Appartement Isabella Country House

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°6°
Appartement Isabella Country House
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Isabella Country House voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fantastisch!

Kees,
24-7-2018

Wil je een vakantie in alle rust en zonder massa tourisme dan is Isabella Country House een perfecte locatie, de mensen zijn erg vriendelijk het is modern gezellig ingericht en brandschoon!

Wij hadden de junior-suite met prachtig uitzicht over zee en de mooi onderhouden tuin.

Beneden aan de weg is een grote supermarkt waar wij zelf ontbijtspullen kochten zodat wij heerlijk op ons grote balkon konden ontbijten.

Wij hebben een scooter gehuurd bij Anthony beneden in Gouvia en zo de mooiste plekken ontdekt op het eiland.

Het is jammer dat de reisleiding een scooter afraadt want het is de leukste manier om het eiland te verkennen!

Kortom: wij hadden een topvakantie!

Kenmerken

48 reviews over Appartement Isabella Country House in het Nederlands

Fantastisch!

Kees,
24-7-2018

Kortom: wij hadden een topvakantie!

Heerlijk rustig complex vlakbij het dorpje Gouvia.

Prachtige tuin, kleinschalig en vriendelijk personeel.

Appartementen zijn sfeervol ingericht en allemaal verschillend.

Wel jammer dat de bedden zo hard waren en voor lange mensen niet fijn door de opstaande rand bij het voeteneinde

Werkelijk fantastisch!

Maarten,
8-9-2017

Heerlijk complex met een prachtige tuin & zwembad. Je kan daar echt ontspannen na een dag(deel) het eiland verkennen. Je moet wel een auto gaan huren om dit te doen. Supermarkt en dorpje Gouvia is wel op loopafstand. Personeel is vriendelijk en vind het leuk om tips voor een dagje weg te geven. Ik raad iedereen een verblijf in dit complex aan!

Prachtige kleinschalige accommodatie

Alette,
26-7-2017

Heerlijk verblijf in de grote suite van het complex. Goed uitgeruste keuken, ruime badkamer en heerlijke veranda met uitzicht over de tuin en het zwembad. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel!

Fantastisch, mooi, gastvrij

Nina,
4-7-2017

Prachtige tuin, elk appartement ook nog een eigen balkon/terras, super aardig personeel (spreken Engels). Heerlijke vakantie. Je hebt wel een scooter of auto nodig omdat het buiten de stad ligt, maar die kun je ook via hen huren.

Prima complex

Veronica
21-9-2016

Prima complex, goede locatie, dichtbij supermarkt en dorp met leuke restaurants. Strand vonden we echt 3x niks. Kiezels en totaal geen sfeer, ouwe bende.

Als je het complex wat beter bekijkt zie je dat er hier en daar aardig wat onderhoud nodig is. Inrichting is wat gedateerd en kan wel een boost gebruiken, maar voldoet prima. Wij zaten in de junior suite, nr. 5, terrasje aan de parkeerplaats (tuinzijde ook) nette keuken en douche/toilet/wastafel/fohn. Keuken is basic maar je kunt er goed mee uit de voeten. Wel zelf afwassen, maar er ligt een sponsje en afwasmiddel voor je klaar. Netjes. Als je doorloopt heb je de slaapkamer, teveel losse meubeltjes die de ruimte vol en rommelig maken. Genoeg kastruimte en een kluisje. Bed prima. Extra beddegoed in de kast te vinden. Airco. Weer verder doorlopend is een soort zitgedeelte, serre achtig met 2 bedbanken in een hoek gezet, kleden erover. Ook hier een airco. Voor de airco betaal je niks extra, zoals ik in vroegere recenties heb gelezen. Tv waar je weinig aan hebt, alleen griekse zenders. Dmv een schuifpui kom je dan op het achter terras, 2 ligbedden, parasol, zitje, gedeeltelijk zicht op de tuin. Met ramen en deuren open slapen is geen optie, i.v.m. de muggen.

Er zitten in het eerste gebouw een heleboel appartementen, allemaal verschillend. Als iedereen zijn airco aanheeft geeft dat toch wel wat geluidsoverlast 's nachts. Het is een vrij gehorig gebouw.

Tuin is mooi, wel wat weinig ligbedden. Tuinmeubulair is aan onderhoud toe, ook de kussens van de loungeset, piping laat los en vol met scheuren. Jammer. Zit wel lekker. Wirlpool in een achterafhoekje, dat zou meer open moeten zijn. Er zat geen water in, je zou er voor moeten betalen hoorde ik? Dat zou niet moeten. Kon ook onderhoud hebben. Tuinpaviljoen gesloten, geen drankjes of een snack te krijgen.

Goede schoonmaak. Algehele sfeer: stil, rustig, vogelgeluiden, hanen, hondengblaf en regelmatig storend vliegtuiggeluid. Beetje saai en geen gezelligheid. Ieder op zichzelf.

De weg naar het dorp is makkelijk lopend te doen, veel viezigheid erlangs, jammer. Terug is donker! Neem een zaklamp mee voor de veiligheid.

Voor een luxer strand met gezelligheid en leuke strandtenten kun je het beste naar Agios Gordis gaan, keuze genoeg! Mooie routes op het eiland te rijden, smalle wegen met nóg smallere wegen in dorpjes. Wegen zijn niet goed onderhouden.

Overal op Corfu zijn er muggen, vuiligheid, afval, krotten en armoede, tegenover luxe en prachtige plekken.

Wij hebben een fijne vakantie gehad maar gaan niet meer naar Corfu.

Heerlijke plek op een serene locatie

Nasim
4-7-2016

Isabella country house is een fantastische plek om tot rust te komen. De appartementen zijn mooi ingericht en ruim. Aardig personeel, mooie tuin + zwembad en goede service. Helaas was de keuken niet volledig uitgerust (weinig goede pannen, messen etc.) en werd de Badkamer niet goed geventileerd (erg vochtig). Maar voor de rest was het top!

Mooi appartement in griekse stijl ingericht.Schoon. zwembad was heerlijk met lekker zonnebedden buiten . Iedere dag schone handdoeken en schoon bed. Mogelijkheid tot ontbijt.

Het personeel was erg aardig en behulpzaam. Afstand tot centrum Gouvia was goed te doen wandelend.

Al met al een top locatie als je rust wilt.

Isabella Country House is een mooi plekje op 8 km van Corfu Stad (supergezellig!). Het bestaat uit twee grote losstaande huizen met allemaal studio's en een kleine bungalow, omgeven door een prachtige, prima onderhouden tuin.

Wij zaten 10 dagen in de bungalow, waarvan het woongedeelte niet voor ons toegankelijk was (helaas). Wij hadden twee mooie slaapkamers met goede grote kasten en prima airco. De badkamer was ook heel mooi en met een goede regen- en gewone douche. Heel modern en netjes. Er was een klein keukentje en een heel smal gangetje met een tafeltje waar je een boterham kunt eten. Het keukentje is goed uitgerust maar met goedkope materialen. Aan de achterkant van het huisje een mooie tuin.

Pluspunten van dit complex: alles schoon en netjes, goed onderhouden, prachtige tuin, fijn zwembad, hele aardige mensen, vlakbij supermarkt, goed gelegen,

Nadelen: harde bedden, geen zitruimte in bungalow (in andere studio's mogelijk ook niet, maar overal wel buiten terras met zitje)

Fantastische meiweek

Paul
2-6-2015

Isabella Country House biedt een zeer goede service, goed ontvangst, elke dag wordt appartement schoongemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. Een goede uitvalsbasis om het mooie Corfu te ontdekken

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Isabella Country House in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Isabella Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.