Appartement Filippas

Appartement Filippas

124 reviews over Appartement Filippas in het Nederlands

Weekje rust

Ilse, 14-1-2018

Nette appartementen aan de rand van Gouvia. Bestaande uit drie gebouwen waarvan een aan een drukke weg ligt. Zwembad was erg koud en restaurant was halverwege onze vakantie ineens dicht.

Perfect!

Doki, 14-10-2017

Grote appartementen. Ligging midden in centrum en vlakbij het strand ( kiezelstrand)

Helaas restaurant al dicht. Veel verkeersherrie van de weg naast het appartement.

ruim appartement

willyB, 30-5-2017

Het appartement is op zich zelf prima, wel minimaal ingericht. De keuken is prima voorzien van alles wat je eventueel nodig hebt. Geen koffiezetapparaat, wel een waterkoker. De douche is perfect. De schoonmaak is ok. Ruim balkon. Minpunt is dat de zonwering over het balkon niet omhoog kan worden gedaan, waardoor er heel weinig zon op het balkon komt, het uitzicht wordt beperkt en je een opgesloten gevoel krijgt.

De ligging ten opzichte van het strand, winkels, restaurantjes, bushalte, pinapparaat en heel grote supermarkt is prima. Wel is er duidelijk sprake van verkeerslawaai, met name van gierende motoren. Wanneer de deur van het app. dicht is, hoor je dat niet. Een receptie is niet aanwezig, zodat je alleen bij het inchecken contact hebt met de vermoedelijke eigenaar.

Basic maar goed!

fam de Bruin, 30-5-2017

Basis ruim appartement met groot balkon. Bedden zijn wat hard. Perfecte ligging in Gouvia en op het hele eiland. Een tripje met de auto (huren in de hoofdstraat) naar het zuiden en een tripje met scooter het noorden verkennen was goed te doen!

Vriendelijke mensen en ook het restaurant Fillipas is een aanrader!

Simpele maar nette studio

Marian, 23-9-2016

De ligging is perfect, alles in de buurt (grote supermarkt, bushaltes, restaurants, strand etc.) De studio's van Filippas hebben een aparte slaapkamer, badkamer en keuken. Daarnaast ook een groot balkon. Schoonmaak komt elke dag, beddengoed wordt niet elke dag verschoond, maar handdoeken wel. Doordat de kunststofdeuren van het balkon dubbel glas hebben, hoor je weinig herrie van buiten.

Het enige minpuntje (met nadruk op tje) was de kleine douchehoek waar het douchegordijn tegen je aanplakt. Druk op de kraan was goed.

simpel ruim appartement met uitstekend restaurant

Anja buijs, 19-9-2016

Filippas heeft een uitstekend restaurant met verse producten en heel vriendelijk personeel. Wij hadden een appartement met twee slaapkamers, twee badkamers en een keuken. Het was simpel ingericht, maar heel schoon. Dagelijks kregen we schone lakens en handdoeken. Het personeel was heel vriendelijk. De ligging is perfect direct in het dorp. Van de drukke weg hadden wij geen last. Ook het zwembad was keurig netjes schoon met genoeg gratis ligbedden en parasols. Kortom een aanrader.

Fantastisch verblijf gehad!

Fam. Duijn, 5-8-2016

We hebben heerlijk genoten van onze vakantie op Corfu! Het appartement was ronduit geweldig. Het was erg groot en hadden 2 slaapkamers & 2 badkamers met 3 personen. Het balkon was ook erg groot en ze hadden erg vriendelijk, behulpzaam personeel. Bij het zwembad kon je lekker vertoeven. We hebben ook bij het restaurant gegeten dat erbij zat dat was prima en vaak zat het erg vol erg goed dus. We zouden er zeker nog eens heen gaan en het is een absolute aanrader zeker voor de prijs.

Mooiste plek ooit!

Brenda, 30-7-2016

Het hotel / de appartementen zijn prachtig, pure luxe! Ontzettend ruim, het zwembad is heerlijk, alles brandschoon. Het persoon is altijd bereid te helpen. De lokatie is geweldig in bruisend Gouvia en dichtbij corfu stad. Echt een aanrader!

Fantastisch, hebben genoten.

Moeder met twee volwassen dochters, 11-7-2016

We hadden een prachtig appartement, met zwembad voor de deur. De bedden werden twee keer per week verschoond en elke dag werd het appartement schoongemaakt. We waren dus dik tevreden en hebben niets te klagen. Bij Alex aan de overkant hebben we een quad gehuurd en hebben een prachtige routebeschrijving gekregen. Het is een erg vriendelijke man. Een paar winkeltjes verderop hebben we een BBQ bootreis geboekt. Het was een superdag. De kapitein en een matroos waren heel aardig en de BBQ op het strand was heerlijk. We hebben schitterende plekken gezien en heerlijk gezwommen.

Fijne plek van bijzonder hartelijke mensen

Ingrid1955, 1-7-2016

Het appartementencomplex ligt tussen de hoofdweg die naar het noorden van het eiland gaat en de hoofdstraat van Gouvia. Het complex bestaat uit 3 gebouwtjes met 2 verdiepingen. De appartementen zijn eenvoudig maar netjes. Bedenk wel dat je in Griekenland bent en daar andere maatstaven gelden voor netjes en schoon. Naast het complex is een zwembad met ligstoelen. Het zwembad ligt wel langs de hoofdweg waardoor het lawaaiig is. Bij het complex is een groot restaurant. Hier hebben wij iedere avond bijzonder lekker gegeten. Het complex is in familiehanden. Wij vonden dit bijzonder prettig omdat de mensen hartelijk zijn en het fijn vinden dat je weer terugkomt. Iets wat we zeker ook volgend jaar weer doen. Ik vind het een aanrader en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor Filippas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filippas in Gouvia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filippas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Filippas scoort een 7.97 uit 10 op basis van 124 reviews.