Hotel Paradise Corfu

8.3Fantastisch

144 reviews over Hotel Paradise Corfu

• 2019
    7P. Schouwenaar19-07-2019

Leuk, kleinschalig, rustig gelegen hotel

Paradise hotel in Gouvia is een klein hotel, voornamelijk gericht op volwassenen. Verwacht geen activiteiten o.i.d. Wij zaten in een oudere kamer (er zijn ook gerenoveerde kamers). Alles wat je nodig hebt is er en het is schoon. Dagelijks gepoetst, bedden verschoont en nieuwe handdoeken.

Ontbijt en avondeten in buffetvorm. Prima eten maar geen overdreven luxe. In 10 minuten ben je in het centrum van Gouvia.

Al met alles gewoon waar voor het geld.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Carel14-07-2019

Prijs/kwaliteit is zeer goed

Het hotel ligt op een heuvel, en dat wil zeggen dat je omhoog moet lopen vanuit het dorp Gouvia. De eerste 80 meter is stijl (8 %) Boven word je dan wel beloont met een prachtig uitzicht. Het zwembad is perfect. Onderaan rechts heb je een supermarktje waar je een buskaartje kan kopen om b.v naar Corfustad te gaan, en is een stuk goedkoper als in de bus. Vanuit het hotel naar de hoofdweg en dan naar rechts heb je een grote supermarkt. De reden dat wij elk jaar naar Griekenland gaan is omdat de Grieken zo vriendelijk zijn. Hier is dat ook zo. Er zijn gerenoveerde kamers .Onze kamer was dat niet. De badkamer was met een douchbak van 60 bij 60 cm niet erg ruim. De kamer was goed en schoon met goede bedden en elke dag schone lakens. De wifi was op drukke momenten overbelast. Het eten was goed vooral op de Griekse avond met heerlijke Mousaka,Stifado en souflaki. Bedankt Sophia,Spiros,Catarina,Myra voor jullie vriendelijkheid en hulp

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Henk van plateringen18-06-2019

Fantastisch hotel met betrokken medewerkers-sters

Geweldig hotel met een zeer hoog service niveau en met een geweldige groep personeelsleden. Uitstekende keuken met gevarieerd aanbod zowel het ontbijt als het diner. Omgeving mooi en goed onderhouden en prachtig zwembad. ligging op heuvel is voor mensen die moeilijk ter been zijn alleen lastig. Wat ons betreft een klasse hotel tegen een schappelijke prijs en minder geschikt voor kleine kinderen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Brigitte van Ravels11-03-2019

Fantastische

Erg leuk hotel en erg vriendelijk personeel, zeker een aanrader. De keuken is heerlijk

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    9Eva19-07-2018

Zeker een aanrader! Geweldig

Afgelopen week hebben wij onze vakantie hier gehouden. Wat was het hier heerlijk! Het hotel, personeel, het zwembad en de locatie was echt top! Vooral Makis de barman, Alexandra de receptionist en Boris de manager waren super! Zulke vriendelijke, gezellige en behulpzame mensen.

Zij adviseerde ons over de tocht paxos & antipaxos voor 33 euro. Ook dassia strand is leuk om te bezoeken. Dit strand is fijner als die van Gouvia. Je kan er gemakkelijk komen met de bus en eigenlijk bijna overal wel op het eiland. Ook hier helpen ze je mee bij de receptie!

Ondanks dat wij halfpension hadden en het eten in het hotel prima was vonden wij het gezellig om uiteten te gaan. Ook hier konden ze je goed mee helpen. Zo is 9muses, BBQ-art en Roberto echt een aanrader in Gouvia.

Ook probleempjes worden perfect opgelost en alles word serieus genomen!

Echt een super ervaring en zou voor het hotel en voor de mensen zeker nog keer terug gaan!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Gertie en Werner Dohmen02-06-2017

Heerlijke vakantie

Goed verzorgd hotel in Gouvia, met zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en avondeten. Hotel heeft een fijn zwembad, van waaruit je een mooi uitzicht hebt. Je kan gemakkelijk met de bus, lijn 7 naar Corfu stad (buskaartje vooraf kopen is goedkoper). Corfu heeft een prachtige natuur en heerlijk, helder zeewater. Er zijn volop mogelijkheden voor een boottochtje vanuit Gouvia. Wij hebben met het schip de Madalena een BBQ-tocht gemaakt, prima verzorgd en voor een goede prijs. Huurauto of -scooter om het eiland te verkennen is aan te bevelen. Wegen hebben wel wat onderhoud nodig.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Philemon en Vera Aalst25-04-2016

Droomvakantie(s)

Op 10 jaar tijd 7 keer naar Paradise geweest, we hebben ons nooit verveeld. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaars, zeer mooi hotel en zeer rustig, geen lawaai van rumoerige kleine kinderen. We werden daar steeds ontvangen zoals men familie ontvangt. We zouden er ieder jaar weer terug willen zijn als we kunnen, we hebben zelfs 1 keer gevraagd om dezelfde kamer als het vorige jaar en we kregen nadien automatisch weer "ons" kamer. Niets is er teveel gevraagd, Droomvakantie gegarandeerd.

Gereisd met partner in september 2014

• 9tumelaire-vanderperre06-08-2015

zalig rustige vakantie

zeer rustig hotel met vriendelijk personeel. proper hotel. ontbijt ; basic maar voldoende

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Robin van Tilburg27-07-2015

Rustige locatie, eenvoudige kamer, goede service

Prima accommodatie voor mensen die van rust houden. Geen gedoe bij het zwembad met handdoeken neerleggen in de ochtend. Waarschijnlijk komt dat omdat veel mensen erop uit gaan om het eiland te verkennen. Wel wat onhandige ligbedjes die je niet kunt verstellen! Ligging is prima! Corfu-stad is met de bus/auto prima te doen. Gouvia; klein stadje met genoeg eetgelegenheden. Badkamer erg klein (maar hoelang sta je daarin), kamers en bedden voornamelijk van beton, met 2 matrassen erop (iets te hard). Kiezelstrand in Gouvia, dus even een auto uren voor zandstranden. Al met al toch een hele lekkere vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2015

• 5roy17-06-2015