Agios Spyridon

Reviews over Agios Spyridon

Rustige plek in Corfu

Haarlem4444
    13-8-2012

Agios Spyridion is een klein dorpje. Wij hebben er zelf niet veel gezeten, maar weten wel dat het bestaat uit enkele restaurants langs de kust en een all - inclusive resort. Het is er 's nachts rustig, geen discotheken of nachtclubs.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

voor herhaling vatbaar

Anna
    8-6-2009

Agios spyridon is een fantastische plek om een vakantie te vieren alleen niet voor de jeugd.BlueBay escape resort is prima, ook het eten is goed.Je hebt genoeg keus. netjes en schoon hotel. het strand is er ook fantastisch, je kunt er een heel eind de zee inlopen. Zijn er 8 dagen geweest maar dit was tekort.Hebben een auto gehuurd en over het noordelijke deel getoert.mooi.Appartementen waren schoon.Wij zijn met de familie die uit 8 personen bestond hier heen geweest. Echt een aanrader.

Gereisd Anders in Mon Jun 08 2009 15:32:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein en rustig

Ray en Anne
    18-8-2008

Het is niet echt een dorp maar wat losse huizen en villa's bij elkaar. Wel heeft Agios Spyridon een mooi kindvriendelijk zandstrand waar je meters in kunt lopen en nog steeds tot de middel erin staat. Verder heeft het ook een strandwacht dus is het goed te doen. Voor de mensen die geen kinderen met zich meezeulen is er een tip: loop langs het bovenstaande strand af en loop over het bruggetje door over een zandpad. Daar vindt je nog een mooi klein kiezelstrandje met veel helderder en mooier water. Verder is het leuk om bij de supermarkt Dimitras te winkelen omdat je dan de bazin genaamd Lola een flinke lol ermee doet!

Gereisd Met partner in augustus 2008

Wij zijn met z,n vijven in juli 2007 twee weken geweest en

Ger
    13-8-2007

Wij zijn met z,n vijven in juli 2007 twee weken geweest en hebben genoten. Het weer was uitstekend en het complex is prachtig, lekker rustig niet zo massaal. De tweede week hebben wij een auto gehuurd en hebben de omgeving verkend en de drukkere gebieden en de andere prachtige stranden met de fantastische omgeving. Wij hebben lekker gesnorkeld en lekker gegeten. Het is ook hardstikke betaalbaar en de mensen zijn allemaal vriendelijk, in het verkeer zijn ze wel onrustig, heb met hun karakter te maken. Een beetje gewend doe je er aan mee.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Agios Spyridon scoort een 7,1 uit 10, op basis van 17 reviews