Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

140 Reviews over Paradise Corfu

• 10Tevreden gast15-10-2022

Een goed verzorgd hotel met mooi uitzicht!

We genieten (nog steeds) volop van dit aangename hotel. De kamers zijn heel netjes en proper. Iedere dag wordt er schoongemaakt en desgewenst schone handdoeken. Heel vriendelijk personeel dat erg hun best doet om de gasten naar de zin te maken. Het eten is prima, zeker naar je betaald. Wij vinden dan de reviews met beklag over het eten dan ook echt niet terecht. Voor de prijs die je betaald is het eten meer dan voldoende. Als je 5 eten wenst moet je niet voor een dubbeltje op de 1e rij willen zitten maar ook voor 5 betalen, hetgeen hier niet aan de orde is. De ligging is prima t.o.v. Winkels, restaurants en Corfustad (ca. 10 busminuutjes). Als we terugkomen op Corfu zouden we dit hotel zeker weer overwegen. Een aanrader voor degene die een hele goede prijs-kwaliteiverhouding zoeken!!

• 7Familie Costers04-06-2022

Propere accommodatie, maar slecht van eten

Gedeelte van hotel is vernieuwd. Wij lagen in vernieuwd gedeelte. Heel net en zeer goed internet zelfs op de kamers. Zwembad prima. Wat beneden alle peil was, was het ontbijt en het avondeten. Ontbijt was elke dag hetzelfde, weinig keuze (bv. geen yoghurt, het fruit (enkel kiwi, sinaasappel en zelden eens een banaan) was in stukjes gesneden en de resten werden de dag nadien uitgedroogd terug aangeboden. Avondeten kon veel beter. Weinig keuze, elke dag hetzelfde voorgerecht, dit waren meestal resten van het avondeten de avond voordien, verwerkt in salades. In de hoofdmaaltijden zat weinig variatie.

• 7P. Schouwenaar19-07-2019

Leuk, kleinschalig, rustig gelegen hotel

Paradise hotel in Gouvia is een klein hotel, voornamelijk gericht op volwassenen. Verwacht geen activiteiten o.i.d. Wij zaten in een oudere kamer (er zijn ook gerenoveerde kamers). Alles wat je nodig hebt is er en het is schoon. Dagelijks gepoetst, bedden verschoont en nieuwe handdoeken.

Ontbijt en avondeten in buffetvorm. Prima eten maar geen overdreven luxe. In 10 minuten ben je in het centrum van Gouvia.

Al met alles gewoon waar voor het geld.

• 9Carel14-07-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed

Het hotel ligt op een heuvel, en dat wil zeggen dat je omhoog moet lopen vanuit het dorp Gouvia. De eerste 80 meter is stijl (8 %) Boven word je dan wel beloont met een prachtig uitzicht. Het zwembad is perfect. Onderaan rechts heb je een supermarktje waar je een buskaartje kan kopen om b.v naar Corfustad te gaan, en is een stuk goedkoper als in de bus. Vanuit het hotel naar de hoofdweg en dan naar rechts heb je een grote supermarkt. De reden dat wij elk jaar naar Griekenland gaan is omdat de Grieken zo vriendelijk zijn. Hier is dat ook zo. Er zijn gerenoveerde kamers .Onze kamer was dat niet. De badkamer was met een douchbak van 60 bij 60 cm niet erg ruim. De kamer was goed en schoon met goede bedden en elke dag schone lakens. De wifi was op drukke momenten overbelast. Het eten was goed vooral op de Griekse avond met heerlijke Mousaka,Stifado en souflaki. Bedankt Sophia,Spiros,Catarina,Myra voor jullie vriendelijkheid en hulp

• 9Henk van plateringen18-06-2019

Fantastisch hotel met betrokken medewerkers-sters

Geweldig hotel met een zeer hoog service niveau en met een geweldige groep personeelsleden. Uitstekende keuken met gevarieerd aanbod zowel het ontbijt als het diner. Omgeving mooi en goed onderhouden en prachtig zwembad. ligging op heuvel is voor mensen die moeilijk ter been zijn alleen lastig. Wat ons betreft een klasse hotel tegen een schappelijke prijs en minder geschikt voor kleine kinderen.

• 8Brigitte van Ravels11-03-2019

Fantastische

Erg leuk hotel en erg vriendelijk personeel, zeker een aanrader. De keuken is heerlijk

• 9Eva19-07-2018

Zeker een aanrader! Geweldig

Afgelopen week hebben wij onze vakantie hier gehouden. Wat was het hier heerlijk! Het hotel, personeel, het zwembad en de locatie was echt top! Vooral Makis de barman, Alexandra de receptionist en Boris de manager waren super! Zulke vriendelijke, gezellige en behulpzame mensen.

Zij adviseerde ons over de tocht paxos & antipaxos voor 33 euro. Ook dassia strand is leuk om te bezoeken. Dit strand is fijner als die van Gouvia. Je kan er gemakkelijk komen met de bus en eigenlijk bijna overal wel op het eiland. Ook hier helpen ze je mee bij de receptie!

Ondanks dat wij halfpension hadden en het eten in het hotel prima was vonden wij het gezellig om uiteten te gaan. Ook hier konden ze je goed mee helpen. Zo is 9muses, BBQ-art en Roberto echt een aanrader in Gouvia.

Ook probleempjes worden perfect opgelost en alles word serieus genomen!

Echt een super ervaring en zou voor het hotel en voor de mensen zeker nog keer terug gaan!

• 8Gertie en Werner Dohmen02-06-2017

Heerlijke vakantie

Goed verzorgd hotel in Gouvia, met zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en avondeten. Hotel heeft een fijn zwembad, van waaruit je een mooi uitzicht hebt. Je kan gemakkelijk met de bus, lijn 7 naar Corfu stad (buskaartje vooraf kopen is goedkoper). Corfu heeft een prachtige natuur en heerlijk, helder zeewater. Er zijn volop mogelijkheden voor een boottochtje vanuit Gouvia. Wij hebben met het schip de Madalena een BBQ-tocht gemaakt, prima verzorgd en voor een goede prijs. Huurauto of -scooter om het eiland te verkennen is aan te bevelen. Wegen hebben wel wat onderhoud nodig.

• 9Philemon en Vera Aalst25-04-2016

Droomvakantie(s)

Op 10 jaar tijd 7 keer naar Paradise geweest, we hebben ons nooit verveeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaars, zeer mooi hotel en zeer rustig, geen lawaai van rumoerige kleine kinderen. We werden daar steeds ontvangen zoals men familie ontvangt. We zouden er ieder jaar weer terug willen zijn als we kunnen, we hebben zelfs 1 keer gevraagd om dezelfde kamer als het vorige jaar en we kregen nadien automatisch weer "ons" kamer. Niets is er teveel gevraagd, Droomvakantie gegarandeerd.

• 9tumelaire-vanderperre06-08-2015

zalig rustige vakantie

zeer rustig hotel met vriendelijk personeel. proper hotel. ontbijt ; basic maar voldoende

Hotel Paradise Corfu info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne