Hotel Park

Griekenland, Corfu, Gouvia

6.1Voldoende

• All inclusive
  • Animatie

Hotel Park in Griekenland is een hotel en park in één. In het park is altijd een ligbed vrij en spring je zo het zwembad in. Hotel Park is niet geschikt wanneer je houdt van moderne kamers. Eet je het liefst elke dag gevarieerd dan kun je het beste alleen ontbijt boeken en een hapje eten buiten de deur. Pak de bus en sta in 20 minuten in Kerkyra.

421 reviews over Hotel Park

• 2019
    8Hans van der Horst14-10-2019

een prima hotel met potentie

10 dagen daar verbleven. fantastisch zwembad, lift meerdere keren defect kamer op 2 de etage. 4 trappen. eten goed te doen niet speciaal. weinig afwisseling. gesprek met manager gehad. was er pas en aangesteld om zaken te verbeteren. Daarna inderdaad veel vergaderingen gezien. er werd in de eetzaal gemeten hoe warm het voedsel was. Nadien kwam er stoom vanaf. een woord van waardering voor het personeel zowel achter de balie als in het hotel. er is beterschap beloofd en ik geloof daarin.
    alles bij elkaar een prettige vakantie gehad. als het onderhoud op orde is prima hotel

• 8Ben en Wilma05-10-2019

het is een goed hotel voor een goede prijs

het bed kraakte ontzettend. dit was jammer. voor de rest was het een prima hotel. het eten was prima.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Maarten Dijkhuizen02-10-2019

Prima vakantie

Wij hebben een prima vakantie gehad. Kamer is schoon en ruim. Eten is voldoende en je kan zelf afwisselen. Drank is snel te krijgen bij het buffet en je kunt bij het diner ook zelf tappen. Op zondag is er echter geen schoonmaak van de kamers. Hou hier rekening mee.

• 7Frans H.24-09-2019

Geen 4 maar amper 3 sterren waard, wij nooit mee.

1 lift gedurende ons hele verblijf buiten gebruik. De andere heeft in onze 2 weken daar, 7 keer een kortere of langduriger storing gehad wat wij hebben geconstateerd.

• 8S.r03-09-2019

Prima hotel! Centrale ligging!

Na de slechte recenties twijfelde wij om dit hotel te boeken! Voor ons is het een prima vakantie geweest! We hadden een kamer op de 4e etage aan de voorkant! Een heerlijk balkon met zeezicht!! Fantastisch! De kamer en de bedden waren uitstekend, de badkamer was gedateerd maar prima! Het eten was ook prima... s ochtends heerlijke yoghurt, s middags en s avonds prima eten. Een saladebar, verse tsatsiki, toetjes en regelmatig verse water meloen. Zwembad en tuin zijn ook heerlijk! Bushalte ligt voor het hotel, stadje Gouvia ligt op loopafstand dus voor ons een perfecte uitvalbasis om erop uit te trekken. Kleine minpuntjes, de lift is niet altijd even betrouwbaar dus voor mindervaliden is dit niet handig! Ook is het voor mensen die slecht ter been zijn een pittig stuk lopen naar Gouvia.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad voor een mooie scherpe prijs. Het is een eenvoudig hotel maar meer hadden wij ook niet nodig!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 1Esther29-08-2019

1x maar nooit meer.

Matig eten, slechte hygiëne en schoonmaak, slecht onderhouden, zeer gedateerd, oud en vies. Vliegen op het buffet, weinig variatie. Vieze zoete drankjes. Zwembad en tuin zijn redelijk. Wil je naar Gouvia, boek dan gewoon lekker logies ontbijt bij een hotel in het centrum (Molfetta beach ofzo). Voor €10 heb je een prima diner in Gouvia. Gouvia zelf doet er niet veel aan om aantrekkelijk te blijven voor toeristen. Een andere plaats kiezen is ook aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8kaat11-08-2019

echt goed hotel met aandachtspuntjes

het hotel was echt goed voor de kwaliteit/prijsverhouding. Kamers waren netjes en schoon. 1 x geen schone handdoeken gehad, maar meteen nieuwe gekregen toen we dit vroegen. Zwembad en tuin erg mooi en groot. Het ontbijt en avondeten was echt heel goed. Buffet savonds echt genoeg variatie en lekker. Minpuntjes zijn wel de ongezellige eetzaal ( kantineachtig) en drinken uit plastic bekers op terras. ( in restaurant wel glazen). Personeel bij receptie ook vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt op een goede locatie ,dicht bij Gouvia stadje en prima als uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Huurauto is dan ook echt aan te raden want het eiland is schitterend mooi! ( ondanks het afval probleem wat er op het eiland is). 3x in de week is er wat in de avond te doen in het hotel zoals discoavond,griekseavond en life zanger/gitarist. Als wij nog eens naar Corfu gaan, zullen we zeker hier terug gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Fam van Santvoort01-08-2019

gaan terug als de rotzooi opgeruimd is

01-08-2019 Zijn net terug van vakantie naar Corfu. Het parkhotel in Gouvia. Het is een goed hotel Kamers zijn goed maar wel warm(hadden de middag zon) de er-conditie maar kregen de temperatuur niet onder de 26 graden. Goed bed netten kamer en badkamer . Het eten was zonder meer goed. Zwembad daar was niks mis mee. met voldoende bedden alles binnen het hotel was netjes en goed . Maar buiten het hotel was het een grote bende Wifi was om te huilen Overal lag rotzooi , en overvolle containers . En dan gooien ze het er maar langs (op zijn Grieks ). We gaan pas terug naar Corfu als het opgeruimd is . Fam. van Santvoort Middelrode .

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Lierop28-07-2019

Het enige nadeel is dat de drank in plastic bekers wordt geschonken Verder zijn er weinig minpunten in dit hotel. Het eten is prima de kamers zijn prima personeel erg vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Ethel van Hout24-07-2019

Verouderd hotel wat toe is aan renovatie.

Parkhotel is een zeer verouderd hotel wat je goed kunt zien. Er is heel veel achterstallig onderhoud en er wordt niet geïnvesteerd in vernieuwing. Wij hadden 2 kamers. Alles is er volgens de 4* norm.(Europees vastgelegd) We hebben verschillende kamers gehad maar alles is verouderd. Heel veel is kapot of beschimmeld. Douche hangt scheef, toiletbril los en met een scheur, alle kitranden op de badkamer beschimmeld , logeerbed veroest en beddegoed met scheuren stoeltjes kapot , vloerbedekking op gang is erg vuil, zwembadtegels die los zitten enz. Het personeel werkt zeer hard maar de accommodatie en faciliteiten kunnen ze niet verbeteren. Het eten was redelijk maar na 1 week had je het wel gehad .Veel hetzelfde. Het hotel ligt op loopafstand van Gouvia en strand .De tuin was erg prettig. WiFi is heel erg traag en ook vaak niet. Kortom geen 4* waardig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats