7,7

32 reviews over Hotel Louvre in het Nederlands

Lisette
23-5-2018

Hotel Louvre is dringend toe aan een renovatie, kamers zijn tja wat moet ik ervan zeggen gewoon oud, de douche is zo klein dat het douche gordijn aan je blijft plakken. En het ruikt ook niet erg fris op de kamer. Het blijft heel erg vochtig, de bedden zijn erg hard. Het personeel maakt heel veel goed aan dit verblijf ze zijn super vriendelijk en de poetsvrouw doet het heel goed om van de oude meuk het schoon te houden. Het ontbijt is gewoon, brood, jam kaas en worst... plakjes tomaat en komkommers en hard koud gekookte eieren... koffie thee en fruitsap....

Zwembad is schoon en je kan er goed liggen... Gouvia zelf is vergaande glorie... de hoofdstraat is ruk de auto’s rijden aan twee kanten in de kleine straat... de stoep is smal je loopt in ganzenpas achter elkaar... je ruikt alleen maar autogassen en scootergassen... er is geen boulevard aan zee alleen maar oude rotzooi en afval die dit eiland niet kwijt kan...

Wij verbleven maar een week in Gouvia, en hebben er gelukkig maar erg weinig voor betaald, als je hier in het hoogseizoen zou zitten en per persoon zo een 600 of meer voor moet betalen dan raad ik je Gouvia erg af....

Ga dan naar Kassiopi of naar de oostkant van Corfu !!!

beetje vergane glorie.

ing.
1-10-2017

Kleine badkamer,weinig handdoeken,zeer gehorige kamers,kan best een likje verf gebruiken.

Niet geschikt voor kleine kinderen. Erg geschikt voor mensen die niet van de grote luxe hotels houden. Kleinschalig met fijn personeel. Zwembad is heerlijk. Alles is op loopafstand te doen. Strand restaurants en bushalte voor de deur

Waanzinnige heerlijke vakantie

Josefien
13-6-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Louvre is een prima accommodatie.

Gastvrij en vriendelijk personeel. Elke dag schone lakens en beddengoed. Zwembad is heerlijk om af en toe een frisse duik te nemen, in de avond kun je lekkere cocktails drinken aan de voorkant van het hotel. Er is genoeg te doen in Corfu! Zo veel stranden, heerlijk eten en genoeg te zien. Lieve, vriendelijke mensen waar ik me heel snel thuis voelde. Dit jaar gaan we weer, nu kiezen we voor een appartement omdat we dan zelf ook lekker kunnen koken, want boodschappen doen in Corfu is super. Heerlijke groentes, mooi fruit, verse vis en vlees... Maar ik ga zeker even hallo zeggen tegen Spiros en de rest. Ja, ik zeg doen!

Griekse gastvrijheid en perfecte ligging!

Paula
11-6-2017

Heel gastvrij ontvangen door Spiros en de overige mannen van de bar van het hotel. Je voelt je direct thuis en welkom en aan de bar is er altijd wel gezelligheid. Onze kamer was eenvoudig maar heel schoon met typische Griekse elementen. We keken uit over het zwembad van het hotel waar we regelmatig een plons hebben genomen na een dagje touren over dit prachtige eiland met al haar mooie baaitjes! Ontbijt is goed! Voor iedereen wat wils. Verder is de ligging perfect! Midden in Gouvia, een klein toeristisch dorpje vanwaar je met het openbaar vervoer heel makkelijk naar corfu stad kunt gaan.

De locatie is fantastisch, in een gezellig dorpje Gouvia, dichtbij het strand en de mooie haven. Er zijn bars, restaurants, auto/scooterverhuurkantoren en toch is het niet overladen druk. De centrale ligging op het eiland zorgt ervoor dat je je gemakkelijk naar andere plaatsen kan verplaatsen met bus, auto of scooter.

Het hotel zelf heeft alles wat ik voor deze prijs verwachtte. Het personeel en de eigenaar zijn supervriendelijk.

De kamers zijn niet modern maar hebben een gezellige Griekse stijl. Er is een bar en terras bij het hotel waar het ook aangenaam vertoeven is. Het ontbijt was lekker en er was voldoende keuze.

Heel proper onderhouden kamers.

Het leukste hotelletje in Gouvia!

myriam
12-5-2017

Wij waren afgelopen jaar tweemaal in het Louvre! Juni en september, en de jaren ervoor ook vaak tweemaal. Het Louvre is een basic hotel, perfecte behandeling en prima personeel! De kamer wordt iedere dag netjes gepoetst en de lakens worden wel tot 4 maal per week vervangen! De kamer is zeer proper. Het ontbijt is een sterretje waard, iedere dag een keuze in brood en beleg, bovendien elke ochtend weer vers fruit en heerlijke verse yoghurt.Koffie in overvloed, van een kleine espresso tot een lekkere cappuccino. Aan het zwembad is het fijn vertoeven, en bij een hongertje kan je altijd een kleine snack bestellen. Het terras voor het hotel is ook een leuke plek om 's avonds te genieten van lekkere cocktails en bovendien iedere dag happy hours!

Echt een aanrader Hotel Louvre, en dit allemaal voor een kleine prijs!

Wij vertrekken alvast weer naar het Louvre eind maand mei 2017!

Oude reviews (archief)

Goed hotel

Ger uit de Bulten
17-9-2016

Vriendelijk personeel, schoon en leuke plaats

Goed hotel

Judith
2-8-2016

Louvre Hotel is een een goed hotel waar wij een prima week hebben gehad. Wij hadden een kamer op de begane grond met een klein balkonnetje richting het zwembad. De kamer is knus. De badkamer en vooral de douche was klein! Zwembad is netjes en heeft ook bedjes. Daarnaast hadden wij ontbijt. Dit was ook prima, genoeg keuze uit brood, beleg, yoghurt, fruit etc.

Het hotel ligt op een goede ligging van het strand en Corfu-stad. Daarnaast ligt er een bushalte in de buurt. Wij hebben alles met het openbaar vervoer gedaan en was heel goed te doen en goedkoop. Zo hebben wij ook andere strandjes bezocht.

Gezellig, maar gedateerd!

Jaap
4-6-2016

Het hotel ligt midden in Gouvia. Uitgaansmogelijkheden genoeg, volop restaurants en bars. Strand op 100 m afstand. De kamers van het hotel zijn klein, de badkamer zeer klein. De bedden zijn hard. Het personeel is vriendelijk en gastvrij. Het zwembad is netjes en de stoelen prima. Het ontbijt is sober, maar voldoende. Gezien de lage prijs is de prijs/kwaliteit verhouding goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Louvre voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Louvre in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Louvre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Louvre scoort een 7.65 uit 10 op basis van 34 reviews.