Appartement Mathraki Resort

Tonen op kaart

278 reviews over Appartement Mathraki Resort

• 2019
    9Annemarie en Mees20-08-2019

Echt geweldig, nu al heimwee!!!

Prachtig onderhouden, klein en knus Resort! Gerund door lieve familie. Geweldige tuin. Heerlijk eten gemaakt door George en Maria. Een klein paradijsje waar je je gelijk thuis voelt. Elke dag een gezellig praatje met eigenaar George. Met de 2 hondjes Rosie en Snoopy word je gelijk vriendjes. Brachten me elke dag naar de bakker en liepen weer mee terug. Heel veel liefde van de familie voor jou als gast. Lekker schoon zwembad. Maria en George koken met veel liefde. Er komen zelfs mensen van buiten het Resort eten. Wij gaan de familie, het resort en de hondjes vreselijk missen!!! Wie weet komen we hier nog eens terug! Thanks George, Maria, Nikos and Dimitri for a fantastic holiday!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Peter, Karin & Sanne10-08-2019

Relaxen !

Voor de 3de keer naar Mathraki Resort geweest. Dat zegt voldoende. Rust, lekker eten en aandacht wanneer nodig. Thanks George, Maria, Nikos, Leonie and Dimitri again for a splendid holiday.

• 8Max van Gils06-08-2019

Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

De wifi is ronduit slecht, maar het appartement is geweldig. Bij het zwembad is het erg druk, maar de gastheer is aardig.

• 8Peter01-08-2019

Fantastisch! Zeker aan te raden!

Heerlijk genoten van onze verblijf! Wat een vriendelijke familie! Zeer hartelijk! Wij zaten in een het nieuwe gedeelte van het resort. Prachtige tuin voor de deur. Heerlijk zwembad met voldoende ligbedden. Ruim appartement met een grote badkamer en goede bedden! Tips de eigen keuken van Mathraki is zeer aan te bevelen. Paar keer hier gegeten en het was heerlijk. Huur een auto bij Mathraki. Auto word gebracht en gehaald bij het resort.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7J v A29-07-2019

Goed te doen

Eigenaren waren vriendelijk, maar lang niet zo enthousiast als ik, n.a.v. de reviews hier, had verwacht. Kamers worden regelmatig (met Franse slag) schoongemaakt, echter kregen wij pas na 11 dagen schoon beddengoed. Zwembad voldoet prima. Jammer van de groepen jeugd die geregeld op hun balkon lopen te boeren en kwijken. Bij t zwembad zijn ze wel rustig (als ze er al zijn, ze slapen lang uit ;-), dat is n voordeel) eten is verrukelijk en redelijk goed geprijsd. In het dorp zeker eens bij BBQ-Art gaan eten, zeer lekker en zeer goed geprijst. Kleine supermarkt om de hoek en grote op zo'n 500 mtr. Buskaartjes kopen bij kleine supermarkt en voor een prikkie zit je in Corfu stad, zeer de moeite waard. Als je er niet op uit gaat wordt t snel saai, zeker gezien de kids hier weinig aansluiting met elkaar zoeken. Al met al alles ruim voldoende, dat zeker.

• 10Jacqueline27-07-2019

Fantastisch!

Uitstekende, schone en goed gelegen accomodatie. Familie is erg gastvrij en zeer vriendelijk. Geen moeite is hen te veel. Restaurant is heel goed en je zit er ook gezellig. Wij aten daar het lekkerst. Vooral Maria's stifado is heerlijk. Kamers ruim en schoon, voorzien van alle basis benodigdheden. Echter geen koffiezetapparaat. Koffie uiteraard gewoon verkrijgbaar op het terras. Zwembad prima en schoon en zelfs in hoogseizoen voldoende ligbedjes. Geen "handdoekje leggen" gebeuren. Gelegen tegen (korte) helling. Winkeltje met alles wat je nodig hebt 10m verderop. In Gouvia centrum volop restaurants en (souvenir) winkels. Goede ervaring met autoverhuurder "Alex" in deze zelfde straat. Grotere supermarkt aan de weg rechts, de zgn groene supermarkt. Kortom een dikke aanrader!!

• 9peter en sylvia19-07-2019

alweer thuis komen

Alweer voor de 9e keer bij mathraki geweest. Voelt als thuiskomen. de sfeer is altijd goed. begrijpen goed dat veel gasten "terugkomers" zijn. Je komt aan en voelt je thuis. het eten is geweldig. onze vriendin maria van de supermarkt is ook altijd behulpzaam. Corfu is een mooi eiland, op 2,5 uur vanaf schiphol dus je bent er zo. tot de volgende keer

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wendy van Dorsten15-07-2019

Echt Grieks verwend worden

okee, ik was even huiverig in het begin over de opperbaas, maar wat een lieverd is George! Elke ochtend even gedag zeggen, en normaal je ding doen dan doet hij dat ook! Halverwege het straatje zit Maria met haar supermarkt! nog zo'n lieverd! Elke ochtend een lekker vers brood (en verder alles wat je nodig hebt in het klein, anders even doorlopen naar Diellas) Het zwembad was heerlijk! Wij kwamen net na Pinksteren en toen was het bloedjeheet! haha Water dus lekker te doen, en niet te druk, daar houden wij -als niet strandgangers- van! Eten bij mathraki is top, maar even over de weg in de foodstreet zitten écht pareltjes! Ga ze lekker ontdekken! (maar de open pita is wel een aanrader bij George en Maria, net als hun Sofrito) Niet te vergeten voor ons DE topper van de vakantie Rosie en haar zoon Snoopy, wat een heerlijke hondjes! Kwamen elke dag wel even gedag zeggen! Met de bus naar Corfu stad, makkelijker kan niet! Top lokatie!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Roos Antonius13-07-2019

Fantastisch, aanrader !!

Prima appartement, familie bedrijf, heel gastvrij en behulpzaam. Goede ligging, kleinschalig complex. Heerlijk eten. Wij hadden alleen logies, maar 10.30 uur nog ontbijten, geen probleem ! Prijs qualiteits verhouding prima.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Lydia van 't Haar26-06-2019

Op slechts 5 minuten lopen naar het centrum van Gouvia is dit appartementecomplex een aanrader. Mooie tuin, alles tip top onderhouden en schoon. Ook het zwembad mag er zijn. Daarnaast zijn de gerechten in het kleine maar gezellige restaurant de moeite waard. De eigenaren George, Maria, Nikos en Leonie zijn zeer betrokken en maken de vakantie compleet. Een vette en welverdiende 10 !

Gereisd met vrienden in juni 2019

19 tips over Appartement Mathraki Resort

• Hans Vermeulen, 29-06-2014

De keuken van het Matrhaki resort is een aanrader om eens lekker Grieks te eten. Daarnaast vonden wij het erg fijn om vervoer ter beschikking te hebben.

• piet en carla Lamers, 18-06-2014

Wij zijn er voor de derde keer geweest niet achter elkaar maar over een periode van 6 jaar, maar als we er komen dan komen we thuis, in een warm nest, waar ze het beste met je voor hebben, als je iets leuks wilt doen kan je altijd bij George terecht, de kamer die wij hadden was kamer nummer 18 geweldig, in de ochtend zon op het balkon en in de middag lekker in de schaduw als het te heet wordt.

• Sonja, 01-06-2014

Huur een scooter en cross over het eiland. Paleokrastritsa, Glyfada strand (heerlijk zand en heerlijk water!) Sissi paleis mooi om te zien. Dus reguliere bus is ook prima te doen, stopt aan de weg. Kaartjes zijn te koop bij Maria, de eigenaresse van het winkeltje die aan de weg ligt vanaf het appartement naar de weg. Prima winkel om de nodige boodschappen te doen en ze is enorm behulpvaardig.

7 vragen over Appartement Mathraki Resort

• Astrid Roest, 30-06-2019

Ontbijt

Goedemorgen, is het ook mogelijk om ontbijt te reserveren?

• Richard Van Delft, 07-03-2019

Handdoekje leggen

Hoe is het hier met de grootste ergernis gesteld? Zijn hier handdoekleggers of zijn er wel genoeg bedjes.

• Maarten, 07-01-2019

Prijzen eten / drinken

Hi, zijn de prijzen in de supermarkten, bars en restaurantjes ook aan de "lage" kant, net als op veel andere Griekse eilanden / vaste land?

Bvd Maarten

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen