Géén boekingskosten

• 9.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

192 Reviews over Ionian Arches

• 10Marielle10-08-2021

Geweldig!

Heerlijke vakantie gehad! Appartementen zijn wat gedateerd, maar gezellig aangekleed, ruim en hebben alles wat je nodig hebt. Bedden in de slaapkamer zijn goed, slaapbank in de woonruimte is wel aan de harde kant. Locatie is prima met een huurauto, weg is druk, maar dat heeft ons niet gestoord. Supermarktje aan de overkant is ideaal, heeft vrijwel alles wat je nodig hebt en lekker vers brood. Eigenaren zijn geweldig en het eten is heel goed. Prima plek om Corfu te ontdekken!

• 8Robin Eugene Dol15-09-2019

Heerlijk adres met fantastische mensen.

Voor de eerste keer naar Corfu en naar dit adres. Super aardige mensen. Niets is teveel voor ze. Prima appartement, heerlijk zwembad wat goed onderhouden wordt. Zeer goed eten. Vraag naar hun speciale gerechten die ze speciaal voor je bereiden. Echt heerlijk.Het huren van een auto kan ook via de eigenaren. Aanrader is een boot te huren in de baai. Ook daar weer hele aardige mensen die alles voor je doen. Enige nadeel van Corfu is het afval. Alles wordt op de grond gegooid. Echt jammer van dit mooie eiland met zijn vreselijk vriendelijke mensen, heerlijk eten en vele andere mogelijkheden.

• 9Jeffry Schrijver10-09-2019

Gastvrijheid met een grote G!

Voor alweer de 3e keer op rij waren we te gast bij Angelo, Nikos en Barbara. Gastvrijheid met de grote G! Een fijn en mooi appartement met een hele vriendelijke familie. Niets is teveel voor deze mensen. Kamers zijn ruim van opzet en op de 1e verdieping heb je een fantastisch uitzicht. Het complex ligt centraal op het eiland en de drukke weg waar het langs ligt is geen belemmering. Wij komen zeker terug voor een 4e keer! Maaike, Jeffry, Anouk en Isa Schrijver

• 8Marcus03-09-2019

Super 2 weken gehad !! Komen zeker terug !!

Het is er netjes en rustig met super eigenaren en een mooi zwembad

• 9Dionne en Mariette02-09-2019

Klein gezellig appartementen complex

Kleinschalig complex, en juist dat maakt het erg leuk. Lekker zwembad, ook schoon. Lekker ligbedden en parasols, en deze waren ook ruim aanwezig. Ontzettend lieve eigenaren. Niets is teveel, heel behulpzaam. Lekker eten, en niet duur. Kamers wat gedateerd, maar wel schoon. Voor rust zit je hier prima. Auto huren wel aan te raden, maar dat regelen ze daar ook voor je.

• 9Fam. Peters28-07-2019

Gastvrijheid op een toplocatie

Wat een prachtige en centraal gelegen accomodatie om het mooie eiland Corfu te verkennen. Ontzettend gastvrije eigenaren die al het mogelijke voor je doen om je vakantie nog aangenamer te maken. Mooie kamers, schoon en comfertabel. Heerlijk zwembad ook als je na een dagje strand nog even van de middagzon wilt genieten met een lekker biertje of zoete witte wijn. Het ontbijt is ook zeker aan te raden een goed begin van de dag. Voor het avondeten liepen wij meestal naar Gouvia (ongeveer 10 min). Wij komen hier heel graag nog eens terug.

• 8Patrick van Swieten18-05-2019

Fantastisch schoon eenvoudige inrichting vriendevr

Indien men niet zo goed ter been bent is het nog al een steile weg naar boven

• 10Marja van Beijeren28-04-2019

geweldig!

rust, gastvrijheid, prachtig gelegen hele lieve familie gewoon top!

• 8Sanne Mulder26-10-2018

Heerlijke vakantie!

Prima verblijf gehad in Ionian Arches! Wij hebben 8 dagen in het appartement gezeten. De buitenkant ziet er fantastisch mooi uit! De appartementen zijn van binnen wel wat oudbollig. Zwembad is prima, voldoende ligbedjes en wordt netjes bijgehouden door de eigenaar. Het appartement ligt wel langs een gevaarlijke weg wat wel wat vervelend was. Verder is Gouvia een onwijs gezellig plaatsje! Ligt op loopafstand en wij hebben hier iedere avond gezellig gegeten. Om een typisch griekse avond mee te maken raden we Aries taverna aan om te gaan eten. Verder is Palliokastritsa een aanrader om heen te gaan. Corfu is een prachtig groen eiland, heerlijk om te verkennen en tot rust te komen. Wij komen hier zeker nog een keertje terug!

• 9Jan Rapmund kojak16-10-2018

Super

we had an amazing time at Ionian Archers. The owners gave us the most warm welcome ever and made sure we had everything we need during our entire stay. The appartment was great and clean, located in a pretty and more quiet enviearment, away from the big groups of tourists, which was great. Thanks for the great time and laughter, we will definitely come back. greatings, Kojak and his wifey

Appartement Ionian Arches info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tzavros, 491 00