Appartement Ionian Arches

193 reviews over Appartement Ionian Arches in het Nederlands

Redelijk

Lianne
13-9-2018

Accommodatie ziet er aan de buitenkant erg leuk uit. Zwembad is super, wordt regelmatig schoongemaakt. Parasols en ligbedden ruim aanwezig. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Ontbijt is zeer summier, geen vers brood, beperkte keuze. Kamers zijn zeer gedateerd. Bij afrekenen toeristenbelasting moesten we €3,00 pin kosten betalen. Wi-Fi is een drama! Locatie is minder gunstig. Ligt langs een drukke weg.

Prima vakantie

J vd linden
15-8-2018

Prima appartement, maar toch wel gedateerd. Het ligt aan een zeer drukke weg, echt oppassen met oversteken naar de 2 winkeltjes.van alles te krijgen,alleen geen vers brood.Personeel is erg behulpzaam, zwembad is oké.

Er zijn maar 12 appartementen, dus lekker kleinschalig.voor kinderen is het echt te saai. Er is niet echt een lekker strand,maar is dassia wel.daar ben je zo met de bus. Stukje lopen naar de winkeltjes/ restaurants. Heerlijk gegeten in: LEON..Meerdere keren. Je zal echt zelf iets moeten ondernemen, want chouvia zelf is best saai. Het paleis van sissi is echt een aanrader, niet gedacht. Verder zijn er genoeg mooie plaatsen om te bezoeken. De mensen in ionian arches zullen je met alles helpen . Het eiland is ook erg mooi met groene bomen,primplanten, niet zo dor als andere eilanden.

Prima keus voor een ontspannen relaxede vakantie

Bijzonder fijn vakantieadres

Benno Oostenbrink
7-8-2018

Mooi plekje, prima appartement, vriendelijke, behulpzame mensen en een heerlijk zwembad

Een geweldige week gehad!

Sonja Meinster
11-6-2018

Een fijn eenvoudig appartement maar heel knus,keuken,woonkamertje,slaapkamer,badkamer en 2 balkons.En een zeer warm welkom door hele lieve mensen.Minpuntje is de weg naar beneden,het is heel goed opletten met de auto.Een heerlijk zwembad .Zeker een aanrader.

Harm
2-6-2018

Super aardige eigenaars zeer behulpzaam ruim appartement

Afgelopen september 2017 een verblijf gehad bij dit complex. De aankomst was prima, met open armen ontvangen door de twee zwagers die deze appartementen verhuren. Mijn moeder en ik hebben vervolgens een goed verzorgd ontbijtje gekregen, die we alvorens hadden bijgeboekt. Niks op aan te merken. Het appartement was in een degelijke staat en voor de prijs die we hebben betaald een goede besteding. De omgeving is enigzins gevaarlijk, met name door de drukke wegen die vlakbij het complex gelegen zijn. Verder gedurende de vakantie een super grote vorm van gastvrijheid ervaren in de eet- en drinkgelegenheid bij het complex. Een prima plek om je avond te vertoeven. Vanuit de plaats Gouvia het eiland goed kunnen verkennen met een gehuurde auto. Deze is zeker aan te raden wanneer je veel adembenemende plaatsen wil bezichtigen. Het enige minpunt zijn de matrassen. Deze zijn erg hard en oncomfortabel. Buiten dat een super vakantie mogen ervaren!!!

Ouwe meuk

Anoniem
25-10-2017

Het wordt door velen aangeprezen maar een tien, ga toch weg. Appartementen zijn best een beetje vies, vooral de badkamer.(brrr) Eigenaren zijn overigens zeer vriendelijk. Appartementen, laten we het maar zeer eenvoudige huisjes noemen, liggen aan een drukke weg, racebaan eigenlijk. De gang naar de urbanisatie en het mini-strandje voert langs dezelfde racebaan en vele stinkende vuilcontainers. Het is vies in Gouvia. Maar het eiland is prachtig.

Fantastisch verblijf!

Peter en Harma
28-9-2017

Lieve en persoonlijke mensen en niet commercieel.

Twijfelachtig....

Danielle
11-9-2017

Voor kinderen is er, buiten het zwembad om, niets te doen. Dit maakt het voor hun erg saai. Prima appartement, alleen niet veel keukengerei voorhanden. Omdat we met 4 in appartement zaten was er geen zit mogelijkheid omdat bank een bed was. Eten; erg beperkt qua ontbijt. Elke dag omelet met 2 sneetjes toast en 1 glaasje sap. Ligt best ver lopen van het centrum. Auto is wel nodig wil je wat zien van het eiland!

Geen hoogvlieger

SwmGeer
9-9-2017

Appartement is erg gedateerd, de badkamer was niet schoon en daarnaast hadden wij de eerste dagen geen koud(!) water. Probleem werd na verloop van tijd wel opgelost. Airco lekte waardoor we 's-morgens verrast werden door een voetenbad, wellicht dat dit ook de reden was dat de plinten gescheurd en kromgetrokken zijn. Het zwembad is prima en de service van de gastheren ook, de ligging is nabij het centrum van het dorpje Gouvia, niet heel speciaal maar een aantal redelijke restaurants en winkeltjes. Met een fikse opknapbeurt zou dit appartementencomplex zeker het cijfer verdienen welke er hier voor gegeven wordt, op dit moment zeker niet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian Arches in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian Arches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.