Appartement Filippas

• 7.8Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Filippas is kleinschalig en ligt op Corfu. De appartementen zijn ruim en goed geïsoleerd waardoor er binnen geen overlast is van de drukke weg. Ook vind je hier een zwembad en restaurant. Langs het complex ligt een gezellig straatje met veel eetgelegenheden en winkels. Het strand ligt op 100 meter afstand. De BBQ bootreis is erg leuk.

133 reviews over Appartement Filippas

• 2019
    9Fam.Heiblom22-06-2019

Een perfect appartement, wordt dagelijks schoongehouden en om de 2 dagen schone handdoeken en 2 x in de week wordt het bed verschoond! Uitstekend restaurant voor niet te veel geld! Heel vriendelijk personeel, waaronder de eigenaar en zijn vrouw! Als je iets gedaan wilt hebben, staan ze direct voor je klaar! Als wij nog een keer naar Corfu gaan, dat wordt het zeker Filippas! Je zit in een mum van tijd in Corfu stad met de blauwe stadsbus waarvan de halte direct aan de overkant van te weg ligt. Één minpuntje was dat je bij het zwembad niets kunt krijgen, qua eten of drinken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Bos25-09-2018

Super

Mooi schoon appartement,om de dag schone handdoeken,2 X per week schoon beddengoed. Goede bedden.Keukengerei een beetje karig(zoals meestal in Griekenland). Schoon zwembad,maar wel direct aan de drukke weg,dus veel verkeerslawaai. Supermarkt en warme bakker aan de overkant van het complex. Restaurant van het complex prima en niet duur. Langs het complex het leuke gezellig straatje met veel eetgelegenheden en winkeltjes. Het gezellige strandje van Gouvia op een paar honderd meter afstand.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marga &Johan14-09-2018

Heerlijk

Je zit aan een drukke verkeersweg aan de kant bij t zwembad maar de appartementen zijn goed geïsoleerd , je zit overal lekker dicht bij supermarkt ,bushalte, strand ( vergeet geen waterschoentjes ) je kunt goed en lekker eten bij filippas en ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk en de appartementen zijn schoon 👍🏻, bootje huren bij Spiros hij haalt links bij t strand op We hebben een heerlijke vakantie gehad !!

Gereisd met partner in september 2018

• 7Dinie09-06-2018

Goed appartement

Appartementen zijn prima . Netjes schoon allemaal . Zwembad ligt naast drukke weg dus daar zit je niet voor je plezier. Ongezellige boel bij het zwembad ook.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Corrie 62jr04-06-2018

Een echte aanrader. Wij hebben genoten.

Het was geweldig. Heel schoon en goede bedden. Vriendelijke mensen. Wij kwamen om 22.40 aan en we werden meteen ontvangen met een lekker koel drankje en heerlijk eten....👍👍👍

Gereisd met partner in mei 2018

• 9J.28-05-2018

Nooit meer

Ruim en schoon appartement en zeker voor 1 persoon. Bedden waren echt prima daar lag het niet aan. Wat het probleem was: ik was alleen en de vader van de eigenaar woonde precies onder mijn appartement. Meneer vond het nodig steeds naar mij te fluiten en handkusjes te sturen. Dat was t probleem nog niet.... wel dat meneer het op zeker moment nodig vond om 's avonds ook nog op mn deur te komen kloppen! Dus hoe ruim en schoon het appartement ook was.... ik voelde me de rest van de week behoorlijk beperkt. Zwembad wilde ik niet naartoe omdat dat ongemakkelijk voelde zo in mn bikini.... als t donker was wilde ik niet langs zn huis.... ben echt niet bang aangelegen maar in een vreemd land zit je op zoiets niet te wachten. Geen aanrader dus voor alleenreizende vrouwen. Ben je met meer? Dan is dit een prima plek dichtbij het strand enz.

Alleen gereisd in mei 2018

• 8N. Bijvoet24-05-2018

Met wat verbeteringen zou ik zeker teruggaan

Een appartement complex gerund door familie, eigenaar woont op terrein en als er wat is zijn ze altijd bereid te helpen. Restauant watvbij complex hoort ging pas laat in onze vakantie open maar genoeg plekken waar je kunt eten. Aan de overkant zit een restaurant waar ze ook Nederlandse snacks verkopen en de eigenaar ook Hollands spreekt. Vwb appartementen, schoon valt mee, bedden keihard, wij hadden apoartement nummer 1 met een mierenplaag en toen het heet bleef allemaal.rode spinnetjes in badkamer. Uitrusting erg gedateerd zitten op tuinstoelen, lades die gemaakt moesten worden en roestend bestek. Wel 2 badkamers dat was luxe maar met mijn moeder van 80 had het lekker geweest om een goede stoel te hebben. Schoonmaken 3 x per week beddengoed zou volgens organisatie 3 x per week komen maar 2 x geweest en zaten er 15 dagen. We mistten een receptie. Daags voor vertrek krijg je blaadje onder deur geschoven met wat te doen op dag vertrek.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• 7Ilse14-01-2018

Weekje rust

Nette appartementen aan de rand van Gouvia. Bestaande uit drie gebouwen waarvan een aan een drukke weg ligt. Zwembad was erg koud en restaurant was halverwege onze vakantie ineens dicht.

Gereisd met partner in oktober 2017

• Oude reviews

8Doki14-10-2017

Perfect!

Grote appartementen. Ligging midden in centrum en vlakbij het strand ( kiezelstrand) Helaas restaurant al dicht. Veel verkeersherrie van de weg naast het appartement.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7willyB30-05-2017

ruim appartement

Het appartement is op zich zelf prima, wel minimaal ingericht. De keuken is prima voorzien van alles wat je eventueel nodig hebt. Geen koffiezetapparaat, wel een waterkoker. De douche is perfect. De schoonmaak is ok. Ruim balkon. Minpunt is dat de zonwering over het balkon niet omhoog kan worden gedaan, waardoor er heel weinig zon op het balkon komt, het uitzicht wordt beperkt en je een opgesloten gevoel krijgt. De ligging ten opzichte van het strand, winkels, restaurantjes, bushalte, pinapparaat en heel grote supermarkt is prima. Wel is er duidelijk sprake van verkeerslawaai, met name van gierende motoren. Wanneer de deur van het app. dicht is, hoor je dat niet. Een receptie is niet aanwezig, zodat je alleen bij het inchecken contact hebt met de vermoedelijke eigenaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service)