Appartement Asteraki

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Asteraki

• 6C. van der Steijn02-08-2007

niet geschikt voor gezinnen door de vele grote groepen jeugd.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Soraya09-02-2007

Deel 1 Wij zijn hier Juli 2006 geweest. Het is een schoon appartement. Het heet een ruim balkon, alleen kun je overlopen naar de buren, wat wij iets minder vonden. De douche is klein, maar goed. De schoonmaak is prima, je moet er wel op letten dat ze ook daadwerkelijk de handdoeken verschoont. Het zwembad is prima! De bar bij het zwembad stelt niks voor, (dat vonden wij niet erg). Van de drukke weg hebben wij geen (over)last gehad. Echter wel van een grote groep jongeren (afkomst nog steeds niet helemaal bekend) Rond 4 uur smiddags en 4 uur snachts was het altijd even spits uur, met veel geluid (schreeuwen en muziek. Toen mijn ouders er 3 weken later bij het zelfde complex waren, hebben zij echter totaal geen last gehad van groepen jongeren.

Gereisd in februari 2007

• 5nijntje11-07-2006

Wij zijn begin juni 2006 2 weken naar dit apartementen complexs geweest,onze kamer lag ongeveer 50 meter naast een drukke doorgaande weg waar de hele dag het verkeer langsraasde, toen wij aankwamen was het zwembad leeg werd nog geverfd de hostess vertelde ons dat het de volgende dag vol water zou zijn was na ongeveer 8 dagen vol,wij waren de enige toeristen in het complexs vanaf dag 1 hadden we geluidsoverlast van een grote groep studenten die er al zes maanden woonden dus elke avond en nacht feest met veel drank en muziek,dit hebben we gemeld aan de eigenaar die zou het regelen niet dus.De studio was klein,ouderwest,alles stuk,onder de schimmel,geluids isolatie nul,nul.1400 euro betaald 14 dagen ergenis gehad zijn al meedere keren in griekenland, neem mastraki ernaast rustiger en veel-veel goedkoper.Volgens ons is dit een budget appartementen complexs wat 200 euro per week mag kosten!

Gereisd in juli 2006

• 6nijntje04-07-2006

leeg zwembad,gelegen aan drukke weg,studio's erg klein,erg ouderwets,in onze kamer was meer stuk dan heel,via sunrise geboekt voor 1400euro veel en veel te duur!!!wij waren begin juni en hebben 2 weken last gehad van 20 griekse studenten die er al een paar maanden woonden zelfs de eigenarese van de winkel aan de overkant sprak er schande van!wij zijn al meedere keren in griekenland geweest maar dit nog nooit meegemaakt ijskast was lek en onder de roest,deuren stuk,kookplaat stuk,sloten los,schimmel overal in de badkamer,bedden keihard en van beton,scheuren in het plafond,zeer klein en heel gehorig een stel dat een week na ons kwamen pakte hun koffers geen eens uit en betaalde de eigenaar een paar honderd euro voor een appartement zoals gefotografeerd staat in de folder van sunrise.omdat het zwembad geschilderd werd en dus leeg was hebben we twee weken bij een ander zwembad moeten liggen,reisbord was nog van september 2005.

Gereisd met partner in juni 2006

• 7I. Hoogendoorn10-08-2005

Een mooi appartementencomplex. Jammer van de erg harde bedden. Soms wordt elke dag schoongemaakt, dan weer 3 dagen niet. Vriendelijk personeel/ eigenenaars. Jammer dat de huur van de ligbedden en airco niet inbegrepen is.

Gereisd in augustus 2005

• 7Gerard van Kats06-08-2005

Het appartement/studio zien er schoon uit. Wordt regelmatig schoongehouden. Zwembad was mooi.De bar van het appartement werd amper gebruikt. Naar het strand en de stad moet je een heel drukke straat over. Service was goed, werd gelijk op gereageerd.

Gereisd in augustus 2005

Appartement Asteraki info