

Maar we gaan wel weer met touroperator👍

Prima

Karin
11-8-2018

Prima hotel, niet echt toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Maaltijden in buffetvorm. Genoeg keuze, maar het eten mag allemaal wel wat warmer. Alleen gratis wifi bij de receptie die echt vreselijk traag was. Niet meer van deze tijd. Prima zwembad met volop mogelijkheden om in of uit de zon te liggen. Eén glijbaan voor wat ouderen kinderen en een kleintje voor jongere. 's Avonds niet echt entertainment. Zelf spelletjes meenemen om op het terras te spelen. Centrum van Gouvia op 5 minuten lopen waar volop restaurants en barretjes zijn. Kiezelstrand op een klein kwartiertje lopen van het hotel

Over het algemeen goed

DL
16-7-2018

Ligging is afgelegen en de vrouw bij de receptie moet een cursus klantvriendelijkheid volgen, hoewel het overige personeel wel vriendelijk was. Voor de rest gevariërd en smaakvol eten, kamers zijn gerenoveerd en hebben goede bedden. Zwembad is uitstekend met een grote ligweide met palmbomen. Ook klopte de prijs/kwaliteitsverhouding heel goed.

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.