Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
8,8

252 reviews over Appartement Mathraki Resort in het Nederlands

Rust onspanning heerlijk eten. Je voelt je thuis

Marlies honig,
27-10-2018

Wil n ontspannen vakantie ga dan hiernaar toe. Marietta en haar ouders zorgen ervoor dat t je aan niets ontbreekt. Ook voor info over van alles over dit prachtige eiland staan ze je bij. De kamers zijn top. Schoon en alles erin wat ne nodig hebt. Wij hadden zelfs een grote inloop douche met heerlijk warm water en voldoende druk. Tip als je er bent huur n scooter bij Alex scooters in t centrum van Gouvia. Wij hebben n fantastische week gehad. Fam.v.d.Ploeg

Gereisd met partner in oktober 2018

Uitstekend.

Jan en Karin,
22-10-2018

Diverse keren hier geweest, met en zonder kinderen. Gewoon goed. Wij kunnen verder niets toevoegen. Goed eten, goed appartement, goed zwembad, mooie tuin, wat wil je nog meer.!

Gereisd met partner in augustus 2018

Geslaagde vakantie

Harald,
16-9-2018

mooie appartementen met erg lekkere bedden.

Goede ligging voor het openbaar vervoer met directe verbinding naar het noorden van het eiland en naar Corfu-stad.

Lekker zwembad en meer dan geweldig eten.

Eigenaar en familie zijn heel aardig.

Kortom een accommodatie om aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Mathraki Resort voor je op een rij gezet:

Volgend jaar weer Mathraki Resort.

Joke/ Joop,
16-9-2018

De familie Argyros wil het iedereen naar de zin maken, wat vanzelfsprekend is, maar het lukt ze meestal ook. Je moet wel erg stug zijn of een einzellgänger om geen contact te krijgen, want alle gasten hadden het prima naar hun zin. Op twee na, maar die wilden duidelijk geen contact met de groep, ook prima. Niks moet.

Voor ons klopte alles: het eiland, het resort, de familie, de andere gasten, het eten wat deze familie voorschotelde, het was allemaal geweldig. Wij hebben gewandeld, we hebben een eilandtour gedaan (excursie), we hebben een boottocht beleefd met twee andere stellen van het resort (heerlijke dag), we zijn een paar keer naar Kerkyra (Corfu- stad) geweest met het openbaar vervoer en we hebben een dag een auto gehuurd. De tien dagen waren zo om. In Ghouvia zit een bureautje dat excursies verzorgt (Maladena). Als je daar de boottocht boekt heb je een geweldige dag met Stefanos of zijn vader. Corfu.....: in onze vakantie top 3.

Gereisd met partner in augustus 2018

Genieten en relaxen !

Peter,
8-9-2018

Voor de 2de keer genoten van een week Mathraki Resort.

Wederom heerlijk relaxen, smakelijk eten en prima service.

Aandacht waar en wanneer nodig.

Kom graag nog een keer terug.

George, Maria, Nikos and Leonie, Dimitris thx !

Geweldig!!

Annette,
26-8-2018

Erg mooi en gezellig appartement met heerlijk zwembad en mooie tuin met olijfbomen. De schoondochter van de eigenaar heet Leonie en zei staat je met plezier te woord over het eiland.

De kamers zijn ruim en schoon. Ook is het prima eten in de taverne en kan je er heerlijk na borrellen.

Aanrader is een boottocht langs het eiland met een tussenstop van een uur in een klein dorpje en een zwemstop bij mooie rotspartijen. Wij kijken terug op een heerlijke vakantie op een prettig verblijf.

Wij komen hier graag een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Absolute aanrader

Inge,
21-8-2018

Absoluut een fijne, leuke en nette accomodatie. Super lieve gastvrije familie die keihard werken om het iedereen naar hun zin te maken. De appartementen er waren waren ruim een zeer schoon. Ruim balkon en erg goed restaurant met heerlijk Grieks eten. Gezellige Griekse avond (2x) gehad waarbij door Nicolas en Leonie dansles werd gegeven. Ook de keurig opgevoede hondjes Snoopy & Rosie en poes Ethacus gaven veel vermaak en het gezelligheid. Dit resort is zeker een aanbeveling. Met het openbaar vervoer en met de auto kun je gemakkelijk overal op het eiland komen. Buskaartjes kun je kopen bij Maria's supermarkt.

Heerlijke vakantie gehad!

Cindy,
14-8-2018

Leuk kleinschalig complex met prachtige goed onderhouden tuin. Gezellige familie, je voelt je er snel thuis. Mooie ruime appartementen met groot balkon. Schoonmaak en wisseling handdoeken prima. Zwembad is mooi en schoon ,voldoende bedjes beschikbaar. Wij waren hier voor de tweede keer en hebben weer genoten.

Super keuze!

Bella,
9-8-2018

Bij aankomst gelijk een positieve indruk. Vriendelijk ontvangen en ruim op tijd ingecheckt. Onze tieners van 13 en 14 hebben zich goed vermaakt in het zwembad. De BBQ boottrip met de Madalena boot is de moeite waard. Het eten bij de taverna van Mathraki Resort was heerlijk, meerdere avonden gegeten en nagezeten met een drankje. Mis ook de gezellig 'Greek Night' niet die ze er organiseren, lekker eten en van alles wat. Ook de dansshow na het eten was een leuk kijkje in het Griekse leven. Wisseling van de handoeken en de schoonmaak van het appartment was goed. Het resort wordt gerund door een een Grieks gezin en NL schoondochter die met hun tips de vakantie compleet maakten. De kinderen zijn er al uit, volgend jaar weer Corfu en Mathraki Resort. Nog wel een tip! De volgende x boeken wij via hun eigen website, scheelt toch in de prijs in vergelijking met een touroperator! Bedankt George, Maria, Nikos, Leonie en Dimitris!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig eiland.

Minze,
31-5-2018

Prachtig resort met hele hele lieve mensen.

Zeer goede keuken wat echt een aanrader is om hier te eten.

Lieve Hollandse dame (Leoni) die je overal mee wil helpen.

Heb zelf een punt zou s'avonds wel wat gezelliger mogen zijn, klein barretje buiten.

Maar voor de rest echt hele mooie en fijne vakantie gehad.

Voor het eiland Corfu een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018
Leonie, Gouvia, Corfu, 16-6-2018

Hoi Minze,

Bedankt voor het delen van je ervaring!

Groeten Leonie

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mathraki Resort in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mathraki Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.