Reviews over Aghios Georgios

Prima verblijf

Roos Schavemaker,
    19-11-2018

Heerlijk verblijf. Wij kwamen aan op n tijdstip dat er niets te eten of drinken was een met een klein jongetje is dat erg onhandig. Wel een heel schoon resort.

Lekker gegeten, typisch buffet eten. Genoeg keus.

Appartement was ruim, maar stonk af en toe ook. We hadden wat probleem ook met n sleutel die het niet deed en de service aan de receptie was niet zo goed.

Let op de muggen! Heel veel muggen, maar lavendelolie doet wonderen.

Water was in mei nog erg koud. Het baby bad is best diep en niet omheind. Ons mannetje liep dus telkens weg;)

Fantastisch!

Erwin Weitering,
    13-9-2018

We kwamen aan op 5 september 2018, wat was het een super ontspannen, relaxte vakantie!! Alles was schoon, het eten (ontbijt, lunch en diners) was super goed en afwisselend echt veel uit de Griekse keuken en dus ook lekker van smaak!!! Het entertainmentteam was super goed en zorgde voor veel gezelligheid en activiteiten in het resort de gehele dag door!! Het personeel was heel erg vriendelijk...Kortom echt een aanrader!! Het was de 4.5 sterren zeker waard!!

Cheyenne,
    3-9-2018

Het is te zien dat het een ouder gebouw is, maar een zeer schoon hotel.

Erg vriendelijke mensen. Ontbijt en service was fantastisch. Lekker rustige ligging, 10 minuten lopen en je staat op het strand.

Kortom, heerlijke vakantie gehad. Zeker een aanrader ook voor gezinnen met kinderen.

Zeker om over na te denken nog eens te gaan

Nancy,
    19-8-2018

De ligging is oke, er is een "village" lees: mini dorpje waar je naartoe kan lopen vanuit het hotel. Hier zijn een aantel souvenierwinkeltjes, kledingwinkeltjes en restaurantjes.

We werden super vriendelijk!!! ontvangen aan de receptie.

Wij hadden een familiekamer waarbij we 2 slaapkamers en een woonkamer hadden (leek op 3 slaapkamers) qua grootte prima in orde en ja er zouden wel wat dingen netter af gewerkt kunnen worden maar het is griekenland en geen nederland. 3 grote zwembaden en een kinderbad, de zee ook heerlijk alleen minpuntje: strandbedjes apart huren

Het eten vond ik lekker en afwisselend, vooral de snackbar was heerlijk!!!

Ook het italiaanse restaurant aan te raden.

Animatie team: TOP!!!!!!! Als je niet mee wil doen laten ze je met rust en anders komen ze je graag ophalen. Je hebt er een mini club, kids club en teenclub dus voor elke leeftijd wat wils.

Elk uur van de dag nog bedjes te verkrijgen: PLUS punt!!

Fijn en relaxt om een paar dagen tot rust te komen

anoniem,
    17-7-2018

Erg mooi resort. Hele mooie zwembaden, erg netjes bijgehouden. In Mei voldoende ligbedjes en parasols tot je beschikking. Het was niet nodig om 's morgens er snel bij te zijn om 2 bedjes te bemachtigen. Super ligging aan het strand! Qua drinken veel keuze, eten ook maar wel eentonig. Wel warm genoeg! De hotelkamer was simpel, maar netjes. Goed en heel groot tweepersoonsbed! Waar wij ons vooral aan stoorde waren de wc's bij het zwembad en restaurant. Deze kunnen bijna allemaal NIET op slot. Sloten kapot en niet gemaakt. In de omgeving is niks te doen. Een kleine strandwandeling en je komt enkele barretjes / restaurantjes aan de zee tegen. Dat was het dan ook. Je moet wel echt een auto huren om verder weg te kunnen gaan. Het park is groot en heel mooi aangelegd. Alles schoon. Lekker Italiaans ijs in de ijssalon :)

Aghios Georgios scoort een 3,1 uit 10, op basis van 48 reviews