7.1Goed

36 reviews over Hotel Louvre

• 2019
    7Jolanda11-07-2019

Fantastisch eiland

Goede ontvangst, hotel wat gedateerd, maar goed genoeg wat je in Griekenland kunt verwachten. Ontbijt prima, zo uitgebreid zou je zelf nooit ontbijten. Genoeg keuze. Personeel altijd bereid om je te helpen. Iedere dag schoonmaak, nieuwe handdoeken. Zwembad goed. Altijd in deze periode bedje vrij. Auto gehuurd tegenover hotel. Prima geholpen. Alles is verzekerd!!! Bij Madalena boottocht geboekt, prima verzorgd. Straatje is leuk om even door heen te lopen. Geeft wat levendigheid als je bij het Louvre op het terras zit. Overal prima te eten, vooral bij Nicole, daar hebben ze heerlijke pita gyros. Mooi eiland. Vanuit gouvia goed overal naartoe te rijden/ scooteren.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Geert Elly12-08-2018

Echt naar ons zin gehad.

Het is een heel gezellig hotel. Het is wel gedetineerd maar het is er schoon. Degene die het hotel runnen doen erg hun best om het naar je zin te maken. Als je wat vraag of nodig heb krijg je het ook. Als je een auto huur ga dan niet naar TRUST. Voor de deur staat een mooie auto maar die je krijg zijn gewoon oud. Je hoor van alles. En als je meer dan 100 km. per dag rij ga je betalen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Lisette23-05-2018

Hotel Louvre

Hotel Louvre is dringend toe aan een renovatie, kamers zijn tja wat moet ik ervan zeggen gewoon oud, de douche is zo klein dat het douche gordijn aan je blijft plakken. En het ruikt ook niet erg fris op de kamer. Het blijft heel erg vochtig, de bedden zijn erg hard. Het personeel maakt heel veel goed aan dit verblijf ze zijn super vriendelijk en de poetsvrouw doet het heel goed om van de oude meuk het schoon te houden. Het ontbijt is gewoon, brood, jam kaas en worst... plakjes tomaat en komkommers en hard koud gekookte eieren... koffie thee en fruitsap.... Zwembad is schoon en je kan er goed liggen... Gouvia zelf is vergaande glorie... de hoofdstraat is ruk de auto’s rijden aan twee kanten in de kleine straat... de stoep is smal je loopt in ganzenpas achter elkaar... je ruikt alleen maar autogassen en scootergassen... er is geen boulevard aan zee alleen maar oude rotzooi en afval die dit eiland niet kwijt kan...

Wij verbleven maar een week in Gouvia, en hebben er gelukkig maar erg weinig voor betaald, als je hier in het hoogseizoen zou zitten en per persoon zo een 600 of meer voor moet betalen dan raad ik je Gouvia erg af....

Ga dan naar Kassiopi of naar de oostkant van Corfu !!!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

6ing.01-10-2017

beetje vergane glorie.

Kleine badkamer,weinig handdoeken,zeer gehorige kamers,kan best een likje verf gebruiken.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Lisan05-08-2017

Fantastisch kleinschalig hotel midden in dorp

Niet geschikt voor kleine kinderen. Erg geschikt voor mensen die niet van de grote luxe hotels houden. Kleinschalig met fijn personeel. Zwembad is heerlijk. Alles is op loopafstand te doen. Strand restaurants en bushalte voor de deur

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Josefien13-06-2017

Waanzinnige heerlijke vakantie

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Louvre is een prima accommodatie. Gastvrij en vriendelijk personeel. Elke dag schone lakens en beddengoed. Zwembad is heerlijk om af en toe een frisse duik te nemen, in de avond kun je lekkere cocktails drinken aan de voorkant van het hotel. Er is genoeg te doen in Corfu! Zo veel stranden, heerlijk eten en genoeg te zien. Lieve, vriendelijke mensen waar ik me heel snel thuis voelde. Dit jaar gaan we weer, nu kiezen we voor een appartement omdat we dan zelf ook lekker kunnen koken, want boodschappen doen in Corfu is super. Heerlijke groentes, mooi fruit, verse vis en vlees... Maar ik ga zeker even hallo zeggen tegen Spiros en de rest. Ja, ik zeg doen!

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Paula11-06-2017

Griekse gastvrijheid en perfecte ligging!

Heel gastvrij ontvangen door Spiros en de overige mannen van de bar van het hotel. Je voelt je direct thuis en welkom en aan de bar is er altijd wel gezelligheid. Onze kamer was eenvoudig maar heel schoon met typische Griekse elementen. We keken uit over het zwembad van het hotel waar we regelmatig een plons hebben genomen na een dagje touren over dit prachtige eiland met al haar mooie baaitjes! Ontbijt is goed! Voor iedereen wat wils. Verder is de ligging perfect! Midden in Gouvia, een klein toeristisch dorpje vanwaar je met het openbaar vervoer heel makkelijk naar corfu stad kunt gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Lise21-05-2017

Prijs/kwaliteit goed hotel, vriendelijk personeel

De locatie is fantastisch, in een gezellig dorpje Gouvia, dichtbij het strand en de mooie haven. Er zijn bars, restaurants, auto/scooterverhuurkantoren en toch is het niet overladen druk. De centrale ligging op het eiland zorgt ervoor dat je je gemakkelijk naar andere plaatsen kan verplaatsen met bus, auto of scooter. Het hotel zelf heeft alles wat ik voor deze prijs verwachtte. Het personeel en de eigenaar zijn supervriendelijk. De kamers zijn niet modern maar hebben een gezellige Griekse stijl. Er is een bar en terras bij het hotel waar het ook aangenaam vertoeven is. Het ontbijt was lekker en er was voldoende keuze. Heel proper onderhouden kamers.

Gereisd met partner in mei 2017

• 9myriam12-05-2017

Het leukste hotelletje in Gouvia!

Wij waren afgelopen jaar tweemaal in het Louvre! Juni en september, en de jaren ervoor ook vaak tweemaal. Het Louvre is een basic hotel, perfecte behandeling en prima personeel! De kamer wordt iedere dag netjes gepoetst en de lakens worden wel tot 4 maal per week vervangen! De kamer is zeer proper. Het ontbijt is een sterretje waard, iedere dag een keuze in brood en beleg, bovendien elke ochtend weer vers fruit en heerlijke verse yoghurt.Koffie in overvloed, van een kleine espresso tot een lekkere cappuccino. Aan het zwembad is het fijn vertoeven, en bij een hongertje kan je altijd een kleine snack bestellen. Het terras voor het hotel is ook een leuke plek om 's avonds te genieten van lekkere cocktails en bovendien iedere dag happy hours! Echt een aanrader Hotel Louvre, en dit allemaal voor een kleine prijs!
    Wij vertrekken alvast weer naar het Louvre eind maand mei 2017!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Ger uit de Bulten17-09-2016

Goed hotel

Vriendelijk personeel, schoon en leuke plaats

Gereisd met partner in juli 2016

Hotel Louvre info