Appartement Ionian Arches

195 reviews over Appartement Ionian Arches in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Sanne Mulder,
26-10-2018

Prima verblijf gehad in Ionian Arches! Wij hebben 8 dagen in het appartement gezeten. De buitenkant ziet er fantastisch mooi uit! De appartementen zijn van binnen wel wat oudbollig. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes en wordt netjes bijgehouden door de eigenaar. Het appartement ligt wel langs een gevaarlijke weg wat wel wat vervelend was. Verder is Gouvia een onwijs gezellig plaatsje! Ligt op loopafstand en wij hebben hier iedere avond gezellig gegeten. Om een typisch griekse avond mee te maken raden we Aries taverna aan om te gaan eten. Verder is Palliokastritsa een aanrader om heen te gaan. Corfu is een prachtig groen eiland, heerlijk om te verkennen en tot rust te komen. Wij komen hier zeker nog een keertje terug!

Enorm genoten!

Maaike,
10-10-2018

Een kleinschalig en rustig appartementencomplex. Enorm gastvrij ontvangen! Het tweede jaar dat wij naar deze mensen zijn gegaan. Het is eenvoudig, maar alles wat je nodig hebt is er, je ziet dat er dingen verouderd zijn, maar het is schoon. Het zwembad word dagelijks schoongemaakt dus zag er weer prima uit, ligbedden zijn er genoeg eveneens als de parasols. Het eten is er heerlijk! Vaak word er naast de menukaart nog andere dingen klaargemaakt, en veel is mogelijk. ‘S avonds kan je er nog heerlijk zitten en drinken. Het ligt aan een drukkere weg maar wij ondervonden er geen last van. De bus stopt vlakbij het appartement en je bent zo in de andere steden. Wij gaan zeker nog terug hier!

Redelijk

Lianne,
13-9-2018

Accommodatie ziet er aan de buitenkant erg leuk uit. Zwembad is super, wordt regelmatig schoongemaakt. Parasols en ligbedden ruim aanwezig. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Ontbijt is zeer summier, geen vers brood, beperkte keuze. Kamers zijn zeer gedateerd. Bij afrekenen toeristenbelasting moesten we €3,00 pin kosten betalen. Wi-Fi is een drama! Locatie is minder gunstig. Ligt langs een drukke weg.

Prima vakantie

J vd linden,
15-8-2018

Prima appartement, maar toch wel gedateerd. Het ligt aan een zeer drukke weg, echt oppassen met oversteken naar de 2 winkeltjes.van alles te krijgen,alleen geen vers brood.Personeel is erg behulpzaam, zwembad is oké.

Er zijn maar 12 appartementen, dus lekker kleinschalig.voor kinderen is het echt te saai. Er is niet echt een lekker strand,maar is dassia wel.daar ben je zo met de bus. Stukje lopen naar de winkeltjes/ restaurants. Heerlijk gegeten in: LEON..Meerdere keren. Je zal echt zelf iets moeten ondernemen, want chouvia zelf is best saai. Het paleis van sissi is echt een aanrader, niet gedacht. Verder zijn er genoeg mooie plaatsen om te bezoeken. De mensen in ionian arches zullen je met alles helpen . Het eiland is ook erg mooi met groene bomen,primplanten, niet zo dor als andere eilanden.

Prima keus voor een ontspannen relaxede vakantie

Bijzonder fijn vakantieadres

Benno Oostenbrink,
7-8-2018

Mooi plekje, prima appartement, vriendelijke, behulpzame mensen en een heerlijk zwembad

Een geweldige week gehad!

Sonja Meinster,
11-6-2018

Een fijn eenvoudig appartement maar heel knus,keuken,woonkamertje,slaapkamer,badkamer en 2 balkons.En een zeer warm welkom door hele lieve mensen.Minpuntje is de weg naar beneden,het is heel goed opletten met de auto.Een heerlijk zwembad .Zeker een aanrader.

Harm,
2-6-2018

Super aardige eigenaars zeer behulpzaam ruim appartement

Afgelopen september 2017 een verblijf gehad bij dit complex. De aankomst was prima, met open armen ontvangen door de twee zwagers die deze appartementen verhuren. Mijn moeder en ik hebben vervolgens een goed verzorgd ontbijtje gekregen, die we alvorens hadden bijgeboekt. Niks op aan te merken. Het appartement was in een degelijke staat en voor de prijs die we hebben betaald een goede besteding. De omgeving is enigzins gevaarlijk, met name door de drukke wegen die vlakbij het complex gelegen zijn. Verder gedurende de vakantie een super grote vorm van gastvrijheid ervaren in de eet- en drinkgelegenheid bij het complex. Een prima plek om je avond te vertoeven. Vanuit de plaats Gouvia het eiland goed kunnen verkennen met een gehuurde auto. Deze is zeker aan te raden wanneer je veel adembenemende plaatsen wil bezichtigen. Het enige minpunt zijn de matrassen. Deze zijn erg hard en oncomfortabel. Buiten dat een super vakantie mogen ervaren!!!

Ouwe meuk

Anoniem,
25-10-2017

Het wordt door velen aangeprezen maar een tien, ga toch weg. Appartementen zijn best een beetje vies, vooral de badkamer.(brrr) Eigenaren zijn overigens zeer vriendelijk. Appartementen, laten we het maar zeer eenvoudige huisjes noemen, liggen aan een drukke weg, racebaan eigenlijk. De gang naar de urbanisatie en het mini-strandje voert langs dezelfde racebaan en vele stinkende vuilcontainers. Het is vies in Gouvia. Maar het eiland is prachtig.

Fantastisch verblijf!

Peter en Harma,
28-9-2017

Lieve en persoonlijke mensen en niet commercieel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ionian Arches in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ionian Arches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.